Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

 EACT ve spolupráci s Deloitte a Atos Consulting zvou k účasti na SEPA Survey 2008, kde máme ojedinělou šanci poukázat na problémové body, které SEPA.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: " EACT ve spolupráci s Deloitte a Atos Consulting zvou k účasti na SEPA Survey 2008, kde máme ojedinělou šanci poukázat na problémové body, které SEPA."— Transkript prezentace:

1  EACT ve spolupráci s Deloitte a Atos Consulting zvou k účasti na SEPA Survey 2008, kde máme ojedinělou šanci poukázat na problémové body, které SEPA v EU chystá přijmout ! Výsledky budou prezentovány na říjnové konferenci v Barceloně a ČAT Vám je přinese na našem webu. Dotazník je zde + odpovědi se čekají nejpozději do 30. června : Dopředu děkujeme za Vaší účast na SEPA Survey Více na : Účast ČAT na SEPA Survey 2008

2  níže uvedené statistické údaje – ze studie „SEPA Survey 2007“, Deloitte&Atos Consulting. Studie zpracovala odpovědi finančních ředitelů 500 nadnárodních společností. Výsledky průzkumu: –70 % očekává, že jim banky nabídnou přechod na IBAN a BIC –76 % si myslí, že je povinností bank nabídnout jim SEPA formáty řešení –93 % nemá dosud žádnou SEPA strategii –93 % nemá ani tým, který by na takové strategii pracoval –63 % vůbec neuvažuje o zavedení SEPA produktů Jak korporátní klientela vnímá SEPA ?

3 –46 % není schopno kvantifikovat nezbytné náklady –28 % hodlá začít zavádět produkty SEPA v roce 2009 a později –29 % nevidí v celém procesu žádné nové obchodní příležitosti –65 % z nich banky dosud nekontaktovaly a nenabídly nezbytné informace –84 % neusilovalo o žádné kontakty s bankami –72 % prohlásilo, že SEPA řešení, nabídnuté bankami, jim nevyhovuje Závěr: Korporátní klientela i veřejný sektor vnímají SEPA jako problém, který by za ně měly vyřešit jejich banky a ne jako příležitost, o kterou by měly samy usilovat ! Jak korporátní klientela vnímá SEPA ?


Stáhnout ppt " EACT ve spolupráci s Deloitte a Atos Consulting zvou k účasti na SEPA Survey 2008, kde máme ojedinělou šanci poukázat na problémové body, které SEPA."

Podobné prezentace


Reklamy Google