Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

ADR OBJEDNÁVKY A SKENOVÉ KARTY. PRÉMIOVÁ AUTOMATICKÁ OBJEDNÁVKA (ADR) Vhodná příležitost k zakoupení produktů na bezproblémové měsíčně opakující se bázi.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "ADR OBJEDNÁVKY A SKENOVÉ KARTY. PRÉMIOVÁ AUTOMATICKÁ OBJEDNÁVKA (ADR) Vhodná příležitost k zakoupení produktů na bezproblémové měsíčně opakující se bázi."— Transkript prezentace:

1 ADR OBJEDNÁVKY A SKENOVÉ KARTY

2 PRÉMIOVÁ AUTOMATICKÁ OBJEDNÁVKA (ADR) Vhodná příležitost k zakoupení produktů na bezproblémové měsíčně opakující se bázi. Můžete využít slevu 5 % z velkoobchodní ceny a ušetřit tak více než 50 % nákladů na dopravu.* Navíc získáte produktové body, které můžete bezplatně vyměnit za další produkty. *Some markets/specific regions or islands are excluded from this discount plan.

3 Kvalifikovaná ADR objednávka pro skener : 1.Obsahuje certifikovaný produkt pro skener (SCS) (LifePak ® +, JVi ®, LifePak ®, LifePak ® nano, g3)*. 2.Je nový a neexistuje. 3.Je spojený s novým číslem skenové karty a časovým přehledem. 4.Je spojený se skenovou kartu synchronizovaného skenera. 5.Je zaregistrovaný v regionu EMEA a je započítán do Skenerového programu. 6.Je plně uhrazený a odesláný. Mějte měsíčně minimálně 5 kvalifikovaných ADR objednávek, abyste se kvalifikovali na Program udržení, Bezplatný Skenerový program a bonusy. * Zkontrolujte na stránkách dostupnost produktů pro Vaši zemi.www.nuskin.com

4 V rámci jedné ADR objednávky můžete propojit tolik skenových karet, kolik odpovídá počtu produktů certifikovaných pro skener. Každý produkt navedený na skenovou kartu v rámci časového přehledu se počítá jako 1 kvalifikovaná ADR objednávka. PŘÍKLAD: Zákazník (John) byl oskenován 1. ledna ledna 2014 si John objednal 1 LifePak+ a 2 nápoje JVi na novou ADR. John může teď přiřadit až 3 skenové karty ké své ADR. Tyto 3 ADR objednávky se budou nyní počítat v rámci Programu udržení, Bezplatný Skenerový Programu a bonusů. Kvalifikovaná ADR objednávka pro skener

5 Nové ADR objednávka a neexistující objednávka 1.Vyberte produkt(y) certifikované(ý) pro skener 2. Vyberte požadované množství 3. Označte tuto objednávku jako ADR Výukové video můžete zhlédnout zde >>zde >>

6 Skenová karta Skenová karta je znovupoužitelná plastiková karta, která zákazníkům slouží jako přístup do bezplatného Celoživotního monitoringu SCS. U skeneru S3 mohou být digitální skenového čísla zakoupená přes aplikaci S3 a použitá pro skenování. Předtím, než bude číslo skenové karty zaktivováno (zprovázáno s ADR objednávkou), bude fungovat jako počáteční měření. Od okamžiku jeho aktivace bude fungovat jako kontrolní měření.

7 Číslo skenové karty Fyzická skenová karta: Číslo digitální skenové karty obdržené em: Číslo skenové karty představuje 16-místné číslo zobrazené pod čárovým kódem

8 Propojení skenové karty s Vaší ADR objednávkou Při vytváření nové ADR objednávky je nejlepší 1.Vyberte produkt(y) certifikované pro skener, 2. Vyberte požadované množství 3. Označte tuto objednávku jako ADR 4. Vložte číslo skenové kartyr 5.Přidat další čísla skenových karet Výukové video můžete zhlédnout zde >>zde >>

9 Propojení skenové karty s ADR objednávkou Máte už vytvořenou ADR objednávku *? 1.Přihlášení (Log in) 2.Přejděte do sekce SPRAVOVAT ADR 3. Vyberte sekci SKENOVÉ KARTY 4. Klikněte na "Přidat/Editova skenovou kartu" 5.Uložte změny * Respektujte pravidlo 90/15 dnů při spojování Vaší karty na vytvoření kvalifikované ADR objednávky pro Program udržení, Bezplatný Skenerový Program a bonusy. Výukové video můžete zhlédnout zde >>zde >>

10 Pravidlo 90/15 dní pro vytvoření ADR objednávky a propojení se skenovou kartou +89 DNÍ* Datum počátečního měření: Koneční termín pro vytvořenínové ADR a propojení se skenovou kartou 1. ledna března 2014 *První den, kdy bylo provedeno měření nebo byla vytvořena ADR objednávka, je součástí časového přehledu 90/15. Scénář 1 Nejprve bylo provedeno měření a až poté byla vytvořena nová ADR objednávka

11 +14 DNÍ* Datum vytvoření nové ADR objednávky Termín pro počáteční měření a propojení s ADR 1. ledna ledna 2014 Pravidlo 90/15 dní pro vytvoření ADR objednávky a propojení se skenovou kartou *První den, kdy bylo provedeno měření nebo byla vytvořena ADR objednávka, je součástí časového přehledu 90/15. Scénář 2 Nejprve byla vytvořena nová ADR a až poté bylo provedeno měření

12 Scénář 3 Záruka vrácení peněz – časový přehled dostupnosti *Plánovaný termín pro doručení ADR objednávky do 7 dní od data počátečního měření. Počáteční měření min. 90 – max. 100 dn í Kontrolní měření Žádné SCS produkty +6 dní ADR objednávka byla zaplacena a doručena* 3 měsíce Pravidlo 90/15 dní pro vytvoření ADR objednávky a propojení se skenovou kartou

13 Nejlepší scénář pro Vaše zákazníky a Vás : 1.Změřte své zákazníky. 2.Do 7 dní od počáteního měření : Ať už mají objednané a zaplacené za produkty certifikované pro skener jako z nové ADR objednávky, aby jim mohla, být doručena. Ať už mají propojené číslo Skenové karty s jejich ADR objednávkou. 3.Kontrolní měření vykonejte mezi 90 až 100 dnem od data počátečního měření. Výhody: Zákazníci: Záruka vrácení peněz. Vy: ADR objednávka se Vám započítává pro Program udržení, Bezplatný Skenerový Program a bonusy.

14 Celoživotní Monitoring Dokud zákazník disponuje kvalifikovánou ADR objednávkou, zůstává jeho/její skenová karta aktivní a může být použita jednou za kalendářní měsíc. 15. ledna 2014 Od 1. února 2014 Kontrolní měření je možné Měření doporučujeme vykonávat každých 6 až 8 týdnů.

15 Celoživotní Monitoring Jestliže byla ADR zrušena nebo pokud byl SCS produkt odstraněn z ADR objednávky, bude skenová karta deaktivována a Celoživotní Monitoring ukončen. Skenové karty mohou být opětovně zaktivovány společností Nu Skin ® pouze v případě, že ADR objednávka byla vymazána omylem a skenové karty zůstaly u té samé ADR objednávky. ADR objednávky by měly být uhrazeny. Skenovou kartu nelze přesouvat z jedné ADR objednávky druhou.

16 Celoživotní Monitoring Ať vaši zákazníci sledují vývoj svého SCS >>>>

17 Příklad 1: První počáteční měření 5 dní ADR objednávka byla zaplacena a doručena a skenovací karty byly přiřazeny 15. ledna ledna 2014 Program udržení Bezplatný Skenerový Program Bonus Celoživotní Monitoring Záruka vrácení peněz Pravidlo 90/15 dní pro vytvoření ADR objednávky a propojení se skenovou kartou

18 Příklad 2: 18 dní První ADR objednávka byla zaplacena a doručena 5. ledna ledna 2014 První počáteční měření a skenové karty byly přiřazeny  Program udržení  Bezplatný Skenerový Program  Bonusy Celoživotní Monitoring  Záruka vrácení peněz Pravidlo 90/15 dní pro vytvoření ADR objednávky a propojení se skenovou kartou

19 Příklad 3: 30 dní 1. ledna ledna 2014 Program udržení Bezplatný Skenerový Program Bonus Celoživotní Monitoring  Záruka vrácení peněz Pravidlo 90/15 dní pro vytvoření ADR objednávky a propojení se skenovou kartou ADR objednávka byla zaplacena a doručena a skenovací karty byly přiřazeny První počáteční měření

20 DĚKUJEME ZA POZORNOST


Stáhnout ppt "ADR OBJEDNÁVKY A SKENOVÉ KARTY. PRÉMIOVÁ AUTOMATICKÁ OBJEDNÁVKA (ADR) Vhodná příležitost k zakoupení produktů na bezproblémové měsíčně opakující se bázi."

Podobné prezentace


Reklamy Google