Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

O 2 Tísňová péče Filip LinhartTelefónica O2 Czech republic.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "O 2 Tísňová péče Filip LinhartTelefónica O2 Czech republic."— Transkript prezentace:

1 O 2 Tísňová péče Filip LinhartTelefónica O2 Czech republic

2 Obsah 1.eHealth z pohledu Telefónica O2 2.Služba O2 Tísňová péče 3.Projekt s Prahou 10 4.Podmínky služby

3 Public Administration & Business Solutions 3 Zdravotnictví čekají velké výzvy, jejichž řešení bude vyžadovat významné investice, nové ICT služby i infrastrukturu ICT je klíčový nástroj pro: ‒ Zvýšení produktivity profesionálů ‒ Optimalizaci sítí ‒ Poskytování aplikací, kdy se platí za použití – pay per use (žádné investiční náklady) ‒ Telemedicína – zejména preventivní účinek a snížení budoucích nákladů ‒ Teleasistence (úspora nákladů) Pacient ‒ Starší populace (nárůst počtu chronických nemocí) ‒ Velmi dobře informovaný pacient Pacient ‒ Starší populace (nárůst počtu chronických nemocí) ‒ Velmi dobře informovaný pacient Odborníci ‒ Nedostatek lékařského personálu ‒ Medicína založená na faktech ‒ Sub – specializace ‒ Nové pracovní nástroje Odborníci ‒ Nedostatek lékařského personálu ‒ Medicína založená na faktech ‒ Sub – specializace ‒ Nové pracovní nástroje Management ‒ Ekonomická udržitelnost ‒ Vzrůst efektivity ‒ Zvýšení kvality poskytovaných služeb Management ‒ Ekonomická udržitelnost ‒ Vzrůst efektivity ‒ Zvýšení kvality poskytovaných služeb Nové způsoby poskytování zdravotní péče Integrované zdravotnické sítě Vývoj nových modelů řízení (koncese, etc.) 1 2 3 Zvýšení nákladů Nedostatek zdrojů Nízká efektivita řízení eHealth Projekty Projekt s Prahou 10 Podmínky službySlužba 3

4 Public Administration & Business Solutions V rámci projektů eHealth se Telefónica O2 nejvíce zaměřuje na nabídku komunikačních služeb, IT, telemedicíny a služeb tísňové péče ‒ Telecare (tísňová péče pro seniory a občany se zdravotním omezením) – ve Spojeném království je více než 1,5 milionu uživatelů služby tísňové péče, ve Španělsku počet uživatelů přesahuje 700 tis. občanů – v České republice zatím necelých 3000 uživatelů ‒ Telemonitoring – tato služba může snížit počet návštěv pacientů u lékaře o 50% ‒ Telehospitalizace – může snížit počet pacientů ležících v nemocnicích až o 25%, přičemž náklady na pacienta v domácím ošetření jsou přibližně poloviční než náklady na lůžko ve zdravotnickém zařízení Colabor@Outsourcing IT Informační systémy Sdílení obsahu Mobilní telecare Video telecare INTEGROVANÁ SLUŽBA Základní fixní telecare Plánovaný rozvoj služby Tísňové péče STUPNĚ VÝVOJE Business models: -B2B -B2B2C -B2C 4 eHealth Projekty Projekt s Prahou 10 Podmínky službySlužba

5 Public Administration & Business Solutions Telefónica O2 spustila 1.11.2010 službu mobilní tísňové péče pro seniory, zatím pro zákazníky ze státní správy Mobilní telefon pro méně náročné uživatele se všemi funkcemi běžného mobilního telefonu a se zaměřením na jeho snadnou obsluhu Plní všechny funkce běžného mobilního telefonu (tel. hovory, SMS, tel. seznam). Integrované „Bezpečnostní tlačítko“. Uživatelsky snadný a pohodlný telefon. Je přímo napojen na Helpdesk tísňového volání. Nabízí funkci lokalizace pomocí GSM. Speciální tarify pro seniory na volání. 5 eHealth Projekty Projekt s Prahou 10 Podmínky službySlužba

6 Public Administration & Business Solutions Služba O2 Tísňová péče 6 Hlavní přínosy pro uživatele Zajištění okamžité a odpovídající péče v krizových situacích prostřednictvím vyškoleného personálu. Snížení a předcházení zdravotních a sociálních rizik seniorů a sociálně znevýhodněných osob Zvýšení soběstačnosti a kvality života seniorů a osob se zdravotním omezením. Zabezpečení možnosti mezilidské komunikace 24 hodin denně Výhody oproti konkurenci Mobilita služby a jejího uživatele Cena Zázemí profesionálního dispečinku s odborně kvalifikovanými operátory využívajícího zkušenosti jednoho z největších globálních poskytovatelů telekomunikačních služeb. eHealth Projekty Projekt s Prahou 10 Podmínky službySlužba

7 Public Administration & Business Solutions Co služba přináší 7 Hlavní přínosy pro blízké osoby a rodinu uživatele Mohou žít s pocitem, že je jejich blízký v pořádku a v případě potřeby se mu dostane pomoci. Není nutné, aby s uživatelem byli v nepřetržitém telefonickém kontaktu. I když nebydlí blízko, díky tomu že jsou zapojeni do služby neustále udržují kontakt. Díky mobilnímu řešení mohou svého blízkého kontaktovat, ať už je doma nebo venku. eHealth Projekty Projekt s Prahou 10 Podmínky službySlužba

8 Public Administration & Business Solutions O2 Tísňová péče Schéma služby 8 eHealth Projekty Projekt s Prahou 10 Podmínky službySlužba

9 Public Administration & Business Solutions O2 Tísňová péče Pilotní projekt 9 Projekt O2 Tísňová péče a Praha 10 Městský úřad Prahy 10 připravil společně s Telefónicou O2 společný pilotní projekt pro občany Prahy 10 – zahájeno od 1.listopadu 2010. Praha 10 daruje vybraným občanům telefon pro službu a bude za ně platit poplatek za službu od po dobu 6 měsíců od zahájení provozu. Po uplynutí této doby bude moci občan smlouvu vypovědět, nebo si ji nadále ponechat. V takovém případě si ji bude občan hradit sám. Zájemci o službu se mohou registrovat na městském úřadě Prahy 10. eHealth Projekty Projekt s Prahou 10 Podmínky službySlužba

10 Public Administration & Business Solutions O2 Tísňová péče Pilotní projekt 10 Projekt O2 Tísňová péče a Prahy 10 O2 vybrala své prodejny, kde je možné službu aktivovat pro registrované zájemce Zde s ním je zřízen tarif dle jeho výběru, zařízeny nutné kroky k aktivaci služby a předán telefon Pro používání služby je nutné podepsat smlouvu o službě tísňová péče, vyplnit dotazník ke službě a aktivovat si vybraný paušální tarif eHealth Projekty Projekt s Prahou 10 Podmínky službySlužba

11 Public Administration & Business Solutions O2 Tísňová péče Otázky a odpovědi 11 Lze pro službu použít jakýkoliv mobilní telefon ? Ne, pro službu je třeba používat pouze vhodné přístroje vybavené integrovaným „SOS tlačítkem“ a s funkcí hlasitého handsfree. Proč je k službě nutné mít paušální tarif ? Volání na dispečink tísňové péče bude zpoplatněno. Protože se uživatel služby musí v případe nouze kdykoliv dovolat, je třeba využívat paušálního tarifu, aby nedošlo k situaci, kdy nemá na volání dostatečný kredit. Co dělat v případě zájmu klienta o službu ? S klientem, případně se zprostředkovatelem je sepsána smlouva o poskytování služby tísňové péče. Její součástí je také vyplnění dotazníku, ve kterém probíhá sběr a evidence osobních, sociálních a zdravotních údajů o klientovi. Bude si klient v případě zájmu muset vyměnit SIM kartu ? Ne, existující zákazníci Telefónica O2, pokud ovšem nevyužívají předplacených služeb, mohou svou existující SIM kartu i se stávajícím tarifem používat i nadále, jen si aktivují službu O2 Tísňová péče. Pro službu jsou nutné citlivé a osobní údaje o klientovi, máme jeho souhlas o jejich evidenci ? Ano, uživatel při podpisu smlouvy mimo jiné podepisuje také souhlas o využívání citlivých a soukromých údajů o své osobě pro danou službu. eHealth Projekty Projekt s Prahou 10 Podmínky službySlužba

12 Public Administration & Business Solutions Závěr 12 Telefónica O2 se strategicky zaměřuje na poskytování komunikačních a IT služeb v oblasti zdravotnictví Potenciálně nejzajímavější oblasti pro TO2 jsou ICT, tísňová péče o seniory a telemedicína Telefónica O2 spustila službu mobilní tísňové péče pro seniory, zatím zaměřenou na poskytování služby ve spolupráci s orgány státní správy Varianty služby pro další segmenty zákazníků včetně nabídky pro rezidentní segment se připravují – bude předloženo vedení společnosti ke schválení na jaře 2011


Stáhnout ppt "O 2 Tísňová péče Filip LinhartTelefónica O2 Czech republic."

Podobné prezentace


Reklamy Google