Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Obsah Představení Impression Media Produktové balíčky, ukázky IM Optimal Video produkty Speciální projekty Nestandardní reklamní formáty PPC reklama Facebook.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Obsah Představení Impression Media Produktové balíčky, ukázky IM Optimal Video produkty Speciální projekty Nestandardní reklamní formáty PPC reklama Facebook."— Transkript prezentace:

1

2 Obsah Představení Impression Media Produktové balíčky, ukázky IM Optimal Video produkty Speciální projekty Nestandardní reklamní formáty PPC reklama Facebook Mobilní marketing Výhody spolupráce s IM

3 Představení Impression Media Působíme na trhu internetové reklamy od roku 2004 Spolu s firmami Media Marketing Services, Audiotech, Allegria – firma na zážitky jsme součástí českého mediálního holdingu Media Bohemia Jsme nejsilnější mediazastupitelství na českém internetovém trhu Obchodně zastupujeme více než 120 internetových serverů Dlouhodobě patříme mezi největší provozovatelé internetových serverů v ČR Měsíčně oslovíme cca uživatelů českého internetu Nabízíme masové kampaně i přesné cílení Máme vlastní kreativní oddělení pro tvorbu bannerů a nestandardních formátů Klientům nabízíme komunikaci na Facebooku, mobilní marketing, tvorbu www stránek, masové i cílené direct maily, firemní online magazíny na míru

4 Online inzerce CPT (cost per thousand) - cena za tisíc zobrazení. Jde o jednotku, v níž se udávají ceny reklamy placené podle počtu zobrazení (impresí). CPC (cost per click) - princip platby internetové reklamy spočívající v platbě za kliknutí, nikoliv za počty zobrazení reklamního formátu. Floating - reklamní kampaň se zobrazuje napříč servery v zastoupení Impression Media s hodnotou afinity (vhodností daného média - serveru) 100+

5 Produktové balíčky Vzhledem k velkému množství serverů v portfoliu Impression Media nabízíme tematické a cenově zvýhodněné balíčky. Tyto produktové balíčky sdružují kvalitní tematicky zaměřené servery Nabídka zvýhodněných “packů“ je neustále doplňována a aktualizována. Využitím tematických balíčků automaticky dosáhnete minimálně 20 % slevy. a další…

6 balíček BUSINESS

7 balíček MUŽI

8 balíček ŽENY

9 balíček ZPRAVODAJSTVÍ

10 IM Optimal IM Optimal (Optimalizovaný floating) je produkt, jehož cílem je maximalizovat zásah reálných uživatelů ze zadané cílové skupiny. Klient si sám určí, jaká bude maximální frekvence zásahu na 1 RU Ceníkové CPT Gross od 50 Kč s možností poskytnutí množstevní slevy IM garantuje realizaci kampaně pouze na serverech s afinitou 100+ na danou cílovou skupinu IM poskytuje garanci jak počtu impresí tak i počtu reálných uživatelů Díky jednoduchému kalkulátoru si sami můžete vypočítat hodnotu CPT Online aplikaci IM Optimal naleznete ZDE ZDE (při otevírání souboru je třeba povolit makra) IM Optimal lze lze využít i pro video reklamu Obsah je přehráván ve formátech Square 250, 300 Ceníkové CPT Gross + 30 % s možností poskytnutí množstevní slevy IM Optimal video

11 Video produkty V souvislosti s nárůstem migrace televizního obsahu na internet přicházíme s produkty VIDEO REKLAMY. Nabízíme jak standardní formáty, které je možné použít pro sledování videa tak také originální nestandardní formáty, které uživatelé internetu nemohou přehlédnout! reklamní formát Video Expand Náhledy video formátů naleznete ZDEZDE

12 Video produkty Tento typ reklamy zobrazuje video uprostřed stránky. To se vztahuje rovněž i na obsah kolem zobrazovaného videa. Zbytek stránky je totiž doplněn o polo-transparentní vrstvu. reklamní formát Videostitialreklamní formát Rollband video Reklama se pohybuje společně s rolováním stránky uživatelem. Zásahem uživatele je možné ji kdykoliv ukončit či opětovně přehrát kliknutím na tlačítko OTEVŘÍT/ZAVŘÍT.

13 Speciální projekty Internetové auto roku je veřejná anketa o nejoblíbenější automobily české internetové populace, kterou vyhlašují vybrané online motoristické magazíny ve spolupráci s mediálními partnery. Klienti mají možnost získat rozsáhlý mediální prostor v rámci komerčního partnerství Organizátorem ankety je Autoweb.cz Poslední ročník ankety proběhl v termínu od 1. března do 31. května 2012 Ojedinělost ankety spočívá ve faktu, že výherce nevolí odborní novináři, nýbrž pouze široká veřejnost Hlavní cena pro jednoho z hlasujících - automobil v hodnotě více než Kč V anketě bylo odevzdáno celkem platných hlasů, hlavní partneři získali kompletní databázi získaných ů Anketa s přehledem partnerů je umístěna na adrese

14 Proměna je speciálním projektem serveru Femina.cz Čtenářky serveru posílají své fotografie a krátkou informaci, proč a jak by se chtěly proměnit. Ostatní uživatelé pak hlasují přímo na serveru. Soutěži bude vyhrazena samostatná sekce Speciální projekty Společný seriál serverů Living.cz a Svet-bydleni.cz se věnuje vždy jeden kalendářní měsíc aktuálnímu sezónnímu tématu s možností partnerství některého z uvedených dvanácti témat. Speciální sportovní sekce serveru Týden.cz MS v hokeji 2012, EURO 2012, OH Londýn 2012

15 Úvodní stránky projektů Internetové auto roku, Proměna a sportovní sekce na Tyden.cz Speciální projekty

16 Klientský iMagazín na míru online ukázka ZDE Projekt iMagazínů spojuje výhody tiskových a internetových médií v jeden kompaktní a interaktivní produkt. Magazín umožňuje čtenáři přehrávat videa, poslouchat hudbu, účastnit se anket, soutěžit a pod.

17 Náhledy nestandardních reklamních formátů Branding serveru Maminkam.cz iLayer na serveru Femina.cz

18 Branding mapy a serveru Meteocentrum.cz Server Meteocentrum.cz nabízí velmi podrobné předpovědi počasí pro ČR i Evropu na 14 dní. Meteorologické mapy, družice, zprávy,... vše o počasí. Náhledy nestandardních reklamních formátů

19 Direct maily Nabízíme databáze uživatelů obsahově zaměřených serverů: Abradio.cz, Autoweb.cz, Babyweb.cz, Femina.cz, Moje-rodina, Living.cz, Prochlapa.cz aj. Nově také databázi podnikatelů a firem - možnost cílení podle jednotlivých odvětví: Auto-Moto Potravinářství a gastronomie Cestování, ubytování a hotelnictví Průmysl, hutnictví a těžba Doprava, logistika a skladování Služby, servis a poradenství Dřevo, nábytek a papír Stavebnictví, řemesla a reality IT, počítače a telekomunikace Výrobky a ostatní Oděvy, obuv a textil Strojírenství, stroje a kovovýroba Elektronika a elektrotechnika Zdravotnictví, farmacie a chemie Export a import Zemědělství, lesnictví a ekologie

20 Online portfolio Další náhledy nestandardních reklamních formátů a speciálních projektů naleznete v našem online Specop portfoliu. link: ZDEZDE

21 PPC reklama Nabízíme reklamu na nejvýznamnějších internetových vyhledávačích, přidružených reklamních sítích a mobilních zařízeních s důrazem na výslednou vysokou efektivitu kampaně. Naši odborníci jsou držiteli certifikátu Google Advertising Individual Zajišťujeme reklamní kampaně v podobě textové reklamy, obrazové reklamy a video reklamy Optimalizace výkonu v průběhu reklamní kampaně Informační podpora v podobě online statistik (Google Analytics) Pravidelný měsíční reporting - klient je informován o stavu a vývoji kampaně Monitoring inzertní činnosti konkurence (pokud negativně ovlivňuje průběh kampaně) a přijímání nutných opatření Realizace cílené reklamní kampaně i na zahraničních trzích

22 Facebook Počet uživatelů Facebooku přesáhl v ČR 3,6 milionu uživatelů Představuje jedinečný nástroj k propagaci značky (produktu, služby), zvýšení návštěvnosti stránek (blogů, diskusních fór) a v neposlední řadě k získávání informací o produktech tak, jak je vidí zákazník. Nabízíme vytvoření a správu firemních stránek výrobu Facebook aplikace (hra, soutěž, kvíz,...) Ankety, které Vám poskytnou přímou zpětnou vazbu od spotřebitelů komplexní zprostředkování, správu a vyhodnocení reklamy na Facebooku Možné cílení lokalita pohlaví věk vzdělání osobní stav nezadaný/zadaný/ženatý/zasnoubený sexuální orientace a další

23 Reklamní SMS/MMS od společnosti T-Mobile Měřitelné parametry úspěšnosti kampaně počet celkových i unikátních prokliků na internetové stránky v mobilu (zákazník si je prohlíží zdarma) počet odeslaných SMS od unikátních zákazníků se zájmem o více informací počet hovorů na vložené tel. číslo uvedené ve zprávě a další parametry dle zvolené mechaniky kampaně. Masové médium s možností přesného cílení a okamžité reakce na komerční sdělení. Společnost T-Mobile obsluhuje více než 5,4 milionu zákazníků. Cílení reklamních SMS/MMS lze velmi úzce specifikovat: dle věku, pohlaví, bydliště.. Cílení také v reálném čase na osoby, pohybující se v dané lokalitě – např. obchodní centra cílené SMS/MMS - rozesílání v konkrétní datu lokalizační SMS/MMS – rozesílání pro danou lokalitu v daném časovém období

24 Výhody spolupráce s Impression Media Možnost komunikace na více než 120 serverech prostřednictvím jednoho subjektu Masový zásah více jak uživatelů / Přesné cílení dle obsahu či cílové skupiny Speciální projekty s využitím multimediální podpory Netradiční formy komunikace - kompletní kreativní řešení včetně výroby Facebook, video produkty, mobilní marketing, PPC reklama Tvorba microsite, www stránek, firemní online magazíny na míru Měření kampaní certifikovaným systémem AdOcean s možností online přístupu do statistik Děkujeme za pozornost


Stáhnout ppt "Obsah Představení Impression Media Produktové balíčky, ukázky IM Optimal Video produkty Speciální projekty Nestandardní reklamní formáty PPC reklama Facebook."

Podobné prezentace


Reklamy Google