Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Stanovení výsledné ceny sponzoringu Systém uplatnění procentních slev a příplatků na ceník sponzoringu pořadů a pozice sponzora programu: Základní slevy:

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Stanovení výsledné ceny sponzoringu Systém uplatnění procentních slev a příplatků na ceník sponzoringu pořadů a pozice sponzora programu: Základní slevy:"— Transkript prezentace:

1 Stanovení výsledné ceny sponzoringu Systém uplatnění procentních slev a příplatků na ceník sponzoringu pořadů a pozice sponzora programu: Základní slevy: sleva za podpis ZO do sponzoringu6 % sleva za objem5-13 % sleva za dvoukanálovou komunikaci3-5 % Doplňkové slevy: sleva za včasný podpis multimediální závazné objednávky4 nebo 7 %* sleva za předplatbu2-5 %** sleva za nového klienta15%*** příplatek za co-branding15 % Výsledná cena sponzoringu je určena: Ceníková cena x koeficient součtu Základních slev Jaké produkty nabízíme? sponzoring pořadů sponzoring programu injektáže do pořadů (vlastní tvorba + vybrané licencované formáty) *V případě podpisu ZO do , získává klient nárok na slevu 7%, v případě podpisu ZO do slevu 4% z Výsledné ceny sponzoringu. **Sleva za předplatbu: 2% čtvrtletní/ 3% pololetní/ 5% roční předplatba - sleva z Výsledné ceny sponzoringu. ***V případě, že klient neinzeroval na kanálech TV Nova v předchozích 18 měsících ve sponzoringu, má nárok na 15% slevu pro nového klienta z Výsledné ceny sponzoringu. V případě že klient má nárok na dvě a více Doplňkových slev, při výpočtu se Doplňkové slevy se sčítají a aplikují se na Výslednou cenu sponzoringu.

2 Slevová politika sponzoringu pro kanál TV Nova a Nova Cinema Objem investiceSleva z ceníku 0,5-1,5 mil. Kč5% 1,5-3,0 mil. Kč7% 3,0-4,0 mil. Kč9% 4,0-5,5 mil. Kč11% 5,5 a více mil. Kč13% Objem Cinema investiceSleva na obou kanálech min. 250 tis. Kč3% min. 500 tis. Kč5% Sleva za objem Sleva za dvoukanálovou komunikaci (Nova + Nova Cinema) Měsíční indexy Tabulka měsíčních koeficientů ObdobíKoeficient leden0,8 únor0,8 březen1 duben1,25 květen1,25 červen1,1 červenec0,8 srpen0,8 září1,1 říjen1,3 listopad1,3 prosinec1

3 Ceník pořadů pro sponzorování, kanál TV Nova Pozn.: Veškeré ceny jsou uvedeny bez DPH, s měsíčním indexem 1 Pořady Off PRIME TIME PořadyDen vysíláníČas vysílání Základní cena/ díl x10"4x10"6x10" Snídaně s NovouPO-PÁ6:00 - 9: Kč Tescoma s chutíPO-PÁ6.55,7:55,12: Kč Animované pohádkySO+NE6:00-9: Kč Koření /reprízaNE9: Kč Kč Rady ptáka Loskutáka/reprízaSO9: Kč Kč Koření/premiéraSO11: Kč Kč odpolední seriálPO-PÁ12: Kč Kč Kč odpolední seriálPO-PÁ13: Kč Kč Kč odpolední seriálPO-PÁ14: Kč Kč Kč odpolední seriálPO-PÁ15: Kč Kč Kč odpolední seriálPO-PÁ16: Kč Kč Kč Babicovy dobrotyNE17: Kč Dr. HousePO-PÁ17: Kč Kč Kč Rady ptáka Loskutáka/premiéraNE17: Kč Kč

4 Ceník pořadů pro sponzorování, kanál TV Nova Pozn.: Veškeré ceny jsou uvedeny bez DPH, s měsíčním indexem 1 Pořady PRIME TIME PořadyDen vysíláníČas vysílání Základní cena/ díl x10"4x10"6x10"8x10" UlicePO-PÁ18: Kč Kč Kč Ordinace v růžové zahradě 2.ÚT+ ČT20: Kč Kč Kč Kč Kriminálka AndělPO20: Kč Kč Kč Druhý dechST20: Kč Kč Kč Dr.HousePO21: Kč Kč Kč Kriminálka (NY,Miami,LV)ÚT+ČT21: Kč Kč Kč VíkendÚT21: Kč Kč MentalistaST21: Kč Kč Kč 112ÚT21: Kč Kč Zákon a pořádekÚT22: Kč Kč Patty Hewes: Nebezpečná advokátkaPO23: Kč Kč

5 Ceník pořadů pro sponzorování, kanál TV Nova, stálé formáty Pozn.: Veškeré ceny jsou uvedeny bez DPH, s měsíčním indexem 1 názevumístěníčaszákladní cena za díl Počasípo Poledních Televizních novinách2x10"po-pá12: Počasípo Odpoledních televizních novinách2x10"po-pá+ne17: Počasípo Televizních novinách2x10"po-ne19: Počasípo Nočních televizních novinách2x10"po-čt22:30-23: Stálý formát: Počasí FilmyČas vysílání Základní cena/film za umístění daného počtu vzkazů 2x10"4x10“6x10“8x10“ (a více) filmy PT /po-ne/20: : Kč Kč Kč Kč filmy post PT /po-ne/22: : Kč Kč Kč Kč filmy OPT /po-ne/23: Kč Kč Kč Kč dopolední filmy /po-ne/9:00-12: Kč Kč Kč sobotní odpolední filmy12: : Kč Kč Kč Kč nedělní odpolední filmy12: : Kč Kč Kč Kč Stálý formát: Filmy Stálý formát: Časomíra Ceny sponzoringu tohoto oblíbeného stálého formátu najdete v sekci věnované sponzoringu programu

6 Ceník sponzorování - kanál Nova Cinema Pozn.: Veškeré ceny jsou uvedeny bez DPH, s měsíčním indexem 1 Minipořady - kanál Nova Cinema délka minipořaducena 1 minipořadu/1 dílcena 1 minipořadu/2 dílycena 1 minipořadu/4 a více dílů 1´ Kč Kč Kč 2´ Kč Kč Kč 3´ Kč Kč Kč -vysílání po-pá 18:57, so+ne 17:57 -cena zahrnuje odvysílání sponzorského vzkazu před a po pořadu -v uvedené stopáži minipořadu není zahrnut sponzorský vzkaz o délce 5“ nebo 10“, uvedený bezprostředně před a po pořadu -realizace minipořadů na Nova Cinema se započítává do závazné objednávky klienta FilmyČas vysílání Základní cena/film za umístění daného počtu vzkazů 2x10"4x10"6x10" pořady PT /po-ne/18:00-23: Kč Kč Kč pořady OPT /po-ne/23:00-18: Kč Kč Kč

7 Sponzoring programu – ceník pozic pro sponzorování Pozn.: Veškeré ceny jsou uvedeny bez DPH, s měsíčním indexem 1 názevumístěníčasCena za sponzorský vzkaz 10“ pozice 1před odpoledními TN1x10"po-pá+ne17: pozice 2před večerními TN1x10"po-ne19: pozice 3mezi TN a SN1x10"po-ne19: pozice 4po SN1x10"po-ne19: pozice 5před hlavním pořadem1x10"po-ne20: pozice 6po hlavním pořadu1x10"po-ne21:00-22: pozice 7mezi TN a SN1x10"po-ne22:30-23: Pozice pro sponzoring programu Časomíra názevumístěníčasCena za sponzorský vzkaz 10“ Časomírapřed Snídaní s Novou1x10"po-pá6: Časomíračasomíra v pravé poledne1x10"po-pá12: Časomírapřed odpoledními Televizními novinami1x10"po-pá+ne17: Časomírapřed večerními Televizními novinami1x10"po-ne19:

8 Sponzoring programu – kampaň pro optimální reach Kampaň sponzora programu: prodej max. 2 klientům na období 14 dní, klientovi je v průběhu 14 denní kampaně doručeno 35 sponzorských vzkazů model pro optimální zásah efektivního Reach ceníková cena pro klienta/14 denní kampaň ,-Kč bez DPH - tato cena reflektuje slevu 30% oproti nákupu pozic jednotlivě cena je uvedena bez DPH s indexem 1 Příklad reachové kampaně realizované v roce vzkazů za 14 dnů: 17:0019:3019:5020:0022: x x x x x 16.5.x x x x x 18.5.x x x x x 20.5.x x x x x 22.5.x x x x x 24.5.x x x x x 26.5.x x x x x


Stáhnout ppt "Stanovení výsledné ceny sponzoringu Systém uplatnění procentních slev a příplatků na ceník sponzoringu pořadů a pozice sponzora programu: Základní slevy:"

Podobné prezentace


Reklamy Google