Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Pomáháme vytvá ř et a realizovat modré strategie. Řízení cen kategorie Praha, 19. 11., Category Management 2008.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Pomáháme vytvá ř et a realizovat modré strategie. Řízení cen kategorie Praha, 19. 11., Category Management 2008."— Transkript prezentace:

1 Pomáháme vytvá ř et a realizovat modré strategie. Řízení cen kategorie Praha, , Category Management 2008

2 Obsah A. Řízení základních cen kategorie -minulost a současnost -problémy s řízením základních cen, požadavky na procesy „druhé strany“ -budoucí model spolupráce B. Řízení akčních cen kategorie -současné využívání letáků a jejich dopady na parametry kategorie, marže a zákazníky -možnosti optimalizace letáků -budoucí využití letáků

3 Současné úrovně prodejních cen – ČR Level 0D, HM, některé SM Level 1některé SM, část COOP Level 2Část COOP, tradiční MO Level 3ČS Level -1VO Level -2TOP VO 0 +5% +10% + 30% - 5% -10%

4 Fakta o letácích I. Zdroj: Leaflet Monitor, INCOMA Research

5 Fakta o letácích II. Zdroj: Leaflet Monitor, INCOMA Research

6 Fakta o letácích III. Zdroj: Leaflet Monitor, INCOMA Research


Stáhnout ppt "Pomáháme vytvá ř et a realizovat modré strategie. Řízení cen kategorie Praha, 19. 11., Category Management 2008."

Podobné prezentace


Reklamy Google