Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

WBI Systems a.s. Barákova 237 251 01 Říčany T: +420 312 315 777 F: +420 323 610 771 E: W: Business Intelligence Content Management.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "WBI Systems a.s. Barákova 237 251 01 Říčany T: +420 312 315 777 F: +420 323 610 771 E: W: Business Intelligence Content Management."— Transkript prezentace:

1 WBI Systems a.s. Barákova Říčany T: F: E: W: Business Intelligence Content Management Data Platform Identity and Security Learning Midmarket Solution Provider Portals and Collaboration Server Platform Software Asset Management Virtualization Volume Licensing Small Business Specialist Community Customer Relationship Management Enterprise Resource Planning Enterprise Project Management KS WorkSession 2011 Spolupráce KS Program a WBI Systems v oblasti personalistiky Vlastimi Hebelka Senior Account Manager

2 Agenda ■ Stručné představení WBI ■ Typické problémy ■ Integrační platforma SharePoint ■ Představení spolupráce KS-P. a WBI ■ Pracovní postupy v personalistice ■ Další možnosti rozvoje ■ Kurzy a školení

3 Představení WBI stručně … ■ WBI (Česká republika) ■ Vstup na trh na konci roku 2009 ■ Aktuálně 41 „seniorních“ zaměstnanců, 4 lokality ■ WBI (Slovensko) ■ Založení v roce 1996 ■ Aktuálně 68 zaměstnanců ■ Stavíme na: ■ Inovativnosti a komplexnosti ■ Zkušeném TÝMU ■ Firemní kultuře ■ Dlouhodobé spokojenosti zákazníků

4 Představení společnosti ■ Specializace na Microsoft technologie a řešení ■ Microsoft Gold Certified Partner ■ Člen celosvětového prestižního klubu partnerů Microsoft President’s Club ■ Od roku 2004 každoroční vítěz soutěže Microsoft Awards o nejlepší realizované řešení

5 Kompetence Microsoft ■ Business Intelligence ■ Customer Relationship Management ■ Enterprise Resource Planning ■ Learning ■ Midmarket Solution Provider ■ Portals and Collaboration ■ Small Business Specialist Community ■ Software Asset Management ■ Volume Licensing ■ Data Platform ■ Server Platform ■ Content Management ■ Identity and Security

6 Typické problémy  Schvalovací procesy jsou manuální, neprůhledné a obtížně auditovatelné  Nevidím konsolidovaný report o stavu společnosti  Zaměstnanci využívají firemní data neefektivně  Investujeme do projektů s nízkou návratností  Mám obavy z úniku informací Manažer  Informace musím zjišťovat z různých systémů, musím s nimi umět pracovat a pamatovat si hesla  Informace obtížně hledám a vytvářím některé dokumenty vícekrát  Nemám aktuální přehled o mých výkonech Zaměstnanec  Informace dostávám živelně od různých lidí. Často přijdou opravy informací.  Nevím co je aktuální a tedy nevím co mohu slíbit  Ručně si musím hlídat svou výkonnost Externí obchodník

7 Řešení Integrační scénář Správa dokumentů Business Intelligence Vyhledávání Extranet Projektové řízení

8 Integrace systémů Integrač ní scénář Správa dokumen tů Business Intellige nce Vyhledá vání Extranet Projekto vé řízení

9 Typické problémy Náročná správa aplikací a přístupů k nim ■ Správa velkého množství aplikací ■ Správa uživatelů a přístupů ■ Procesy jsou omezeny aplikací Málo efektivní zaměstnanci ■ Různá uživatelská rozhraní - zaškolování uživatelů ■ Slabé využití stávajících informací Plýtvání časem ■ Časově náročná konsolidace informací z různých systémů ■ Časová a personální zátěž při změně reportů

10 Jedno rozhraní pro různé systémy CRM Business Application ERP

11 Nové aplikace už jenom v SharePointu CRM Business Application ERP Schvalování kontraktů Reporting, Evidence majetku, atd. Nové aplikace mohou být přidány do již zaplacené platformy. Konec proprietárních řešení. Nové aplikace mohou být přidány do již zaplacené platformy. Konec proprietárních řešení. NOVÉ APLIKACE

12 Oblasti pro výpočet ROI ■ Správa ■ Úspora za správu velkého množství aplikací ■ Školení ■ Úspora peněz a času za školení uživatelů ■ Méně ztracených zakázek ■ Snížení chybovosti - méně ztracených zakázek

13 Personální portál v prostředí SharePoint Integrační rozhraní na vrstvě.NET Windows Communication Foundation

14 Personální portál v prostředí SharePoint

15 Další info - personální agenda v SharePoitnu ■ Zobrazení požadovaných informací konkrétnímu zaměstnanci

16 Správa pracovních postupů ■ WBI Workflow Manager 2010 je unikátním řešením společnosti WBI, který obohacuje standardní SharePoint workflow o možnost dynamického uživatelského definování firemních procesů

17 ■ Jednoduchý intuitivní nástroj ■ Tvorba workflow v grafickém prostředí – bez programování ■ Přístup přímo ze SharePointu (webového prohlížeče) ■ Definice pomocí sady aktivit (Úkoly, podmínky atp.) ■ Integrace s MS Office Výhody

18 Příklad – podepsání pracovní smlouvy

19 Další vybrané procesy ■ Schválení karty pracovního poměru ■ Automatické vygenerování dokumentů jako pracovní smlouva, mzdový výměr atp. ■ Schválení těchto dokumentů ■ Oběh dokumentů (podepsání na straně zaměstnance i zaměstnavatele, archivace atp.) ■ Ukončení pracovního poměru ■ Archivace

20 Další možnosti rozvoje v prostředí SP ■ Práce s obecným typem dokumentů ■ tvorba, metadata, uložení, verzování, distribuce, archivace ■ Elektronický oběh dokumentů ■ Vytváření vlastních workflow – prac. postupů ■ Řízená dokumentace ■ Business Inteligence (BI, MIS) ■ datové sklady, kostky, reporty ■ Projektové řízení

21 Řešení WBI pro celou organizaci

22 Školení, kurzy ■ Technologie nejen dodáváme ale také školíme ….

23 WBI Systems a.s. Barákova Říčany T: F: E: W: Děkujeme za pozornost WBI Systems


Stáhnout ppt "WBI Systems a.s. Barákova 237 251 01 Říčany T: +420 312 315 777 F: +420 323 610 771 E: W: Business Intelligence Content Management."

Podobné prezentace


Reklamy Google