Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Předloha telefonního rozhovoru, pokud telefonujete osobě z vlastního seznamu (č. 1) Předloha telefonního rozhovoru, pokud telefonujete osobě z vlastního.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Předloha telefonního rozhovoru, pokud telefonujete osobě z vlastního seznamu (č. 1) Předloha telefonního rozhovoru, pokud telefonujete osobě z vlastního."— Transkript prezentace:

1 Předloha telefonního rozhovoru, pokud telefonujete osobě z vlastního seznamu (č. 1) Předloha telefonního rozhovoru, pokud telefonujete osobě z vlastního seznamu Ahoj___________, jak se máš? Úvodní fráze. Neruším? Nemám moc času, ale máš ty pár minut? Musím ti říct něco důležitého. Pokud je odpověď ANO, pokračujte v hovoru, pokud NE, zeptejte se, kdy je nejlepší doba k rozhovoru. Proč ti volám: můj kamarád / moje kamarádka ____________ mi právě řekl/a o plánech na rozšíření, které má jeho/její společnost, a zeptal/a se mě na nejakčnější osobu, kterou znám, a vím / slyšel/a jsem, jak důležitý je pro tebe motivační faktor________________________________________________ Je to pravda? Počkejte na odpověď Nemůžu ti nic slíbit, ale kdybych měl/a něco, co TOBĚ pomůže toho dosáhnout, měl/a bys zájem se na to podívat? Počkejte na odpověď Mám zajímavé informace, které bych s tebou chtěl/a projít. Mohla by to být odpověď na tvoje přání! Jak jsi na tom v týdnu? Kdy by to pro tebe bylo nejlepší? Já bych mohl/a ___________ den v (čas)_________, ale jak říkám, nemůžu ti nic zaručit. Počkejte na potvrzení nebo návrh Potvrďte čas. – PERO nebo TUŽKA – (nezapomeňte se zasmát!!) Jste muž/žena, který/á drží slovo?

2 Ahoj___________, jak se máš? Úvodní fráze. Neruším? Nemám moc času, ale máš ty pár minut? Musím ti říct něco důležitého. Pokud je odpověď ANO, pokračujte v hovoru, pokud NE, zeptejte se, kdy je nejlepší doba k rozhovoru. Proč ti volám: můj kamarád / moje kamarádka ____________ mi právě řekl/a o plánech na rozšíření, které má jeho/její společnost, a zeptal/a se mě na nejakčnější osobu, kterou znám, a vím / slyšel/a jsem, jak důležitý je pro tebe motivační faktor________________________________________________ Je to pravda? Počkejte na odpověď Nemůžu ti nic slíbit, ale kdybych měl/a něco, co TOBĚ pomůže toho dosáhnout, měl/a bys zájem se na to podívat? Počkejte na odpověď Mám zajímavé informace, které bych s tebou chtěl/a projít. Jde o společnost Mannatech, která je vedená na významné americké burze a je to společnost, která se zabývá výzkumem a vývojem. Mohla by to být odpověď na tvoje přání! Jak jsi na tom v týdnu? Kdy by to pro tebe bylo nejlepší? Já bych mohl/a ___________ den v (čas)_________, ale jak říkám, nemůžu ti nic zaručit. Počkejte na potvrzení nebo návrh Potvrďte čas. – PERO nebo TUŽKA – (nezapomeňte se zasmát!!) Jste muž/žena, který/á drží slovo? Moje telefonní číslo je... pro případ, že se něco stane nebo že budeš mít zpoždění. Předloha telefonního rozhovoru, pokud telefonujete osobě z vlastního seznamu (č. 2)

3 Co dělat před zvacími hovory a během nich. Nezapomínejte, že účelem každého telefonátu je sjednání schůzky. A důvod, proč voláme, je zjistit, co můžeme pro konkrétního člověka udělat. Před tím, než budete někomu telefonovat, si projděte svůj seznam a zkuste přijít na to, jaké může mít dotyčná osoba přání, co od života očekává, co je pro ni důležité a jaké jsou její nejsilnější stránky a charakterové vlastnosti. Pomocí motivačních faktorů zkuste uhodnout její potřeby a sny a před hovorem je napište na zvláštní papír. Vždy mějte na paměti: „Abychom uspěli, musíme rozpoznat potřeby, sny nebo problémy lidí a pomoci jim potřeb/snů dosáhnout a problémů se zbavit.“ Jsme placeni za řešení problémů druhých lidí. „Vaše odměny závisí na volbě problémů, které chcete za druhé lidi vyřešit.“ Velikost problémů určí velikost odměny.

4 Klíčové motivační faktory Zdraví: Zdraví je naším největším bohatstvím. Dotyčný člověk se buď o své zdraví stará a sleduje, co jí (např. organickou stravu), má dobré stravovací návyky (např. nejí nezdravou stravu), pravidelně cvičí, NEBO má zdravotní problémy, které mu zabraňují žít plnohodnotný život a mít energii a/nebo vitalitu na věci, které jsou pro něho opravdu důležité, jako je např. dostatek času smysluplně stráveného s dětmi. Finance: Unavený a znechucený z toho, jak jsem unavený a znechucený. Finanční potíže, se kterými potřebuje pomoci, nebo jen nestíhání placení účtů. Mluvte o důležitosti kvalitních informací o financích, brzkém odchodu do důchodu, nových obchodních konceptech a otevřenosti vůči jiným zdrojům příjmu – pasivnímu příjmu. Být připraven financovat dětem vysokou školu. Čas: má hodně času a chce s ním naložit smysluplně NEBO nemá vůbec čas: „Kdybych měl/a víc času, tak bych “ Žití smysluplného života: vymyslete něco se smyslem Zanechání dědictví: Starost o vaše děti a děti vašich dětí Humanista: mějte srdce, vůli a zapálení pomáhat jiným VELKÉ sny: nový dům, auto, motorový člun, cestování po světě, vlastní podnikání Čím budete specifičtější, tím lepších výsledků dosáhnete

5 Uskutečnění hovoru Před hovorem Ověřte si, že máte naplánované setkání, na které osobu pozvete, nebo jaká volná místa máte v kalendáři. To stejné platí pro Downline (osobu ve vaší spodní organizační struktuře), pokud telefonujete za ni. Během hovoru: Když dotyčný zvedne telefon, představte se (je to velmi důležité, pokud voláte z pevné linky nebo pokud patří ke starším kontaktům). Kdykoli je to možné, vaše Downline by měla být telefonovat s vámi a udělat úvod. To on/a představí VÁS potenciálnímu zájemci. Úvod zkraťte. Vysvětlete, proč voláte (Zrovna jsme mluvili o plánu na expanzi globálního podnikání a chtěl/a vědět, kdo je nejakčnější osoba, kterou znám) a PROČ voláte zrovna jí/jemu: (Akční, ambiciózní, otevřený obchodním nápadům, velké sny, charakterní, čestný a poctivý člověk nebo člověk, který ochotně pomáhá druhým.) Načasování je důležité. Vždy se ujistěte, že je k rozhovoru vhodná doba! Pokud NE, zavolejte jindy. Spěchejte (jen pár minut), ale mějte vždy něco důležitého, co chcete sdělit. Je to výstřel do tmy... nemůžete nic slíbit.

6 Až se VY dostanete k telefonu: Buďte zapálení pro věc, ale rezervovaní. Potvrďte, že dotyčný je akční a ambiciózní a otevřený novým myšlenkám, jak rozšířit tradiční zdroje příjmu. Konverzaci udržujte nezávaznou – výstřel do tmy – ŽÁDNÉ sliby. Při mluvení mějte na paměti, že účelem je dostat dotyčného na individuální schůzku nebo domácí setkání. Soustřeďte se na oblasti, které dotyčného zajímají. NEODPOVÍDEJTE na otázky po telefonu – to je důvodem k setkání: Pokud byste mohli zodpovědět dotazy po telefonu, nebylo by to tak závažné... jako návštěva u kadeřníka po telefonu (smích!!!) Na otázku odpovídejte otázkou: „Je to prodej?“ –Máte rád/a prodej? Potenciálnímu zájemci znovu připomeňte, že zatím nic nemůžete slíbit. Je nutné se setkat, abychom zjistili, jestli máme nějaké společné zájmy a jestli můžeme spolupracovat. Mějte připravena dvě data s časy, ze kterých je možné si vybrat. Potvrďte čas. – PERO nebo TUŽKA – (nezapomeňte se zasmát!!) Jste muž/žena, který/á drží slovo? Poblahopřejte dotyčnému, že je otevřený novým nápadům.

7 In Closing UDRŽET KONVERZACI KRÁTKÉ A SLADKÉ…Ne více než 3-5 minut Rozloučit a potvrdit dohodnuté datum a čas Dejte mu / jí číslo zavolat, pokud něco přijde, které je udrží v tom, aby jednání nebo jsou pozdě.


Stáhnout ppt "Předloha telefonního rozhovoru, pokud telefonujete osobě z vlastního seznamu (č. 1) Předloha telefonního rozhovoru, pokud telefonujete osobě z vlastního."

Podobné prezentace


Reklamy Google