Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Název projektu: Chceme Tebe, Tebe…i Tebe! Název tématu: Studuj na…

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Název projektu: Chceme Tebe, Tebe…i Tebe! Název tématu: Studuj na…"— Transkript prezentace:

1

2 Název projektu: Chceme Tebe, Tebe…i Tebe! Název tématu: Studuj na…
Seznam členů týmu: Marie Koutná Lenka Študentová Lucie Hrubá David Janda Petr Dej Pedagogický vedoucí týmu: Mgr. Iva Dombrovská Gymnázium Ostrava – Zábřeh Volgogradská 6a 700 30 Registrační číslo: 26

3 Obsah prezentace Výběr tématu Cíle Marketingový mix
Podrobný popis jednotlivých témat Zhodnocení

4 Studuj na… Úkolem je zpracování návrhu propagace střední školy pro školní rok 2008/2009. Výchozí předpoklady: Plán zpracováváme pro školu, na které studujeme. Náš rozpočet je limitován částkou ,- Kč. Musíme zajistit vše potřebné pro to, abychom školu prezentovali odpovídajícím způsobem.

5 Naše vize Zvednout prestiž školy
Přilákat co nejvíc uchazečů o studium na naší škole Zvýšit popularitu a zájem o naše gymnázium v Ostravě a okolí

6 Cílové skupiny Žáci nižšího stupně základních škol. Této skupiny se týkají spoty v rádiu Impuls, Den otevřených dveří, basketbalový turnaj a návštěva škol. Rodiče, prarodiče a ostatní příbuzní potenciálních uchazečů o studium na naší škole. Této skupiny se týkají spoty v Českém rozhlase, reklamy ve vozidlech a na zastávkách MHD, inzerce v měsíčníku Program a deníku Metro.

7 Zhodnocení dosavadní situace
Škola je dosud prezentována zejména vynikajícími výsledky studentů v odborných soutěžích ( bronzový Petr Juřík na Mezinárodní chemické olympiádě v roce 2007 ), aktivitou studentů ( organizace Dne Indie na naší škole – pozván byl i velvyslanec Indie pan P.S.Raghavan; Pražský model OSN a jiné... )

8 Claim kampaně – variantní řešení
Chceme Tebe, Tebe… i Tebe! Máte doma dítě? Dejte ho k nám hbitě!!!!

9 Marketingový mix je složen z…
reklamních spotů v rádiích ( celková cena Kč )‏ reklamy v prostředcích MHD města Ostravy ( Kč )‏ inzerce v ostravském měsíčníku Program ( Kč )‏ inzerce v deníku Metro ( Kč )‏

10 Spot v rádiu Rozhlasový reklamní spot se skládá ze dvou mluvených hlasů, hudby a jiných efektů. Délka je 15 až 30 s. Cena za výrobu Kč. Reklamní spoty se budou vysílat ve dvou rádiích: a) rádio Impuls b) Český rozhlas Reklamy v obou rádiích jsou určeny jak pro rodiče a příbuzné, tak pro samotné potenciální uchazeče o studium na naší škole. Vybrali jsme, podle našeho názoru, oblíbená rádia na Ostravsku.

11 Rádio Impuls – regionální reklama
Cenová kalkulace : Kč Cena za jeden reklamní spot, který je publikován v rozmezí 6 až 9 h ráno a trvá 15 s je cca Kč Reklamní spot bude vysílán 2krát denně v daném rozmezí 6 až 9 h ráno Tato reklamní kampaň bude probíhat na rádiu Impuls cca 30 dní před Dnem otevřených dveří ( 1.1. – ) Navrhovaný obsah reklamního spotu: „Chceme tebe a tebe!!!“ „A co mě?“..…“I tebe! Vy všichni můžete studovat u nás, na Gymnáziu v Ostravě - Zábřehu.“ „Naše internetové stránky jsou Navštivte nás!“

12 Český rozhlas – regionální reklama
Cenová kalkulace : Kč Reklamní spot bude vysílán 2krát denně v rozmezí 9 až 12 hodin (pracovní den: 750 Kč, víkend: 700 Kč) a 15 až 18 hodin (pracovní den: 400 Kč, víkend: 400 Kč). Tato reklamní kampaň na Českém rozhlase bude probíhat po dobu 14 dní před Dnem otevřených dveří ( ). Navrhovaný obsah reklamního spotu: „Máte doma dítě? Dejte ho k nám hbitě!!! Více na Přijďte se za námi podívat.“

13 Městská hromadná doprava
Reklama se skládá z: reklamy na vybraných zastávkách letáků ve vozidlech MHD Důvod volby pro umístění reklamy do MHD je zřejmý. S prostředky hromadné dopravy se setkává denně mnoho lidí.

14 Reklama na vybraných zastávkách
Cenová kalkulace : Kč Vybrali jsme tyto frekventované zastávky v okolí našeho gymnázia: Hulvácká, Karpatská, Nové Výškovice, Dubina, ÚMOb Jih 2 000 Kč za 1 m² / 1 měsíc -> 5 x Kč -> Kč Reklama bude probíhat po dobu jednoho měsíce od 1.1. do

15 Letáky ve vozidlech Cenová kalkulace : 88 421 Kč
1000 ks letáků formátu A4 reklama bude probíhat po dobu 3 měsíců, v termínu před podáváním přihlášek na přijímací zkoušky podrobný rozpočet: prosinec ( 4 týdny ) – přirážka 10%; Kč leden ( 4 týdny ) – sleva 15%; Kč únor ( 3 týdny ) – sleva 15%; Kč tramvajové spoje v okolí školy: 2, 7, 6, 11, 17, 1 autobusové spoje v okolí školy: 77, 41, 31, 48, 60

16 Měsíčník Program Cenová kalkulace : 34 930 Kč
uplatnění mimořádné slevy 30% pro zatím neinzerující firmy programový a reklamní měsíčník Program je zdarma roznášen do schránek ostravských rodin s nákladem ks, proto je velmi vhodným artiklem pro umístění reklamy umístění reklamy: titulní strana navrhované číslo, ve kterém by měla být reklama zveřejněna: leden 2008 ( tj. měsíc, ve kterém se koná Den otevřených dveří )

17 Deník Cenová kalkulace: 172 710Kč
Reklama bude probíhat v měsíci Dne otevřených dveří, tedy v lednu Den Cena Pondělí 24 510 Kč Úterý 22 800 Kč Středa Čtvrtek Pátek 28 500 Kč Mediaplán leden Pondělí Úterý Středa Čtvrtek Pátek Sobota Neděle 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31

18 Den otevřených dveří Cenová kalkulace: 5 000 Kč
Zde využijeme možného potenciálu školy (budova, přilehlý areál, vybavení, profesoři, studenti i ostatní zaměstnanci školy) Den otevřených dveří s doprovodným programem bude probíhat v úterý od 15 do 18 hodin Součástí bude prohlídka školy a jejího areálu, prezentace školy, různé ukázky vybavení a dovedností studentů V dopoledních hodinách bude, v rámci atraktivnosti naší školy pro budoucí studenty, probíhat basketbalový turnaj v tělocvičně školy Pozvánka rozesílána em do škol

19 Pozvánka Den otevřených dveří V úterý se na škole Gymnázium Ostrava - Zábřeh uskuteční Den otevřených dveří. Tímto srdečně zveme všechny rodiče, budoucí studenty a uchazeče o studium na naší škole, aby nás přišli navštívit. Akce bude probíhat od 15:00 -18:00. Návštěvníkům budou zveřejněny učebny, posluchárny, laboratoře s ukázkami pokusů a také nově zrekonstruované hřiště. Těšíme se na Vás. Kontakt: Gymnázium Ostrava-Zábřeh Volgogradská 6a Ostrava-Zábřeh tel./fax:

20 Sportovní klání základních škol
Basketbalový turnaj Z celkového rozpočtu na propagaci školy bude odloženo 5 000 Kč na ceny pro účastníky turnaje Pozvánka rozesílána em do škol

21 Pozvánka Dne se v tělocvičně Gymnázia Ostrava-Zábřeh uskuteční basketbalový turnaj. Soutěžit se bude v pětičlenných družstvech. Zúčastnit se mohou všichni žáci nižšího stupně základních škol v Ostravě. Přihlášky se jmény účastníků a názvem školy zasílejte na naši adresu a to nejpozději do Začátek turnaje je v 8:00 a předpokládaný závěr ve 12:00. Těšíme se na hojnou účast. Adresa: Gymnázium Ostrava-Zábřeh Volgogradská 6a Ostrav-Zábřeh

22 Návštěva ZŠ V Ostravě se nachází 75 ZŠ. V rámci komunikační výchovy studenti SVS resp. ČjKV budou navštěvovat ZŠ a prezentovat naše gymnázium. Studenti budou podávat podrobné informace a rozdávat propagační materiál ( propisky, brožury, letáky, plakáty ) do škol.

23 Plakát: cílová skupina rodiče Celková cena: Kč 300 ks plakátů formátu A3 42 Kč barevný tisk + 5,50 Kč příplatek za lesk => cena jednoho plakátu je 47,50 Kč

24 Plakát: cílová skupina žáci

25 Leták: Celková cena: Kč cca letáků Typ papíru: Křída (135g) Barevnost: přední strana 4 barvy, zadní není Další požadavky: doprava, balení, výsek

26 Brožura: Celková cena: Kč Množství cca ks formátu A4 Využití školní tiskárny, černobílý tisk, bílý papír Do každé základní školy alespoň 20 brožur ( tzn ks ) ; dále dostupnost materiálu na Dni otevřených dveří Obsah: historie školy, úspěšnost absolventů, seznam volitelných předmětů, atd...

27 Propagační materiál Propisky s logem školy Celková cena: 11 800 Kč
Jedna potištěná propiska cca 6 Kč Vytvoření šablony 400 Kč Množství cca propisek

28 Ekonomické zhodnocení
Reklama Cena Rádio Impuls 77 700 Kč Český rozhlas 31 500 Kč Výroba reklamních spotů 3 500 Kč MHD zastávky 10 000 Kč MHD vozidla 88 421 Kč Deník Metro Měsíčník Program 34 930 Kč Sportovní klání 5 000 Kč Den otevřených dveří Brožury 4 000 Kč Letáky 12 250 Kč Plakáty 14 250 Kč Propisky 11 800 Kč Celková cena Zůstatek

29 Mediaplán Reklama Upřesnění Prosinec Leden Únor Spoty v rádiu Impuls
Český rozhlas MHD Zastávky Vozidla Inzerce v měsíčníku Program leden Inzerce v týdenníku Metro

30 Závěr Převedení návrhů do praxe by zvýšilo počet uchazečů o studium na našem gymnáziu a také pozvedlo prestiž školy, v důsledku čehož by došlo i k zvýšení úrovně našeho gymnázia. Za nejúčinnější prvek pro přilákání nových studentů považujeme výrazné letáky a plakáty, které snadno upoutají pozornost. Tím se naše gymnázium dostane do podvědomí široké veřejnosti. Nejproblematičtější oblastí práce, bylo vypracovaní časového harmonogramu, tak aby měl co nejvyšší účinnost a také dodržení finančního limitu. V závěru jsme ale vše skvěle zvládni a zůstala nám i finanční rezerva pro případnou potřebu, z důvodu výskytu jakýchkoli problémů.

31


Stáhnout ppt "Název projektu: Chceme Tebe, Tebe…i Tebe! Název tématu: Studuj na…"

Podobné prezentace


Reklamy Google