Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

ŽÁKOVSKÝ PROJEKT. KALENDÁŘ AKTIVIT I. PROJEKTOVÉ DNY (1. týden) PO / 18.5. 2009: SEMINÁRNÍ DEN = informace o požadavcích na výstupy = domluva schůzek.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "ŽÁKOVSKÝ PROJEKT. KALENDÁŘ AKTIVIT I. PROJEKTOVÉ DNY (1. týden) PO / 18.5. 2009: SEMINÁRNÍ DEN = informace o požadavcích na výstupy = domluva schůzek."— Transkript prezentace:

1 ŽÁKOVSKÝ PROJEKT

2 KALENDÁŘ AKTIVIT I. PROJEKTOVÉ DNY (1. týden) PO / : SEMINÁRNÍ DEN = informace o požadavcích na výstupy = domluva schůzek (garant, konzultant) ÚT-PÁ / 19.– : „EXTERIÉR“ = sběr materiálu, realizace anket = spolupráce se strategickým partnerem = schůzky, konzultace

3 KALENDÁŘ AKTIVIT I. PROJEKTOVÉ DNY (1. týden) 1.Převzetí odpovědnosti (podpis: zletilí, zák.zástupci) 2.Plán aktivit mimo budovu školy (vedení evidence = součást textu) 3. Minimálně jedna schůzka s garantem !!! (+ podpora konzultantů !!!) 4. Ukončit sběr materiálů = koncepce textu

4 KALENDÁŘ AKTIVIT II. PROJEKTOVÉ DNY (2. týden) PO-ČT / 25.– : „ATELIÉR“ = od 9:00 h volba PC ( P1, PM ) = třídění materiálu, vyhodnocování anket = tvorba výstupu (text, prezentace) PO / : „ODEVZDÁVKY“ = odevzdávka textu (formalizace, obal) = odevzdávka CD s prezentací (označení)

5 KALENDÁŘ AKTIVIT II. PROJEKTOVÉ DNY (2. týden) 1. Rozvrh práce (text : prezentace) (tisk = zakoupit kredity ve vrátnici) 2. Případné konzultace plánovat (učitelé jsou u maturit / nutná domluva) 3. Přítomnost v budově zapisovat (kniha docházky / dozor / přích., odch.) 4. Plánovat !!! (termín odevzdávek !!!)

6 ŽÁKOVSKÝ PROJEKT

7 TEXTOVÁ ČÁST FORMÁLNÍ NÁLEŽITOSTI I. 1. TITULNÍ STRANA (forma, povin.údaje) = pomůcka (vzor / školní web) 2. VOLBA PÍSMA (dle vzoru) = Times New Roman = 12 b.(běžný text) = levá zarážka = tučné písmo bez podtržení

8 TEXTOVÁ ČÁST FORMÁLNÍ NÁLEŽITOSTI II. 3. ČÍSLOVÁNÍ (dle vzoru) = ano: úvod – závěr = ano: přílohy po číslovaných stránkách = ne: titul, obsah = ne: poděkování = ne: prohlášení * poslední číslice v řadě bez tečky (1.1.2)

9 TEXTOVÁ ČÁST FORMÁLNÍ NÁLEŽITOSTI III. 4. ADJUSTACE SVAZKU = desky / listy v „mapách“ (oboustr.) = přílohy součástí svazku (úprava!) 5. PODPISY ČLENŮ TÝMU = a) titulní strana / b) prohlášení = podpisy vždy modrou barvou 6. PARE (stejnopisy, identické txt) = celkem 3 (ved.praxe, garant, tým)

10 ŽÁKOVSKÝ PROJEKT

11 TEXTOVÁ ČÁST OBSAHOVÉ NÁLEŽITOSTI I. 1. TITULNÍ STRANA (dle vzoru) = pomůcka (vzor / školní web) = správné údaje (tituly, jména, názvy) = název práce ! (viz fiše / obsah ŽP) = nevymýšlet jiný design = věnovat pozornost údajům v tabulkách

12 TEXTOVÁ ČÁST OBSAHOVÉ NÁLEŽITOSTI II. 2. PROHLÁŠENÍ (povinná součást) = znění viz vzor = podpisy členů týmu (odpovědnost) 3. PODĚKOVÁNÍ (nepovinná součást) = příklad znění viz vzor (neopisovat!) = poděkovat za skutečné zásluhy (slušnost !)

13 TEXTOVÁ ČÁST OBSAHOVÉ NÁLEŽITOSTI III. 4. OBSAH (dle vzoru) = první číslovaná strana * = členění: úvod (téma, směr, otázka) stať (prostředí, argument., řešení) závěr (shrnutí, poučení, odpověď) anotace seznam literatury bibliografické odkazy přílohy

14 TEXTOVÁ ČÁST OBSAHOVÉ NÁLEŽITOSTI IV. 5. JÁDROVÝ TEXT = uvádět podstatné (racionalita) = jednozn. otázka - jednozn. odpověď = uvádějte seriózní informace = poučte se o cizích slovech = pište spisovnou obecnou češtinou (bez chyb / stylistika)

15 TEXTOVÁ ČÁST OBSAHOVÉ NÁLEŽITOSTI IV. = minimální rozsah 10 stran textu úvod (téma, směr, problém - otázka) stať (východiska, argumenty, řešení) závěr (shrnutí, odpověď, poučení)

16 TEXTOVÁ ČÁST OBSAHOVÉ NÁLEŽITOSTI V. 6. ANOTACE (stručná charakteristika) = 1/3 strany v jazyce českém = 1/3 strany v jazyce anglickém (volba) = 1/3 strany v jazyce německém (volba) neopisovat pasáže z jádrového textu!!! stručně vystihnout hlavní myšlenku překlad nemusí být doslovný

17 TEXTOVÁ ČÁST OBSAHOVÉ NÁLEŽITOSTI VI. 7. SEZNAM LITERATURY A WEBOVÝCH ODKAZŮ = zápis dle zásad (závazná forma !) = pouze skutečně využité tituly = rozdělit (literatura, webové adresy)

18 TEXTOVÁ ČÁST OBSAHOVÉ NÁLEŽITOSTI VII. 8. BIBLIOGRAFICKÉ ODKAZY = kdo již stejný problém zpracoval = cizí myšlenku, kterou jsem použil = citace textu, kterou jsem použil = své tvrzení opírám o autora, dílo … specifické poučení (!!!)

19 TEXTOVÁ ČÁST OBSAHOVÉ NÁLEŽITOSTI VIII. 9. PŘÍLOHY přílohy povinné: a) projektová fiše (původní + upravená), b) popis sestavy týmu (podíl práce), popis činnosti týmu (schůzky, konzultace, návštěvy strat. partnera), c) informace o strategickém partnerovi.

20 TEXTOVÁ ČÁST OBSAHOVÉ NÁLEŽITOSTI VIII. 9. PŘÍLOHY přílohy nepovinné (grafy, kopie orig. dokumentů, propagační materiál = zápis dle zásad (závazná forma !) = podklady, dokumentace, ilustrace = pouze opodstatněné přílohy = založit do fólií

21 TEXTOVÁ ČÁST KRITÉRIA HODNOCENÍ I. aktuálnost tématu výstižnost názvu struktura práce stanovení cílů věcná a odborná správnost výběr a zpracování informací

22 TEXTOVÁ ČÁST KRITÉRIA HODNOCENÍ II. jazyk práce celkové zpracování projektu originalita (postupy, závěry) použitelnost závěrů v praxi spolupráce s garantem další skutečnosti (jiné než výše)

23 ŽÁKOVSKÝ PROJEKT

24 PREZENTACE FORMÁLNÍ NÁLEŽITOSTI I. 1. ROZSAH = titulní snímek (škola, obor, šk. rok, název, tým, garant, konzultanté) = obsahové snímky (min. 10 / max.15) = ilustrační snímky dle potřeby 2. LIMIT = 10 minut k prezentaci projektu

25 ŽÁKOVSKÝ PROJEKT OA a JŠ SPSJZ, Znojmo, Přemyslovců M/002 Ekonomické lyceum / třída III. A Název projektu Strategie budování cyklostezek na Znojemsku Garant: PhDr. Radomír Merta Konzultant: Ing. Magdaléna Pěnčíková Partner: Cykloboom s.r.o. Znojmo (ing. Jan Tuhý) Tým: Jana Poláková, Tomáš Heindel, Karolína Levá

26 STRATEGIE BUDOVÁNÍ CYKLOSTEZEK NA ZNOJEMSKU OA a JŠ SPSJZ, Znojmo, Přemyslovců M/002 Ekonomické lyceum / třída III. A ŽÁKOVSKÝ PROJEKT ŠK. ROK 2008 – 2009 Garant: PhDr. Radomír Merta Konzultant: Ing. Magdaléna Pěnčíková Partner: Cykloboom s.r.o. Znojmo (ing. Jan Tuhý) Vedoucí týmu: Jana Poláková, Projektový manažer: Tomáš Heindel, Informatik: Karolína Levá.

27 PREZENTACE FORMÁLNÍ NÁLEŽITOSTI II. 3. OBSAH = představit daný projekt (představení týmu, projektový záměr, uvedení, řešení, závěr, shrnutí) 4. „ODEVZDÁVKA“ - podklad k prezentaci (6 snímků na str.) - kompletní prezentace na CD

28 PREZENTACE KRITÉRIA HODNOCENÍ I. 1. Organizace prezentace a) všechny části (úvod, stať, závěr), b) logická struktura prezentace. 2. Začátek prezentace a) představení se, b) uvedení obsahu prezentace.

29 PREZENTACE KRITÉRIA HODNOCENÍ II. 3. Obsah prezentace a) inovativnost provedení prez., b) informační hodnota prez. 4. Závěr prezentace a) uvedení závěrů (zjištění), b) stručnost a jasnost závěru.

30 PREZENTACE KRITÉRIA HODNOCENÍ III. 5. Užitý jazyk (mluva) a) odbornost, b) užití obecně spisovné mluvy. 6. Řeč těla a) udržování očního kontaktu, b) přiměřenost gestikulace ….

31 PREZENTACE KRITÉRIA HODNOCENÍ IV. 7. Hlas a) hlasitost, srozumitelnost, b) hlasová modulace. 8. Snímky prezentace a) nápaditost provedení, b) grafická úroveň snímků, c) přiměřenost informačního obsahu.

32 PREZENTACE KRITÉRIA HODNOCENÍ IV. 9. Odpovědi na otázky a) správnost odpovědí, b) stručnost a věcnost odpovědí.

33 ŽÁKOVSKÝ PROJEKT

34 VÝSTUP ŽP Proč je ŽP realizován? - výuka jinými postupy - příprava na maturitní projekt - nácvik systémového přístupu KLASIFIKACE SOUTĚŽ O NEJLEPŠÍ ŽP

35 ŽÁKOVSKÝ PROJEKT KONEC PREZENTACE


Stáhnout ppt "ŽÁKOVSKÝ PROJEKT. KALENDÁŘ AKTIVIT I. PROJEKTOVÉ DNY (1. týden) PO / 18.5. 2009: SEMINÁRNÍ DEN = informace o požadavcích na výstupy = domluva schůzek."

Podobné prezentace


Reklamy Google