Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

„TransPromo“ Propojení transakčního mailu a marketingové informace.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "„TransPromo“ Propojení transakčního mailu a marketingové informace."— Transkript prezentace:

1 „TransPromo“ Propojení transakčního mailu a marketingové informace.

2 BOOM TISK se představuje Rok založení 1995 Původní zaměření na merkantilní produkci Od roku 2003 direct mail a speciální dokončující zpracování (Boomailer) 60 zaměstnanců 120 mil. obrat (2005) z toho 20 mil. export klienti: nadnárodní a české reklamní agentury a jejich zákazníci (ČSOB, Economia, Verlag Dashofer, … ISO 9001:2001, ISO :2004

3 O co se jedná? Zkratka slov „transactional-promotional“ Produkt, který propojí transakční tiskovinu (např. výpis z účtu klienta) s marketingovou informací (např. nabídka služby či produktu), která je „šita na míru“ pro konkrétního příjemce (CRM, one-to-one marketing) Plnobarevná tiskovina (možnost použití obrázků) Produkt je vhodný zejména pro finanční instituce, telekomunikační firmy a utility V ČR zatím tato služba neexistuje

4 Vývoj transakčních dokumentů Badenwerk (energetika) - původní faktura rozlišení 240dpi neproporcionální fonty černobílý tisk Faktura s přítiskovou barvou rozlišení 300dpi proporcionální fonty 1 přítisková barva

5 Vývoj transakčních dokumentů Bankovní výpis (původní) 1 přítisková barva Bankovní výpis (nový) plná barva, nová struktura přidávaní marketingových informací

6 Konec „klasické“ komunikace? Velké množství mediálních kanálů Získávání klientů je stále více finančně náročnější Loajalita zákazníků klesá díky kompatabilitě služeb a hyperkonkurenčnímu prostředí Změna klasické komunikace Na saturované trhy jsou uváděny stále nové produkty Nové technologie přinášejí nové možnosti v personalizaci Multi-kanálové koncepty and internetové technologie

7 Globální trendy masa zacílení Cena za stránku Cena za reakci MONOCHROM BARVA Barva zvyšuje skokově povědomí o marketingové akci o 165%!

8 Globální trendy – TransPromo tiskoviny Je to komplementární strategie! Konzistentní/perzistentní komunikace –Měsíční, čtvrtletní apod. pravidelná komunikace Negeneruje nové náklady –Náklady na doručení jsou pevné Již existují cenově dostupné technologie pro výrobu vysoce personalizované komunikace! –Zákazníci akceptují personalizaci dokumentu společně s reklamou („promo“) Máme nové komunikační médium! –Přeměna transakčních dokumentů na transpromo

9 Změňte data na peníze – vyšší výnosy, nižší náklady Výběr dat Vyšší výnosy: -cílená komunikace -vyšší response díky personalizaci -prodej marketingového prostoru Nižší náklady: -nižší ztráty ze špatného zacílení -nižší náklady mailingů -… Data klientů/CRM Data z webu Call-Centre data Call-Centre data Externí data (např. socialní, demografická) +=

10 Vliv barvy Pantone® Institute tvrdí, že jsme o 78% více náchylní si pamatovat slova fráze, jsou-li prezentována barevně. Klient je více náchylný se informaci vůbec věnovat, je-li barevná. Čas věnovaný čtení barevného dokumentu je o 80% vyšší než v případě černobílého. Barva je ze 60% ovlivňujícím faktorem pro přijetí nebo odmítnutí informace, a je zásadní pro příjem jakékoliv vizuální reference. Identifikace s brandem se zvyšuje o 70%, je-li použita barva Porozumění dokumentu se může zvýšit o 80% s použitím barvy. Text je zpracováván v levé mozkové hemisféře, barva v pravé, zaměstnání obou hemisfér akceleruje zpracování a porozumění informace.

11 Komplexní řešení outsourcingu na bázi SW PReS firmy PrintSoft Produkční systém PROCESSING MANAGEMENT PReS PrintCentrum Interserver Data Security Toolkit (řízení automatizovaných procesů a jejich logických návazností) WORK-FLOW Design dynamických dokumentů (DTP BOOM TISK) Produkční systém Transakční Bilingový systém Tiskový systém PReS Real-time formátování dokumentů Vysoko-kapacitní zpracování – tisk, obálkování Distribuovaný lokální tisk (on-demand tisk) Elektronická archivace Výstupy dokumentů v elektronické formě a jejich distribuce Předzpracování dat Třídění, sortování, konverze formátů, kontrola správnosti Logovací soubory, auditní výstupy Centralizované procesy zákazníka Uživatelé zákazníka On-line přístup do archívu Internet Klienti zákazníka PROCESSING MANAGEMENT InterServer, PrintCentrum, Data Security Toolkit Outsourcing tisku – BOOM TISK

12 Výsledky v praxi klientů rozděleno na dvě skupiny První polovina dostala „tradiční“ nabídku tarifů Druhá polovina dostala plně personalizovanou nabídku 5,16krát větší odezva

13 Informace o zákazníkovi Detailní výpis transakcí Marketingová plocha pro nové služby nebo partnery Příklad z praxe: Deutsche Bank SumarizaceMísto pro variabilní sdělení

14 Příklad z praxe: Credit Card Company

15 Kupón připojený k výpisu z účtu variabilní hodnota kupónu -v závislosti na útratě zákazníka zákazníků, kteří obdrželi tento výpis příjemce měl dva týdny k uplatnění kupónu kupónů bylo uplatněno 44% odezva $4.4 milióny výnosy $2.2 milióny výnosy po slevách

16 Další benefity a hlavní krédo Firmy, které zpestřily výpisy zjistily, že jejich call centra zaznamenala menší počet telefonátů Barevný digitální tisk u našeho řešení není výrazně dražší než čb. Nepotřebujete přílože a další mailing, který končí v koši – výrazná úspora! Vyšší response díky cílenému zásahu (o 65%*) Možnost prodeje marketingového prostoru SOUSTŘEDIT SE NA VÝNOSY NA STRÁNKU! * Na základě zkušeností italské banky DeutscheBank/Rotobank a Rado Watches

17 Kontakt: BOOM TISK, spol. s r.o. Ovčárecká Kolín – Sendražice tel.: fax: Děkujeme za pozornost!


Stáhnout ppt "„TransPromo“ Propojení transakčního mailu a marketingové informace."

Podobné prezentace


Reklamy Google