Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

O U T D O O R. Základní odlišnosti Out-door Reklamní prostředky pod širým nebem. Mají větší dopad, ale složitější cílení (různé TG) a jsou náročnější.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "O U T D O O R. Základní odlišnosti Out-door Reklamní prostředky pod širým nebem. Mají větší dopad, ale složitější cílení (různé TG) a jsou náročnější."— Transkript prezentace:

1 O U T D O O R

2 Základní odlišnosti Out-door Reklamní prostředky pod širým nebem. Mají větší dopad, ale složitější cílení (různé TG) a jsou náročnější na technologii (erozívní prostředí - rychleji stárnou). In-door Reklamí prostředky v uzavřených prostorách. Jsou prostorově menší a obsahově složitější (zpravidla je více času na čtení a to z blízka).

3 Důležité pojmy: hodnocení G-Wert reach, impact, oportunity to see, passant formáty billboard, bigboard, euroboard, aerial… markýza, city-light, výstrčka, rám, podlahovka...

4 Základní kritéria hodnocení reklamy zásah- kolik zasažených celkem frekvence- kolikrát každý dopad- s jakým účinkem

5 Impact (G-Wert) G-Wert značí, kolik tzv. passantů, míjejících reklamní plochu během jedné hodiny, se dokáže upamatovat na příslušný plakát. G-Wert se měří v době od 7-19 hod.

6 Impact (G-Wert) Standard II Standard I do G 44 Kvalita II 45 až 69 Kvalita I70 až 94 Exkluziv II95 až 119 Exkluziv I120 až 190 Superexkluzivnad 200

7 Zastoupení ploch v ČR Početně nejsilněji byly mezi billboardy v ČR v roce 2004 zastoupeny plochy úrovně Kvalita II (21,1 %) a Exkluziv I (21,2 %). Měřené reklamní plochy v ČR mají podle GfK průměrnou hodnotu G 97,4 (tj. Exkluziv II) (měřeno jen asi 60% všech ploch).

8 Impact (G-Wert) Standard II Standard I do G 44 Kvalita II 45 až 69 Kvalita I70 až 94 Exkluziv II95 až 119 Exkluziv I120 až 190 Superexkluzivnad 200 nejpočetnější průměrné

9

10

11

12

13

14

15

16

17 Historie

18

19

20

21 Billboardy a bigboardy

22

23

24

25

26

27 Outdoor Reklamní prostředky pod širým nebem. Mají větší dopad, ale složitější cílení (různé TG) a jsou náročnější na technologii (erozívní prostředí - rychleji stárnou).

28 Různé typy vývěsní štíty markízy výstrčky výkladní skříně reklamní stojany (roznožky) neonové tabule navigační tabule lamelové billboardy firemní desky firemní vozidla nafukovací trampolíny a bazény interiérové a exteriérové vzducholodě laserová show...

29

30

31

32

33

34

35

36

37

38

39 Indoor Reklamní prostředky v uzavřených prostorách. Jsou často prostorově menší a obsahově složitější (zpravidla je více času na čtení a to z blízka).

40

41

42

43

44

45

46 Důležité pojmy - opakování hodnocení dopad, frekvence, zásah G-Wert reach, impact, oportunity to see, passant formáty billboard, bigboard, euroboard, aerial… markýza, city-light, výstrčka, rám, podlahovka...

47 …a to je vše.


Stáhnout ppt "O U T D O O R. Základní odlišnosti Out-door Reklamní prostředky pod širým nebem. Mají větší dopad, ale složitější cílení (různé TG) a jsou náročnější."

Podobné prezentace


Reklamy Google