Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Jana Mrázová Cinema City International: Organizace PR aktivit ve filmovém průmyslu.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Jana Mrázová Cinema City International: Organizace PR aktivit ve filmovém průmyslu."— Transkript prezentace:

1 Jana Mrázová Cinema City International: Organizace PR aktivit ve filmovém průmyslu

2 Náplň práce marketing koordinátora v Cinema City: IMAX – Příprava programů, filmů – Koordinace VIP premiér Webové stránky Komunikace s distributory, s PR agenturou, dalšími mediálními koordinátory Hledání barter partnerů Tvorba další PR aktivity

3 Další povinnosti: – Rebranding – PF – Ladies Nights – Nahrávání hlasové linky pro IMAX – Poskytování rozhovorů pro novináře – Tiskové zprávy

4 Co je IMAX Technologicky nejkvalitnější 3D kino. Využívají se 2 projektory – obraz je mnohem jasnější než při použití jednoho projektoru pro 3D Geometrie sálu – 3D obraz vyplní celé zorné pole diváka a divák je tedy vtažen více do děje než v běžném sále = obraz více vystupuje z plátna

5

6

7 Příprava filmu v IMAX 1.Celovečerní filmy DMR – materiály od českého distributora (např. Harry Potter, Kocour v botách) 2.Dokumenty – připravujeme kompletně vše. Materiály získáváme přímo od distributora ze zahraničí (Návrat do divočiny, Hubble)

8 Příprava filmu v IMAX  Komunikace s PR agenturou  Příprava vizuálů  Samotná příprava VIP premiéry  Příprava budgetu  Příprava víkendových aktivit  Komunikace s kinem, obchodním centrem

9 Děkuji za pozornost a neviděnou v kině IMAX


Stáhnout ppt "Jana Mrázová Cinema City International: Organizace PR aktivit ve filmovém průmyslu."

Podobné prezentace


Reklamy Google