Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Muži jsou z Marsu a ženy z Venuše aneb jak muž a žena mohou žít spolu.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Muži jsou z Marsu a ženy z Venuše aneb jak muž a žena mohou žít spolu."— Transkript prezentace:

1 Muži jsou z Marsu a ženy z Venuše aneb jak muž a žena mohou žít spolu

2 2 Obsah: Přirozený ženský přístup a role matky. Přirozený ženský přístup a role matky. Přirozený mužský přístup a role otce. Přirozený mužský přístup a role otce. Vztahy v rodině. Vztahy v rodině. Vrozené a získané vztahy. Vrozené a získané vztahy. Princip zachování harmonie. Princip zachování harmonie. Collegiate Association Research for Principle

3 3 Muži jsou z Marsu Collegiate Association Research for Principle Ženy jsou z Venuše

4 4 Komunikační centrum ženského mozku má o 11% více hmoty než mozek muže a také centrum strachu je u ženského mozku větší. Komunikační centrum ženského mozku má o 11% více hmoty než mozek muže a také centrum strachu je u ženského mozku větší. Žena má větší periferní vidění. Žena má větší periferní vidění. Vlákna corpus callosum (spojení mezi oběma hemisférami) u ženského mozku jsou o 23% delší a je jich více – ženská intuice Vlákna corpus callosum (spojení mezi oběma hemisférami) u ženského mozku jsou o 23% delší a je jich více – ženská intuice Collegiate Association Research for Principle

5 5 Přirozený ženský přístup  atraktivní (x imponující)  vyčkávající (x vymáhající)  podporující (x vymezující)  akceptující ( x vyžadující)  akceptující ( x vyžadující) dostředivý  flirtuje, nesoupeří.  Vstřebává informace a jevy, vnitřně je zpracovává.  Pro ženu může být pravda A i B. Nevyžaduje jasné hranice, chce co nejvíc.  Přijímá věci jaké jsou a dokáže se přizpůsobit.

6 6  aktivně pasivní (x aktivní)  vcítivá ( x nevcítivý)  vcítivá ( x nevcítivý)  Pečuje o síť vztahů. (x vymezující)  Když má láskyplný vztah, uzavře se pro jiné muže.  Nejdřív emoce a vztah, pak teprve sex. Vzhled je tolik nezajímá.  Snaha o co největší propojení s dalšími lidmi. Vytváří rodinné hnízdo. dostředivý

7 7 Role matky  Uspořádává domácnost.  Miluje bezpodmínečnou láskou.  Vytváří rodinnou atmosféru pohody, harmonie a přijetí.  Dává dětem pocit bezpečí,  objetí, hlazení, mazlení,…  odpuštění a bezpodmínečné přijetí.  Učí dítě být citlivé a vnímavé vůči druhým.

8 8 Muži jsou z Marsu Mužský mozek má větší centrum sexuální aktivity, hněvu a akce. Mužský mozek má větší centrum sexuální aktivity, hněvu a akce. Když se muž necítí dobře, neví, co dělat, vylučuje se hormon kortizol. Když se muž necítí dobře, neví, co dělat, vylučuje se hormon kortizol. Mužský mozek je více specializován, pracuje více analyticky, postupně se probírá všemi detaily až dojde k řešení. Pracuje více přímočaře. Mužský mozek je více specializován, pracuje více analyticky, postupně se probírá všemi detaily až dojde k řešení. Pracuje více přímočaře. Collegiate Association Research for Principle

9 9 Přirozený mužský přístup  imponující (x atraktivní)  vymáhající (x vyčkávající)  vymezující (x podporující)  vyžadující (x akceptující)  vyžadující (x akceptující)  Podněcující - snaží se získat, soupeří.  Víc zaměřený na cíl, rychle se rozhoduje a rychle jedná.  Potřebuje jednoznačný výsledek a řešení – buď A nebo B. Dává hranice - tohle už ne.  Potřebuje rozhodovat a vnímat že je užitečný, nenahraditelný a důležitý. odstředivý

10 10  aktivní (x aktivně pasivní )  nevcítivý ( x vcítivá)  nevcítivý ( x vcítivá)  vymezující (x Pečuje o síť vztahů)  I když má láskyplný vztah, všímá si dalších žen.  První vnímá vzhled ženy a tvary, víc touží po sexu, pak teprve láska a vztah.  Snaha být co nejlepší, předvádí se. vytváří hierarchii. odstředivý

11 11 Role otce  Zabezpečuje rodinu.  Předává dětem zodpovědnost,  disciplínu,  schopnost přijímat následky za své činy,  cílevědomost,  sebedůvěru  odvahu riskovat.

12 12 Suplování rolí: Muž může suplovat roli ženy a matky, ale velmi ho to vyčerpává. Muž může suplovat roli ženy a matky, ale velmi ho to vyčerpává. Žena může suplovat roli muže a otce, ale velmi ji to vyčerpává. Žena může suplovat roli muže a otce, ale velmi ji to vyčerpává. Collegiate Association Research for Principle

13 13 Ženy potřebují především lásku a pozornost, pak teprve touží po pohlavním styku. Ženy potřebují především lásku a pozornost, pak teprve touží po pohlavním styku. Muži touží první po sexu, pak teprve po citu a vztahu. Muži touží první po sexu, pak teprve po citu a vztahu. Pokud jsou obě strany uspokojeny vztah se rozvíjí a prohlubuje. Pokud jsou obě strany uspokojeny vztah se rozvíjí a prohlubuje. Collegiate Association Research for Principle M ž Vztah muže a ženy

14 14 Milování osob, mezi kterými je rozvinut hluboký vztah, je zdrojem úžasné energie. Milování osob, mezi kterými je rozvinut hluboký vztah, je zdrojem úžasné energie. Milování v každém jiném případě je energetickou ztrátou - vede k únavě až nemoci. Milování v každém jiném případě je energetickou ztrátou - vede k únavě až nemoci. Pokud je vztah manželů dobrý, vytváří se hodně energie lásky pro výchovu dětí. Pokud je vztah manželů dobrý, vytváří se hodně energie lásky pro výchovu dětí. Collegiate Association Research for Principle M ž

15 15 Vztahy v rodině Muž a žena se vzájemně doplňují. Společně vytvářejí harmonický celek. V rodině jsou na sobě všichni závislí. muž žena Společné hodnoty děti

16 16 Vztahy vrozené a získané Vztahy vrozené Vznikají narozením. Jsme do nich vrženi, nelze je volit. Nelze je ztratit – jsou automatické. Lze je pouze naplnit nebo nenaplnit. Jsou trvalé i když nebyly naplněné. Spojují celé generace rodů. Jsou vždy vzájemné. Vztahy získané Vztahy získané Vznikají seznámením. Vznikají seznámením. Nejsou samozřejmé. Nejsou samozřejmé. Je možné je (ne)zvolit a (ne)získat. Je možné je (ne)zvolit a (ne)získat. Lze je kdykoli ztratit. Lze je kdykoli ztratit. Lze je vypěstovat z ničeho. Lze je vypěstovat z ničeho. Zanikají, pokud se o ně nepečuje. Zanikají, pokud se o ně nepečuje. Mohou spojit jen dva jedince a to ještě v závislosti na volbě obou. Mohou spojit jen dva jedince a to ještě v závislosti na volbě obou. Mohou být jednostranné. Mohou být jednostranné.

17 17 Náprava: Pokud vztah manželů selže a děti nezažijí „správnou“ lásku obou rodičů, musí potom ve vlastním manželství vynaložit mnohem větší úsilí. Pokud vztah manželů selže a děti nezažijí „správnou“ lásku obou rodičů, musí potom ve vlastním manželství vynaložit mnohem větší úsilí.  V rodu se předává smyčka negativních energií.  Pokud není po určitém počtu generací napraveno, rod končí. Collegiate Association Research for Principle

18 18 Muž a žena se doplňují Collegiate Association Research for Principle Manželský vztah muž žena JANG JIN 3 : 22 : 3 1 Je-li mužská část (jin) příliš silná, oslabuje ženskou část (jang) a naopak.

19 19 Princip snahy o zachování harmonie Nadměrný jang u ženy - připomíná boj dvou mužů Collegiate Association Research for Principle žena muž

20 20 Princip snahy o zachování harmonie Nadměrný jin u muže - připomíná soužití dvou žen Collegiate Association Research for Principle ženamuž

21 21 Princip snahy o zachování harmonie Dochází ke vzájemné kompenzaci nerovnováhy. Collegiate Association Research for Principle ženamuž žena muž

22 22 Náprava: Když je jangu nedostatek a jinu nadbytek, je třeba nejprve doplnit jang a pak vypustit jin. Když je jangu nedostatek a jinu nadbytek, je třeba nejprve doplnit jang a pak vypustit jin.  – nejdřív posílit muže Je-li nedostatek jinu a je nadbytek jangu, je třeba nejdříve doplnit jin a pak vypouštět jang. Je-li nedostatek jinu a je nadbytek jangu, je třeba nejdříve doplnit jin a pak vypouštět jang.  Nejprve podpořit ženu Collegiate Association Research for Principle

23 23 Na závěr Je důležité znát rodinnou situaci, ze které pocházíme, abychom věděli, na čem je třeba zapracovat. Je důležité znát rodinnou situaci, ze které pocházíme, abychom věděli, na čem je třeba zapracovat. Mezi podnětem a naší odezvou existuje prostor. V tomto prostoru leží naše svoboda a schopnost zvolit si. Mezi podnětem a naší odezvou existuje prostor. V tomto prostoru leží naše svoboda a schopnost zvolit si. Já jsem zodpovědná/ý za svůj osud. Já jsem zodpovědná/ý za svůj osud. Každý z nás může mít báječné manželství Každý z nás může mít báječné manželství a skvělou rodinu. a skvělou rodinu. Collegiate Association Research for Principle


Stáhnout ppt "Muži jsou z Marsu a ženy z Venuše aneb jak muž a žena mohou žít spolu."

Podobné prezentace


Reklamy Google