Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Divadlo v Dlouhé Máme za sebou 13 let úspěšné existence coby příspěvková organizace hl.m.Prahy Umělecké výsledky našeho divadla jsou kontinuálně oceňovány.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Divadlo v Dlouhé Máme za sebou 13 let úspěšné existence coby příspěvková organizace hl.m.Prahy Umělecké výsledky našeho divadla jsou kontinuálně oceňovány."— Transkript prezentace:

1

2 Divadlo v Dlouhé Máme za sebou 13 let úspěšné existence coby příspěvková organizace hl.m.Prahy Umělecké výsledky našeho divadla jsou kontinuálně oceňovány odborníky (včetně nejprestižnějšího titulu Divadlo roku) i obrovským diváckým zájmem (návštěvnost 96%) Jsme repertoárové divadlo s žánrově a stylově pestrou inscenační tvorbou určenou pro diváky všech věkových kategorií Ojedinělou a nezastupitelnou součástí naší tvorby je zaměření na děti a mládež včetně mládeže v pubertě, kterou se nám daří zaujmout a oslovit stejně jako ostatní věkové kategorie diváků Pestrá dramaturgie naší tvorby se orientuje na témata rezonující se současným životním pocitem, klade základní mravní a existenciální otázky a cesty k nim hledá jak v literatuře dramatické, tak epické, klasické i současné Specifické rysy Divadla v Dlouhé divadlo, které překračuje činohru směrem k alternativnímu, hudebnímu, loutkovému či kabaretnímu žánru kontaktnost našich představení – živá rezonance s publikem Vysoký stupeň energie, kterým jsou představení nabitá kolektivní herecká souhra umělecká všestrannost našich herců souborová práce a pevný umělecký výraz a názor

3 HERECKÝ SOUBOR Herecká práce vychází z kolektivní tvorby a kontinuální práce stálého souboru Za posledních třináct let vyrostla v divadle řada skutečných hereckých osobností známých i z televizní obrazovky či filmového plátna: Miroslav Táborský, Ilona Svobodová, Vlastimil Zavřel, Klára Sedláčková, Jan Vondráček, Magdalena Zimová, Miloslav König ad. Umělecký tým V inscenacích našeho divadla pravidelně hostují další výjimečné herecké hvězdy: David Prachař, Marie Málková, Bořivoj Navrátil, Arnošt Goldflam, Vojtěch Dyk, muzikant Petr Skoumal

4 KMENOVÍ REŽISÉŘI DIVADLA V DLOUHÉ Hana Burešová 2 ceny Alfreda Radoka za režii: 1992 inscenace Don Juan a Faust a za rok 2007 za režii inscenace Smrt Pavla I., dále celkem 6 hlavních nominací Cena Českého literárního fondu za inscenaci Lazebník sevillský Cena za Komedii roku na Grand festivalu smíchu Maškaráda pravidelné hostování ve špičkových divadlech doma i v zahraničí - Činoherní studio Ústí nad Labem, Viola, Národní divadlo, Divadlo Na Vinohradech, Divadlo Ungelt, Kazalište Marina Držiče Dubrovník, Městské divadlo Brno Jan Borna Za svůj přínos divadlu pro děti a mládež získal v roce 2002 výroční cenu českého střediska ASSITEJ - Mezinárodní asociace divadel pro děti a mládež Cena Sazky a Divadelních novin za Kabaret Prévert-Bulis, 2005 Mezinárodní festival SKUPOVA PLZEŇ cena za režii - Jak jsem se ztratil CENY MINISTRA KULTURY ZA CELOŽIVOTNÍ UMĚLECKÉ ZÁSLUHY V OBLASTI DIVADLA A ZA POČIN – režii a spoluautorství inscenace Oněgin byl Rusák (2008) spoluzakladatel divadla VIZITA působí jako vedoucí ateliéru herectví na DAMU Režijně spolupracujeme s nejvýraznějšími osobnostmi nejen českého divadla: J.A. Pitínský Vladimír Morávek Ivan Rajmont Janusz Klimsza Sergej Fedotov Jiří Havelka Umělecký tým

5 Divadelní ceny – stručný přehled Ceny Alfréda Radoka Miroslav Táborský - nejlepší mužský herecký výkon roku 1997 (Jindřich, Konec masopustu) Petra Špalková - talent roku 1997 (Klaudie Chauchatová, Kouzelný vrch) Karel Roden - nejlepší mužský herecký výkon roku 1998 (Bruno, Velkolepý paroháč) Marie Málková - nejlepší ženský herecký výkon roku 2002 (Varvara Petrovna Stavroginová, Běsi) Jaroslava Pokorná - nejlepší ženský herecký výkon roku 2005 (Hedvika, Divoká kachna) Jan Vondráček - nejlepší mužský herecký výkon roku 2005 (Lelio, Lhář) Divadlo v Dlouhé - Divadlo roku 2005 Helena Dvořáková - nejlepší ženský herecký výkon roku 2007 (Faidra, Faidra) a řada dalších nominací na předních místech ve všech kategoriích Ceny Thálie Petra Špalková (Klaudie Chauchatová, Kouzelný vrch) Karel Roden - užší nominace (Bruno, Velkolepý paroháč) Jan Vondráček - užší nominace (Kabaretiér, Kabaret Vian – Cami) Helena Dvořáková - užší nominace (Faidra, Faidra) „Král dětského divadla“ Výroční cena českého střediska ASSITEJ (Mezinárodní asociace divadel pro děti a mládež) - Jan Borna za tvůrčí přínos v oblasti divadla pro děti (Jak jsem se ztratil) CENA SAZKY A DIVADELNÍCH NOVIN Jan Borna za inscenaci Kabaret Prévert – Bulis GRAND FESTIVAL SMÍCHU PARDUBICE Cena za nejlepší mužský herecký výkon festivalu - Jan Vondráček (Lelio, Lhář) Komedie roku, Cenu diváků za nejlepší inscenaci, Cenu odborné kritiky za nejlepší inscenaci - Maškaráda aneb Fantom Opery + Cena za nejlepší ženský herecký výkon - Helena Dvořáková (Alžběta Nulíčková, Maškaráda aneb Fantom Opery) Komedie diváků + Cena za nejlepší mužský herecký výkon (Jan Vondráček) Mezinárodní festival „Na hranici“ Český Těšín Hlavní cena Zlomená závora - Velkolepý paroháč Mezinárodní festival SKUPOVA PLZEŇ cena za režii - Jan Borna (Jak jsem se ztratil) - cena za herecký výkon - Pavel Tesař (Jak jsem se ztratil) Mezinárodní festival Mateřinka hlavní cena - Pavel Tesař (Jak jsem se ztratil) - Cena primátora města Liberce - Zuzana Krejzková (Jak jsem se ztratil) PORTÁL i-divadlo.cz NEJOBLÍBENĚJŠÍ DIVADLO ROKU

6 Výkonové ukazatele 2008 Naše práce je kontinuálně odměňována i přízní diváků, jejichž spokojenost stojí v centru naší činnosti VÝKONOVÉ UKAZATELE DIVADLA V DLOUHÉ V MINULÉM ROCE Celkem akcí pořádaných divadlem 338 z toho představení na vlastní scéně pro děti a mládež 122 Celkový počet diváků na domácí scéně z toho dětí, mládeže a studentů Procentuelní podíl dětí a mládeže 60 % Procento návštěvnosti 94 % Hlediště Divadla v Dlouhé má kapacitu 483 míst, některá představení hrajeme v alternativním prostoru pro cca 80 diváků přímo s diváky na jevišti, dále v prostoru horního foyer, který nabízí variabilní úpravu prostoru pro 60 – 80 diváků – kabarety, dětská představení, koncerty, křty apod. Díky pestrému repertoáru jsme divadlem pro diváka od 5 do 105 let

7 Repertoár P.Skoumal-E. Frynta-P.Šrut-J.Vodňanský KDYBY PRASE MĚLO KŘÍDLA režie Jan Borna Vian-Cami-Borna a kolektiv KABARET VIAN-CAMI režie Jan Borna Ludvík Aškenazy-Jan Borna JAK JSEM SE ZTRATIL aneb MALÁ VÁNOČNÍ POVÍDKA režie Jan Borna Terry Pratchett-Stephen Briggs SOUDNÉ SESTRY režie Hana Burešová F. M. Dostojevskij-A. Camus BĚSI režie Hana Burešová Prévert-Bulis—Borna a kolektiv KABARET PREVÉRT-BULIS režie Jan Borna Carlo Goldoni LHÁŘ režie Hana Burešová Taťjana Lehenová-Jan Borna MYŠKA Z BŘÍŠKA režie Jan Borna Terry Pratchett-Stephen Briggs MAŠKARÁDA čili Fantom opery režie Hana Burešová Seneca FAIDRA režie Hana Burešová Irena Dousková ONĚGIN BYL RUSÁK Režie: Jan Borna Pierre de Marivaux EXPERIMENT režie: Hana Burešová Kchung Šan-Žen VĚJÍŘ S BROSKVOVÝMI KVĚTY Režie: J.A.Pitínský Borgeson, Long, Singer SOUBORNÉ DÍLO WILLIAMA SHAKESPEARA VE 120 MINUTÁCH Režie: Jan Borna Pedro Calderon de la Barca LÉKAŘ SVÉ CTI režie Hana Burešová Michael Ende MOMO A ZLODĚJI ČASU Režie Jiří Havelka

8 Dramaturgický plán na 2009/ PREMIÉRY Arnošt Goldflam:DOMA U HITLERŮ, režie: Jan Borna, premiéra 4.prosince 2009 Georges Feydeau: DÁVÁME DĚŤÁTKU KLYSTÝR a „KAŠLU NA TO“, ŘEKLA HORTENZIE, režie: H.Burešová, premiéra 20. března 2010 William Shakespeare:MACBETH, režie: Jan Mikulášek, premiéra září SCÉNICKÁ ČTENÍ LISTOPAD 2009Scénické čtení Karla Krále LEDEN 2010Hubert Krejčí: PĚT DIVADELNÍCH HŘÍČEK JARO 2010Nový titul slovenské sekce Divadla v Dlouhé 3. FESTIVALY FESTIVAL – 21. října ročník divadelní přehlídky pro nejkritičtější diváky – teenagery od 13 let DÍTĚ V DLOUHÉ 2010duben/květen ročník divadelní přehlídky pro děti a jejich dospělé, to nejlepší z mimopražské divadelní tvorby pro děti!

9 Festivaly a hosté Kontinuálně se věnujeme divadlu pro děti: každé jaro pořádáme největší dětský divadelní festival Dítě v Dlouhé, v roce 2010 se uskuteční jeho 12.ročník Dítě v Dlouhé Novinkou v naší nabídce je podzimní Festival 13+, divadelní přehlídka pro nejkritičtější a zároveň velice vnímavé publikum od 13 let výše, jejíž druhý ročník se uskuteční října 2009Festival 13+, Letošní ročník festivalu DÍTĚ V DLOUHÉ 2009 se uskutečnil v duchu Mezinárodního roku astronomie a za patronátu významného českého astronoma Jana Grygara.

10 Partner Divadla v Dlouhé Partner, který si je vědom svébytnosti, výjimečnosti a významu české divadelní kultury a svou podporou se chce podílet na její budoucnosti Partner, který chápe spojení svého jména s DIVADLEM V DLOUHÉ jako prestižní příležitost podpořit jeho tvorbu, zvýraznit jeho pozici na české kulturní scéně a přispět tak k jeho dalšímu rozvoji Partner, který chce zviditelnit své postavení a prezentovat svoji společenskou a kulturní odpovědnost prostřednictvím spolupráce se špičkovým pražským divadlem

11 Druhy partnerství generální partner divadla hlavní partner divadla partner vybrané inscenace partner Festivalu Dítě v Dlouhé partner Festivalu 13+ partner scénického čtení

12  Předpokládaná výše podpory u jednotlivých druhů partnerství vychází z ročního rozpočtu na provoz divadla, z rozpočtu na jednotlivé inscenace a samozřejmě na vzájemné dohodě s potenciálním partnerem  Rozpočet na rok 2008: Předpokládané náklady ,- Kč Předpokládané výnosy ,- Kč Rozdíl ,- Kč D otace MHMP ,- Kč Nepokrytá část rozpočtu ,- Kč  Náklady na nové inscenace se orientačně pohybují od 400 tisíc do 1 milionu Kč: výrobní náklady (dekorace, kostýmy, rekvizity, vlásenky) honorářové náklady (jednorázové a na reprízy) ostatní náklady (příprava a výroba propagačních materiálů, inzerce, program k představení, propagace inscenace)

13 Výše sponzorské podpory GENERÁLNÍ PARTNER DIVADLA podpora ve výši pohybující se kolem nepokryté části rozpočtu na rok 2008 předpokládaná výše podpory cca Kč HLAVNÍ PARTNER DIVADLA nebo PARTNER SEZÓNY podpora ve výši pohybující se kolem 50% nepokryté části rozpočtu na rok 2008 předpokládaná výše podpory cca – Kč PARTNER INSCENACE podpora vzniku konkrétní inscenace (viz dramaturgický plán)dramaturgický plán předpokládaná částka – Kč v případě většího počtu partnerů inscenace se partnerství hierarchizuje dle výše poskytnuté podpory: HLAVNÍ PARTNER, PARTNER PARTNER FESTIVALU DÍTĚ V DLOUHÉ / FESTIVALU 13+ podpora ve formě finančního příspěvku na pokrytí nákladů na festival – ubytování a doprava zúčastněných souborů, honoráře pro soubory, propagace festivalu apod. předpokládaná částka – Kč podpora ve formě produktového sponzoringu – drobné dárky a věcné výhry pro diváky festivalu PARTNER SCÉNICKÉHO ČTENÍ podpora vzniku a reprizování „malé inscenace“ – scénického čtení předpokládaná výše podpory – Kč

14 Nabídka protiplnění 1) tiskové materiálytiskové materiály 2) venkovní nosiče reklamyvenkovní nosiče reklamy 3) nosiče reklamy v divadlenosiče reklamy v divadle 4) propagace v médiíchpropagace v médiích 5) vstupenky do divadlavstupenky do divadla 6) bonusybonusy Rozsah protiplnění ze strany divadla strany bude odstupňován dle druhu partnerství, výše podpory a zároveň s ohledem na upřednostňované typy bonusů a propagace ze strany partnera. Nabídka představuje spektrum nabízených bodů protiplnění.

15 Propagace partnerství Logo s informací o partnerovi v měsíčních programech divadlaměsíčních programech Logo partnera na reklamních plochách městského mobiliáře JCDecaux – citylightcitylight Logo na plakátu A3 v tramvajích – reklamní kampaň vždy 1 měsíc, cca 5-10 kampaní během sezónyplakátu A3 v tramvajích Logo ve všech programech k inscenacím premiérovaným v průběhu spolupráce, možnost i rozsáhlejší celostránkové inzerce v programuprogramech k inscenacím Logo na pozvánkách na premiéru – zasíláme VIP databázi diváků, významným osobnostem kulturního i politického života, zástupcům magistrátu, spolupracovníkům, obchodním partnerům, sponzorům atd.pozvánkách na premiéru Text v rozsahu kratší věty přímo na vstupence do divadla (více než ks vstupenek za sezónu), v případě generálního partnerství je pro potřeby propagace k dispozici i inzertní plocha na druhé straně vstupenky

16 Logo na všech dalších tiskovinách divadla (letáky na jednorázové akce, metodické listy pro školy, kupónky na slevu, repertoárové listy atd.) Informace o sponzorovi ve styku s televizí, rádii a tiskem Logo v reprezentativní ročence divadla (průvodce diváka sezónou), možnost i rozsáhlejší celostránkové inzerceLogo v reprezentativní ročence divadla (průvodce diváka sezónou), možnost i rozsáhlejší celostránkové inzerce Banner v ové verzi měsíčního programu (v současné době čítá databáze cca příjemců) Aktivní logo na webu divadla – cca rozkliknutých stránek měsíčně Propagační článek o nové spolupráci s partnerem na webových stránkách divadla v sekci aktualit, možnost pravidelných zpráv o spolupráci Distribuce propagačních materiálů partnera ke vstupence Umístění propagačních materiálů v divadle (divadelní pokladna, pasáž, foyer) Logo a informaci o partnerovi na čestném místě přímo ve foyer divadla – prezentace partnerství pro diváky našich představení Logo ve sponzorské vitríně (divadelní pasáž, Dlouhá ul. a blízké okolí) Propagace partnerství

17 Možnost zadaného představení pro zaměstnance, partnery a hosty sponzora s možností následného rautu s účastí herců a tvůrců představení Čestné vstupenky pro zástupce společnosti na premiéry, slavnostní rauty a veškeré další akce Divadla v Dlouhé po dobu spolupráce Vstupenky do divadla za režijní ceny pro zaměstnance společnosti, nebo domluvený kontingent vstupenek pravidelně každý měsíc jako protiplnění Pronájem prostor divadla k firemním účelům za režijní ceny – promotion akce, setkání obchodních partnerů, prezentace Vstupenky a bonusy

18 Seznámení s divadelním životem – prohlídky divadelního zákulisí, účast na hlavních zkouškách, na studijních přípravných exkurzích, zájezdech, interních akcích divadla (zahájení/ukončení sezóny, divadelní ples, křty a autogramiády, vernisáže), společenská setkání s divadelními umělci na slavnostních premiérách apod. Možnost účasti na tiskových konferencích před premiérou – styk s médii a prezentace naší spolupráce Propagace v souvislosti s dětským festivalem Dítě v Dlouhé a Festivalem 13+ pro mladé diváky – katalog festivalu, plakáty, propagace v MHD, letáky apod. Vstupenky a bonusy

19 Měsíční programy Divadla v Dlouhé ks měsíčně, distribuovány po celé Praze firmou AdjustArt, roznašečskou službou po vysokých školách a vysokoškolských kolejích, též volně k dispozici v pokladně divadla, ve vybraných knihkupectvích, v pražských obchodech, ve vybraných pekařstvích Paneria, galeriích, zdravotnických zařízeních, úřadech a školách. Direct mailing měsíčních programů celé VIP databázi návštěvníků divadla z okruhu významných osobností politického a kulturního života, obchodním partnerům, novinářům, médiím apod. Generálnímu sponzorovi nabízíme možnost vložení propagačního letáku nebo možnost kratší informace o sponzorovi přímo do textu měsíčního programu. Ukázky protiplnění

20 Plakáty citylight městského mobiliáře JCDecaux o rozměrech 118,5 cm x 175 cm jsou instalovány na zastávkách MHD a na nejfrekventovanějších místech v centru Prahy. Loga partnerů jsou umístěna v dolní části plakátu, partnerovi můžeme nabídnout až 1/5 celé reklamní plochy.

21 200 ks plakátů formátu A3 je instalováno v tramvajových vozech MHD pro propagaci významných událostí divadla po celou sezónu (10 měsíčních kampaní). Můžeme nabídnout až 1/5 reklamní plochy. Stejnou plochu nabízíme i na plakátech B1 instalovaných v eskalátorových tunelech metra.

22 Programy k inscenacím, náklad až kusů ke každé nové inscenaci. Exkluzivní tiskovina v kvalitním provedení (papír i tisk), kterou si divák „schová“. Možnost informace o sponzorovi společně s uvedením loga přímo v programu. Možnost celostránkové inzerce v programu.

23 Pozvánky jsou rozesílány vybranému okruhu čestných hostů, jako jsou významné osobnosti kulturního i politického života, zástupci tisku, rozhlasu i televize. Rozesíláme zpravidla ks pozvánek na každou premiéru. Logo sponzora umísťujeme na pozvánku dle dohody.

24 Ročenka Divadla v Dlouhé nabízí rozsáhlejší možnost propagace sponzora. Vydáváme ji každý rok k zahájení sezóny a funguje jako průvodce diváka nadcházející sezónou. Náklad tisku je obvykle cca 5000 ks, u jubilejních ročenek cca ks.

25 Logo sponzora umístěné na propagačním panelu přímo u hlavního vchodu pro diváky. Umístění informační vitríny o partnerovi a spolupráci s divadlem přímo ve frekventované pasáži z Dlouhé třídy, kde se nacházejí kanceláře, obchody, agentury, kavárna. Propagace partnera v prostoru stylové pokladny Divadla v Dlouhé. Ukázky protiplnění

26 Děkuji za Váš čas a těším se na spolupráci! Divadlo v Dlouhé, Dlouhá 39, Praha 1 Markéta Lelková, produkce gsm: , tel:


Stáhnout ppt "Divadlo v Dlouhé Máme za sebou 13 let úspěšné existence coby příspěvková organizace hl.m.Prahy Umělecké výsledky našeho divadla jsou kontinuálně oceňovány."

Podobné prezentace


Reklamy Google