Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Téma: „Budování důvěry“
Vítáme Vás Mikulov, 8:00 – 8:15 PREZENCE 8:15 – 8:30 PŘEDSTAVENÍ 8:30 – 10:00 PRVNÍ BLOK ŠKOLENÍ 10: :15 PŘESTÁVKA 10:15 – 11:45 DRUHÝ BLOK ŠKOLENÍ 11:45 – 13:00 OBĚD 13:00 – 14:30 TŘETÍ BLOK ŠKOLENÍ 14:30 – 14:45 PŘESTÁVKA 14:45 – 16:15 ČTVRTÝ BLOK ŠKOLENÍ 16:15 – 16:30 PŘESTÁVKA 16:30 – 17:00 OTÁZKY, CERTIFIKACE Téma: „Budování důvěry“
2
DLOUHODOBÉ VZTAHY S ODBĚRATELI
3
CO JE CÍLEM ? OPAKOVANÝ NÁVRAT ZÁKAZNÍKA PŘÁTELSTVÍ LOAJALITA ???
4
CO POSILUJE BUDOVÁNÍ VZTAHŮ
KOMUNIKACE ZNALOST POTŘEB ČLOVĚKA „ ..pomoz lidem dosáhnout toho co chtějí a oni tě přijmou do své rodiny“ OBCHOD VE STYLU win & win NASLOUCHÁNÍ A PROJEV ZÁJMU UPŘÍMNOST ŘEŠENÍ NÉ ARGUMENTACE
5
CO POSILUJE BUDOVÁNÍ VZTAHŮ
UMĚNÍ DÁVAT I BRÁT POZITIVITA „… nemůžeš-li říci nic dobrého mlč“ OSOBNÍ PŘÍSTUP A LOAJALITA NASLOUCHÁNÍ NAUČ SE ŘÍKAT „NE“
6
BUDOVÁNÍ DŮVĚRY
7
CO JE TO DŮVĚRA Důvěra je nezbytným předpokladem života ve společnosti a lidské společnosti. Důvěra vždy obsahuje jistou míru nejistoty a rizika zklamání nebo zneužití Důvěra k druhým lidem může být všeobecná, jak tomu bývá u přátel, ale může být i omezená jen na určité oblasti. Důvěra se získává poměrně obtížně, ale dá se velmi rychle ztratit nepoctivostí a lží.
8
DŮVĚRA, VÍRA DŮVĚRA V PRODUKT DŮVĚRA V SYSTÉM DŮVĚRA V ČLOVĚKA
DŮVĚRA V ORAGNIZACI
9
DŮVĚRA V PRODUKT OZNAČENÍ PRODUKTU PŘEHLEDNOST INFORMACÍ
MNOŽSTVÍ INFO., PŘESNOST, VELIKOST PÍSMA KVALITA vs. CENA ODLIŠNOST OCHUTNÁVKY – PREZENTACE PROFESIONALITA OBCHODNÍKŮ
10
PŘÍKLAD DŮVĚROHODNÝCH PRODUKTŮ
11
POKAŽENÁ DŮVĚRA V PRODUKT
12
DŮVĚRA V SYSTÉM STÁTNÍ SOCIÁLNÍ OBCHODNÍ KARIÉRNÍ
13
DŮVĚRA V SYSTÉM OTEVŘENOST SYSTÉMU PRAVIDLA A ČETNOST ZMĚN
PROVĚŘENOU FUNKČNOST VÝVOJ SYSTÉMU RYCHLOST ŘEŠENÍ
14
PŘÍKLAD VĚROHODNÝCH SYSTÉMŮ
15
NEDŮVĚRY HODNÝ SYSTÉM
16
6 KROKŮ K BUDOVÁNÍ DŮVĚRY
1) MUSÍME SI JI ZASLOUŽIT 2) ZNÁT SVOU PRÁCI A ZAJÍMAT SE O NOVÉ TRENDY 3) ZNÁT KONKURENCI A CHVÁLIT JI 4) VYHNOUT SE PODVODNÝM MANÉVRŮM A NEPŘEHÁNĚT 5) UVÁDĚT REFERENCE 6) VYPADAT VĚROHODNĚ „ŠATY DĚLAJÍ ČLOVĚKA“
17
BUDOVÁNÍ DŮVĚRY ZNAČKY
JASNÉ INFORMACE O PRODUKTU ETIKAETA GARANCE SYSTÉM REKLAMACÍ KOMUNIKOVANÁ KVALITA
18
ZNAČKA vs. SPOKOJENÝ ZÁKAZNÍK
POPRODEJNÍ SLUŽBY - mystery shoping - ankety, telemarketing - soutěže INTERNETOVÁ FÓRA, SOCIÁLNÍ SÍTĚ - možnost reagovat - reklama PR „DŮVĚRA V ZÁKAZNÍKA A JEHO NÁZOR“
19
SPOTŘEBITELSKÉ SOUTĚŽE
NEJLEVNĚJŠÍ ZPĚTNÁ VAZBA NÁPADY NA ZLEPŠENÍ TYPY PRO LEPŠÍ PRODEJ CO SPOJUJE JMÉNA: „MAGION“ A „NOVA“
20
KLIENT = NEJLEPŠÍ PŘÍTEL
ZÁJEM + ZNAČKA + KVALITA + PŘÍSTUP
21
DŮVĚRA JAKO DAŇ NEBO DIVIDENDA V TÝMU
22
CHOVÁNÍ LEADERŮ S VYSOKOU MÍROU DŮVĚRY
CHARAKTER MLUVÍ PŘÍMO PREOJEVUJE RESPEKT JEDNÁ TRANSPARENTNĚ NAPRAVUJE CHYBY PROJEVUJE LOAJALITU
23
CHOVÁNÍ LEADERŮ S VYSOKOU MÍROU DŮVĚRY
ZPŮSOBILOST PŘINÁŠÍ VÝSLEDKY ZDOKONALUJE SE STAVÍ SE ČELEM K REALITĚ OBJESŇUJE OČEKÁVÁNÍ JEDNÁ ZODPOVĚDNĚ
24
CHOVÁNÍ LEADERŮ S VYSOKOU MÍROU DŮVĚRY
CHAREKTER A ZPŮSOBILOST NEJPRAVE NASLOUCHÁ DODRŽUJE ZÁVAZKY ŠÍŘÍ DŮVĚRU
25
spravedlnost, čestnost, loajaliTa, spolehlivost
26
CO TO JE ? Loajální je člověk, který je věrný přesvědčení, člověka nebo instituce, vůči němuž cítí nějaké závazky, a podporuje je nebo jejich zájmy i v dobách, kdy mu to nepřináší prospěch. Proto se na loajálního člověka a na jeho oddanost lze spolehnout. Na druhé straně od něho nelze čekat varování ve chvíli, kdy jeho nadřízený dělá chyby nebo dokonce ničemnosti. Panovníci se obvykle obklopovali loajální družinou a naopak si její loajalitu získávali dary a privilegii. Současný politik nebo vedoucí pracovník firmy, který se obklopuje příliš loajálními lidmi, bude ohrožen tím, že od nich neuslyší kritiku. Proto může dnes mít dobrý smysl hledat na první pohled paradoxní pojem loajální opozice.
27
„S DŮVĚROU JDE VŠECHNO LÍP“
!!! DĚKUJI ZA POZORNOST !!!
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.