Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Protection Agency and purity.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Protection Agency and purity."— Transkript prezentace:

1 Protection Agency and purity.

2 Vítáme Vás. Naše společnost Vám nabízí jen ty nejkvalitnější služby v daném oboru. Neváhejte a využijte našich kvalitních služeb, které realizujeme s využitím moderních metod. Náš profesionální personál je Vám vždy plně k dispozici. Naší předností je neustálé zkvalitňování a vylepšování námi nabízených služeb s důrazem na co nejnižší finanční zátěž pro našeho zákazníka.

3 Naší prioritou je Vaše spokojenost.
Předností naší společnosti je profesionalita a mnohaletá zkušenost našich zaměstnanců v daném oboru díky čemuž se "naši lidé" nejlépe postarají o co nejrychlejší a nejefektivnější řešení vaší zakázky. Samozřejmostí je kromě profesionálního přístupu k plnění výkonu služby také vysoká pečlivost a zodpovědnost.

4 Vyberte si ze široké nabídky našich služeb
Vyberte si ze široké nabídky našich služeb. Neváhejte a obraťte se na nás s jakýmkoliv dotazem, či připomínkou. Fyzická ostraha  Úklidové služby

5 Fyzická ostraha Fyzická ostraha objektů Fyzická ostraha obchodů
Fyzická ostraha osob Fyzická ostraha staveb, zaparkované techniky a materiálu Fyzická ostraha majetku soukromých osob, chaty, rodinné domy, stavební materiál Fyzická ostraha parkovišť Recepční činnost

6 Úklidové služby Úklid obchodních center
Úklid kanceláří a společenských prostor Úklid veřejných prostor Úklid bytů a rekreačních budov (chaty, chalupy) Úklid rekreačních zařízení, kempy, tábořiště, open air koncerty, výstavy Údržba zeleně

7 KONTAKTY Ladislav Virág- ředitel divize Západ
Ladislav Virág- ředitel divize Západ (okresy Most, Louny, Chomutov, Karlovy Vary, Sokolov, Cheb) ČS Mládeže 2699 Most Tel.:         Skype: p.a.p.1968/

8 Naše společnost P.A.P. vám nabízí:
služby na nejvyšší úrovni v oblasti fyzické ostrahy a úklidových služeb. Naše společnost přistupuje k zakázce vždy profesionálně a proto také pravidelně proškolujeme a trénujeme své zaměstnance abychom neustále zdokonalovali a zkvalitňovali naše služby. Fyzická ostraha: ostraha objektů ostraha obchodů ostraha osob ostraha staveb, zaparkované techniky a materiálu ostraha majetku soukromých osob ostraha parkovišť recepční činnost Úklidové služby úklid obchodních center úklid kanceláří a společenských prostor úklid veřejných prostor úklid bytů a rekreačních budov úklid rekreačních zařízení (kempy, tábořiště, open air koncerty) údržba zeleně

9 Neváhejte a využijte naše služby i VY!
Zařaďte se i Vy mezi naše nejvýznamnější a dlouhodobě spokojené klienty jako jsou: Kostelecké uzeniny, a.s. SPAR Česká obchodní společnost, s.r.o. České dráhy, a.s. LINDEX s.r.o., a mnoho dalších. Náš profesionální personál je Vám vždy plně k dispozici.

10 Ceník úklidových služeb
Pravidelný úklid Pravidelný úklid kanceláří od ,40Kč / m2 / Pravidelný úklid obchodních prostor od ,35Kč / m2 / Pravidelný úklid výrobních provozů od ,40Kč / m2 / Pravidelný úklid skladových hal od ,30Kč / m2 / Všechny uvedené ceny jsou orientační. Reálná cena za pravidelný úklid záleží na typu provozu, rozsahu zakázky, na náplni úklidu a četnosti provádění. Rádi Vám zpracujeme nezávaznou nabídku úklidových služeb po osobní prohlídce Vašich prostor. Uvedené ceny jsou bez DPH.

11 Podlahy Jednorázový úklid
čištění podlah kotoučovým strojem a odsávání průmyslovým vysavačem Kč / m2 čištění podlah kotoučovým strojem a odsávání průmyslovým vysavačem – stavba Kč / m2 ruční mytí podlah - mopem a ručním padem 6 Kč / m2 vysávání podlah na sucho průmyslovým vysavačem 6 Kč / m2 zametání podlah ruční,zametání podlah strojové 4 Kč / m2 Uvedené ceny jsou bez DPH.

12 Okna (jednostranně) mytí oken – servis od 15 Kč / m2
mytí oken – stavba od Kč / m2 mytí výloh – servis od Kč / m2 mytí výloh – stavba od Kč / m2 Koberce vysávání koberců od Kč / m2 Jednotkové ceny jsou závislé na stupni znečištění, členitosti a rozsahu zakázky. Na zakázky většího rozsahu stanovujeme cenu po osobní prohlídce prostoru. Uvedené ceny jsou bez DPH.

13 Standardní cena při výšce trávy do 50 cm je 400,- Kč / hodina práce
Standardní cena při výšce trávy do 50 cm je 400,- Kč / hodina práce. V ceně je zaúčtováno použití techniky + pohonné hmoty ( sekačka ) + odvoz posekané trávy. Sekání trávníku - výška trávy: do 5 cm 1,- Kč / m2 5 – 10 cm 2,- Kč / m2 10 – 20 cm 3,- Kč / m2 nad 20 cm 4,- Kč / m2 Sekání ve svahu a nerovném terénu: ,- Kč / m2 Shrabání a ekologická likvidace trávy: ,- Kč / m3 Sekání trávy křovinořezem: ,- Kč / m2 Sekání křovinořezem ve svahu: ,- Kč / m2 Shrabání a ekologická likvidace listí: ,- Kč / m3

14 Za standardní fyzickou ostrahu objektu účtujeme od 90,- Kč výše za jednoho pracovníka a započatou hodinu střežení. Za ochranu osob účtujeme od 250,- Kč výše za hodinu střežení a to dle rozsahu a náročnosti vykonávané služby, časové náročnosti zajištění ochrany či počtu ochránců. Nabízíme rovněž službu recepční v sídle firmy za stejných finančních podmínek jako ostraha objektu. Cena je jednotná ve všední dny, soboty, neděle, včetně noční doby. Konkrétní cena je určena specifikací prostředí (stupněm rizika narušení, výše hlídané hodnoty atd.), dále požadovaným vybavením členů ostrahy pro daný objekt (radiostanice, služební pes, zbraň, neprůstřelná vesta apod.) a speciálními požadavky klientů.

15 Kontrola dočasně práce neschopných zaměstnanců
Podle zákona č. 187/2006 Sb., o nemocenském pojištění, došlo ke změně v kontrolách dočasně práce neschopných zaměstnanců Novela zákona nově stanoví povinnost proplácení čtvrtého až čtrnáctého dne nemoci zaměstnavateli. Základním smyslem kontroly dočasně práce neschopných zaměstnanců je preventivně působit na zaměstnance prováděním pravidelných kontrol dodržování léčebného režimu. Základní povinnost nemocného - zdržovat se v době dočasné pracovní neschopnosti v místě pobytu a dodržování rozsahu povolených vycházek. Kontrolami lze tak omezit nárůst účelových krátkodobých pracovních neschopností. Služba kontroly dodržování nemocenské kázně, prováděná pracovníky nezávislé společnosti, působí na zaměstnance preventivně a motivuje je dodržovat léčebný řád. V důsledku toho je eliminovaná bezdůvodná nemocnost. Snížíte Vaše náklady na proplácení náhrad mezd za dočasně nemocné zaměstnance a odpadají Vám náklady na přesčasové hodiny za náhradu nemocných, včetně potřeby dalších pracovníků.

16 Typy kontrol nemocných zaměstnanců
Nabízíme provádění jednorázových nebo opakovaných kontrol nemocných. Jednorázová kontrola zaměstnance Na základě objednávky a sdělení nezbytných údajů o Vašem zaměstnanci (jméno, příjmení, bydliště, datum zahájení pracovní neschopnosti, termíny vycházek apod.) bude provedena kontrola, o které vystavíme protokol. Náš protokol obsahuje mimo jiné: čas návštěvy a zdokumentované zjištění, zda byl Váš dotyčný zaměstnanec doma skutečně zastižen. O výsledku naší kontroly Vás budeme bezodkladně informovat. Opakovaná kontrola zaměstnance V případě zájmu o opakovanou kontrolu Vašeho zaměstnance, garantujeme provedení opakovaných kontrol během pracovní neschopnosti. Další postup včetně protokolu je stejný jako u jednorázové kontroly.

17 Ceník Druh kontroly Cena Jednorázová kontrola (do 48 hodin v době od 08:00 do 19:00 hod) 220,- Kč Urgentní kontrola (do 24 hodin v době od 08:00 do 19:00 hod) 320,- Kč Opakovaná kontrola (následující den po první kontrole v době od 08:00 do 19:00 hod) 200,- Kč NÁSLEDNÁ kontrola (do 4 hodin po první kontrole) 120,- Kč Příplatek za SO, NE a svátek 100% Příplatek za kontrolu po 19:00 hod 25% Doprava po Mostě zdarma. Mimo Most 8,- Kč / km.

18 Popis jednotlivých typů kontrol
Jednorázová kontrola Jedná se o kontrolu, uskutečněnou do 2 dnů od obdržení objednávky, v čase dle uvážení kontrolujícího v rozmezí 8,00 hodin do 19,00 hodin. V případě nezastižení kontrolovaného zaměstnance pořídíme dokumentaci a její kopii ponecháme ve schránce na dopisy zaměstnance (nebude-li tato dostupná, tak na jiném vhodném místě). Poté provedeme do cca 30 minut opětovnou kontrolu. Bude-li kontrolovaný opakovaně nezastižen, pořídíme následnou dokumentace, stejně jako u předcházející kontroly. Protokol o této kontrole bude neprodleně odeslán objednateli. Urgentní kontrola Jedná se o stejný typ kontroly jako u jednorázové s tím rozdílem, že kontrola bude provedena do 4 hodin od přijetí objednávky. Nabízíme Vám smlouvu o Poskytnutí služby kontroly dočasně nemocných pracovníků, kterou provádíme v souladu s ust. § 56 zákona č. 187/2006 Sb., o nemocenském pojištění, ve znění pozdějších předpisů (zák. č. 347/2010 Sb.). Základem naší činnosti je provádět dle požadavků smluvních partnerů osobní návštěvy nemocných v místě nahlášeného pobytu a ve Vámi určené době. Výsledkem kontroly je protokol a v případě Vaší žádosti i zvukový záznam z provedené kontroly.

19 Pracovně – právní podmínky
Práce neschopný musí umožnit kontrolu dodržování režimu. Svůj byt je povinen opatřit zvonkem a jmenovkou a uvést platnou adresu pobytu ošetřujícímu lékaři Zaměstnavatel může kontrolovat, zda zaměstnanec dodržuje v období prvních 14 kalendářních dní stanovený režim dočasně práce neschopného pojištěnce Zaměstnavatel může zmocnit k provedení kontroly i jinou právnickou nebo fyzickou osobu. Porušil-li zaměstnanec svoje povinnosti zdržovat se v místě pobytu a dodržovat dobu a rozsah povolených vycházek, může zaměstnavatel se zřetelem na závažnost porušení těchto povinností náhradu mzdy snížit nebo neposkytnout Práce neschopní občané jsou povinni prokázat svou totožnost a předložit doklad o pracovní neschopnosti, do kterého pověřený pracovník zaznamená datum a čas kontroly a svůj podpis. V případě nezastižení kontrolovaného je zaměstnavatel o této skutečnosti neprodleně informován.

20 V případě zastižení zaměstnance se prokážeme zplnomocněním ke kontrole a necháme si potvrdit protokol o kontrole podpisem zaměstnance. V případě, že nebude zaměstnanec zastižen, provedeme fotodokumentaci a vyplníme protokol o kontrole, jehož kopii vhodíme do poštovní schránky zaměstnance. Do 30 minut provedeme opakovanou kontrolu. Bude-li zaměstnanec opět nepřítomen, vyplníme další protokol a zadokumentujeme daný stav. V tomto případě Vás budeme o situaci neprodleně informovat. Zpracování dokumentace Po ukončení požadovaných kontrol Vám v předem dohodnuté lhůtě, společně s fakturou za uskutečněné kontroly zašleme spolu s dokumentací i originály dokumentů.

21 Děkujeme za Váš čas strávený nad naší prezentací
A těšíme se na naši spolupráci Váš P.A.P. tým


Stáhnout ppt "Protection Agency and purity."

Podobné prezentace


Reklamy Google