Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Je to metoda využívající principů týmové práce, která zvyšuje účinnost tvůrčího myšlení cílem je získat co nejvíce nápadů k řešenému problému, které budou.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Je to metoda využívající principů týmové práce, která zvyšuje účinnost tvůrčího myšlení cílem je získat co nejvíce nápadů k řešenému problému, které budou."— Transkript prezentace:

1 je to metoda využívající principů týmové práce, která zvyšuje účinnost tvůrčího myšlení cílem je získat co nejvíce nápadů k řešenému problému, které budou později analyzovány a hodnoceny čím více nápadů získáme, tím je vyšší pravděpodobnost, že získáme i takové nápady, které povedou k řešení, které může být velmi neotřelé nápady nehodnotíme okamžitě, protože bychom mohly předčasně zamítnou myšlenky, které mohou být dále rozvedeny Brainstroming

2 Tři fáze brainstormingu 1. Přípravná fáze: 2. Intuitivní fáze. 3. Analytická fáze. Postup provádění brainstromingu  přesná formulace tématu,  vytvoření týmu,  nalezení vhodného a zkušeného moderátora.  postupné generování námětů k řešenému tématu jednotlivými členy týmu,  všechny náměty se viditelně zaznamenávají na pracovní plochu,  v této fázi se musí dodržovat zásady brainstormingu.  měla by se realizovat s časovým odstupem,  získané náměty jsou zhodnoceny a nejlepší z nich vybrány k dalšímu rozpracování,  výsledky této fáze mohou být podnětem pro další kolo brainstormingu, kde zadání může být formulováno zcela odlišně.  tým, který náměty posuzuje může být v jiném složení,

3  diskuzi řídí pouze moderátor,  nesmí mluvit více osob najednou,  každý se vyjadřuje pouze k řešenému tématu,  naprostá volnost nápadů (mohou padnou i zdánlivě nesmyslné nápady),  náměty se nesmí v této fázi kritizovat nebo jinak posuzovat,  všechny náměty se musí zaznamenat,  intuitivní fáze by neměla trvat déle než 60 – 90 minut Zásady brainstromingu


Stáhnout ppt "Je to metoda využívající principů týmové práce, která zvyšuje účinnost tvůrčího myšlení cílem je získat co nejvíce nápadů k řešenému problému, které budou."

Podobné prezentace


Reklamy Google