Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Září 2006 František Diviš, INCOMA ResearchVývoj trhu shopping center v českých regionech 1 Vývoj trhu shopping center v České republice rok 1996 rok 2001.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Září 2006 František Diviš, INCOMA ResearchVývoj trhu shopping center v českých regionech 1 Vývoj trhu shopping center v České republice rok 1996 rok 2001."— Transkript prezentace:

1 Září 2006 František Diviš, INCOMA ResearchVývoj trhu shopping center v českých regionech 1 Vývoj trhu shopping center v České republice rok 1996 rok 2001 rok 2006 Žádné shopping centrum s více než 50 nájemci 1 SC s více než 50 nájemci na obyvatel 1 SC s více než 50 nájemci na obyvatel

2 Září 2006 František Diviš, INCOMA ResearchVývoj trhu shopping center v českých regionech 2 Jaké je regionální rozmístění prodejních ploch nákupních center a hypermarketů ? * včetně hypermarketů *

3 Září 2006 František Diviš, INCOMA ResearchVývoj trhu shopping center v českých regionech 3 Jaké je regionální rozmístění prodejních ploch nákupních center a hypermarketů ? * včetně hypermarketů

4 Září 2006 František Diviš, INCOMA ResearchVývoj trhu shopping center v českých regionech 4 NOVÝ SMÍCHOV GLOBUS ČB TESCO KV BORSKÁ POLE OLYMPIA TEPLICE NISA CENTRUM FUTURUM HK GLOBUS Pard. OLYMPIA BRNO VAŇKOVKA FUTURUM OSTRAVA GLOBUS /OL.CITY CENTRO ZLÍN Jaká jsou nejvíce preferovaná nákupní centra v jednotlivých regionech ?

5 Září 2006 František Diviš, INCOMA ResearchVývoj trhu shopping center v českých regionech 5 Rozmístění prodejních ploch nákupních center a hypermarketů v okresech ČR * včetně hypermarketů

6 Září 2006 František Diviš, INCOMA ResearchVývoj trhu shopping center v českých regionech 6 Shopping centra s více než 50 nájemci města nad 90 tisíc obyvatel – nechybí nikde města mezi 50 – 90 tisíci obyvateli – pouze ve 4 městech z 12 Města pod 50 tisíc obyvatel – pouze v jednom městě (Mladá Boleslav) Shopping centra s více než 15 nájemci města nad 50 tisíc obyvatel – nechybí nikde Města mezi 20 – 50 tisíci obyvateli – přítomna v 5 městech Nejmenším městem s vlastním shopping centrem s více než 15 nájemci je Hodonín (centrum Cukrovar) s 26 tisíci obyvateli Umisťování shopping center ve městech má své limity…….. Lokální rozmístění prodejních ploch nákupních center a hypermarketů ?

7 Září 2006 František Diviš, INCOMA ResearchVývoj trhu shopping center v českých regionech 7 Vývoj trhu nákupních center v roce 2006 Expanze pokračuje i v letošním roce Praha Praha 12 - Novodvorská Plaza (jaro 2006) Praha 9 – rozšíření Nákupního centra Letňany (jaro 2006) Praha 6 - Šestka – závěr roku regiony České Budějovice – Mercury Center – závěr roku

8 Září 2006 František Diviš, INCOMA ResearchVývoj trhu shopping center v českých regionech 8 Budou budována další centra (expanze pokračuje zvýšeným tempem) Více a více v lokalitách „vnitřních měst“ Hledání nových trhů – krajská města a města mezi 50 a 100 tisíci obyvateli, částečně i menší města Větší důraz na konkrétní lokalizaci v daném městě Nové koncepty (např.multifunkční, outlet centra ad.), profilace Rostoucí saturace trhu Výsledek - poroste počet center/nájemců majících problémy zpětná přeměna (neúspěšných) prázdných prostor Co můžeme očekávat v letech

9 Září 2006 František Diviš, INCOMA ResearchVývoj trhu shopping center v českých regionech 9 Co můžeme očekávat v letech Příklady nových plánovaných lokalit pro nákupní centra: Praha: Palladium, Arkády Pankrác, Galerie Fénix, Vítězné náměstí, další ? Brno, Ostrava: přestávka v expanzi ? Další krajská a větší okresní města: Plzeň, Liberec, Ústí nad Labem, České Budějovice, Zlín, Most, Opava, Chomutov, Jihlava, Mladá Boleslav, Kladno atd.


Stáhnout ppt "Září 2006 František Diviš, INCOMA ResearchVývoj trhu shopping center v českých regionech 1 Vývoj trhu shopping center v České republice rok 1996 rok 2001."

Podobné prezentace


Reklamy Google