Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Obchodní a marketingový ředitel / člen představenstva Ing. Martin Malík Ředitelka komunikace Mgr. Soňa Nouzáková Oddělení komunikace a PR Vojtěch Raiman.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Obchodní a marketingový ředitel / člen představenstva Ing. Martin Malík Ředitelka komunikace Mgr. Soňa Nouzáková Oddělení komunikace a PR Vojtěch Raiman."— Transkript prezentace:

1

2 Obchodní a marketingový ředitel / člen představenstva Ing. Martin Malík Ředitelka komunikace Mgr. Soňa Nouzáková Oddělení komunikace a PR Vojtěch Raiman Oddělení komunikace a PR Michal Býček Marketingový a obchodní manažer Michaela Schejbalová Marketingové a obchodní oddělení Blanka Pěničková

3 Uzavírání smluv obchodního charakteru Zajištění realizace předmětu plnění uzavřených smluv Sledování čerpání barterových smluv Program domácího zápasu a jeho produkční zajištění  Ticketing  Catering  Příprava mediaplánu reklamních spotů během utkání (audio, video, LED)  Fotodokumentace reklamního plnění partnerů  Doprovodný zápasový program (autogramiády, minizápasy, gratulace)  Kampaň Patron zápasu  Organizace mediálních a PR akcí, zpravodajské pokrytí zápasu  Dodávání informací na velkoplošné obrazovky a pro hlasatele  Koordinace zástupců médií – redaktorů a fotografů + TV  Vyřizování novinářských akreditací, příprava tiskového centra Akvizice nových partnerů a hledání strategických partnerů Kompletní péče o odběratelské a dodavatelské vztahy Tvorba nabídek, prezentací a dokumentace plnění pro stávající i potenciální partery Ticketing  Cenová politika, permanentky, statistiky spojené se vstupenkami  Podpora prodeje

4 Merchandising & Fanshop Tvorba prezentačních materiálů, propagačních předmětů a veškerých tiskovin společnosti Granty a dotace  Termíny a jejich sledování, příprava podkladů, podávání žádostí, dokumentace čerpání obdržených grantů a dotací Podpora mládeže  Prezentace pro potenciální partnery  Dokumentace plnění Eventy (autogramiády, soutěže, akce pro fanoušky, partnery, výročí, narozeniny, pohřby, oceňování úspěšných slávistů, Patroni zápasů…) Plánování, příprava a realizace marketingové komunikace Stakeholders – kompletní komunikace & péče o tyto skupiny (utkání, akce, běžný provoz) Charitativní akce Správa www domén a ochranných známek Spravování komunikačních kanálů SK Slavia Praha  Web, Facebook, Twitter, Slavia TV – Youtube kanál, SMS zpravodajství, direct mailing  příprava E-shopu

5 Pravidelná komunikace s policií ve věci padělků suvenýrů Sledování trendů v oblasti fotbalu Monitoring denního tisku a aktivit konkurence, sledování zahraničních klubů a jejich aktivit v oblasti obchodu a marketingu, trendy Výroba propagačních materiálů Organizace společenských a sportovních aktivit klubu  Eventy pro partnery, zaměstnance a hráče  Fotbalové turnaje pro fanoušky, partnery  Společenské a sportovní akce pro partnery (turnaj, pánský klub, ples…)  Dětský den, Mikulášská… Spolupráce & koordinace aktivit s provozním (materiální a organizační zajištění setkání, akcí a provozu) a finančním oddělením Informační pokrytí venkovních zápasů Slavie Tiskové konference - při významných událostech, po každém zápase – příprava a zodpovědnost za jejich průběh, informační pokrytí Tiskové zprávy – výroba tiskových zpráv, zasílání do jednotlivých redakcí, avíza na události

6 Komunikace:  s UEFA: Evropské poháry, organizace výjezdů novinářů, zajišťování akreditací  s ECA: European Club Association (meeting každý půl rok)  s bývalými hráči Slavie – zápasy Staré gardy, Silvestrovské derby, čestné permanentky, autogramiády, výroba databáze bývalých hráčů Slavie  se sponzory / partnery Besedy  s odbočkami Odboru přátel – výjezd spolu se zástupcem A týmu na pozvání odbočky odboru přátel  s partnery – různé akce partnerů za účasti našich hráčů Kompletní dění v klubu, PR akce, zpravodajství o A a B týmu, mládeži, historické články, fotogalerie, fanoušci, vstupenky, permanentky Komunikace uvnitř klubu a výstupy směrem k veřejnosti a médiím Směry komunikace „ven“ z klubu  Média – mediální obraz SK Slavia, zprostředkování kontaktu s médii, upozornění na akce SKS – zápasy, soustředění, charitativní akce, autogramiády, nábory, organizace aktivit za účasti médií

7  vůči fanouškovských organizacím – Tribuna Sever, Fanklub, Odbor přátel, permanentkáři  vůči široké veřejnosti – PR akce, podpora prodeje vstupenek/permanentek, klubových suvenýrů, upozornění na zápasy Dohled nad projevem hráčů i realizačního týmu v médiích

8 2. Obchod, Marketing & komunikace cíle aneb „co nám chybí“

9 Pravidelná a otevřená komunikace s nejvěrnějšími fanoušky Transparentní a čisté hospodaření Hrdost na příslušnost ke Slavii „SLAVIA je věčná, nic ji nezlomí“ Historické hodnoty – Slavia je nejstarší český klub s pestrou historií, řadou mimořádných úspěchů – tituly, slavné zápasy, zlomové momenty v její historii

10 KLUB Permanentkář Člen Fanklubu Člen OP Člen Tribuny Sever Fanoušek „bez příslušnosti“ Kdo jsou fanoušci Slavie?

11

12 Fanoušek Čísla a nové dresy Akce Dětský den Autogramiády OC Eden Aukce Soutěže StadionFanshopSíň slávy Výročí 120 let Slavie

13 3. FANOUŠCI Stadion STÁVAJÍCÍ STAV - kromě SK Slavia na stadionu hraje rovněž Bohemians z čehož vyplývá velmi omezená možnost brandingu stadionu tak, aby byl pro fanoušky Slavie skutečně domácím stadionem se vším, co k tomu patří (nájemní vztah nám neumožňuje pevnou instalaci výzdoby) - stadion není v majetku klubu což výrazně komplikuje a v některých případech dokonce znemožňuje celou řadu aktivit bežných jak v případě ostatních ligových klubů tak v zahraničí ( platíme nájem namísto abychom ze stadionu měli příjem do klubové pokladny, totéž platí o občerstvení jehož kvalitu&ceny nejsme schopni ovlivnit, nemůžeme nabídnout například jednorázový prodej klubových sedadel, nelze realizovat akce&soutěže na obsazených sedadlech, nemáme k dispozici data o permanentkářích) ZÁMĚR - realizace výzdoby stadionu formou rolovacích či elektronických médií - speciální pojmenování tribun & sektorů např. po slavistických legendách - snížení počtu sektorů & zjednodušení cenové politiky - rozšíření prodejní sítě + možnost zakoupit vstupenky pomocí mobilních telefonů - zajištění prostoru pro zástupce TS a přípravu chorea - zatraktivnění sektoru SRD

14 Stejnými čísly budou vybaveny repliky dresů, které budou fanouškům nabídnuty ke koupi v rámci Fanshopu. Nové domácí dresy – retro styl, zlatá hvězda s hologramem, česká trikolóra, „vytetovaná hvězda“ na levém rameni, latinský „bojový“ text na vnitřní straně límečku dresu – na podobě textu se budou podílet fanoušci. Pro nadcházející sezónu je připraven koncept čísel na hráčských dresech, které jsou složeny z fotografií fanoušků, kteří mají zájem stát se součástí zápasových dresů. Fanoušci si budou moci vybrat z číselné řady 0 – 9, každé číslo bude mít svého „patrona“ v podobě podobizny jedné z velkých slávistických legend umístěné ve středu příslušného čísla.

15

16 Spolupráce na vybudování Centra mládeže & Pořízení Juniorského zázemí Xaverov Podíl na organizaci mládežnických turnajů Bican Cup a Fair Play Cup Zajišťovaní slev a bonusů (Umbro, zdravotnické a masážní potřeby…)

17 Generální partner, hlavní partneři, partneři – partnerské balíčky Mediální partneři – barterové obchody Sponzoři – mládež, jednotlivé akce / turnaje Inzerenti – web, komunikační kanály na stadionu během utkání, Slavistický poločas, DM Partneři věrnostního programu

18 4. Partneři Práce s partnery Networking Speciální aktivity – podniková fotbalová liga apod. Setkávání s hráči & využívání hráčů v aktivitách jednotlivých partnerů Pravidelné informace z klubu směrem k partnerům Individuální přístup

19 5. KOMUNIKACE A PR Poločas  za kompletní přípravu odpovídá Oddělení komunikace  vychází při příležitosti každého domácího soutěžního zápasu  plánované změny – rozšíření (až cca 52 stran), nové rubriky, větší prostor pro fanoušky, plakát, nová grafika  tištěný Poločas stejně jako na ostatních stadionech za symbolickou cenu / elektronická verze po zápase zdarma

20 5. KOMUNIKACE A PR  oficiální web –  registrovaných uživatelů  oficiální facebook  uživatelů  Slavia TV – youtube.com  Slavia Twitter

21 6. ČÍSLA

22 6. Čísla tržby ze vstupného v čase

23 6. Čísla vybrané výnosy v čase

24 6. Čísla

25


Stáhnout ppt "Obchodní a marketingový ředitel / člen představenstva Ing. Martin Malík Ředitelka komunikace Mgr. Soňa Nouzáková Oddělení komunikace a PR Vojtěch Raiman."

Podobné prezentace


Reklamy Google