Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Seznam členů týmu: Marie Koutná Lenka Študentová Lucie Hrubá David Janda Petr Dej Pedagogický vedoucí týmu: Mgr. Iva Dombrovská Gymnázium Ostrava – Zábřeh.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Seznam členů týmu: Marie Koutná Lenka Študentová Lucie Hrubá David Janda Petr Dej Pedagogický vedoucí týmu: Mgr. Iva Dombrovská Gymnázium Ostrava – Zábřeh."— Transkript prezentace:

1

2 Seznam členů týmu: Marie Koutná Lenka Študentová Lucie Hrubá David Janda Petr Dej Pedagogický vedoucí týmu: Mgr. Iva Dombrovská Gymnázium Ostrava – Zábřeh Volgogradská 6a Registrační číslo: 26

3  Výběr tématu  Cíle  Marketingový mix  Podrobný popis jednotlivých témat  Zhodnocení

4  Úkolem je zpracování návrhu propagace střední školy pro školní rok 2008/2009.  Výchozí předpoklady:  Plán zpracováváme pro školu, na které studujeme.  Náš rozpočet je limitován částkou ,- Kč.  Musíme zajistit vše potřebné pro to, abychom školu prezentovali odpovídajícím způsobem.

5  Zvednout prestiž školy  Přilákat co nejvíc uchazečů o studium na naší škole  Zvýšit popularitu a zájem o naše gymnázium v Ostravě a okolí

6  Žáci nižšího stupně základních škol. Této skupiny se týkají spoty v rádiu Impuls, Den otevřených dveří, basketbalový turnaj a návštěva škol.  Rodiče, prarodiče a ostatní příbuzní potenciálních uchazečů o studium na naší škole. Této skupiny se týkají spoty v Českém rozhlase, reklamy ve vozidlech a na zastávkách MHD, inzerce v měsíčníku Program a deníku Metro.

7  Škola je dosud prezentována zejména vynikajícími výsledky studentů v odborných soutěžích ( bronzový Petr Juřík na Mezinárodní chemické olympiádě v roce 2007 ), aktivitou studentů ( organizace Dne Indie na naší škole – pozván byl i velvyslanec Indie pan P.S.Raghavan; Pražský model OSN a jiné... )

8  Chceme Tebe, Tebe… i Tebe!  Máte doma dítě? Dejte ho k nám hbitě!!!!

9  reklamních spotů v rádiích ( celková cena Kč )‏  reklamy v prostředcích MHD města Ostravy ( Kč )‏  inzerce v ostravském měsíčníku Program ( Kč )‏  inzerce v deníku Metro ( Kč )‏

10  Rozhlasový reklamní spot se skládá ze dvou mluvených hlasů, hudby a jiných efektů. Délka je 15 až 30 s. Cena za výrobu Kč.  Reklamní spoty se budou vysílat ve dvou rádiích: a) rádio Impuls b) Český rozhlas Reklamy v obou rádiích jsou určeny jak pro rodiče a příbuzné, tak pro samotné potenciální uchazeče o studium na naší škole. Vybrali jsme, podle našeho názoru, oblíbená rádia na Ostravsku.

11  Cenová kalkulace : Kč  Cena za jeden reklamní spot, který je publikován v rozmezí 6 až 9 h ráno a trvá 15 s je cca Kč  Reklamní spot bude vysílán 2krát denně v daném rozmezí 6 až 9 h ráno  Tato reklamní kampaň bude probíhat na rádiu Impuls cca 30 dní před Dnem otevřených dveří ( 1.1. – )  Navrhovaný obsah reklamního spotu: „Chceme tebe a tebe!!!“ „A co mě?“..…“I tebe! Vy všichni můžete studovat u nás, na Gymnáziu v Ostravě - Zábřehu.“ „Naše internetové stránky jsou Navštivte nás!“

12  Cenová kalkulace : Kč  Reklamní spot bude vysílán 2krát denně v rozmezí 9 až 12 hodin (pracovní den: 750 Kč, víkend: 700 Kč) a 15 až 18 hodin (pracovní den: 400 Kč, víkend: 400 Kč).  Tato reklamní kampaň na Českém rozhlase bude probíhat po dobu 14 dní před Dnem otevřených dveří ( ).  Navrhovaný obsah reklamního spotu: „Máte doma dítě? Dejte ho k nám hbitě!!! Více na Přijďte se za námi podívat.“www.gyvolgova.cz

13 Reklama se skládá z:  reklamy na vybraných zastávkách  letáků ve vozidlech MHD Důvod volby pro umístění reklamy do MHD je zřejmý. S prostředky hromadné dopravy se setkává denně mnoho lidí.

14  Cenová kalkulace : Kč  Vybrali jsme tyto frekventované zastávky v okolí našeho gymnázia: Hulvácká, Karpatská, Nové Výškovice, Dubina, ÚMOb Jih  Kč za 1 m² / 1 měsíc -> 5 x Kč -> Kč  Reklama bude probíhat po dobu jednoho měsíce od 1.1. do

15  Cenová kalkulace : Kč  1000 ks letáků formátu A4  reklama bude probíhat po dobu 3 měsíců, v termínu před podáváním přihlášek na přijímací zkoušky  podrobný rozpočet: prosinec ( 4 týdny ) – přirážka 10%; Kč leden ( 4 týdny ) – sleva 15%; Kč únor ( 3 týdny ) – sleva 15%; Kč  tramvajové spoje v okolí školy: 2, 7, 6, 11, 17, 1  autobusové spoje v okolí školy: 77, 41, 31, 48, 60

16  Cenová kalkulace : Kč  uplatnění mimořádné slevy 30% pro zatím neinzerující firmy  programový a reklamní měsíčník Program je zdarma roznášen do schránek ostravských rodin s nákladem ks, proto je velmi vhodným artiklem pro umístění reklamy  umístění reklamy: titulní strana  navrhované číslo, ve kterém by měla být reklama zveřejněna: leden 2008 ( tj. měsíc, ve kterém se koná Den otevřených dveří )

17  Cenová kalkulace: Kč  Reklama bude probíhat v měsíci Dne otevřených dveří, tedy v lednu DenCena Pondělí Kč Úterý Kč Středa Kč Čtvrtek Kč Pátek Kč PondělíÚterýStředaČtvrtekPátekSobotaNeděle

18  Cenová kalkulace: Kč  Zde využijeme možného potenciálu školy (budova, přilehlý areál, vybavení, profesoři, studenti i ostatní zaměstnanci školy)  Den otevřených dveří s doprovodným programem bude probíhat v úterý od 15 do 18 hodin  Součástí bude prohlídka školy a jejího areálu, prezentace školy, různé ukázky vybavení a dovedností studentů  V dopoledních hodinách bude, v rámci atraktivnosti naší školy pro budoucí studenty, probíhat basketbalový turnaj v tělocvičně školy  Pozvánka rozesílána em do škol

19 Den otevřených dveří V úterý se na škole Gymnázium Ostrava - Zábřeh uskuteční Den otevřených dveří. Tímto srdečně zveme všechny rodiče, budoucí studenty a uchazeče o studium na naší škole, aby nás přišli navštívit. Akce bude probíhat od 15:00 -18:00. Návštěvníkům budou zveřejněny učebny, posluchárny, laboratoře s ukázkami pokusů a také nově zrekonstruované hřiště. Těšíme se na Vás. Kontakt: Gymnázium Ostrava-Zábřeh Volgogradská 6a Ostrava-Zábřeh tel./fax:

20  Basketbalový turnaj  Z celkového rozpočtu na propagaci školy bude odloženo Kč na ceny pro účastníky turnaje  Pozvánka rozesílána em do škol

21 Dne se v tělocvičně Gymnázia Ostrava-Zábřeh uskuteční basketbalový turnaj. Soutěžit se bude v pětičlenných družstvech. Zúčastnit se mohou všichni žáci nižšího stupně základních škol v Ostravě. Přihlášky se jmény účastníků a názvem školy zasílejte na naši adresu a to nejpozději do Začátek turnaje je v 8:00 a předpokládaný závěr ve 12:00. Těšíme se na hojnou účast. Adresa: Gymnázium Ostrava-Zábřeh Volgogradská 6a Ostrav-Zábřeh

22  V Ostravě se nachází 75 ZŠ. V rámci komunikační výchovy studenti SVS resp. ČjKV budou navštěvovat ZŠ a prezentovat naše gymnázium.  Studenti budou podávat podrobné informace a rozdávat propagační materiál ( propisky, brožury, letáky, plakáty ) do škol.

23

24

25

26

27  Propisky s logem školy  Celková cena: Kč  Jedna potištěná propiska cca 6 Kč  Vytvoření šablony 400 Kč  Množství cca propisek

28 ReklamaCena Rádio Impuls Kč Český rozhlas Kč Výroba reklamních spotů3 500 Kč MHD zastávky Kč MHD vozidla Kč Deník Metro Kč Měsíčník Program Kč Sportovní klání5 000 Kč Den otevřených dveří5 000 Kč Brožury4 000 Kč Letáky Kč Plakáty Kč Propisky Kč Celková cena Kč Zůstatek Kč

29 ReklamaUpřesněníProsinecLedenÚnor Spoty v rádiuImpuls Český rozhlas MHDZastávky Vozidla Inzerce v měsíčníkuProgramleden Inzerce v týdenníkuMetro

30  Převedení návrhů do praxe by zvýšilo počet uchazečů o studium na našem gymnáziu a také pozvedlo prestiž školy, v důsledku čehož by došlo i k zvýšení úrovně našeho gymnázia.  Za nejúčinnější prvek pro přilákání nových studentů považujeme výrazné letáky a plakáty, které snadno upoutají pozornost. Tím se naše gymnázium dostane do podvědomí široké veřejnosti.  Nejproblematičtější oblastí práce, bylo vypracovaní časového harmonogramu, tak aby měl co nejvyšší účinnost a také dodržení finančního limitu. V závěru jsme ale vše skvěle zvládni a zůstala nám i finanční rezerva pro případnou potřebu, z důvodu výskytu jakýchkoli problémů.

31


Stáhnout ppt "Seznam členů týmu: Marie Koutná Lenka Študentová Lucie Hrubá David Janda Petr Dej Pedagogický vedoucí týmu: Mgr. Iva Dombrovská Gymnázium Ostrava – Zábřeh."

Podobné prezentace


Reklamy Google