Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

TRAVELO INSPIRE OTHERS, GET INSPIRED Talent marketingových komunikací.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "TRAVELO INSPIRE OTHERS, GET INSPIRED Talent marketingových komunikací."— Transkript prezentace:

1 TRAVELO INSPIRE OTHERS, GET INSPIRED Talent marketingových komunikací

2 O firmě / instituci Cíl: Vytvoření cestovatelské databáze věcí zadarmo (později do databáze přidávat věci, které jsou velmi zajímavé nebo speciální pro navštívení) Oblast: Internet - celý svět; následně Mobile app celý svět (jazyky AJ, CHN, ES, PT, NL, CZ, RU, GE, IT) Konkurence: Mraveniste.cz jen tipy v ČR (nejsou tam věci zadarmo), Trip advisor jen cestovatelské tipy (nejsou tam věci zadarmo)

3 O firmě TRAVELO Vize: INSPIRE OTHERS, GET INSPIRED – Dávat radost, zábavu a změnit myšlení lidí, aby dávali své tajné tipy na místa a věci ostatním a tím ulehčili jiným cestování (zároveň se sami inspirovali z tipů od ostatních). – Učinit tak z každého cestování něco neuvěřitelného se skvělými zážitky, a to jak během cest ve vzdálených místech (z dovolené), tak v okolí jejich bydliště (víkendové výlety). Mnoho věcí, které jsou zdarma, jsou velmi zajímavé a stojí zato je navštívit.

4 Představení produktu / služby Sdílení informací na internetu o místech a službách zadarmo, na které by lidé sami nikdy nepřišli Hlavní benefity, konkurenceschopnost – prvotní databáze tohoto typu, nové neotřelé tipy, skvělý design, user friendly prostředí, možnost obousměrné komunikace na webu a v aplikaci - komentáře k tipům, neobvyklé a speciální informace, co dělat při cestování, filtrování tipů podle uživatelského profilu, inspirace Budou 2 druhy tipů – zdarma nebo best deal (výborný poměr cena výkon). Příklady tipů: nejlepší surfovací pláž na kontinentě, wifi lokality/body zdarma, typická lokální specialita, půjčení kajaků zdarma, umělecké díla umístěná v přírodě, parkování zadarmo,......)

5 Cílová skupina Cílová skupina – cestovatelé, nebo obyvatelé různých lokalit, kteří zažili něco neobvyklého a přesvědčit je, aby zadarmo vkládali své tipy na zajímavé zážitky/místa. Popis cílového vkladatele - Věková skupina let. Příjmově se jedná o nízko-příjmového, případně středně-příjmového člověka ( až Kč měsíčně). Mezi zájmy patří objevovaní nových věcí (objevitel, pravděpodobně extrovert, dobrák = chce sdílet své zkušenosti a tím pomáhat ostatním), cestování, objevovatel, který jezdí pokaždé na nové a nové místa, cestuje s fotákem = fotí nebo natáčí krátké videa. Aktivní člověk. Vzdělání není důležité, jedná se spíše o vlastnosti člověka. Jaká je dosavadní komunikace – start up.

6 Zadání úkolu Oslovit srdcaře různých národností, kteří jsou nadšení pro cestování, aby svůj čas věnovali dobré věci, zdarma vkládali své znalosti a zkušenosti (tipy) na web a na oplátku získají skvělé tipy od ostatních Forma: pouze online reklama Koho chceme oslovit: lokální obyvatele, nebo cestovatele, kteří zažili něco skvělého, nového a tyto věci byly zadarmo nebo za málo peněz (jsou to lidé, kteří se chtějí bavit, ale nechtěji za to příliš platit ), nebo oslovit zaměstnance informačních center, aby vkládali info o bodech na web

7 Zadání úkolu Co jim chceme říct: – Inspirujte ostatní a nechejte se inspirovat = dávejte tipy co/kde se dá dělat zadarmo/za málo peněz na celém světě, pak na výměnu se nechte inspirovat tím, co zažili ostatní Do marketingu nechceme vložit horentní sumy, jedná se nám spíše o dobré nápady, které upoutají nebo zaujmou lidi, které nejsou za velké peníze. Nehledáme typickou reklamu, ale spíše zajímavé věci, které se budou šírit mezi lidmi. Lidé se tím budou bavit a s radostí si to budou přeposílat, a tím se bude šířit message mezi další lidi. Potřebujeme vkladače 80% a jen 20% budovat povědomí Zaměřte se : A) na strategi B) na konkrétní věci C) na oboje

8 Zadání úkolu – rozpočet rozpočet na marketing – cca Kč/rok – z toho Kč na zajímavé low cost videa – peníze na placenou reklamu ve vyhledávačích na facebooku a podobně nechceme moc dávat. Chceme raději, aby se o nás psalo, popř aby se o stránce někdo zmínil v Cestománii, Světě 2014 a podobných pořadech na celém světě. Plus rozpočet pro marketéra a zaměstnance na propagaci

9 Zadání úkolu – časový plán Plynule rozložené PR po celý rok Listopad: začátek příprav na marketingovou kampaň Březen, duben: spuštění kampaně a webu

10 Zadání úkolu – podmínky zpracování podmínky zpracování – hledáme neotřelé (nové) nápady i nekonvenční (ale konkrétní ), jak namotivovat a přesvědčit zkušené cestovatele /nebo místní lidi, aby vkládali body/tipy kam cestovat, konkrétní nápady, jak rozšířit myšlenku vlož a ber tipy do celého světa, s minimálními náklady a maximálním výnosem (paretovo pravidlo) Chceme získat lidi hlavně na základě sociální sítě, , youtube, mobilní aplikace, internet tak, aby se o nás mluvilo, občas můžeme i mírně šokovat guerilla marketing,Viral marketing, další Případně nám doporučte, jak nejlépe oslovit a zaujmout vkladatele tipů na web

11 Odměna za zpracování V případě zajímavé strategie a originálních nápadů možnost dohody / případně dlouhodobá spolupráce v PR a marketingu spol. Travelo, obchodu a rozvoje dalších aktivit, které budou následovat Získávání nových vkladatelů tipů na cestování, aby PR člověk přicházel s novými nápady, jak rozšiřovat řady vkladatelů po celém světě včetně jejich realizace Hledáme dlouhodobou spolupráci a podporu při rozvoji nových produktů v rámci Travelo (chceme vytvořit další aplikace, kde bude potřeba marketing)

12 Hledáme: Návrhy jak upoutat pozornost srdcařů, kteří se budou bavit hledáním, vkládáním a focením tipů ze svého okolí a také ze zahraničních cest

13 Příklady podobných realizací, kde lidé vkládají informace/fotky/videa zdarma : - motivace typu: pomáháme ostatním (hlašení dopravních agentů v rádiu => např. v rádiu Impuls) - motivace typu: ukážu, že něco umím: vložím zdarma - financní, materiální motivace (fotografické soutěže na webech s výherními cenami) - motivace: propagace vlastniho podnikání na jiných odkazech/stránkách (například průvodcovské služby, ubytovací služby) - motivace typu, udělám něco pro ostatní: - motivace, že za vložení informací získají přistup do další úrovně (tripadvisor)

14 Dotazy? Ptejte se na cokoli…

15 Kontakt Travelo Radim Kovář Tel.:


Stáhnout ppt "TRAVELO INSPIRE OTHERS, GET INSPIRED Talent marketingových komunikací."

Podobné prezentace


Reklamy Google