Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Bakalářský studijní obor Marketing a obchod. 3 základní otázky 1. Proč marketing a obchod? 2. Čím budu? Kde se mohu uplatnit? 3. Proč obor marketing a.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Bakalářský studijní obor Marketing a obchod. 3 základní otázky 1. Proč marketing a obchod? 2. Čím budu? Kde se mohu uplatnit? 3. Proč obor marketing a."— Transkript prezentace:

1 Bakalářský studijní obor Marketing a obchod

2 3 základní otázky 1. Proč marketing a obchod? 2. Čím budu? Kde se mohu uplatnit? 3. Proč obor marketing a obchod na Ekonomické fakultě VŠB-TU Ostrava?

3 Proč marketing a obchod? Atraktivní obor merchandising reklama obchod média výzkum trhu inovace

4 Proč marketing a obchod? Ovlivňuje životy spotřebitelů, tedy i Vaše. A navíc můžete pochopit, jak marketing a obchod funguje.

5 Proč marketing? Žádná úspěšná značka, firma nebo instituce se bez marketingu neobejde.

6 Kde se mohu uplatnit? 6 Ing. Jan Ferlík Senior manager Procter&Gambl e Ing. Jan Kadlec Marketingový manažer Varroc Ligthing Ing. Josef Vnenk Key Account manager Procter&Gamble Ing. Adrian Třeček jednatel Inventio Consulting Ing. Miloš Metz Obchodní ředitel MPL Kauf Ing. Monika Mitrega Brand manager Walmark Ing. Milan Mondok Marketingový ředitel DuPont Textiles Ing. Lucie Sobková Art Director MD Communications Ing. Pavel Gerla Výkonný ředitel COBBLER Ing. Jiří Bednařík Obchodní ředitel ČEZ Logistika Ing. Milan Bielik Copywriter Saatchi&Saatchi Ing. Aleš Ondrůj PR manager Student Agency Ing. Tomáš Oborný Tiskový mluvčí FN Ostrava Ing. David Grendysa Marketingový ředitel PRIMUS CE Ing. Lenka Jirkalová analytik GfK panel Ing. Darja Lamžová jednatelka MULTI catering Ing. Petr Pasek jednatel JŠ Slůně Ing. Libor Mikulášek Market research manager Karlovarské minerální vody Ing. Tomáš Balcar jednatel Respond&Co Ing. Martin Kubík Centre manager SC Nová Karolina Ing. Tomáš Lučan Marketing manager Avion Shopping Park Ing. Petr Holčák jednatel Outdoor Media CR Ing. Miroslav Pifka jednatel Rádio Hellax Ing. David Sventek ředitel Úřad regionální rady Marketing na spotřebním trhu Marketing na business trhu Řízení maloobchodu Řízení obchodních činností Marketing na trhu služeb Marketingové poradenství Řízení médií Výzkum trhu PR a komunikace Reklama

7 Proč marketing a obchod na EkF? Tradice Unikátnost Reference – úspěšní absolventi Nabídka oboru Odborné praxe 2346 Od roku 1994 Zapojení studentů Neformální akce Nejúplnější nabídka MaO předmětů Výuka v angličtině Odborné praxe ve firmách

8 Studijní profil bakalářského oboru Marketingové předměty Marketingové aplikace, Marketing služeb, Sportovní marketing, E-marketing Finance, Účetnictví, Operační výzkum A, Cizí jazyk I, Cizí jazyk II Řízení lidských zdrojů A, Manažerské dovednosti, Logistika A, Řízení jakosti A Obchodní předměty Obchodní činnosti, Obchodní právo, Obchodní logistika Metodologické předměty Statistické metody v marketingu, Marketingový výzkum A, Bc semináře A i B, Bakalářská práce Fakultní předměty Programové předměty Oborové předměty Společenské předměty Psychologie, Sociologie, Spotřebitelské chování

9 Internacionalizace Výjezdy studentů oboru (ERASMUS, CEEPUS) 159 výjezdů Podíl 22% na EkF (2011) Zahraniční přednášející na oboru ( ) Polsko (7), Slovensko (4), Belgie (3), Velká Británie (2) Itálie (2), Německo (2), Portugalsko (2), po jednom: Indie, Island, Španělsko, Francie, Dánsko, Rakousko, Rusko celkem 29 přednášejících ze 14 zemí, celkově 164 hodin přednášek a seminářů Předměty vyučované v AJ na katedře Pravidelná výuka Marketing Management Business Marketing ERASMUS Principles of Marketing International Marketing Marketing Communication Foreign Trade Operations Product Management Samoplátci (ČÍNA) Marketing Research Marketing&Business MSc program Xiong Wei (2011) 179 výjezdů od roku 1999

10 Odborné exkurze Coca Cola – Praha (Kyje) Škoda –Auto Mladá Boleslav Bienále grafiky - Brno Bernard - Humpolec

11 Neformální akce Výstup na Lysou horuAbsolventský večírek Setkání absolventů (2009) Již 18. absolventských večírků od roku 1996

12 Příběhy úspěšných absolventů oboru marketing a obchod Jozef Petr Lucie Jan Aleš

13 Příběh Aleše Aleš Ondrůj absolvent MaO 1999, již během studia Ogilvy&Mother, tiskový mluvčí ČD, marketing ČD, PR a marketing Student Agency, marketing Regiojet

14 Příběh Petra Petr Pasek Absolvent 1998, majitel jazykové školy Slůně, podnikatel MSK (2009), otevřel vařejné testovací centrum na EkF

15 Příběh Jana Kampaň T-Mobile Jan Stanko absolvent MaO (2000), ředitel marketingové komunikace T- Mobile, mj. kampaně Vánoce s Chuckem Norrisem, vánoční Skokani se Zadarem Volaničem a kampaň s Ivanem Trojanem

16 Příběh Jozefa Jozef Vnenk absolvent MaO (2010), manažer Procter&Gamble, spolupráce s EkF - case study Praha, exkurse P&G Varšava, semestrální case study

17 Příběh Lucie Lucie Sobková absolvent MaO, 2010, MD Communications, vizuální styl katedry a oboru, kampaně pro EkF, vizuál portálu S33

18 Jednotný vizuální styl

19 Koho hledáme? Zvídavé studenty Anglicky mluvící studenty Tvořivé studenty Aktivní studenty Odvážné studenty Pracovité studenty

20 Kontakty Doc. Ing. Lenka Kauerová, CSc. garant oboru marketing a obchod Doc. Ing. Vojtěch Spáčil, CSc. vedoucí katedry marketingu a obchodu místnost E 701 tel mail: místnost A 207 tel mail:

21 Tak … napněte síť!


Stáhnout ppt "Bakalářský studijní obor Marketing a obchod. 3 základní otázky 1. Proč marketing a obchod? 2. Čím budu? Kde se mohu uplatnit? 3. Proč obor marketing a."

Podobné prezentace


Reklamy Google