Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Stanovení výsledné ceny sponzoringu Systém uplatnění procentních slev a příplatků na ceník sponzoringu pořadů a pozice sponzora programu: Základní slevy:

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Stanovení výsledné ceny sponzoringu Systém uplatnění procentních slev a příplatků na ceník sponzoringu pořadů a pozice sponzora programu: Základní slevy:"— Transkript prezentace:

1 Stanovení výsledné ceny sponzoringu Systém uplatnění procentních slev a příplatků na ceník sponzoringu pořadů a pozice sponzora programu: Základní slevy: sleva za podpis ZO do sponzoringu6 % sleva za objem5-13 % sleva za dvoukanálovou komunikaci3-5 % Doplňkové slevy: sleva za včasný podpis multimediální závazné objednávky4 nebo 7 %* sleva za předplatbu2-5 %** sleva za nového klienta15%*** příplatek za co-branding15 % Výsledná cena sponzoringu je určena: Ceníková cena x koeficient součtu Základních slev Jaké produkty nabízíme? sponzoring pořadů sponzoring programu injektáže do pořadů (vlastní tvorba + vybrané licencované formáty) *V případě podpisu ZO do 24.11.2011, získává klient nárok na slevu 7%, v případě podpisu ZO do 20.12.2011 slevu 4% z Výsledné ceny sponzoringu. **Sleva za předplatbu: 2% čtvrtletní/ 3% pololetní/ 5% roční předplatba - sleva z Výsledné ceny sponzoringu. ***V případě, že klient neinzeroval na kanálech TV Nova v předchozích 18 měsících ve sponzoringu, má nárok na 15% slevu pro nového klienta z Výsledné ceny sponzoringu. V případě že klient má nárok na dvě a více Doplňkových slev, při výpočtu se Doplňkové slevy se sčítají a aplikují se na Výslednou cenu sponzoringu.

2 Slevová politika sponzoringu pro kanál TV Nova a Nova Cinema Objem investiceSleva z ceníku 0,5-1,5 mil. Kč5% 1,5-3,0 mil. Kč7% 3,0-4,0 mil. Kč9% 4,0-5,5 mil. Kč11% 5,5 a více mil. Kč13% Objem Cinema investiceSleva na obou kanálech min. 250 tis. Kč3% min. 500 tis. Kč5% Sleva za objem Sleva za dvoukanálovou komunikaci (Nova + Nova Cinema) Měsíční indexy Tabulka měsíčních koeficientů ObdobíKoeficient leden0,8 únor0,8 březen1 duben1,25 květen1,25 červen1,1 červenec0,8 srpen0,8 září1,1 říjen1,3 listopad1,3 prosinec1

3 Ceník pořadů pro sponzorování, kanál TV Nova Pozn.: Veškeré ceny jsou uvedeny bez DPH, s měsíčním indexem 1 Pořady Off PRIME TIME PořadyDen vysíláníČas vysílání Základní cena/ díl 2012 2x10"4x10"6x10" Snídaně s NovouPO-PÁ6:00 - 9:0030 000 Kč Tescoma s chutíPO-PÁ6.55,7:55,12:00 45 000 Kč Animované pohádkySO+NE6:00-9:0030 000 Kč Koření /reprízaNE9:0030 000 Kč40 000 Kč Rady ptáka Loskutáka/reprízaSO9:5540 000 Kč50 000 Kč Koření/premiéraSO11:0050 000 Kč65 000 Kč odpolední seriálPO-PÁ12:3536 000 Kč45 000 Kč55 000 Kč odpolední seriálPO-PÁ13:4036 000 Kč45 000 Kč55 000 Kč odpolední seriálPO-PÁ14:4040 000 Kč50 000 Kč60 000 Kč odpolední seriálPO-PÁ15:4045 000 Kč55 000 Kč65 000 Kč odpolední seriálPO-PÁ16:0545 000 Kč55 000 Kč65 000 Kč Babicovy dobrotyNE17:3090 000 Kč Dr. HousePO-PÁ17:4590 000 Kč105 000 Kč115 000 Kč Rady ptáka Loskutáka/premiéraNE17:55115 000 Kč145 000 Kč

4 Ceník pořadů pro sponzorování, kanál TV Nova Pozn.: Veškeré ceny jsou uvedeny bez DPH, s měsíčním indexem 1 Pořady PRIME TIME PořadyDen vysíláníČas vysílání Základní cena/ díl 2012 2x10"4x10"6x10"8x10" UlicePO-PÁ18:30150 000 Kč180 000 Kč210 000 Kč Ordinace v růžové zahradě 2.ÚT+ ČT20:00340 000 Kč390 000 Kč430 000 Kč450 000 Kč Kriminálka AndělPO20:00200 000 Kč220 000 Kč235 000 Kč Druhý dechST20:00160 000 Kč175 000 Kč185 000 Kč Dr.HousePO21:20150 000 Kč180 000 Kč200 000 Kč Kriminálka (NY,Miami,LV)ÚT+ČT21:30150 000 Kč180 000 Kč200 000 Kč VíkendÚT21:30160 000 Kč200 000 Kč MentalistaST21:30150 000 Kč180 000 Kč200 000 Kč 112ÚT21:4565 000 Kč75 000 Kč Zákon a pořádekÚT22:1565 000 Kč75 000 Kč Patty Hewes: Nebezpečná advokátkaPO23:0555 000 Kč65 000 Kč

5 Ceník pořadů pro sponzorování, kanál TV Nova, stálé formáty Pozn.: Veškeré ceny jsou uvedeny bez DPH, s měsíčním indexem 1 názevumístěníčaszákladní cena za díl Počasípo Poledních Televizních novinách2x10"po-pá12:3045 000 Počasípo Odpoledních televizních novinách2x10"po-pá+ne17:3090 000 Počasípo Televizních novinách2x10"po-ne19:55240 000 Počasípo Nočních televizních novinách2x10"po-čt22:30-23:0080 000 Stálý formát: Počasí FilmyČas vysílání Základní cena/film za umístění daného počtu vzkazů 2x10"4x10“6x10“8x10“ (a více) filmy PT /po-ne/20:00 - 22:00225 000 Kč285 000 Kč330 000 Kč380 000 Kč filmy post PT /po-ne/22:00 - 23:0095 000 Kč150 000 Kč180 000 Kč200 000 Kč filmy OPT /po-ne/23:3040 000 Kč60 000 Kč80 000 Kč100 000 Kč dopolední filmy /po-ne/9:00-12:0030 000 Kč40 000 Kč50 000 Kč sobotní odpolední filmy12:30 - 17:0055 000 Kč75 000 Kč95 000 Kč110 000 Kč nedělní odpolední filmy12:30 - 17:0055 000 Kč75 000 Kč95 000 Kč110 000 Kč Stálý formát: Filmy Stálý formát: Časomíra Ceny sponzoringu tohoto oblíbeného stálého formátu najdete v sekci věnované sponzoringu programu

6 Ceník sponzorování - kanál Nova Cinema Pozn.: Veškeré ceny jsou uvedeny bez DPH, s měsíčním indexem 1 Minipořady - kanál Nova Cinema délka minipořaducena 1 minipořadu/1 dílcena 1 minipořadu/2 dílycena 1 minipořadu/4 a více dílů 1´60 000 Kč55 000 Kč45 000 Kč 2´80 000 Kč70 000 Kč50 000 Kč 3´95 000 Kč85 000 Kč70 000 Kč -vysílání po-pá 18:57, so+ne 17:57 -cena zahrnuje odvysílání sponzorského vzkazu před a po pořadu -v uvedené stopáži minipořadu není zahrnut sponzorský vzkaz o délce 5“ nebo 10“, uvedený bezprostředně před a po pořadu -realizace minipořadů na Nova Cinema se započítává do závazné objednávky klienta FilmyČas vysílání Základní cena/film za umístění daného počtu vzkazů 2x10"4x10"6x10" pořady PT /po-ne/18:00-23:0040 000 Kč60 000 Kč80 000 Kč pořady OPT /po-ne/23:00-18:0020 000 Kč25 000 Kč30 000 Kč

7 Sponzoring programu – ceník pozic pro sponzorování Pozn.: Veškeré ceny jsou uvedeny bez DPH, s měsíčním indexem 1 názevumístěníčasCena za sponzorský vzkaz 10“ pozice 1před odpoledními TN1x10"po-pá+ne17:0043 000 pozice 2před večerními TN1x10"po-ne19:3085 000 pozice 3mezi TN a SN1x10"po-ne19:50120 000 pozice 4po SN1x10"po-ne19:58110 000 pozice 5před hlavním pořadem1x10"po-ne20:00110 000 pozice 6po hlavním pořadu1x10"po-ne21:00-22:3090 000 pozice 7mezi TN a SN1x10"po-ne22:30-23:0060 000 Pozice pro sponzoring programu Časomíra názevumístěníčasCena za sponzorský vzkaz 10“ Časomírapřed Snídaní s Novou1x10"po-pá6:007 000 Časomíračasomíra v pravé poledne1x10"po-pá12:0035 000 Časomírapřed odpoledními Televizními novinami1x10"po-pá+ne17:0043 000 Časomírapřed večerními Televizními novinami1x10"po-ne19:3085 000

8 Sponzoring programu – kampaň pro optimální reach Kampaň sponzora programu: prodej max. 2 klientům na období 14 dní, klientovi je v průběhu 14 denní kampaně doručeno 35 sponzorských vzkazů model pro optimální zásah efektivního Reach ceníková cena pro klienta/14 denní kampaň 2.165.100,-Kč bez DPH - tato cena reflektuje slevu 30% oproti nákupu pozic jednotlivě cena je uvedena bez DPH s indexem 1 Příklad reachové kampaně realizované v roce 2011 - 35 vzkazů za 14 dnů: 17:0019:3019:5020:0022:30 14.5.x x x 15.5. x x 16.5.x x x 17.5. x x 18.5.x x x 19.5. x x 20.5.x x x 21.5. x x 22.5.x x x 23.5. x x 24.5.x x x 25.5. x x 26.5.x x x 27.5. x x


Stáhnout ppt "Stanovení výsledné ceny sponzoringu Systém uplatnění procentních slev a příplatků na ceník sponzoringu pořadů a pozice sponzora programu: Základní slevy:"

Podobné prezentace


Reklamy Google