Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

INVIA.cz FRANCHISING. Co je FRANCHISING? Franchising je dlouhodobá forma podnikání, kdy na jedné straně stojí společnost nabízející ucelený koncept se.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "INVIA.cz FRANCHISING. Co je FRANCHISING? Franchising je dlouhodobá forma podnikání, kdy na jedné straně stojí společnost nabízející ucelený koncept se."— Transkript prezentace:

1 INVIA.cz FRANCHISING

2 Co je FRANCHISING? Franchising je dlouhodobá forma podnikání, kdy na jedné straně stojí společnost nabízející ucelený koncept se zavedenou značkou, a na druhé straně podnikatel, který je ochoten pod touto značkou budovat svou podnikatelkou budoucnost. Pro nového franchisanta – příjemce licence – je tato spolupráce zajímavá z důvodu převzetí nového podnikatelského, ale zato již vyzkoušeného konceptu, převzetí ochranné známky a silné obchodní značky a jejího image. Franchising je dlouhodobá forma podnikání, kdy na jedné straně stojí společnost nabízející ucelený koncept se zavedenou značkou, a na druhé straně podnikatel, který je ochoten pod touto značkou budovat svou podnikatelkou budoucnost. Pro nového franchisanta – příjemce licence – je tato spolupráce zajímavá z důvodu převzetí nového podnikatelského, ale zato již vyzkoušeného konceptu, převzetí ochranné známky a silné obchodní značky a jejího image.

3 Kdo jsme my – INVIA.cz? Jsme největší on-line prodejce zájezdů v ČR a v roce 2008 jsme dosáhli obratu ,- Kč. Stejný projekt je i na Slovensku (obrat Sk,-). Jsme největší on-line prodejce zájezdů v ČR a v roce 2008 jsme dosáhli obratu ,- Kč. Stejný projekt je i na Slovensku (obrat Sk,-).www.invia.cz Špičkové technologie, znalost cestovního ruchu a rychlost patří k našim dlouhodobým konkurenčním výhodám. Ve spolupráci s CA/CK budujeme síť klientských center. Po dvouletém provozu (pobočkové sítě) spolupracuje s partnery v téměř 60 městech ČR a SR. Špičkové technologie, znalost cestovního ruchu a rychlost patří k našim dlouhodobým konkurenčním výhodám. Ve spolupráci s CA/CK budujeme síť klientských center. Po dvouletém provozu (pobočkové sítě) spolupracuje s partnery v téměř 60 městech ČR a SR.

4 Čím se lišíme od běžného FRANCHISINGU? Nepožadujeme žádné vstupní poplatky. Běžně se při vstupu platí stotisícové částky. Nepožadujeme žádné vstupní poplatky. Běžně se při vstupu platí stotisícové částky. Provizi z prodaných zájezdů si mezi sebou nijak nedělíme. Naopak. Nabízíme výhodnější provize než CK! Provizi z prodaných zájezdů si mezi sebou nijak nedělíme. Naopak. Nabízíme výhodnější provize než CK! Neplatíte žádné marketinkové poplatky. Reklamu v desítkách miliónů financujeme my. Neplatíte žádné marketinkové poplatky. Reklamu v desítkách miliónů financujeme my. 0% z ročního obratu. 0% z ročního obratu. Žádné omezení v nabízeném produktu. Žádné omezení v nabízeném produktu.

5 Co vám FRANCHISING přinese? Přivedeme Vám nové klienty. Přivedeme Vám nové klienty. Vynikající provizní podmínky. Vynikající provizní podmínky. Přistup k modernímu prodejnímu systému. Přistup k modernímu prodejnímu systému. Stanete se součástí sítě klientských center jedné z nejprogresivnějších firem v oboru. Stanete se součástí sítě klientských center jedné z nejprogresivnějších firem v oboru. Dáme vám k dispozici širokou online nabídku produktů z cestovního ruchu. Dáme vám k dispozici širokou online nabídku produktů z cestovního ruchu. Všestrannou odbornou pomoc a naše znalosti. Všestrannou odbornou pomoc a naše znalosti. Výrazně jednodušší správu plateb a provizí. Výrazně jednodušší správu plateb a provizí. Možnost využít propagačních předmětů za velmi příznivé ceny. Možnost využít propagačních předmětů za velmi příznivé ceny. Možnost využít výrazných slev při nákupu reklamy. Možnost využít výrazných slev při nákupu reklamy.

6 Podrobněji o výhodách I. Růst a zisk: Po tříletém provozu máme ověřeno, že klienti velmi dobře přijímají spojení mezi námi a „kamennou“ provozovnou. Na naše klientská centra se obracejí s důvěrou. Růst a zisk: Po tříletém provozu máme ověřeno, že klienti velmi dobře přijímají spojení mezi námi a „kamennou“ provozovnou. Na naše klientská centra se obracejí s důvěrou. Přístup k produktu: Nabídka je dostupná na internetových stránkách Od CK požadujeme solidnost a profesionalitu. Přístup k produktu: Nabídka je dostupná na internetových stránkách Od CK požadujeme solidnost a profesionalitu. Obsah produktu: Skladba produktu je pečlivě sestavena dle poptávky trhu a s ohledem na kvalitu. Last minute a katalogové zájezdy, zájezdy od českých, slovenských, německých CK, letenky, nabídku ubytování v ČR i ve světě, pronájem aut v zahraničí, vstupenky, jízdenky, tištěné průvodce a mnoho dalších.. Obsah produktu: Skladba produktu je pečlivě sestavena dle poptávky trhu a s ohledem na kvalitu. Last minute a katalogové zájezdy, zájezdy od českých, slovenských, německých CK, letenky, nabídku ubytování v ČR i ve světě, pronájem aut v zahraničí, vstupenky, jízdenky, tištěné průvodce a mnoho dalších..

7 Podrobněji o výhodách II. Provize: Díky našim dosaženým výsledkům jsme u většiny CK nejlepší a největší partner. Máme tedy silnou pozici při vyjednávání o provizích podmínkách. Nabízíme tak lepší procenta za prodej než při přímém prodeji u CK. Provizi vyplácíme bez ohledu na termín odletu klienta jednou týdně. Mnohdy tedy dříve než CK. Provize: Díky našim dosaženým výsledkům jsme u většiny CK nejlepší a největší partner. Máme tedy silnou pozici při vyjednávání o provizích podmínkách. Nabízíme tak lepší procenta za prodej než při přímém prodeji u CK. Provizi vyplácíme bez ohledu na termín odletu klienta jednou týdně. Mnohdy tedy dříve než CK. Platby: Nabízíme Vám v cestovním ruchu unikátní systém plateb. Vybrané zálohy či doplatky převádíte bez ohledu na termín odletu klienta jen jednou týdně (tzn. týdenní tržbu) a na jedno číslo účtu. Platby: Nabízíme Vám v cestovním ruchu unikátní systém plateb. Vybrané zálohy či doplatky převádíte bez ohledu na termín odletu klienta jen jednou týdně (tzn. týdenní tržbu) a na jedno číslo účtu.

8 Podrobněji o výhodách III. Fakturace: Fakturace probíhá rovněž jednou týdně. Data k fakturaci zadáváte při sepisování cestovní smlouvy a pak se generují automaticky. Odpadá tedy kontrola včasného zaplacení a pozdějších administračních prací. Fakturace: Fakturace probíhá rovněž jednou týdně. Data k fakturaci zadáváte při sepisování cestovní smlouvy a pak se generují automaticky. Odpadá tedy kontrola včasného zaplacení a pozdějších administračních prací. Správa partnerů: Udržujeme aktuální kontakty na CK. Kontakty jsou přehledně umístěny přímo u nabídky. Telefony, faxy, y, nonstop linky, odkazy na rezervační systémy, provozní doby, atd. Vše co potřebujete k rezervaci či komunikaci s CK. Správa partnerů: Udržujeme aktuální kontakty na CK. Kontakty jsou přehledně umístěny přímo u nabídky. Telefony, faxy, y, nonstop linky, odkazy na rezervační systémy, provozní doby, atd. Vše co potřebujete k rezervaci či komunikaci s CK.

9 Podrobněji o výhodách IV. Správa dokumentů: Nemusíte udržovat desítky smluv s CK, jejich koncesní listiny, pojištění proti úpadku a dodatky. Všechny potřebné dokumenty máte rovněž umístěny u každého produktu. Prodej veškerého produktu realizujete na základě jedné smlouvy. Správa dokumentů: Nemusíte udržovat desítky smluv s CK, jejich koncesní listiny, pojištění proti úpadku a dodatky. Všechny potřebné dokumenty máte rovněž umístěny u každého produktu. Prodej veškerého produktu realizujete na základě jedné smlouvy. Získání znalostí o produktu: Nabízíme studijní cesty bez ohledu na obrat u pořádajících CK. Máte tak možnost zúčastnit se infocesty i s CK, kterou zatím ještě neprodáváte, ale máte zájem o procestování a nastudování nabízených ubytovacích kapacit. Víme, že CK mnohdy omezují výběr agentur právě podle dosažených výsledků. CK často pořádají školení produktu přímo u nás na callcentru. O všech školeních Vás budeme informovat a můžete se zúčastnit. Získání znalostí o produktu: Nabízíme studijní cesty bez ohledu na obrat u pořádajících CK. Máte tak možnost zúčastnit se infocesty i s CK, kterou zatím ještě neprodáváte, ale máte zájem o procestování a nastudování nabízených ubytovacích kapacit. Víme, že CK mnohdy omezují výběr agentur právě podle dosažených výsledků. CK často pořádají školení produktu přímo u nás na callcentru. O všech školeních Vás budeme informovat a můžete se zúčastnit.

10 Podrobněji o výhodách V. Administrační zpracování cestovních smluv – prodejní systém: Prodejní systém se neustále zdokonaluje a reaguje na poptávku trhu. Jedná se špičkový nástroj. Mimo jiné umožňuje skvělý přehled o aktuálních případech, možnost přidělení různých stavů k objednávce. Pro lepší přehled máte stejné prostředí při zadávání dat do objednávky. Cestovní smlouva se generuje automaticky a vždy má stejnou strukturu. Nepřehlédnete tak možnou chybu či nezapomenete na důležité údaje. Dále systém umožňuje správu klientů, psaní poznámek a obsahuje další drobnosti jako aktuální kurzy, možnost připomenutí či kalkulačku. Administrační zpracování cestovních smluv – prodejní systém: Prodejní systém se neustále zdokonaluje a reaguje na poptávku trhu. Jedná se špičkový nástroj. Mimo jiné umožňuje skvělý přehled o aktuálních případech, možnost přidělení různých stavů k objednávce. Pro lepší přehled máte stejné prostředí při zadávání dat do objednávky. Cestovní smlouva se generuje automaticky a vždy má stejnou strukturu. Nepřehlédnete tak možnou chybu či nezapomenete na důležité údaje. Dále systém umožňuje správu klientů, psaní poznámek a obsahuje další drobnosti jako aktuální kurzy, možnost připomenutí či kalkulačku. Podpora: K prodejnímu systému poskytujeme podporu na telefonu, ICQ či SKYPE. Podpora: K prodejnímu systému poskytujeme podporu na telefonu, ICQ či SKYPE. Podpora všeobecně: Nabízíme všestrannou odbornou pomoc a naše znalosti týkající se nejen produktu, ale máme zkušenosti i s živnostenským úřadem či ČOI. Podpora všeobecně: Nabízíme všestrannou odbornou pomoc a naše znalosti týkající se nejen produktu, ale máme zkušenosti i s živnostenským úřadem či ČOI.

11 Co požadujeme? Požadujeme zavedenou provozovnu, min. 7 mil. obratu ročně z provizního prodeje, orientaci v produktu, znalost cestovního ruchu. Požadujeme zavedenou provozovnu, min. 7 mil. obratu ročně z provizního prodeje, orientaci v produktu, znalost cestovního ruchu. Měsíční poplatek 2.500,- bez DPH Měsíční poplatek 2.500,- bez DPH Poplatek je za nabízené zpracování a služby zanedbatelný a přínos naší spolupráce je zdaleka vyšší.

12 Správa klientského centra INVIA.cz Využijte znalostí a dovedností leadera českého online prodeje zájezdů a otevřete si vlastní franchisingovou pobočku - získejte zastoupení INVIA.cz. Využijte znalostí a dovedností leadera českého online prodeje zájezdů a otevřete si vlastní franchisingovou pobočku - získejte zastoupení INVIA.cz. Jakub Eliáš Manažer pobočkové sítě INVIA.CZ/SK


Stáhnout ppt "INVIA.cz FRANCHISING. Co je FRANCHISING? Franchising je dlouhodobá forma podnikání, kdy na jedné straně stojí společnost nabízející ucelený koncept se."

Podobné prezentace


Reklamy Google