Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

PhDr. Dominik Hrodek OgilvyInteractive Digitální komunikace a hledání přízně spotřebitelů.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "PhDr. Dominik Hrodek OgilvyInteractive Digitální komunikace a hledání přízně spotřebitelů."— Transkript prezentace:

1 PhDr. Dominik Hrodek OgilvyInteractive Digitální komunikace a hledání přízně spotřebitelů

2 Na sítích lapeni „Nové nástroje, nová média a nové strategie umožní společnostem a marketingovým profesionálům šíření obsahu s rychlostí a v šíři nikdy předtím neviděné.“ Murdoch

3 Online Marketing brzy je a bude... direct „green“ všude o videu efektivnější „cloudy“ tam, kde jsou lidé více o emocích

4 Trend: Online „téměř“ všude

5 Konzumace online médií - realita

6 Lidé konzumují média najednou 43%* sleduje TV a internet zároveň 26%* poslouchá rádio a surfuje po internetu zároveň Zdroj: IPA, TouchPoints

7 Sociálních médií je mnoho...

8 Nenuťte lidi, aby chodit za Vámi, buďte tam, kde jsou

9

10 Téma

11 Příběh

12 Facebook není nástěnka

13 Jak posunout komunikaci online OVLIVŇOVAT ZÁKAZNÍKA PŘÍZEŇ ZÁKAZNÍKA STÝKAT SE S LIDMI SDĚLOVAT NĚCO NĚKOMU ZASAHOVAT ZÁKAZNÍKA LOAJALITA ZÁKAZNÍKA Vždy definujte, co je úspěch a měřte pak, co jste definovali…

14 Budovat přízeň

15 Kavárna, ve které hraji o přízeň tím, že jsem podnětným, přirozeným a sympatickým společníkem

16 Facebook Extrémně zábavný...

17 Facebook...nebo extrémně užitečný

18 Zapojení

19 Jak se zapojují lidé online… Zapojení pravidlo 1% spoluautora Ve skupině 100 online lidí... jeden vytváří obsah vytváří interakce vidí obsah a interakce Uživatelé

20 Čtyři klíčové využití sociálních médií… by OgilvyInteractive

21 Viralita

22 Jak lidé v sociálních sítích fungují? Věkové skupiny Dle aktivit Tvůrci Publikují, píšou blogy, nahrávají videa, sdílí… Kritici Komentují události, přeposílají, hodnotí, soutěží Sběrači Aktivně sbírají informace Spojovači Používají sociální sítě, propojují se, vyhledávají Diváci Čtou zprávy, blogy, dívají se na videa, přeposílají Neaktivní Jsou online, ale nezapojují se

23 Proč využít Facebook Aktuálně je na Facebooku uživatelů z ČR a ze SR díky Facebooku tak můžeme zasáhnout více než polovinu internetové populace v ČR cca 60% ze všech uživatelů navštěvuje Facebook denně cca 80% ze všech uživatelů navštěvuje Facebook týdně Věkové rozdělení uživatelů O obou zemích je nejdynamičtější růst uživatelů ve věkové skupině 35+, mladá cílová skupina (13-35) už Facebook v drtivé většině využívá Česká republikaSlovensko

24 Fakta o Facebooku

25 Nástrojů je hodně...

26 Jak zvýšit počet fanoušků GREAT PAGE MANAGEMENT PLAYBOY

27 Jak pracuje s Facebookem úspěšné médium fanoušků fanoušků fanoušků fanoušků fanoušků fanoušků z posluchačů

28 Aktivně komunikujeme

29 Diskuse kontrolovaná a virální

30 Poslouchejte, co se o vás říká… Začít je snadné…

31 Proč vás nemají rádi? Možná nikdo nechodí na tvůj web, protože je o tobě…

32 1.Najděte cílovou skupinu 2.Přiveďte je na svůj Facebook 3.Použijte virální prvky nebo 1.Použijte Facebook na svém webu 2.Použijte virální prvky Strategie pro Facebook Integrujte Facebook do webu

33 Mýtus: sociální sítě jsou zadarmo Každá kvalitně vytvořená a především udržovaná věc něco stojí… Příklad komerční prezentace na Facebooku profilu, který není aktivní

34 Standardní push-marketing nefunguje Sociální sítě jsou privátní zóna…

35 „Screen Age“ Klikající společnost

36 Podle čeho měřit úspěšnost v nových médiích? ?

37 Mírou zapojení lidí

38 Mírou odezvy na téma

39 Mírou odezvy v offline médiích

40 Máme na to nástroje? ?

41 OgilvyInteractive Social Analyzer

42 Nebojte se emocí Konverzace vytváří úspěch Nechte lidi, aby se zapojili Buďte aktivní

43 POZORNOST

44 ZAJÍMAVOST

45 ANGAŽOVANOST

46 AKCE

47 TOUHA

48 VLASTNICTVÍ

49 POZORNOST ZAJÍMAVOST ANGAŽOVANOST AKCE TOUHA VLASTNICTVÍ

50 ČAS NA PŘÍKLADY

51 Kampaň 3Bit Hot Edition (Kraft Foods)

52 Facebook aplikace

53

54 Vyhodnocení 3BIT Facebook Měsíc fungování Přes hráčů na Facebooku Oproti UIP návštěv na webu, ale z toho pouze registrací (hráčů)

55 Sociodemografické statistiky uživatelů Facebook aplikace K aplikaci se přidalo více žen než mužů Nejpočetnější věková skupina – 14 – 25 (celkem 83 %)

56 Herní statistiky - Facebook Počet zahraných her Počet uložených her k dalšímu hraní Počet hraných her v aplikaci je vysoký v porovnání s ostatními herními aplikacemi, hra je jednoduše hratelná a stačí chvilka -> snadno zaujme

57 Sociální sítě versus komerční web Nová generace proma - Facebook 3BIT Měsíc fungování hráčů na Facebooku (z toho tak polovina až 2/3 aktivní) Oproti UIP návštěv na webu, ale z toho pouze registrací (hráčů)

58 3Bit 2.0

59

60

61 Kampaň Škoda Roomster (Škoda Auto)

62 Případová studie Škoda Roomster

63

64

65

66

67

68

69

70

71

72 Výsledky Škoda-Auto

73 Kampaň Fernet Stock (Stock Plzeň)

74

75

76

77

78 Výsledky HP Slovensko Stránka Česko Stránka 750 tisíc unikátních uživatelů 150 tisíc fanoušků

79 HP – Počet unikátních uživatelů Unikátní uživatelé veFacebook aplikaci SK

80 Několik dalších příkladů

81 Nenuťte lidi chodit za Vámi, buďte tam kde jsou…  Popron  Prodej levných DVD přímo na Facebooku  integrovaný e-shop bez nutnost registraci a vyplňování osobních dat

82 Facebook jako plnohodnotné médium… Coca-Cola

83 Municipalitity

84 GE – Screenshot aplikace

85 Výsledky GE GE MONEY BANK – Olympiáda Vytvoření 3 mini her – Bruslení, Lyžování a Hokej (střílení na branku) a zároveň posílání vzkazů sportovcům plus anketní systém. – > unikátních uživatelů – > odehraných her – Uživatel v průměru odehrál 7 her! – Jedna z největších kampaní na Facebooku – Výstupem jak y, uživatelé, fanoušci, tak audience

86 GE – Počet unikátních uživatelů Unikátní uživatelé ve Facebook aplikaci

87 GE - Počet odehraných her Počet odehraných her

88

89 Everything is digital. Nothing is digital.

90 Otázky... Komentáře…

91 Děkuji za pozornost Dominik Hrodek Marketing & Strategy Director OgilvyInteractive


Stáhnout ppt "PhDr. Dominik Hrodek OgilvyInteractive Digitální komunikace a hledání přízně spotřebitelů."

Podobné prezentace


Reklamy Google