Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

NABÍDKA SPOLUPRÁCE Jak správně prodat svůj projekt.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "NABÍDKA SPOLUPRÁCE Jak správně prodat svůj projekt."— Transkript prezentace:

1 NABÍDKA SPOLUPRÁCE Jak správně prodat svůj projekt

2 OBSAH Co nabízíte Co chtějí potenciální zákazníci a kdo to je Sestavení jednoduché prezentace Oslovení

3 Co chcete a nabízíte Co chcete?  Peníze  Nepeněžní plnění Co máte k dispozici  Prostory v divadle – umístění log, pronájmy, slevy na vstupenky  Prodej v divadle – prodej alko, nealko, merchandise  Propagační materiály které používáte nebo můžete používat – letáky, programy, vaše standardní kampaně  Mediálně známé tváře, neveřejná představení

4 Proč by to mělo někoho zajímat???

5 Co lidé a firmy chtějí? Abyste prodali, uvědomte si motivaci vašich potenciálních zákazníků. Proč by vám měli chtít dát peníze? Firmy  Image – zviditelnění značky s unikátním projektem  Standardní kampaně – využití cílové skupiny chodící do divadla  Prestiž – mít vlastní předsatavení/lóži pro své interní účely a VIP klienty  Charita – přispět na kulturu Občané  Prestiž – mít vlastní lóži a moci se pochlubit  Patriotství – podpora České kultury

6 Jak formulovat vaši nabídku Zkombinujte co nabízíte a co zákazníci chtějí Jasně definujte co mohou dostat a za kolik  Vytvořte tři úrovně balíčků  Snažte se nabídku přizpůsobit na míru klienta  Pracujte s hard daty  …. Nezapomeňte prodat svou myšlenku nejdříve interně

7 Barter Nabídka vzájemně výhodné reciproce Mediální partneři Výměna hodnoty vstupenek - pro čtenáře (předplatitele, soutěž), zaměstnance nebo partnery za mediální prostor Produktoví partneři Výměna hodnoty vstupenek pro partnery, zaměstnance, výherce soutěží za produkty určené k prodeji nebo k samotné produkci

8 Crosspromo Nabídka vlastních produktů v rámci jedné akce Možnost nákupu vstupenek se slevou na další představení, ochutnávky, pozvánky do galerie aj. služby Spojení několika subjektů za účelem získání max. efektu Např. zapůjčení oblečení od firmy Alpine Pro (poděkování značce v programu / AP – zaslání newsletteru na všechny zákazníky s pozvánkou na představení)

9 Produktoví partneři Exkluzivní prodej produktů různých segmentů: Nealko, alko, pochutiny, cigarety Oslovení dodavatelů často používaných služeb za účelem barteru či hromadné slevy (propojení s dalšími institucemi a tím zvýšení obratu)

10 Koho oslovit Velké firmy napříč segmenty Menší podniky z blízkého okolí Úspěšné podnikatele, majetné spoluobčany Místní politiky

11 Case study Nabídka spolupráce

12 Úvod Stručně formulovaná nabídka: „..partnerství unikátního multižánrového projektu, který má na trhu již 3letou historii a několik ocenění. Dovolím si Vám představit krátkou ukázku, než přejdeme na fakta.“ Vhodné použít multimediální prvky Videosestřih Fotogalerie Teaser

13 Fakta – Charakteristika projektu Zaměření: MULTIŽÁNROVÝ PROJEKT pro celou rodinu Termín:9. – Lokace:Letiště Panenský Týnec Návštěvnost: Počet dní:3 Cílová skupina: 15 – 45 let spíše městský typ, střední a vyšší příjmová skupina, SŠ/VŠ vzdělaní Hodnota RK: 70mio Kč NEJZÁSADNĚJŠÍ MINIMÁLNÍ INFORMACE

14 Mediální kampaň Hodnota mediální kampan ě – více než 70 miliónů korun ATL: TV, rádio Tisk: deníky, týdeníky, magazíny, lifestyle Outdoor: citylighty, billboardy PR: tiskové zprávy, rozhovory v médiích, tisková konference Internet: mainstreamové servery: idnes.cz, libimseti.cz, poslouchej.net, vlastní web, sociální sítě, komunitní weby Reportáže: vlastní reportérská činnost a výroba pořadů/sestřihů Promoakce: ú č ast promotýmu na prestižních eventech po celé Č R (koncerty, festivaly, sportovní eventy) Pozn.: Vhodné vložit tabulku s hodnotami mediálního plnění v ceníkových cenách

15 Varianty finanční nabídky I. 3 varianty – od základní po TOP Titulární partner – „RWE Open Air Festival 2012“ Pojmenování podia Vlastní promo zóna (na náklady pořadatele) Cena: ……… 3000 vstupenek Sleva na nákup vstupenek pro klienty RWE 30% Slevy na drinky pro klienty RWE na místě 20% Hlavní partner – „Open Air Festival 2012“ Pojmenování menšího pódia Vlastní promo zóna (na vlastní náklady partnera) Cena: …… vstupenek Sleva na nakup vstupenek pro klienty RWE 20% Slevy na drinky pro klienty RWE na místě 10%

16 Varianty finanční nabídky II. Partner – „Open Air Festival 2012“ Vlastní promo zóna (na vlastní náklady partnera) Cena: … vstupenek Sleva na nákup vstupenek pro klienty RWE 10% Bonusy: Meet and greet s herci/tvůrci  Návštěva generální zkoušky  Prohlídka zázemí divadl * K detailní prezentaci kompletního rozsahu plnění ze strany projektu pro jednotlivé varianty partnerství preferujeme osobní schůzku.

17 Reference Ukázky vizuálů Loga partnerů projektu Ukázky článků s recenzemi / rozhovory tvůrců Citace spokojených návštěvníků z řad mediálně známých osobností PLAKÁT LETÁKY BILLBOARD

18 Kontakt Děkuji za váš čas a pozornost, kterou jste této nabídce věnovali. V případě dotazů se na mě neváhejte kdykoli obrátit. Copyright © Tento dokument je určen pouze pro osobu/osoby, které/kterým je prezentován. Může obsahovat informace, které jsou důvěrné, podléhají ustanovením autorského zákona či jsou předmětem obchodního tajemství. Dokument není možné bez písemného svolení společnosti Promotive, s.r.o. dále šířit či předávat. MARKETING MANAGER: Marie Marková tel.:


Stáhnout ppt "NABÍDKA SPOLUPRÁCE Jak správně prodat svůj projekt."

Podobné prezentace


Reklamy Google