Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Miroslav Švarc (26) (mobil:773631768,  Vize obchodu PREDICT Vize obchodu PREDICT  Vize obchodu PRAVIDLA Vize obchodu.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Miroslav Švarc (26) (mobil:773631768,  Vize obchodu PREDICT Vize obchodu PREDICT  Vize obchodu PRAVIDLA Vize obchodu."— Transkript prezentace:

1 Miroslav Švarc (26) (mobil: ,  Vize obchodu PREDICT Vize obchodu PREDICT  Vize obchodu PRAVIDLA Vize obchodu PRAVIDLA  PRAXE PRAXE  Školení 2008 Školení 2008  Vzdělání Vzdělání  Co mohu nabídnout Co mohu nabídnout  Co bych si měl vždy připravit, pokud chci uspět? A co udělám než začnu? Co bych si měl vždy připravit, pokud chci uspět? A co udělám než začnu? (Kliknutím lze přejít přímo na slaid )  Vize obchodního jednání Vize obchodního jednání dále

2 „ Co Vám mohu nabídnout?“  26 let, ŘP „B“, emočně vyzrálý, proaktivní, reprezentativního vzhledu s profesionálním vystupováním a zkušenostmi z obchodu a administrativy.  Učím se rychle a rád novým věcem.  Orientaci na výsledky „tah na branku“.  Asertivní jednání a vyjednávání  Praxi a vzdělání z oblasti obchodu a administrativy.  Pozitivní přístup k životu.  plynulou angličtinu absolvoval jsem PET a FCE Cambridge ESOL  výborné organizační a vyjednávací schopnosti, kreativita, komunikativnost, znalost trhu v oblasti multimedií a elektroniky, know – how schopnosti v oblasti hardware a software, speciálně internet a MS Office. dále

3 Vize obchodního jednání „Moje KungFu“ : 1. Mít svůj PŘÍBĚH – a dokázat jej využít k prodeji spojením s myšlenkou. Příběh je nejefektivnější nástroj jak získat emoce druhých. Vhodné téma, provázanost. Poutavost, pointa.dát do řeči více sebe samotného. 2. Dbát o přesvědčivý Vzhled – Chirurg v kovbojském klobouku by také nebudil příliš důvěry, při oznamování diagnózy….. Emoce a tělo jsou propojené, špatný vnitřní stav a skleslost jsou vidět. Přemýšlet o lidech jako o možnostech a ne jako o ohrožení 3. Efektivní využití hlasu – Tón, pomalejší TEMPO => Poslouchat tón v závěru a při prezentaci ceny jej zesílit. Jazyk, významy, dbát o přesvědčivost a srozumitelnost toho co říkáme. Jsme pro zákazníka jen obtížný a rušivý element, dokud si nezískáme jeho pozornost. 4. Užívání efektivních otázek Nejlepší posluchač = Nejlepší otázky Řekněte mi o tom více…. Co to přesně znamená…..? Jak to vlastně funguje? Co Vás k tomu vedlo? ……. Zjišťování potřeb ne trápení. 5. Používat přesvědčivé nástroje – Sebe!!! inzerce, diplomy, osvědčení, reference, ukázky, prezentace atd.. 6. Mít vlastní názor…..- Je třeba udržet zákazníka v přesvědčení „nadšení“, že naše zájmy jsou upřímné a ze srdce, toho dosáhneme tím, že si jej představíme, jak opravdu šetří, užívá si náš produkt a nebudeme prodávat zákazníkovi to „co si myslíme, že potřebuje, ale co potřebuje“ 7. Využívat ušlechtilé cíle, ty se kterými všichni souhlasí. „Jestliže to dělá každý, možná bych měl také….“ Potřeba, snížit náklady, ušetřit čas, spolehlivost našeho produktu, tradice, pomoc ŽP….. 8. Využívat exkluzivity – Jen několik málo lidí může ….. = lidská touha po ocenění. dále

4 9. Výzva, síla, motivace, úspěch – na čem záleží? Na tom, na co se soustředíme. Úspěšní lidé = práce na získání úspěchu. Soustředím-li se na úspěšné lidi, pak si pěstuji víru v úspěch dívám se na ně a říkám si, když to dokážou oni, proč to nedovedu já? Neúspěšní lidé = vzdání se, ze strachu před marně vynaloženou energií. Neexistují dobré a špatné situace jen my rozhodujeme, jestli jsou dobré nebo špatné a podle toho se chováme. 10. Příliš analýzy škodí pozitivnímu postoji, je lepší prostě do toho skočit, nikdo nás nepředběhne. A udržíme si pozitivní postoj, protože si nebudeme představovat co všechno musíme udělat, pokud chceme dosáhnout cíle. dále Vize obchodního jednání „Moje KungFu“ :

5 Jak dosáhnout obchodních výsledků?  1. ZAJÍMÁM SE - Upřímně a opravdu se zajímám o druhé tj. připravím se na rozhovor o partnerových zájmech.  2. ÚSMÍVÁM SE – Šířím tak pozitivní náladu, kterou se rád nakazí každý, proto úsměvem nešetřím. Udržuji oční kontakt a vnímám neverbální signály partnera - řeč těla. Pomocí úsměvu vyvolávám pozitivní modulaci svého hlasu.  3. Oslovuji JMÉNEM - Jméno je pro každého nejsladší a nejpříjemnější zvuk v jazyce. Oslovení jménem vyvolává pozitivnější odezvu.  4. Aktivně NASLOUCHÁM - Jsem dobrý posluchač, povzbuzuji druhé, aby mluvili o sobě. dále PREDICT

6  5. Dávám UPŘÍMNÉ OCENĚNÍ - UPŘÍMĚ CHVÁLÍM, CHÁLÍM a chválím vše a všude.  6. Volím TÉMA, které druhého zajímá - Každý rád hovoří o tom co ho zajímá, co má rád.  7. VÁŠ NÁPAD - Nechávám partnera myslet si, že myšlenka je jeho její- Přesvědčím ho, že nápad vznikl v jeho / její hlavě. Má tak větší sklon jí obhajovat. Př: No vidíte, vy jste takový chytrý, šikovný, to by mě jistě nenapadlo...  8. VYHÝBÁM SE SPORU, NEKRITIZUJI, nesoudím, nestěžuji si - kritika nebourá, ale staví bariéry, nevede ven ze sporu, ale do záhuby v podobě bludného kruhu nekonečného ospravedlňování se, vyvolává obranou reakci. dále PREDICT Jak dosáhnout obchodních výsledků?

7  9. NEŘÍKÁM MÝLÍŠ SE - zraňováním partnera nelze nikdy dosáhnout úspěchu. Odrazuje a má negativní odezvu. Vyvolává obranou reakci v podobě ospravedlňování se.  10. Když se mýlím, rychle a ochotně PŘÍZNÁM CHYBU. Je to jediná cesta jak ven z oprávněné kritiky.  11. RESPEKTuji partnera jeho myšlenky, názory a postoje.  12. EMPATIE -DÍVÁM se na věci PARTNEROVO OČIMA, když mluvím, uvažuji nahlas nad partnerovými postoji, názory, myšlenkami, svým zájmem o partnera získávám jeho sympatie a pozornost. dále PREDICT Jak dosáhnout obchodních výsledků?

8  13.Vyjadřuji SYMPATIE s jeho NÁZORY A MYŠLENKAMI a získávám tak jeho sympatie se mnou – Prodávám sebe!  14. Začínám vždy PŘÁTELSKY.  15. Rozpovídám partnera, sbírám dílčí souhlasy, pomyslná malá „ano“ v průběhu jednání.  16. DRAMATIZUJI své MYŠLENKY aby byly poutavé (nafouknutí, přehánění, abych dosáhl jejich směšnosti či absurdity) výsledkem je odlehčení hovoru a sympatie partnera... Velice užitečné při prodeji pojištění. dále PREDICT Jak dosáhnout obchodních výsledků?

9  17. PŘEDHAZUJI VÝZVU: abych něco způsobil a dosáhl svého cíle.Vzbuzuji ve druhém nedočkavé chtění, domnívám se, že působit na druhého lze jen tehdy, vykládám-li o tom, co on rád a ukážu-li mu, jak toho dosáhne. Především je třeba vzbudit v druhém intenzivní přání. O dosažení toho co on rád. Proto ve druhých vzbuzuji dychtivou touhu! Myslím že moje schopnost nadchnout lidi je moje největší přednost a domnívám se, že jedině oceněním a povzbuzením dostanu z lidí to nejlepší co v sobě mají. Nikdy nekritizuji, spíše se snažím lidi podnítit. Za každou cenu chválím a nevyhledávám chyby. Jestliže jsem s něčím spokojen, upřímně to ocením. dále PREDICT Jak dosáhnout obchodních výsledků?

10  Připravuji si metody,jak si řeknu o obchod,  cíl schůzky.  Připravuji si reakce pro různé typy osobností (typologie materiály, postup, zjistím si informace)  Připravuji se zanechat dobrý dojem. Na závěr než začnu:  Zeptám se sám sebe: Jsem psychicky připraven? - odbourám trému dále Jak dosáhnout obchodních výsledků?

11  PR příprava  E efektivní zahájení  D diagnóza  I iniciativa  C cíl  T trvalá péče ICB, účel, čas, program, „ano“ cíl Zvýšit účinnost úvodní fáze jednání. cíl Zvýšit šanci na úspěch. Zjistit maximum informací. získat informace, pro tvorbu nabídky a odhalit potenciál klienta Otázky: otevřené- uzavřené, názorové- informační. Nabídka, shrnutí, prezentace Pořád mít na mysli cíl, který jsem si stanovil. Techniky uzavření dohody Udržení spokojeného zákazníka a další rozvoj jeho potenciálu. Velmi dobrá znalost, a rozlišení parametrů výhod a užitku. Zjišťování prostoru pro další spolupráci: spokojenost? návrhy na zlepšení Přímá, alternativní, hypotéza. (Očekávání potřeby touhy) PRAVIDLA Vize obchodu PREDICT dále

12 Pracovní charakteristika :  Naslouchání, vnímavost, dobrá organizace práce, rozvržení času, systematičnost, vitálnost a energičnost.  Aktivita a efektivita při práci, perfektní interpersonální schopnosti, dobrý smysl pro humor. dále Budu k vám naprosto otevřený.

13 Profesní zkušenosti:  Vůle prosadit se, výborné komunikační dovednosti a schopnost argumentace.  Absolvent kurzu pro strategický rozvoj managementu. „Prodejní metoda PREDICT“.  Absolvent kurzu „Retail pro poradce“ České spořitelny.  Absolvent kurzů „Prodejních dovedností“ „zdolávání námitek“ České spořitelny.  Základní Školení v programu SAP, práce v SAPU, práce v Excelu,  MS Outlook, Lotus notes, databázové aplikace.  Perfektní znalost MS Office dále

14 Profesní praxe:  2008 ČSOB leasing a.s. – „Akvizitor Důvod odchodu: propuštěn v rámci snižování nákladů v reakci na finanční krizi.  2008 Česká spořitelna a.s. - „Bankovní Poradce“ Důvod odchodu: lepší nabídka ( zázemí, vyšší rozvoj, lepší plat a benefity).  Číšník / řidič / Manager ve Velké Británii. Důvod odchodu: Návrat do ČR, dokončení vysoké školy, „touha po ČR“  Lenka Musilová – Pomocný účetní Důvod odchodu: Příležitost práce a studia v Británii – Lenka přešla dělat jinou práci  2003 Studoval jsem a hledal budoucí zaměření + zkušennosti jako distributor AD – Praha CD, kosmetika a elektronika. Důvod odchodu: Náborový příspěvek Kč pro vojáka z povolání a zkrácení základní vojenksé služby na 3 měsíce. dále

15 ČSOB leasing a.s. Akvizitor:  Prodej finančních produktů společnosti. Aktivní jednání s klienty prodejci vozů, dodavateli, vedoucími pracovníky, jednateli, majiteli autosalónů vedoucí k uzavírání leasingových a úvěrových smluv. Zjišťování potřeb klientů a nabízení dalších řešení financování. Interní komunikace s back-office, vypracovávání kalkulací, řešení marketingových otázek. Vyhledávání a akvizice nových- nespolupracujících dodavatelů, akvizice koncových zákazníků. Plánování akvizic a cílů akvizic ve firemním softwaru. Pravidelné zápisy z akvizic do firemního software a evidence docházky. Trvalá péče o klienty společnosti. Předávání klientely v rámci firmy a banky. Zodpovědnost, za akvizice a péče o svěřené portfolio, služební automobil, mobilní telefon a notebook. dále

16 Česká spořitelna a.s. Bankovní poradce:  Zajišťování základní obchodní a poradenské služby v oblasti bezhotovostních a hotovostních operací drobného a komerčního bankovnictví.  Poskytování poradenské služby zákazníkům a kvalitní informace o produktech a službách Finanční skupiny České spořitelny.  Zabezpečování uzavírání smluv s klienty. Vyřizování reklamací a akvizice nových klientů. dále

17 Lenka Musilová Pomocný účetní:  Vedení účetnictví pro OSVČ a poskytování nebankovních úvěrů. Administrativa, řazení faktur, účtování v účetním programu. dále

18 Vzdělání  2008 –  2008 – Fakulta sociálně ekonomická Universita Jana Evangelisty Purkyně (Bakalář) Podniková ekonomika.  Velká Británie: Sussex Downs College, Lewes England (angličtina FCE )  2005 – 2006 Fakulta sociálně ekonomická Universita Jana Evangelisty Purkyně ( Bakalář) Obor podniková ekonomika). (Přerušeno na 2 roky studijní pobyt v Británii.)  Obchodní akademie v Chomutově (certifikace) MS Office, Logistika, administrativa.  Stavební provoz SOU Chomutov (Maturitní ZK)  1997 –2000 Instalatér SOU Chomutov (Výuční list) dále

19 Další kurzy 2008:  Retail pro poradce (ČS)  Zdolávání námitek klientů (ČS)  Coneo: Prodejní metoda Predict pro rozvoj strategického managementu.(ČSOBL)  Jednodenní školení programu SAP Užívání aplikace Lotus notes, Kurzy efektivní ové komunikace. dále

20 Kontakt:  Děkuji za Vaši pozornost, pokud máte jakékoli dotazy k mé osobě, prosím neváhejte mne kontaktovat na níže uvedených kontaktech, ochotně a rád Vám je zodpovím. Přeji Vám velmi příjemný den.  Mobil: nebo na: dále


Stáhnout ppt "Miroslav Švarc (26) (mobil:773631768,  Vize obchodu PREDICT Vize obchodu PREDICT  Vize obchodu PRAVIDLA Vize obchodu."

Podobné prezentace


Reklamy Google