Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Zaslouží si Twitter respekt médií? Michal Digital Media Coordinator  Týdeník Respekt  Měsíčník Bel Mondo.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Zaslouží si Twitter respekt médií? Michal Digital Media Coordinator  Týdeník Respekt  Měsíčník Bel Mondo."— Transkript prezentace:

1 Zaslouží si Twitter respekt médií? Michal Digital Media Coordinator  Týdeník Respekt  Měsíčník Bel Mondo

2 Cesta tam

3 7: Jak získáváte publikum?  “Automaticky followuju lidí na Twitteru.” Pokud vám to nevadí, nakopejte ho za mne do koulí. Pokud vadí, zdvořile kývněte a zvedejte se.  “Sleduji zajímavé a relevantní lidi na Twitteru, komentuji související články na blozích, pokouším se zapojit do konverzace.” Trefa. Pokuste se neskákat nadšením.

4 8: Nabízíte záruku?  “Ano, získám vám linků a kliků.” Viz číslo 7, první akce.  “Ano, že za vás vypustím duši.” To se mi líbí.

5 Jak rozpoznat experta na sociální média Marek Prokop, Ian Lurie

6 Smrt žurnalistiky?  75 % uživatelů internetu sleduje alespoň 1 denně internetové a TV zpravodajství (Mediaresearch)  u novin to není ani 25 % a rok od roku je to horší  noviny umírají  reklama na internetu  zpravodajské weby vládnou  informační přesycenost -> rezignace

7 Informační zdroje lidí  Poptávka po (kvalitní) žurnalistice neumírá  Zpráva si nás najde sama přes naše sociální vazby  příležitost pro média nabízet se na sociálních sítích  Nahrazují sociální média tradiční informační zdroje?  pasivita jedince  sociální předvýběr – hodnoty, zájmy, světonázor přátel  přátelé jsou naším editorem/filtrem

8 Informační zdroje  Průzkum Respektu mezi jeho fanoušky a followery (vzorek cca 1100 lidí, podzim 2011)

9 Internetové sociální sítě Jsme tam všichni, ale víme co chceme?  obsah je král  není to jen marketing  ne marketingové oddělení, ale lidi z redakcí  ohlasy na vydání  technický helpdesk

10 Přístupy k obsahu na sociálních sítích  Shovelware - překlápění příspěvků z webu  automatické  výběrové  Monitoring dění na sociálních sítích  Diskuze  zpětná vazba  crowdsourcing (Adam Javůrek)Adam Javůrek

11 Twitter interakce Zdroj: TweetStats,

12 Twitter interakce Zdroj: twitonomy.com,

13 Jak být úspěšný?  reagovat  diskuze, nikoli přednáška  okamžité reakce  nebát se odkazovat jinam  velký vliv influencerů  být osobní, ukázat zákulisí 1.Děkujeme 2.Omlouváme se 3.Napravíme to 4.Je nám to líto 5.Pomůžeme vám Desatero firemní komunikace (Martin Malý)

14

15

16

17

18

19 Čeho se vyvarovat?  pouhé překlápění obsahu z webu  nereagování  zahlcení  počet příspěvků za den  narušení jistot  každou neděli upoutávka na nový Respekt

20

21

22 Twitter U nás se chválou šetří. Kdykoli čtu vzpomenu si na nudný nevzhledný plátek novinového formátu. R. jde proti trendu Až na ten obsah. Kvůli němu jsem Respekt přestal Abych nebyl úplně negativní, Reisenauer nemá ve svém oboru rovného. Takový talent je Tak aspoň něco :-) Co třeba druhá polovina časopisu (nepolitická, neekonomická), ta vám také nevyhovuje? Tři tituly, který v Česku a Marketing & Media

23 Inspirace  zpětná vazba  crowdsourcing

24 Měření a monitoring odezvy  virálnost obsahu  procento generované webové návštěvnosti ze sociálních sítí  Google Analytics  QR Code  Google Alerts/Mention/Klábosení  Twitter Search

25 Twitter a Respekt  zapojení komunity  testimoniály  crowdsourcing (ilustrace)  lepší propojení sítí s webem  zapojení redakce  komunikace na sítích  tweetování z reportáží  více o chodu redakce

26 Michal Ischia


Stáhnout ppt "Zaslouží si Twitter respekt médií? Michal Digital Media Coordinator  Týdeník Respekt  Měsíčník Bel Mondo."

Podobné prezentace


Reklamy Google