Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

SMĚRNICE K DM. ÚČEL - PŮSOBIT PROFESIONÁLNĚ A PŘÍJEMNĚ NA KLIENTA.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "SMĚRNICE K DM. ÚČEL - PŮSOBIT PROFESIONÁLNĚ A PŘÍJEMNĚ NA KLIENTA."— Transkript prezentace:

1 SMĚRNICE K DM

2 ÚČEL - PŮSOBIT PROFESIONÁLNĚ A PŘÍJEMNĚ NA KLIENTA

3 OBLAST PLATNOSTI – ZAMĚSTNANCI eCENTRE

4 ODPOVĚDNOST A PRAVOMOCE Zpracování a vydání MARKETINGOVÉ ODDĚLENÍ Plnění VŠICHNI

5 DESIGN MANUÁL LOGO – identita firmy eCENTRE CENTREs Firma Produkt

6 DESIGN MANUÁL – ŠABLONY komunikace směrem ven (ke klientovi) Hlavičkový papír a podobné formy Texty vkládané do šablon Arial velikost 10 bodů Mail Arial velikost 11 bodů 10 Hlavičkový papír s textem se klientovi posílá vždy jako PDF formát !

7 DESIGN MANUÁL – ŠABLONY komunikace směrem ven (ke klientovi) CD, DVD, CDrom - šablony k nalepení \\AD-OVA\Intranet2\3.Interni_procesy\Marketing\0- Design_manual\Sablony\šablony_CD,DVD,CDrom


Stáhnout ppt "SMĚRNICE K DM. ÚČEL - PŮSOBIT PROFESIONÁLNĚ A PŘÍJEMNĚ NA KLIENTA."

Podobné prezentace


Reklamy Google