Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

O 2 Tísňová péče Filip LinhartTelefónica O2 Czech republic.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "O 2 Tísňová péče Filip LinhartTelefónica O2 Czech republic."— Transkript prezentace:

1 O 2 Tísňová péče Filip LinhartTelefónica O2 Czech republic

2 Obsah 1.eHealth z pohledu Telefónica O2 2.Služba O2 Tísňová péče 3.Projekt s Prahou 10 4.Podmínky služby

3 Public Administration & Business Solutions 3 Zdravotnictví čekají velké výzvy, jejichž řešení bude vyžadovat významné investice, nové ICT služby i infrastrukturu ICT je klíčový nástroj pro: ‒ Zvýšení produktivity profesionálů ‒ Optimalizaci sítí ‒ Poskytování aplikací, kdy se platí za použití – pay per use (žádné investiční náklady) ‒ Telemedicína – zejména preventivní účinek a snížení budoucích nákladů ‒ Teleasistence (úspora nákladů) Pacient ‒ Starší populace (nárůst počtu chronických nemocí) ‒ Velmi dobře informovaný pacient Pacient ‒ Starší populace (nárůst počtu chronických nemocí) ‒ Velmi dobře informovaný pacient Odborníci ‒ Nedostatek lékařského personálu ‒ Medicína založená na faktech ‒ Sub – specializace ‒ Nové pracovní nástroje Odborníci ‒ Nedostatek lékařského personálu ‒ Medicína založená na faktech ‒ Sub – specializace ‒ Nové pracovní nástroje Management ‒ Ekonomická udržitelnost ‒ Vzrůst efektivity ‒ Zvýšení kvality poskytovaných služeb Management ‒ Ekonomická udržitelnost ‒ Vzrůst efektivity ‒ Zvýšení kvality poskytovaných služeb Nové způsoby poskytování zdravotní péče Integrované zdravotnické sítě Vývoj nových modelů řízení (koncese, etc.) Zvýšení nákladů Nedostatek zdrojů Nízká efektivita řízení eHealth Projekty Projekt s Prahou 10 Podmínky službySlužba 3

4 Public Administration & Business Solutions V rámci projektů eHealth se Telefónica O2 nejvíce zaměřuje na nabídku komunikačních služeb, IT, telemedicíny a služeb tísňové péče ‒ Telecare (tísňová péče pro seniory a občany se zdravotním omezením) – ve Spojeném království je více než 1,5 milionu uživatelů služby tísňové péče, ve Španělsku počet uživatelů přesahuje 700 tis. občanů – v České republice zatím necelých 3000 uživatelů ‒ Telemonitoring – tato služba může snížit počet návštěv pacientů u lékaře o 50% ‒ Telehospitalizace – může snížit počet pacientů ležících v nemocnicích až o 25%, přičemž náklady na pacienta v domácím ošetření jsou přibližně poloviční než náklady na lůžko ve zdravotnickém zařízení IT Informační systémy Sdílení obsahu Mobilní telecare Video telecare INTEGROVANÁ SLUŽBA Základní fixní telecare Plánovaný rozvoj služby Tísňové péče STUPNĚ VÝVOJE Business models: -B2B -B2B2C -B2C 4 eHealth Projekty Projekt s Prahou 10 Podmínky službySlužba

5 Public Administration & Business Solutions Telefónica O2 spustila službu mobilní tísňové péče pro seniory, zatím pro zákazníky ze státní správy Mobilní telefon pro méně náročné uživatele se všemi funkcemi běžného mobilního telefonu a se zaměřením na jeho snadnou obsluhu Plní všechny funkce běžného mobilního telefonu (tel. hovory, SMS, tel. seznam). Integrované „Bezpečnostní tlačítko“. Uživatelsky snadný a pohodlný telefon. Je přímo napojen na Helpdesk tísňového volání. Nabízí funkci lokalizace pomocí GSM. Speciální tarify pro seniory na volání. 5 eHealth Projekty Projekt s Prahou 10 Podmínky službySlužba

6 Public Administration & Business Solutions Služba O2 Tísňová péče 6 Hlavní přínosy pro uživatele Zajištění okamžité a odpovídající péče v krizových situacích prostřednictvím vyškoleného personálu. Snížení a předcházení zdravotních a sociálních rizik seniorů a sociálně znevýhodněných osob Zvýšení soběstačnosti a kvality života seniorů a osob se zdravotním omezením. Zabezpečení možnosti mezilidské komunikace 24 hodin denně Výhody oproti konkurenci Mobilita služby a jejího uživatele Cena Zázemí profesionálního dispečinku s odborně kvalifikovanými operátory využívajícího zkušenosti jednoho z největších globálních poskytovatelů telekomunikačních služeb. eHealth Projekty Projekt s Prahou 10 Podmínky službySlužba

7 Public Administration & Business Solutions Co služba přináší 7 Hlavní přínosy pro blízké osoby a rodinu uživatele Mohou žít s pocitem, že je jejich blízký v pořádku a v případě potřeby se mu dostane pomoci. Není nutné, aby s uživatelem byli v nepřetržitém telefonickém kontaktu. I když nebydlí blízko, díky tomu že jsou zapojeni do služby neustále udržují kontakt. Díky mobilnímu řešení mohou svého blízkého kontaktovat, ať už je doma nebo venku. eHealth Projekty Projekt s Prahou 10 Podmínky službySlužba

8 Public Administration & Business Solutions O2 Tísňová péče Schéma služby 8 eHealth Projekty Projekt s Prahou 10 Podmínky službySlužba

9 Public Administration & Business Solutions O2 Tísňová péče Pilotní projekt 9 Projekt O2 Tísňová péče a Praha 10 Městský úřad Prahy 10 připravil společně s Telefónicou O2 společný pilotní projekt pro občany Prahy 10 – zahájeno od 1.listopadu Praha 10 daruje vybraným občanům telefon pro službu a bude za ně platit poplatek za službu od po dobu 6 měsíců od zahájení provozu. Po uplynutí této doby bude moci občan smlouvu vypovědět, nebo si ji nadále ponechat. V takovém případě si ji bude občan hradit sám. Zájemci o službu se mohou registrovat na městském úřadě Prahy 10. eHealth Projekty Projekt s Prahou 10 Podmínky službySlužba

10 Public Administration & Business Solutions O2 Tísňová péče Pilotní projekt 10 Projekt O2 Tísňová péče a Prahy 10 O2 vybrala své prodejny, kde je možné službu aktivovat pro registrované zájemce Zde s ním je zřízen tarif dle jeho výběru, zařízeny nutné kroky k aktivaci služby a předán telefon Pro používání služby je nutné podepsat smlouvu o službě tísňová péče, vyplnit dotazník ke službě a aktivovat si vybraný paušální tarif eHealth Projekty Projekt s Prahou 10 Podmínky službySlužba

11 Public Administration & Business Solutions O2 Tísňová péče Otázky a odpovědi 11 Lze pro službu použít jakýkoliv mobilní telefon ? Ne, pro službu je třeba používat pouze vhodné přístroje vybavené integrovaným „SOS tlačítkem“ a s funkcí hlasitého handsfree. Proč je k službě nutné mít paušální tarif ? Volání na dispečink tísňové péče bude zpoplatněno. Protože se uživatel služby musí v případe nouze kdykoliv dovolat, je třeba využívat paušálního tarifu, aby nedošlo k situaci, kdy nemá na volání dostatečný kredit. Co dělat v případě zájmu klienta o službu ? S klientem, případně se zprostředkovatelem je sepsána smlouva o poskytování služby tísňové péče. Její součástí je také vyplnění dotazníku, ve kterém probíhá sběr a evidence osobních, sociálních a zdravotních údajů o klientovi. Bude si klient v případě zájmu muset vyměnit SIM kartu ? Ne, existující zákazníci Telefónica O2, pokud ovšem nevyužívají předplacených služeb, mohou svou existující SIM kartu i se stávajícím tarifem používat i nadále, jen si aktivují službu O2 Tísňová péče. Pro službu jsou nutné citlivé a osobní údaje o klientovi, máme jeho souhlas o jejich evidenci ? Ano, uživatel při podpisu smlouvy mimo jiné podepisuje také souhlas o využívání citlivých a soukromých údajů o své osobě pro danou službu. eHealth Projekty Projekt s Prahou 10 Podmínky službySlužba

12 Public Administration & Business Solutions Závěr 12 Telefónica O2 se strategicky zaměřuje na poskytování komunikačních a IT služeb v oblasti zdravotnictví Potenciálně nejzajímavější oblasti pro TO2 jsou ICT, tísňová péče o seniory a telemedicína Telefónica O2 spustila službu mobilní tísňové péče pro seniory, zatím zaměřenou na poskytování služby ve spolupráci s orgány státní správy Varianty služby pro další segmenty zákazníků včetně nabídky pro rezidentní segment se připravují – bude předloženo vedení společnosti ke schválení na jaře 2011


Stáhnout ppt "O 2 Tísňová péče Filip LinhartTelefónica O2 Czech republic."

Podobné prezentace


Reklamy Google