Prezentace se nahrává, počkejte prosím

8.narozeniny Enduro týmu Horažďovice … aneb velké poděkování

Prezentace na téma: "8.narozeniny Enduro týmu Horažďovice … aneb velké poděkování"— Transkript prezentace:

1 8.narozeniny Enduro týmu Horažďovice … aneb velké poděkování
Předměstí Horažďovice, Dokrosná 2014 8.narozeniny Enduro týmu Horažďovice … aneb velké poděkování sponzorům, přátelům a jezdcům týmu

2 Vítejte…. Přeji Vám všem dobrý večer, jsem rád, že jste s námi přišli oslavit závěr motokrosové sezóny 2014. V loňském roce jsme se sešli v Hrádku, takže aby to bylo spravedlivé, letos se dokrosná vrací do Horažďovic. Tradiční restaurace U Bílé Růže změnila majitele a protože půvabnou majitelku Eriku vystřídal ošklivý kuchař, byli jsme nuceni hledat náhradu. Rozhodovali jsme se mezi nádražní restaurací v Horažďovicích nebo v Předměstí. Nakonec jsem zakotvili zde, v restauraci U líného topiče, protože nám majitelé slíbili guláš zadarmo a na to my slyšíme. Doufám, že se Vám zde bude líbit a všichni se odpotácíme v pořádku domů. Oproti loňskému roku za Vás zaplatíme veškeré pití kromě tvrdého alkoholu a také občerstvení od týmu máte zdarma. Co nás čeká v následujících chvílích: V krátkosti se vrátíme k závodům a shrneme si sezónu 2014 v několika fotografiích. Poté přijde na řadu několik statistik, kdo jak jezdil, kdo jak nejezdil a řekneme si něco málo k financím. Proplatíme startovné úspěšným jezdcům, které jim za skončenou sezonu dlužíme. Jezdcům, kteří v letošním roce měli licenci, tak jim ji dnes také proplatíme. Vyhlásíme a odměníme jezdce, které vybralo veden týmu. Dáme si gulášek a poté bude volná diskuze. V případě zájmu,Lukáš připraví nějakou zajímavou a neokoukanou soutěž,třeba pivo na ex.

3 Něco z historie…. Enduro team Horažďovice byl založen v lednu 2007 jako občanské sdružení, takže v lednu oslavíme osmé narozeniny. Z původního počtu 7 jezdců, se tým rozrostl a v roce 2014 náš tým reprezentovalo 24 jezdců. Během osmi let se nám toho hodně povedlo, ale občas to také zaskřípalo. Díky jezdeckým kvalitám všech jezdců, se náš tým dostal do povědomí všech motokrosových nadšenců nejen v okolí, ale dá se říct, že nás znají po celé republice. Také díky týmové soudržnosti v depu, početnému zastoupení na závodech, aktuálním informacím na webových stránkách a v neposlední řadě týmovým fotografkám a fanouškům se o nás hovoří jako o velmi aktivním týmu. Všichni lidé, kteří se za uplynulých 8 let fungování týmu zasloužili o tuto vizitku zasluhují uznání a velké poděkování. Hodně jich tu dnes chybí, je to z toho důvodu, že už nejsou aktivní nebo mají jiné povinnosti, ale pokud bychom měli zvát všechny, museli bychom si pronajmou kulturní dům v Horažďovicích. Mezi klíčové momenty v historii patří vstup Petra Bednarika v roce 2010 do týmu, který tým podporuje nejen finančně, materiálově a svým časem, ale také většině z nás pomáhá i mimo týmové záležitosti a právě taková pomoc dělá tým takovým jakým je. Dalším důležitým momentem bylo propojení s hrádeckými jezdci, kteří jsou nejen výborný na motorkách, ale umí to roztočit i při dalších týmových akcích a nebojí se občas společně uspořádat MX závod, bál, zabít čuníka a podobný odlehčující činnosti. Většina z nás se potkává a pomáhá si nejen na závodních tratích, ale i mimo a dokud to takhle bude fungovat, tak se tu budeme potkávat bez ohledu na odměny, guláš zadarmo a nebo proplacený licence. Dost historie, jdeme závodit! V letošním roce jsme se opět snažili a proto zde nemůžu hovořit o každém závodu sezóny, ale udělám Vám výběr z těch povedených závodů, kde se nám dařilo a nebo líbilo.

4 Odstartovali jsme 22.3.v Jiníně
Odstartovali jsme 22.3.v Jiníně 6 jezdců z našeho týmu, po zimě řádně nadržených na motokros a závodění se sjelo v nedalekém Jiníně na SMS Praha. Za zmínku kromě 2 druhých míst Milana a Jirky Stejka stojí také zadřený motor Páji, kterýmu se jeho milovaná Kawasaki kousla na odskoku na lavici, takže místo placky následoval odjezd do nemocnice. Jirka Stejk - 2.místo (amatér MX2) Milan Vaníček- 2.místo (amatér OPEN)

5 27.4.Netolice – Šumavský pohár
27.4.Netolice – Šumavský pohár 7 jezdců nás reprezentovalo na 1. závodě oblíbeného Šumavského poháru na znovuobnovené trati Ingilinka v Netolicích.

6 10.5. Bělčiče – Šumavský pohár
10.5. Bělčiče – Šumavský pohár 7 statečných jezdců hájilo naše barvy na rozbité trati v Bělčicích.

7 11.5. SMS Praha - Žár Junioři Pája a Jirka Stejk si hned druhý den po Bělčicích zajeli zazávodit do šumavského Žáru. Závod se nesl v duchu velmi slabé účasti, necelá 60ka jezdců v depu byla ostudná. Úspěšný závod to byl pro Jirku, ten letos poprvé stanul na stupních vítězů, za výborné 3.místo v kategorii Amatér MX2.

8 24.5. 24Hours OffroadMaraton - Dobřany
Hours OffroadMaraton - Dobřany Když nás před osmi lety poprvé lákal Žíťa na cross country do Dobřan, nikdo netušil, jaký to bude fenomén, dneska to je týmově nejúspěšnější a mediálně pro nás nejvýznamnější seriál. Letos tradiční sestava, Míra Brůžek, Cáňa, Žíťa a Bambejs. A jako tradičně, Žíťa obouchanej, Bambejs unavenej, Míra spokojenej a Cáňa na bedně. Cáňa 2.místo v kategorii mistr E2 nás nepřekvapilo, ale je vidět, že kdyby Míra chtěl….i tak je hodně dobrej, protože v tý konkurenci je tohle hodně dobrý! 

9 25.5. MČR SM Písek www.enduro.horazdovice.cz
Nebyl to první závod MČR SM v Písku, kterého se letos jako každý rok zúčastnilo duo Žíťa – Bambejs, ale protože na tom prvním ve Vysokým Mejtě nevyhráli a ani fotky nebyly, tak v Písku byla alespoň fotografka Sísa, která kluky zvěčnila. Já to zlehčuju, ale kluci zasluhujou poděkování a respekt za odvahu. Kluci během roku objeli 4 závody MČR Supermoto, ale letos jsme bohužel na stupně vítězů nedosáhli. Bambejs má Supermoto rád. Důkazem toho je, že se v srpnu vydal na MS do Itálie, ale protože závod se jel o týden později, tak kouknul na motokáry co tam jezdili po trati a hezky pěkně zpátky domů 700km 

10 31.5. Král Šumavy – závod horských kol
31.5. Král Šumavy – závod horských kol Bez hřmění motorů, přesto v bahně a těžkém terénu....ani na nejtěžším MTB závodě na našem území nechyběly dresy našeho týmu!

11 19.7. Merklín AVZO CUP Teplý kluci v červenci leží u vody a chladí se, ty co nejsou teplý, tak můžou v klidu krosit. Je to logický a dává to smysl. Proto jsme do týmu v červenci přibrali Frantu Dlouhého a on se nám pěkně odvděčil. Hned na prvním závodu v našem dresu si dojel pro třetí flek a to znamená, že neplatí startovné tým Frantovi, ale on týmu. Frantu vítáme v týmu včetně jeho mechaniků, mamky a tety! Franta umí stát hrdě v našem dresu na bedně, ten výraz v obličeji je toho důkazem!

12 20.7. Otava 2014 V červenci se láme motokrosová sezóna. Jezdci, co mají hodně bodů přitvrzujou v tréninku a financích do motoru, jezdci, co mají bodů málo nebo žádný začínají pomalu motorky přikrývat celtou a zazimovávat. A ty co to maj na háku jedou na vodu s těmi teplými!! Bylo dobře, byla sranda, jen je škoda, že prodavačka v žichovickém stánku neudělala salto pro Breptu! SOULODĚNÍ SOULODĚNÍ Eva ještě bez bříška Brepta s bříškem

13 1.8. Hrádek – lásky čas

14 1.8. Hrádek – lásky čas 12 jezdců, nejvíce v letošním roce a mnoho dalších příznivců se sešlo 1.8. v Hrádku u Sušice, kde si Pepa bral Evíka. Krásnej den jsme zakončili v restauraci U Hánů, za to novomanželům děkujeme a těšíme se na další posezení, které na sebe nenechá dloho čekat. Hláška z filmu „Můj brácha má prima bráchu“ je zřejmě o našich Ludvíkách, protože málo kteří sourozenci spolu drží tak, jako kluci Ludvíci!

15 9.8. Merklín – AVZO CUP V Merklíně umí dělat skvělý závody. Ví to pan Vizinger, Fanda a protože minule Fery sklidil úspěch, hned se po něm začal opičit Venca s Patrikem. Vencovi a Frantovi se to moc nepovedlo, ale Patrik zajel famózně a dodnes si doma leští pohárek za první místo! Patrik je tak trochu týmový Chuck Noris Protože se blejsknul sám! Každopádně gratulace za oba úspěchy!

16 16.8. Bělčice – Šumavský pohár
16.8. Bělčice – Šumavský pohár Z Bělčic mají docela daleko na šumavský hvozdy, tak tam 3x do roka pozvou pana Hynka s jeho NitroŠumavským cirkusem a hned mají turistů plno jak na Šumavě a naštanejch chatařů přibližně stejnej počet. Každopádně ukázal své umění Pája a v silné konkurenci si dojel pro lichotivé 3.místo! Fanda a Jirka mu tleskali, takže i jim díky. Díky. Pan Vidlák kix – jezdec o kolo zpět R.Votava 333 těsně před Pájou PÁJA

17 6.9. Kluky u Písku – SMS Kaplice
6.9. Kluky u Písku – SMS Kaplice Trať v Klukách mají všichni naši jezdci rádi. Není to tím, že je to super trať v sadu, ale je to tím, že na této trati viděli prvně v životě admina závodit a na enduru WR 450 zvítězil v motokrosové konkurenci. Od té doby se jej snaží jezdci napodobit, ale na enduru se to zatím ještě nikomu nepovedlo a asi nikdy nepodaří.Tentokrát jej ale napodobil Pepa Ludvík, kterej dokázal dojet na skvělým druhým místě (na motokrosovej morce), ale i tak Pepo gratulace a hodně štěstí příště! V trezoru je uloženo video z památné jízdy, v přídě zájmu můžeme poskytnou kopii pro inspiraci a zlepšení techniky jízdy.

18 6.9. IV.ročník výstavy motocyklů Throtlle Bike Team - Horažďovice
6.9. IV.ročník výstavy motocyklů Throtlle Bike Team - Horažďovice Již 4.rokem uspořádali horažďovičtí motorkáři - Throtlle Bike Team -výstavu motocyklů v Music clubu Houba. K vidění bylo bezmála 60 motocyklů různých, značek, typů, rozdílného stáří a nechyběly ani informační nástěnky, kde si čtenář mohl přečíst a prohlédnout fotografie o historii výroby motocyklů v Horažďovicích. Několik svých motocyklů na výstavě předvedl Žíťa - trial, motokrosovou motorku (Suzuki 450 v týmových barvách) a dva supermotárdy (Suzuki a Husqvarna). Admin se zas vytahoval Stadionem S11, Jawou 634 s PAVem a v ČR málo vídanou ČZ 350.

19 let ČZ Strakonice Za týden a opět veteráni….super akce a hodně známých tváří..

20 20.9. Tupadly – SMS Praha Nejpovedenější a nejúspěšnější byl pro náš tým závod v Tupadlech. 7 našich jezdců a početná fanouškovská základna přijala pozvání Jany na jimi pořádaný závod. Naši fanoušci byli nejvíc slyšet nejen při podpoře jezdců, ale také večerní zábava a Vyhlašování vítězů se neslo v režii našeho týmu. Martin Ludvík vyhrál kategorii OPEN, Pepa Ludvík vyhrál neuvěřitelným stylem Kategorii Hobby MX2 a Pája Brejcha ve velmi silné konkurenci MX2 obsadil 3. místo. Díky patří všem zúčastněným, protože pražáci koukali, jak jsme jim to tam vybrali!

21 20.9. hodně povedenej věčírek…
20.9. hodně povedenej věčírek…

22 20.9. hodně povedenej věčírek…

23 20.9. hodně povedenej věčírek…
20.9. hodně povedenej věčírek… MISS MX 2014 Žlutá karta za chybějící dres!

24 27.9. MTB Svatobor tour 2014 Hlučné motory za tiché šlapky vyměnilo poslední zářijovou sobotu 5 jezdců našeho týmu. Martin Ludvík, Pepa Ludvík, Vašek Lísa, Lukáš Pavelec a Míra Staněk. Obrovsky náročnej závod a neuvěřitelná reklama pro dresy našeho týmu. Kdo si zkusí závod horských kol ví, jak bolí a jak těší zároveň. Kdo si jej nezkusí, nikdy nepochopí a pochopit nemůže. Všichni naši jezdci zasluhují respekt a uznání!!

25 27.9. MTB Svatobor tour 2014

26 27.9. MTB Svatobor tour 2014

27 11.10. MMČR Junior-Horažďovice
MMČR Junior-Horažďovice Naše motokrosová naděje Pája, si dojel do Horažďovic otestovat jak chutná ten nejrychlejší motokros na juniorské úrovni u nás MČR. Přes problémy s hlukem, kdy jej komisaři nechtěli pustit na start, se díky pomoci Bambejse a Tomáše Mráčků, mohl v sobotu postavit na start a změřit síly s těmi nejlepšími. Nebyla to vůbec špatná premiéra a 4 mistrovské body jsou pro Páju a náš tým velkým povzbuzením a nadějí do budoucna. Je škoda, že na domovské trati měl Pája minimální podporu od fanoušků, ale příště, na jiné trati to bude jistě o dost větší podpora.

28 Šumavský pohár - Habeš Kde jinde se můžeme rozloučit se sezónou, než je tomu ve strakonické Habeši. Ať je horko nebo mráz, budeme tam příště zas. V našich dresech diváci mohli vidět 9 jezdců a z toho 3 na stupních vítězů. Radek Žitník v kategorii Veterán si dojel pro výborné 3.místo. Pro stejné místo v kategorii MX2 si dojel Míra Staněk a aby to klukům nebylo líto, tak bronz bral také Martin Ludvík v kategorii Open.

29 28.10. Šumavský pohár - Habeš Zase jsme jim to pěkně vybrali…….
Šumavský pohár - Habeš Zase jsme jim to pěkně vybrali…….

30 V roce 2014 jsme se zúčastnili 39 závodů – 122 startů.
Statistika …. V roce 2014 jsme se zúčastnili 39 závodů – 122 startů. Nejvíce se nás sešlo pohromadě v Hrádku – 12 jezdců. Jezdci našeho týmu zaplatili cca Kč za startovné, při průměru startovného 500Kč. 26x jsme byli na motokrosu 4x jsme byli na supermotu 3x jsme byli na cross country 3x jsme byli na cyklozávodech 2x jsme závodili na enduru 1x jsme závodili na strmém vrchu

31 Statistika …. www.enduro.horazdovice.cz
Účast na závodech v roce 2014 (25 jezdců) Vašek L. Pája Martin L. Jirka Š. Míra S. Pepa Fanda Bambejs Žíťa Patrik Míra B. Milan Emča Luky Standa Tomáš M. Jirka K. Sísa admin Petr Vítek Pavel Š. Venca B. Venca K. Martin A. C B 15.3. Pačejov E 2 X 22.3. Jinín MX 6 6.4. Kramolín 3 12.4. Stříbro 19.4. O.Radouň 1 27.4. Netolice 7 Vysoké Mýto SM 26.4. Kaplice Petříkovice 8.5. XC Muničák XC 10.5. Bělčice 11.5. Žár 24.5. Dobřany CC 4 Chlaponice 25.5. Písek 17.5. 31.5. Král Šumavy 7.6. 8.6. Sosnová 21.6. Pacov Božetice 22.6. 29.6. Cheb 12.7. Petrovice SV 13.7. 19.7. Merklín 26.7. Nihošovice 9.8. 16.8. Bělčiče 30.8. 5 6.9. Kluky 20.9. Třemošnice Tupadly 27.9. Sušice 11.10. Horažďovice Sedlice 28.10. Habeš 9 39 závodů 122 14 12 10

32 16x stál letos jezdec našeho týmu na stupních vítězů : 3x 1.místo
Úspěchy …. 16x stál letos jezdec našeho týmu na stupních vítězů : 3x 1.místo 6x 2.místo 7x 3.místo Pavel Brejcha 2x Martin Ludvík 2x Pepa Ludvík 2x Míra Staněk 2x Jirka Stejk x Fanda Dlouhý x Radek Žitník 1x Patrik Holub x Milan Vaníček x Jirka Kroupa x

33 Finance ….

34 Změny pro příští rok 2014 V roce 2014 se ukázalo ještě víc, že tým není o počtu, ale o přátelství a pomoci. Může nás být 100, ale pokud nepotáhneme za jeden provaz, tak je to o ničem. Letos jsme udělali jen pár akcí mimo závodění. Nenutili jsme jezdce chodit na brigády. Veškerá podpora je tedy za to, že jezdec jede v našem dresu. Nevybíráme členské příspěvky a zatím o tom ani neuvažujeme. Sehnat sponzory a udržet si je, je čím dál težší. Každý z Vás má možnost si sehnat sponzora a pokud bude ochoten Vás podpořit, jsme ochotni jako sdružení mu vystavit doklad na dar či reklamu. Takto si letos dokázal sehnat sponzora Jirka Stejk, my mu rádi pomůžeme s dokladem a jeho novému sponzorovi, panu doktorovi Masnému patří velký dík, protože nejenže podpořil Jirku, ale po naší skromné žádosti podpoří finančně i náš tým. Pana doktora všichni známe ze závodů, je to tento pán, tak už za ním s prosíkem prosím nikdo nechoďte. Už jsem zmiňoval, že je nutné zúžit náš tým. Rozhodli jsme se vyřadit z týmu jezdce, kteří aktivně nejezdí, neúčastní se týmových akcí a do budoucna hodláme podporovat jezdce aktivní a zejména jezdce studující, kteří si nevydělávají a na jejich činnost platí rodiče. Pravidla v podporování jezdců v roce 2015: 1. licence jezdce bude proplacena až na konci roku, podle počtu odjetých závodů 2. modrý týmový dres pro následující rok dostanou zdarma pouze jezdci s odjetými více jak 6ti závody 3. startovné při umístění na stupni vítězů bude opět propláceno na konci roku při dokrosné 4. odměny pro jezdce, dle uvážení vedení týmu Všechny tyto odměny budou vypláceny na základě aktualit ze stránek protože z nich se čerpá na konci roku pro statistiky. Aktualita ale přestává být aktualitou, je-li zvěřejněna více jak 3 dny po závodě. Aktualita může být vložena na stránky týmu přímo jezdcem nebo poslána em Pájovi, který ji zveřejní. Pokud jezdec na stránkách nenapíše nebo to nepošle Pájovi mejlem, že vyhrál, tak takový závod na konci roku nebude počítán. Stejně tak by bylo dobrý, nahrávat na naše stránky fotky ze závodů a nenahrávat je na Facebook nebo Rajče. Na sociální sítě pak umístit jen odkaz na naše stránky s galerií. Sociální sítě jsou fajn, ale pro tým, potažmo naše sponzory jsou k ničemu. Facebookový profil enduro týmu v příštím roce bude mít na starosti Pája. Jako tomu bylo zvykem při psaní příspěvků, pouze datum, název a odkaz na aktualitu na našich stránkách. Nic víc. Žádné fotky, psaní diskuze apod. Pája se zřejmě stane také novým adminem, protože ten starý by si už rád „odfrknul“. Na Pájovi bude také kalendář Bývalý admin mu pomůže s tiskem, ale tvorba bude na Pájovi. Zde se prosím napište, kdo chcete kalendář a jaký formát, abychom je netiskli zbytečně.

35 Startovné + licence za rok 2014
Startovné + licence za rok 2014 Pája Brejcha (2x 3.) + B Martin Ludvík (1x 1., 1x 3.) + B Jirka Stejk (1x 2., 1x 3.) + C Míra Staněk (1x 2., 1x 3.) + B Pepa Ludvík (1x 1., 1x 2.) + C Fanda Dlouhý (1x 2., 1x 3.) + C Radek Žitník (1x 3.) Patrik Holub (1x 1.) Milan Vaníček (1x 2.) Jirka Kroupa (1x 2.) Vašek Lísa C Lukáš Želiska B

36 Odměny jezdcům za rok 2014 Odměnění jezdců, dle uvážení vedení týmu……
Odměny jezdcům za rok 2014 Odměnění jezdců, dle uvážení vedení týmu…… Vašek Lísa – celkové 2.místo SMS Kaplice a zároveň jezdec s nejvíce odjetými závody Pája Brejcha – účastník MČR Junior MX a budoucí admin Franta Dlouhý – celkové 1. místo AVZO CUP Merklín Patrik Holub – 1. místo v závodě AVZO CUP Merklín Jirka Stejk – celkové 1.místo SMS Praha (odměna formou dokladu pro sponzora)

37 Shrnutí 2014 Motokrosová sezóna je historií. Opět se našemu týmu vyhýbala vážná zranění, takže z tohoto pohledu byl rok 2014 velmi dobrý. Sportovně byl rok 2014 také velice úspěšný, účast na 39 závodech a 16 umístění na stupních vítězů je toho důkazem. Na www stránkách jsme během roku zveřejnili 63 aktualit týkajících se činnosti našeho týmu. Více než návštěvníků našich stránek v roce 2014 mělo možnost shlédnout přes 3000fotek ve fotogaleriích z mnoha sportovních a dalších akcí. Díky Vám všem za to, že tým funguje, že je vidět, že je o něm slyšet a že tu společně můžeme opět zapít naše úspěchy!!

38 Výlet na hokej a motokáry…
Výlet na hokej a motokáry… zápasy HC Škoda Plzeň 28 ne  HC Plzeň  Litvínov 15:30 29  Karlovy Vary 17:30 31  Mladá Boleslav 33 út  Mountfield HK 35 út  Zlín 37 ne  Olomouc 39 ne  Vítkovice 40  Sparta 43  Slavia 45 st  Třinec 47 ne  Kometa Brno 49 ne  Liberec 51  Pardubice 18:20 KartArena Zábavní centrum Milenium Motokáry papírna Plzeň U Ježíška 2 Místo: Plzeň, Zahradní 173 Plzeň Otevřeno: Po - Ne: /24 Tel.: Cena od: 200 Kč Cena děti: Provozní doba: Trať: 550m Vstup od: Po - Út www: motokarypapirna.cz St - Pá Sobota Tel: (+420) Neděle GPS: , Během všech svátku a dětských prázdnin otevřeno již od !!

Stáhnout ppt "8.narozeniny Enduro týmu Horažďovice … aneb velké poděkování"