Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

ISHN Informační Systém Hmotné Nouze Jaromír Šlesinger, HEWLETT-PACKARD s.r.o.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "ISHN Informační Systém Hmotné Nouze Jaromír Šlesinger, HEWLETT-PACKARD s.r.o."— Transkript prezentace:

1 ISHN Informační Systém Hmotné Nouze Jaromír Šlesinger, HEWLETT-PACKARD s.r.o.

2 Agenda Centrum IS Hmotné nouze a Sociálních Služeb –komunikační model –dekompozice –vysoká dostupnost Podpora uživatelů IS Hmotné nouze a Sociálních služeb –Help Desk WAN MPSV –podpora při zahájení provozu IS HN a SS –kontaktní informace

3 Komunikační model informačního systému hmotné nouze

4 Dekompozice informačního systému hmotné nouze

5 Vícevrstvá architektura

6 tel: , Ministerstvo práce a sociálních věcí, Na Poříčním právu 1, Praha 2 Vysoká dostupnost centrálního řešení – zjednodušeno XP12000 Integrity (Itanium) HP-UX Blade (AMD) RedHat

7 Pilot – fyzické uspořádání Návrh Realizace

8 Všechny požadavky na centrálně organizovanou podporu jsou evidovány Průběh řešení požadavků a incidentů je sledován a je monitorováno dodržování servisních smluv (SLA) Databáze opakujících se požadavků a známých řešení Evidence a automatizace je realizována systémem CA Unicenter Service Desk Systém je přímo propojen se zákaznickými systémy hlavních dodavatelů (Anect, Dell, Unitec, OKsystem) Stávající podpora uživatelů centrálních IS MPSV

9 Stávající podpora uživatelů centrálních IS MPSV – Help Desk WAN MPSV Uživatel kontaktuje informatika na příslušném ÚP Informatik řeší požadavek V případě potřeby centrální podpory zadá požadavek do Help Desku V případě potřeby operativní podpory APV volá přímo HotLine SW dodavatele – dodavatel zaznamená požadavek a řešení do Help Desku

10 Evidence servisních požadavků v Help Desku WAN MPSV

11 Podpora uživatelů IS HN při zahájení provozu Uživatel kontaktuje oprávněného pracovníka Oprávněný pracovník kontaktuje příslušného DP nebo alternativně HelpLine WAN DP zadá požadavek do Help Desku V případě potřeby operativní podpory APV volá přímo HotLine SW dodavatele – dodavatel zaznamená požadavek a řešení do Help Desku

12 Kontakty pro podporu Na webových stránkách MPSV –seznam Detašovaných pracovišť MPSV, HelpLine WAN a kontakty na ně –příslušnost jednotlivých Orgánů pomoci v HN k Detašovaným pracovištím MPSV –informace o odstávkách, výpadcích, údržbě Přístup do Help Desku WAN MPSV – pouze pro čtení: –dočasně do vybavení čipovými kartami: adresa: uživatelský účet: oprávněného pracovníka heslo: výchozí nutno změnit –po vybavení čipovými kartami – standardní přístup –školení – součást školení oprávněných pracovníků (informatiků) v listopadu 2006

13 Děkuji za pozornost. Dotazy?


Stáhnout ppt "ISHN Informační Systém Hmotné Nouze Jaromír Šlesinger, HEWLETT-PACKARD s.r.o."

Podobné prezentace


Reklamy Google