Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

CATERING 1. Výběr cateringové agentury v současné době v ČR několik desítek až stovek subjektů Prezentujících se jako cateringové firmy 2. Úskalí podnikání.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "CATERING 1. Výběr cateringové agentury v současné době v ČR několik desítek až stovek subjektů Prezentujících se jako cateringové firmy 2. Úskalí podnikání."— Transkript prezentace:

1

2 CATERING

3 1. Výběr cateringové agentury v současné době v ČR několik desítek až stovek subjektů Prezentujících se jako cateringové firmy 2. Úskalí podnikání živnostenské oprávnění příprava pokrmů ve zvláštním odděleném provozu, zařízeném a uzpůsobeném na výrobu jídel určených k balení a rozvozu odvozu na vzdálenější místo vyžaduje zvláštní hygienické a technologické postupy - teplota, balení, zmrazení a regenerace k ujištění o kvalitě a dodržení technologického postupu, může posloužit ochutnávka reklamu tvoří refenence a každá perfektně zvládnutá akce

4 3. Catering manažer: = osoba najatá objednavatelem k bezproblémovému zajištění akce. = nezávislý prostředník mezi zadavatelem a dodavatelem podle rozsahu zadání připravuje návrh občerstvení ke konkrétnímu programu zadává u dodavatelů poptávky na zajištění občerstvení

5 konzultuje se zadavatelem nabídky jednotlivých dodavatelů. je zadavateli přímo odpovědný za průběh cateringu, po stránce kvality dodaného jídla a nápojů i po stránce kvality personálního zajištění je osobně přítomen dohlíží na průběh přípravy koordinuje požadavky zadavatele v souvislosti s cateringem po ukončení akce připravuje hodnocení provedené služby s případnými připomínkami a nedostatky pro závěrečné vyúčtování zadavatele dodavatelem zpráva je součástí evaluace akce kontrolujeme předem, průběžné i následně.

6 4.CATERINGOVÉ AKCE  jsou akce konané mimo provozovnu  rozšiřují nabídku služeb restaurací, hotelů  může se jednat o samostatné cateringové společnosti  ty se zaměřují jen na catering  jídlo i způsob pohoštění musí odpovídat podmínkám prostoru, typu akce, cílové skupině, dokonce musí ladit i jednotlivé chody a potraviny 5.MOHOU BÝT POŘÁDÁNY:  v místě bydliště objednavatele  na lodích, jako zahradní slavnost, v přírodě  při konání kulturních a společenských akcí  počítáme s časovou rezervou 6. SESTAVENÍ OBJEDNÁVKY: stejná pravidla jako při rautech 7. ZAJIŠTĚNÍ DOPRAVY:  vlastními vozidly hostitele  vlastními vozidly provozovny (zahrnuto do ceny akce)  jiným soukromým dopravcem (navýší cenu celé akce)

7 8. ORGANIZACE PRÁCE  úspěch je závislý na dokonalé přípravě  zahrnuje:  přípravu inventáře: vypracuje se seznam všeho potřebného  pomůcky: si zajišťuje každý pracovník sám  personál: vybírá a pověřuje vedoucí akce  počet se řídí počtem hostů  má stejná pravidla jako při banketech nebo rautech  zajištění dopravy: při větších akcích je vypracován časový harmonogram odvozu inventáře a odjezdu zaměstnanců

8


Stáhnout ppt "CATERING 1. Výběr cateringové agentury v současné době v ČR několik desítek až stovek subjektů Prezentujících se jako cateringové firmy 2. Úskalí podnikání."

Podobné prezentace


Reklamy Google