Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Gympláci Jindřichův Hradec Časopis třídy 4.a Redakce: Helča Vojtěchová Anča Jaegerová Verča Bednářová Březen 2007 -1- Přichází druhé pololetí a s ním i.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Gympláci Jindřichův Hradec Časopis třídy 4.a Redakce: Helča Vojtěchová Anča Jaegerová Verča Bednářová Březen 2007 -1- Přichází druhé pololetí a s ním i."— Transkript prezentace:

1 Gympláci Jindřichův Hradec Časopis třídy 4.a Redakce: Helča Vojtěchová Anča Jaegerová Verča Bednářová Březen Přichází druhé pololetí a s ním i třetí výtisk třídního bulváru. Toto březnové číslo je opravdu nabité!!! Přivítá Vás rozhovor s Lukášem Mitasem, dále si budete mít možnost přečíst mnoho rubrik. V rubrice „Jaký máte názor na…“ se bude povídat o paní profesorce Fránové. Také se bude řešit její záhadná nemoc :)).. poté budete mít možnost přečíst si rubriku „Aktualitky aneb co se děje ve světě…“, spolu s fotkama nazývané „Who is it?“. Následovat bude Interview s Lenkou a pravidelná rubrika,,GVN NEWS“. Poděkování bude patřit Martinovi Ranftlovi za nově vytvořené stránky.Jedna celá stránka věnovaná Mitymu a nádherný článek od jednoho nejmenovaného studenta/ky (nechce, aby jeho/její jméno bylo uveřejněno) bude určitě zpestřením. Na konec časopisu jsme daly rozhovor s Martinem, hlášky a fotky z pravidelných, brutálních, třídních her. O5 bychom vás rády všechny požádaly, abyste dále hojně přispívali různými články (jak tomu tentokrát s mírným nátlakem bylo) a předávali je redakci. Moc Vám děkujeme!!!!!! Vaše redakce by H.V

2 -2- Interview s Lukášem Mitasem Čau Lukáši. Jak se máš, co právě děláš? Ahoj, mám se dobře, právě koukám na zprávy v TV. Jaký máš názor na třídní časopis? Myslíš, že je dobré ho mít? Určitě, je to dobrá věc. Je vidět, že se to teprve rozbíhá, a že je to na dobré cestě. Když se ten časopis bude dále rozvíjet, tak to bude mít budoucnost..... je to počteníčko To mě těší :). Jak se ti líbí na GVN? Jaké myslíš, že má gympl plusy a mínusy? Gympl je úžasná škola, která má plusy tak mínusy. Největší plus jsou ty hezký holky tady. A nejoblíbenější předmět máš? Který je nejmíň a nejvíc zábavný profesor? Kterého máš nejvíc rád? Tak každej předmět má něco do sebe a to platí i o učitelech. Nemůžu říct, který předmět je ten nej. Profesory mám rád všechny, ale nejsympatičtější je pí. prof. Fránová. Máš rád paní Petrů? Ano, je to velice svérázná dáma. Baví tě francouzština? Francouzština je těžký jazyk, ale paní Petrů ho dokáže udělat zábavným. Baví mě hodiny s pí. Petrů, ale učit se doma FJ je dost nudný. Jaké máš koníčky? Teda kromě ježdění na kole.. Ježdění na kole a holky, to mě nejvíc baví, jinak chodím na housle(posledním rokem). Baví mě běžky, plavaní a to je asi všechno. Kvůli dojíždění nemám moc času :-( Jakou posloucháš hudbu? Poslouchám všechno. Tady je seznam toho, co máme nejradši: U2, Depeche Mode, KoRn, Marylin Manson, Rammstain, Linkin Park, Fort Minor, Moby, Prodigy atd... Nejlepší je rozhodně U2, Bono je král hudby. Tak to je asi všechno. Chtěl bys nám ještě něco sdělit nebo někoho pozdravit tímto mediálním prostředkem? :P Chtěl bych pozdravit úplně všechny. Milujte se a množte se.... O.k. Děkuju ti za rozhovor, čau :) Nz, ahoj „Tom Kedlubna“ Tak takhle dopadl stromeček ve 4.a Polonium 210 HAHAHA by H.V

3 -3- Jaký máte názor na PANÍ PROFESORKU FRÁNOVOU Mity: Paní Fránová je bezvadná učitelka a když se k tomu připočítá její půvab.....bezchybná kombinace. Peťa: Jsem ráda že je na gymplu zas nějaká mladá profesorka :o) osobně na ní mám kladnej názor zdá se mi fakt nevím jestli to bude tím, že nás má na volnější předmět ale myslím si, že ne Janča K.: taková kamarádská.. moc fajn Hana: je sympatická (když nezpíváme Chinaski)..jedna z mála oblíbených:-) Iva: mám jí rada,je to dobrá učitelka Nela: je fajn hlavně tím, že je mnohem přátelštější než třeba Křížová a že s ní nezpíváme takový historický písničky jako s Havelkou Hela: je to moc hodná profsorka a jako jedna z mála si na nás (SNAD) pedagogický radě nestěžovala :)) Markét: Úžasná profesorka, je s ní sranda, umí udělat nádhernýho Ufonka Pepa: fajn Eliška: Paní Fránová se mi zdá fajn. Hodiny s ní nejsou nudný a pokaždý jiný Studentka primy :Jo je v pohodě a je milá Marta: Je tak strašně milá a sympatická, že proti ní člověk ani nemůže nic mít. Kikina: Fakt dobrý. Nejlepší učitel na Hv, kterýho jsme měli. Andulka: Ryze kladný. Verča: Jedna z nejlepších profesorek na gymplu, moc fajn! Tom: Docela kočka, je celkem fpohodě, snad by si mohla víc dupnout, ale jinak je boží. Vendy: Je to nejlepší profesorka jakou znám! Karlík: Je dobrá a mám jí moc ráda! Ano, opravdu toto je naše paní profesorka na hudební výchovu, paní profesorka Fránová. Když vyučovala hudební výchovu ve 4.a, stalo se jí tato neuvěřitelná věc. Začala trpět zvláštní poruchou způsobenou pravděpodobně nesnesitelným křikem studentů. Lékaři toto onemocnění nedokázali diagnostikovat.Choroba se projevuje nevysvětlitelným šilháním, člověk trpící nemocí se náhle začně kousat do rtů a chytat se za uši. Záchvat většinou končí zběsilým úprkem ze třídy. Tato skutečnost je opravdu zdrcující. Na GVN řádí záhadná nemoc! Kdo bude další obětí?! (fotografie zveřejněna se svolením paní prof. ) Niki: Myslim, že je to skvělá profesorka, ale mam radši výtvarku. Vojta: Je tak milá, že je spíš anděl než člověk! A perlička nakonec..toto mi odpověděl/a student/ka, než zjisttil/a, že tato anketa není anonymní(jeho/její jméno bohužel nemohu zveřejnit:)) ) :je to kočka největší...totálně sexy.. by H.V

4 -4- Who is it??? Aktualitky, aneb co se děje ve světě… Pracovní oděv jako afrodiziakum? Ale ano! Nemluvíme samozřejmě o umaštěných montérkách, i když každému se samozřejmě, může líbit něco jiného. Co ale mladá a hezká zdravotní sestřička, letuška nebo policistka, které dokážou svou pouhou přítomností na většinu mužů zapůsobit lépe než pověstná modrá pilulka? Jen málokdo z nich totiž nikdy nesnil o chvílích vášně s půvabnou kráskou v uniformě... Mužská fantazie dokáže své - a právě proto při setkání se zástupkyněmi výše uvedených profesí muž udatně přetrpí i to nejbolestivější zdravotní vyšetření nebo bez mrknutí oka zaplatí sličné policistce pokutu, o jejíž výši by se s jejím kolegou dohadoval třeba i půl hodiny. Na mužské libido ale dokáží mocně zapůsobit i příslušnice jiných uniformovaných povolání, jako jsou třeba vojačky, doktorky nebo číšnice. A stranou nemohou zůstat ani manažerky, respektive ženy ve vedoucích postech obecně. Jejich "uniforma" - decentní kostýmek, vlasy upravené dle posledních módních trendů a designové brýle na očích, vyvolává v mužích jistý dojem nedostupnosti, kterou by rádi pokořili. Už jen samotný úspěch těchto žen bývá pro jejich mužské okolí mocným afrodiziakem. Ale stejně jako muži, i ženy ocení estetický dojem, který získají při pohledu na muže. Funkci živitele rodiny by hodně žen ponechalo stranou, hlavně kdyby se jejich vyvolený ukázal dostatečně fyzicky zdatný. Logicky tedy dají (alespoň ve svých představách) přednost muži, který při svém zaměstnání používá fyzickou sílu a u nějž lze tím pádem logicky předpokládat vypracovanou postavu. Typickým představitelem takového povolání jsou sportovci, nicméně ani ostatní "manuální" profese nejsou bez šancí. Úředníci nebo počítačoví experti nemají v porovnání se svalovcem z autodílny, mladým instalatérem nebo opravářem kopírek mnoho nadějí na úspěch. Přestože si ale ženy potrpí na fyzickou krásu, mužští modelové, kteří jsou považováni za její ztělesnění, u nich moc oblíbení nejsou. Podle psychologů to může být vyvoláno tím, že je považují za cosi jako parodii na mužství, protože vykonávají povolání, jež je odvěkou doménou žen. by H.V

5 Interview s Lenkou Dobrý den slečno Drbalová. Jak se máte a čemu se právě věnujete? Právě jsem přišla z brigády čištění veřejných toalet. A jak se vám daří při vaší práci? No…Povýšila jsem z hajzlbáby na uklízečku…takže se mám fajn. A této práci jste se věnovala i celé prázdniny? Ne, mám i spoustu jiných zaměstnání. Například roznáším blicí pytlíky zaměstnancům v kafilériích. Je to velmi kreativní práce. A kde ještě pracujete? Brousím hrobníkům lopaty. A stíháte i vyšívat dečky? Ne, máte mylné informace, já nevyšívám dečky, pletu polštářky do rakve nebožtíkům pod hlavy. Jinak nejsem za to moc dobře placená, ale já tyto práce zbožňuji natolik, že jsem je ochotná dělat i zadarmo. A kolik berete peněz? Pomáhá vám někdo? No, dělá to tak 5 až 10 korun na den, ale jak říkám je to i můj koníček. Mám pár kámošů, který mi pomáhaj, ale jelikož jsou celostátně hledaný, nebudu zveřejňovat jejich jména. Aspoň mi řekněte, ze které země jsou. No, jeden můj nejmenovaný anonymní kamarád Bohumil Hnojník pochází z Číny, ale mam kámoše i z Jamaiky a tak. A kdo vás zaměstnává? No, jak kde, ale jsou to fajn sympa‘táci. Třeba ta milá paní z veřejných záchodů mi vždy o pauze donese roli toaletního papíru zdarma jako bonus. Prostě milí lidi. Opravdu máte výnosné práce. 4emu se věnujete ve volném čase nebo se furt věnujete své práci? No, vzhledem k tomu, že má práce je můj koníček moc vedlejších zájmů nemám, ale ráda čtu historické romány, je to nákladný koníček, protože na každou kapitolu spotřebuju 5 kartonů papírových kapesníčků. -5- Tak to se zřejmě vykompenzuje s vašimi výdělky. A jaký předmět vás hodně baví? Co chcete dělat po gymplu? No, předmět mě nebaví žádný, vlastně infárna když nemáme Pravdovou. Ale nebaví mě jich hafo. No, a co budu dělat po gymplu je mi jedno, pač moje šance ho dodělat jsou den ode dne mizivější, takže počítám, že vyletím tak do jednoho roku. Ale má to i svojí světlou stránku, budu se moci profesionálně věnovat svému povolání „holky pro všechno“. Šla byste na Vyšší dívčí, kdyby ještě byla ta možnost? Ne, já nerada peru, vařím a tak. To spíš na Vyšší prasečí, to by bylo něco pro mě. Bylo mi ctí s vámi takto strávit drahocenný čas. Není zač. Jsem ráda, že děláte průzkum v řadách tvrdě pracujících občanů. 4.A jako téma pedagogické rady :-( (SBOROVNA/4.A) Naši třídu si vzal na paškál na pedagogické radě konané dne skoro každý učitel, to je politování hodná zpráva. O tom, co se na této radě povídalo nás seznámili všichni vyučující následujícího dne. Tyto události nám bohužel nalepili nálepku „Banda zlobivců“ a tu nám už nikdo nikdy nestrhne. Je na čase něco s tím udělat, nebo se to s námi potáhne po zbytek studia a čtyři roky není krátká doba. Otázka tudíž zní: PROČ? Proč jsme považováni za zlobivce?Je to ohromná škoda, když někteří z nás pravidelně dosahují úspěchů na x-tých kolech olympiád. Odpověd musí v sobě najít každý sám. A proto, šáhněme si do svědomí, najděme příčinu a odstraňme ji. GVN NEWS by L.M. by H.V

6 -6- Spuštěn nový web naší třídy!!! Po mírném nátlaku na našeho třídního webmastera Martina Ranftla, se podařilo spustit nový web naší třídy, naleznete ho na Toto je pouze prozatimní umístění, v jednání je umístění pod doménu gvn.cz. Tedy pokud vám nebude fungovat tento odkaz, je zřejmé, že se naše stránky budou vyskytovat na Na webu naleznete profily žáků, fotografie, návštěvní knihu a spoustu dalšího. Nový modrý look se vám určitě bude líbit. Bylo by skvělé, kdyby se tento web stal stejně hojně navštěvovaný jako je nyní navštěvován server spolužáci.cz.http://www.4pclass.gvn.cz Díky Martine :-) GVN NEWS A prej že se taky nesmějí nabíjet telefony v GVN :)) Prej se nemá malovat po lavicích a židlích… Mírně stará fotka- Vánoční besídka Marta se nám posadila na jednoho z profesorů. Markéta Forever Bejbyborn Nové šampony od Avonu se vyplatí. Elišku už omrzela naše jídelna. by H.V. & A.J.

7 -7- Zvláštní poděkování patří Lukášovi Mitasovi za výborné zpracování této stránky.

8 Tak to tak vypadá, že čtvrtina naší třídy jsou anarchisté, tedy alespoň podle tzv. áčka v kroužku, které má dneska v sešitě či na oblečení zobrazené kde kdo. Když člověk tuto novou anarchistickou vlnu pozoruje, často napadne ho otázka: Co vlastně chtějí? A jak moc to s tou anarchii myslí vážně? Pokud vím, anarchie znamená bezvládí, zrušení všech institucí a státu. Abych však nemluvila do větru, podívala jsem se, co o sobě říkají sami vyznavači tohoto hnutí. V jedné internetové stránce například píšou, že cílem jejich snah je odstranit společenskou hierarchii, zařídit mezi lidmi totální rovnost, absolutní svobodu a hlavně se zbavit veškeré vlády a kapitalismu. Hned první bod odstranění společenské hierarchie mi přijde značně nereálný. Přeci už od pravěku byli vedle běžných členů tlupy i náčelníci, příroda dokonce některé jedince pro tento úkol vybavila organizačními schopnostmi a autoritou. Stačí se podívat třeba na náš malý třídní kolektiv, máme-li se na něčem dohodnout, bezvýsledně diskutujeme jeden přes druhého a nakonec se stejně najde nějaká vůdčí osobnost(i), již ostatní více méně poslouchají a která diskuzi i předmět hádky nějak zkoordinuje a zorganizuje. Z toho všeho si můžete udělat obrázek, jak by to asi bez šéfů a podřízených vypadalo, všichni by se jen donekonečna hádali (případně i zabíjeli), do té doby než by se začali znovu sjednocovat pod různými (i ještě horšími) veliteli. A popravdě přiznejte, že i vám je někdy příjemné, pokud vás někdo vede a řeší za vás některé věci a rozhodnutí. S tím souvisí i další cíl anarchie - totální rovnost. Copak si můžou být lidé naprosto rovní, když každý z nás je tak rozdílný množstvím své inteligence a jiných schopností. Samozřejmě teoreticky si i dnes jsou před zákonem všichni rovni, ale vzhledem k tomu, že lidi jsou jenom lidi a existují (a existovat budou) úplatky, známosti a různí kamarádíčkové, absolutní lidská rovnost prakticky fungovat nemůže. I slovní spojení absolutní svoboda zezačátku zní moc hezky. Ovšem neomezoval by člověk svojí naprostou svobodou svobodu a život jiných? (Můžu si svobodně dělat co chci a tak tě zmlátím, jenomže tím omezujete svobodu a právo mláceného). Také nevidím důvod odstraňovat stát a instituce. Jistě politici, vláda i úřady nám často lezou na nervy. Na druhou stranu jistě vám docela vyhovuje, že policie se pokouší chytat zločince a soudy je soudit, nebo že úřady zadávají zakázky na stavbu silnic a škol či v rámci svých sil kontrolují aby se nedemolovaly památky atd. A že umřou-li vám rodiče neskončíte na ulici. Nahradila by nám tohle to všechno absolutní svoboda? A co se týče kapitalismu, neboli systému založenému na soukromém vlastnictví. Otevřete konečně oči a podívejte jaký “strašný svět“ nám kapitalismus, nyní regulovaný sociálním systémem společně s demokracií přinesl. Máte-li snahu, talent a trošičku (ale jen opravdu trošičku) štěstí můžete studovat a stát se z chudáka ředitelem firmy. A i když toho nedosáhnete rozhodně neumřete hlady a zřejmě budete mít i televizi. Demokracie vám dává právo volit si alespoň jedním hlasem, kdo vám bude vládnout. Svobodně se rozhodnete s kým a jak strávíte život, můžete říkat a psát co chcete (tedy jestli nevyzýváte k tomu, koho mají ostatní zlikvidovat a zabít, to byste zase brali jiným právo na svobodný život).Na nás homo sapiens, značně nedokonalé, úplatkářské, moci a války chtivé tvory je téměř ráj jaký tu nikdy nebyl. Nechci se hnát za nějakým lepším světem, zlepšit ten stávající jde přece i bez podkopávání dobře fungujících společenských zřízení, zákonů přírody a revolucí. Takových už, milí anarchisté, bylo. Komunisté taky hlásali rovnost všech a společný majetek a skončilo to nesvobodou, krveprolitím a diktátory, jež si se zbytkem soudruhů rozhodně rovní nebyli. A ani velká hesla Velké francouzské revoluce: Svoboda, rovnost, bratrství se nepodařilo příliš naplnit. Obyčejným lidem svobody a rovnosti přibylo jen po málu a bratrství se projevilo především na popravišti.. Nerada bych někoho urazila, chci prostě vyjádřit jen svůj názor. Jestli máte proti mé kritice pádné argumenty a opravdu věříte v ideály anarchie, klidně si hrdě vylepte áčko v kroužku. Ale jinak se prosím vás dřív než se ocejchujete symboly, zamyslete nad tím co ten hustý znáček na vaší bundě vlastně znamená. Anarchie Opravdu povedený článek pro náš časopis napsal/a student/ka z naší třídy( nechce, aby bylo zveřejněno jeho/její jméno), DĚKUJEME!! -8-

9 Mladá paní na co se mě chcete zeptat? Na nic, ale když chcete, tak toho využiju. Co to znamená hmotná bolest? CHÁ!! Nevím jak to vyjádřit slovy, ale postačí YEAH!!! A bejbyborn? Bejbyborn je prostě nejlepší. Je to inteligentní jako hmotná bolest. Aha, tak to mám zřejmě mylné informace. Já myslela, že je to Vaše oblíbená panenka. No to sice je, ale to nemůžu všude vykládat. Chápejte, prostě intelektuál na vyšší úrovni- génius. A co vám říká limonáda? HAHAHA Limonáda je vytvořena od velkého příběhu, ale končí to asi takhle: YEAH!! Co myslíte pořád tím YEAH??? Vyjádření mé inteligence. Jsem tak inteligentní, že to ani většina lidí nechápe- považují mě za trotla. Souhlasíte s uveřejněním Vašich fotek v časopisu? Podle toho jaké, ale když nejsou intimní-ok. Proč ne intimní? Vždyť vy se nemáte za co stydět... Protože by to většina lidí nepochopila jako projev mé inteligence. Ale když jste tak inteligentní, mohly by být snad i intimní.. Ne nemohly, protože by... (dlouhá chvíle ticha)...toto je velmi složitá otázka..L2P ROFL LOL A tato zkratka znamená? Je to velmi inteligentní zkratka, složitá na vysvětlení. Myslím, že naši čtenáři jsou natolik inteligentní, aby to pochopili. Druh mé inteligence je velice vzácný a vyskytuje se jen u málo jedinců...jako jsem například já. Čím se projevuje vaše inteligence? Mým egem, to jest: všichni poznají že jsem výjimečný. A v čem jste opravdu tak výjimečný?... (dlouhá chvíle ticha)... ( 2.chvíle ticha )... (3.dlouhá chvíle ticha)..to je složité vysvětlovat je toho moc a mě nic nenapadá. Nezdá se Vám, že se opakujete? Zdá se mi to také jako projev mé inteligence. Každý, kdo si toto přečte- na mě a na můj rozhovor NIKDY nezapomene. Velmi děkuju za vaše inteligentní odpovědi. Taky děkuji, velice mě to uspokojilo. YEAH!!! -9- Rozhovor s Martinem Ranftlem zeměpis...Tampír: Doprčic, už můžete držet huby?...Tampír: Můžu udělat defenestraci taky zeměpis...Tampír: To je tragédie, kdyby sme byli v primě taaaaak..... NEVIM...Tampír: Kdybych byl pesimista tak skočim z Nuselskýho mostu...Tampír: Jestli mě naserete ještě jednou, tak si mě nepřejte!!! venku po latině …Anča: Hustěě! Podivej se jaký je ještě světlo touhle dobou …Helča: Nějakej deus ho tam drží… venku...Franta: Ester, chceš bitku? Ester: NE! Franta: Tak já tě pak překvapim... zeměpis...Tampír: Co je tam za kraje? Mitas: Hm... Pěstujou se tam brambory bilogie...Vybíralová: Uděláme výběr.... a ty z něj Tomáši možná vypadneš Na chodbě...Šimon: (při pohledu na netopýří penis) Ten je ale pěknej, co? chemie...Kikina:...bude prdek co? Ehm, teda prvek zeměpis...Tampír: těžební skuroviny hudebka...Štěpán: Honza udělá orientální štrúdl chemie...Kalenská: Dane, nechceš to alespoň zkusit? Dan: Ne, já vůbec nevím o čem je řeč. Šimon: Použij sílu jadyáů Děkujeme za všechny články, které jste dodali a doufáme, že se vaše aktivita do příštího čísla ještě zvýší., Vaše REDAKCE Červená je in Kuba Štěpán V zeměpisu Hlášky by H.V. by V.B. & A.J. by H.V


Stáhnout ppt "Gympláci Jindřichův Hradec Časopis třídy 4.a Redakce: Helča Vojtěchová Anča Jaegerová Verča Bednářová Březen 2007 -1- Přichází druhé pololetí a s ním i."

Podobné prezentace


Reklamy Google