Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Seznam členů týmu: Marie Koutná Lenka Študentová Lucie Hrubá David Janda Petr Dej Pedagogický vedoucí týmu: Mgr. Iva Dombrovská Gymnázium Ostrava – Zábřeh.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Seznam členů týmu: Marie Koutná Lenka Študentová Lucie Hrubá David Janda Petr Dej Pedagogický vedoucí týmu: Mgr. Iva Dombrovská Gymnázium Ostrava – Zábřeh."— Transkript prezentace:

1

2 Seznam členů týmu: Marie Koutná Lenka Študentová Lucie Hrubá David Janda Petr Dej Pedagogický vedoucí týmu: Mgr. Iva Dombrovská Gymnázium Ostrava – Zábřeh Volgogradská 6a 700 30 Registrační číslo: 26

3  Výběr tématu  Cíle  Marketingový mix  Podrobný popis jednotlivých témat  Zhodnocení

4  Úkolem je zpracování návrhu propagace střední školy pro školní rok 2008/2009.  Výchozí předpoklady:  Plán zpracováváme pro školu, na které studujeme.  Náš rozpočet je limitován částkou 500 000,- Kč.  Musíme zajistit vše potřebné pro to, abychom školu prezentovali odpovídajícím způsobem.

5  Zvednout prestiž školy  Přilákat co nejvíc uchazečů o studium na naší škole  Zvýšit popularitu a zájem o naše gymnázium v Ostravě a okolí

6  Žáci nižšího stupně základních škol. Této skupiny se týkají spoty v rádiu Impuls, Den otevřených dveří, basketbalový turnaj a návštěva škol.  Rodiče, prarodiče a ostatní příbuzní potenciálních uchazečů o studium na naší škole. Této skupiny se týkají spoty v Českém rozhlase, reklamy ve vozidlech a na zastávkách MHD, inzerce v měsíčníku Program a deníku Metro.

7  Škola je dosud prezentována zejména vynikajícími výsledky studentů v odborných soutěžích ( bronzový Petr Juřík na Mezinárodní chemické olympiádě v roce 2007 ), aktivitou studentů ( organizace Dne Indie na naší škole – pozván byl i velvyslanec Indie pan P.S.Raghavan; Pražský model OSN a jiné... )

8  Chceme Tebe, Tebe… i Tebe!  Máte doma dítě? Dejte ho k nám hbitě!!!!

9  reklamních spotů v rádiích ( celková cena 109 200 Kč )‏  reklamy v prostředcích MHD města Ostravy ( 98 421 Kč )‏  inzerce v ostravském měsíčníku Program ( 34 930 Kč )‏  inzerce v deníku Metro ( 172 710 Kč )‏

10  Rozhlasový reklamní spot se skládá ze dvou mluvených hlasů, hudby a jiných efektů. Délka je 15 až 30 s. Cena za výrobu 3 500 Kč.  Reklamní spoty se budou vysílat ve dvou rádiích: a) rádio Impuls b) Český rozhlas Reklamy v obou rádiích jsou určeny jak pro rodiče a příbuzné, tak pro samotné potenciální uchazeče o studium na naší škole. Vybrali jsme, podle našeho názoru, oblíbená rádia na Ostravsku.

11  Cenová kalkulace : 77 700 Kč  Cena za jeden reklamní spot, který je publikován v rozmezí 6 až 9 h ráno a trvá 15 s je cca 1 295 Kč  Reklamní spot bude vysílán 2krát denně v daném rozmezí 6 až 9 h ráno  Tato reklamní kampaň bude probíhat na rádiu Impuls cca 30 dní před Dnem otevřených dveří ( 1.1. – 30.1. 2008 )  Navrhovaný obsah reklamního spotu: „Chceme tebe a tebe!!!“...... „A co mě?“..…“I tebe! Vy všichni můžete studovat u nás, na Gymnáziu v Ostravě - Zábřehu.“ „Naše internetové stránky jsou www.gyvolgova.cz. Navštivte nás!“ www.gyvolgova.cz

12  Cenová kalkulace :31 500 Kč  Reklamní spot bude vysílán 2krát denně v rozmezí 9 až 12 hodin (pracovní den: 750 Kč, víkend: 700 Kč) a 15 až 18 hodin (pracovní den: 400 Kč, víkend: 400 Kč).  Tato reklamní kampaň na Českém rozhlase bude probíhat po dobu 14 dní před Dnem otevřených dveří ( 7.1.-21.1. 2008 ).  Navrhovaný obsah reklamního spotu: „Máte doma dítě? Dejte ho k nám hbitě!!! Více na www.gyvolgova.cz. Přijďte se za námi podívat.“www.gyvolgova.cz

13 Reklama se skládá z:  reklamy na vybraných zastávkách  letáků ve vozidlech MHD Důvod volby pro umístění reklamy do MHD je zřejmý. S prostředky hromadné dopravy se setkává denně mnoho lidí.

14  Cenová kalkulace :10 000 Kč  Vybrali jsme tyto frekventované zastávky v okolí našeho gymnázia: Hulvácká, Karpatská, Nové Výškovice, Dubina, ÚMOb Jih  2 000 Kč za 1 m² / 1 měsíc -> 5 x 2 000 Kč -> 10 000 Kč  Reklama bude probíhat po dobu jednoho měsíce od 1.1. do 31.1.2008

15  Cenová kalkulace : 88 421 Kč  1000 ks letáků formátu A4  reklama bude probíhat po dobu 3 měsíců, v termínu před podáváním přihlášek na přijímací zkoušky  podrobný rozpočet: prosinec ( 4 týdny ) – přirážka 10%; 34 964 Kč leden ( 4 týdny ) – sleva 15%; 28 607 Kč únor ( 3 týdny ) – sleva 15%; 24 852 Kč  tramvajové spoje v okolí školy: 2, 7, 6, 11, 17, 1  autobusové spoje v okolí školy: 77, 41, 31, 48, 60

16  Cenová kalkulace : 34 930 Kč  uplatnění mimořádné slevy 30% pro zatím neinzerující firmy  programový a reklamní měsíčník Program je zdarma roznášen do schránek ostravských rodin s nákladem 134 000 ks, proto je velmi vhodným artiklem pro umístění reklamy  umístění reklamy: titulní strana  navrhované číslo, ve kterém by měla být reklama zveřejněna: leden 2008 ( tj. měsíc, ve kterém se koná Den otevřených dveří )

17  Cenová kalkulace: 172 710Kč  Reklama bude probíhat v měsíci Dne otevřených dveří, tedy v lednu DenCena Pondělí24 510 Kč Úterý22 800 Kč Středa22 800 Kč Čtvrtek22 800 Kč Pátek28 500 Kč PondělíÚterýStředaČtvrtekPátekSobotaNeděle 123456 78910111213 14151617181920 21222324252627 28293031

18  Cenová kalkulace: 5 000 Kč  Zde využijeme možného potenciálu školy (budova, přilehlý areál, vybavení, profesoři, studenti i ostatní zaměstnanci školy)  Den otevřených dveří s doprovodným programem bude probíhat v úterý 15.1. 2008 od 15 do 18 hodin  Součástí bude prohlídka školy a jejího areálu, prezentace školy, různé ukázky vybavení a dovedností studentů  V dopoledních hodinách bude, v rámci atraktivnosti naší školy pro budoucí studenty, probíhat basketbalový turnaj v tělocvičně školy  Pozvánka rozesílána e-mailem do škol

19 Den otevřených dveří V úterý 15. 1. 2008 se na škole Gymnázium Ostrava - Zábřeh uskuteční Den otevřených dveří. Tímto srdečně zveme všechny rodiče, budoucí studenty a uchazeče o studium na naší škole, aby nás přišli navštívit. Akce bude probíhat od 15:00 -18:00. Návštěvníkům budou zveřejněny učebny, posluchárny, laboratoře s ukázkami pokusů a také nově zrekonstruované hřiště. Těšíme se na Vás. Kontakt: Gymnázium Ostrava-Zábřeh Volgogradská 6a 700 30 Ostrava-Zábřeh tel./fax: 596 750 873 info@gyvolgova.cz

20  Basketbalový turnaj  Z celkového rozpočtu na propagaci školy bude odloženo 5 000 Kč na ceny pro účastníky turnaje  Pozvánka rozesílána e-mailem do škol

21 Dne 15. 1. 2008 se v tělocvičně Gymnázia Ostrava-Zábřeh uskuteční basketbalový turnaj. Soutěžit se bude v pětičlenných družstvech. Zúčastnit se mohou všichni žáci nižšího stupně základních škol v Ostravě. Přihlášky se jmény účastníků a názvem školy zasílejte na naši adresu a to nejpozději do 20. 12. 2008. Začátek turnaje je v 8:00 a předpokládaný závěr ve 12:00. Těšíme se na hojnou účast. Adresa: Gymnázium Ostrava-Zábřeh Volgogradská 6a 700 30 Ostrav-Zábřeh info@gyvolgova.cz

22  V Ostravě se nachází 75 ZŠ. V rámci komunikační výchovy studenti SVS resp. ČjKV budou navštěvovat ZŠ a prezentovat naše gymnázium.  Studenti budou podávat podrobné informace a rozdávat propagační materiál ( propisky, brožury, letáky, plakáty ) do škol.

23

24

25

26

27  Propisky s logem školy  Celková cena: 11 800 Kč  Jedna potištěná propiska cca 6 Kč  Vytvoření šablony 400 Kč  Množství cca 2 000 propisek

28 ReklamaCena Rádio Impuls77 700 Kč Český rozhlas31 500 Kč Výroba reklamních spotů3 500 Kč MHD zastávky10 000 Kč MHD vozidla88 421 Kč Deník Metro172 710 Kč Měsíčník Program34 930 Kč Sportovní klání5 000 Kč Den otevřených dveří5 000 Kč Brožury4 000 Kč Letáky12 250 Kč Plakáty14 250 Kč Propisky11 800 Kč Celková cena 471 061 Kč Zůstatek28 939 Kč

29 ReklamaUpřesněníProsinecLedenÚnor Spoty v rádiuImpuls1.1.-30.1. Český rozhlas7.1.-21.1. MHDZastávky1.1.-31.1. Vozidla3.12.-17.2. Inzerce v měsíčníkuProgramleden Inzerce v týdenníkuMetro3.1.-30.1.

30  Převedení návrhů do praxe by zvýšilo počet uchazečů o studium na našem gymnáziu a také pozvedlo prestiž školy, v důsledku čehož by došlo i k zvýšení úrovně našeho gymnázia.  Za nejúčinnější prvek pro přilákání nových studentů považujeme výrazné letáky a plakáty, které snadno upoutají pozornost. Tím se naše gymnázium dostane do podvědomí široké veřejnosti.  Nejproblematičtější oblastí práce, bylo vypracovaní časového harmonogramu, tak aby měl co nejvyšší účinnost a také dodržení finančního limitu. V závěru jsme ale vše skvěle zvládni a zůstala nám i finanční rezerva pro případnou potřebu, z důvodu výskytu jakýchkoli problémů.

31


Stáhnout ppt "Seznam členů týmu: Marie Koutná Lenka Študentová Lucie Hrubá David Janda Petr Dej Pedagogický vedoucí týmu: Mgr. Iva Dombrovská Gymnázium Ostrava – Zábřeh."

Podobné prezentace


Reklamy Google