Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

BACK TO BASIC SIMONA. https://www.youtube.com/embed/PkBxPJuuJOU.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "BACK TO BASIC SIMONA. https://www.youtube.com/embed/PkBxPJuuJOU."— Transkript prezentace:

1 BACK TO BASIC SIMONA

2 https://www.youtube.com/embed/PkBxPJuuJOU

3 Dává vám smysl cílit na zákaznickou zkušenost?

4 ANO, pokud to vygeneruje vyšší revenue JASNĚ, chceme si udržet stávající a k nim přidat nové, a další a další, zákazníky V UK měří ´Customer Satisfaction Index´ a firmám s nadprůměrným CSI roste revenue o 6% meziročně víc než ostatním

5 PYRAMIDA ZÁKAZNICKÉ ZKUŠENOSTI (*Forrester CX Design) Co je ´clientology´?

6 Spokojenost zaměstnanců dobrá zákaznická zkušenost

7

8 “Zlaté” pravidlo “platinové” pravidlo Empatie (=sdílení emocí, pocitů…) Zmapování zákaznické cesty 2014

9 A jak vy si stojíte se spokojeností/ nadšením zaměstnanců?

10 humanly digital B2C B2B B2T

11 HUMANLY DIGITAL

12 Období INDUSTRIALIZACE Období DISTRIBUCE Období INFORMACE Období ZÁKAZNÍKA

13 https://www.youtube.com/watch?v=6TQtrXyeIhY

14

15 Vážím si vaší pozornosti a děkuji za příležitost s vámi sdílet!


Stáhnout ppt "BACK TO BASIC SIMONA. https://www.youtube.com/embed/PkBxPJuuJOU."

Podobné prezentace


Reklamy Google