Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Jak vnímá kvalitu ve službách zadavatel? Ingrid Štegmannová Česko-francouzské dny Ostrava 3. 10. 2006.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Jak vnímá kvalitu ve službách zadavatel? Ingrid Štegmannová Česko-francouzské dny Ostrava 3. 10. 2006."— Transkript prezentace:

1 Jak vnímá kvalitu ve službách zadavatel? Ingrid Štegmannová Česko-francouzské dny Ostrava

2 Osnova prezentace 1.Úvod 2.Zákon o sociálních službách 3.Zadavatel a kvalita poskytovaných služeb 4.Proces zvyšování Q sociálních služeb v Ostravě 5.Závěr

3 Zákon o sociálních službách Změny v poskytování sociálních služeb Přínosy a rizika nové právní normy

4 Zadavatel a kvalita služeb Základní pojmy Role města (zadavatele) I zadavatel se musí vzdělávat

5 Proces zvyšování kvality sociálních služeb v Ostravě Východiska Projekt KP Ostrava Projekt Q Ostrava Návazné aktivity

6 Projekt KP Ostrava

7

8 Motto „Sociální služby nejsou o průměrech, sociální služby jsou o reálných lidech “ Bílá kniha v sociálních službách, MPSV ČR 2003

9 Kontakt Mgr. Ingrid Štegmannová Vedoucí oddělení koncepce a rozvoje sociálních služeb Odbor sociálních věcí a zdravotnictví MMO Tel.:


Stáhnout ppt "Jak vnímá kvalitu ve službách zadavatel? Ingrid Štegmannová Česko-francouzské dny Ostrava 3. 10. 2006."

Podobné prezentace


Reklamy Google