Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Etika v podnikání Martina Šmidochová, Personální ředitelka společnosti Microsoft 14.-17.6. 2008.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Etika v podnikání Martina Šmidochová, Personální ředitelka společnosti Microsoft 14.-17.6. 2008."— Transkript prezentace:

1 Etika v podnikání Martina Šmidochová, Personální ředitelka společnosti Microsoft

2 Podpora různorodosti Různorodost Pohlaví Věk Kultura a pracovní styl Zaměstnávání postižených obyvatel „Employee Involvement Program“

3 FIREMNÍ KULTURA

4 Firemní kultura Firemní strategie Interní komunikace Leadership styl Historie Poslání Hodnoty Strategie Interní komunikace Etiketa, standardy chování Motivace Manažerský styl Kompetence Procesy

5 Poslání a hodnoty

6 Sladění 2 hledisek: Zaměření na výkon a zdraví organizace organizace Faktory firemní kulturyVliv na obchod Zaměření na zákazníka Zaměření Zodpověy Začlenění Řešit úkoly pro Microsoft Jasné priority, plánování Říďí spokojenosti zákazníků a tržeb Řídí výkonnost Umožňuje se zaměřit na MS celosvětové cíle a budoucnost Transparentnost Jasný, jednoduchý proces rozhodování Manažerská excelence Buduje důvěru ve vedení a společnostů informovanost umožňuje lepší rozhodování Řídí výsledky, probouzí nadšeníŘídí výsledky, probouzí nadšení Umožňuje hbitost, minimalizuke zmatek Jasnost struktury a rolí Spolupráce mezi jendotkami Zahrnutí Umožňuje efektivní spolupráci, zjednodušuje kariérový rozvoj  Řídí pozitivní zkušenost zaměstnanců a zákazníků  Přináší zlepšení integrace, zajišťuje přehlednost pro zákazníka

7 Interní komunikace aneb jak být informován MS Prague Subsidiary Czech Spam Hyena Nástroje Csportal RSS MS Insider Internal Campaigns Org. chart Nástěnka Setkání Sub Meeting Employee breakfast Hot Floor Firemní akce (společenské, strategické)

8 Interní komunikace aneb jak dát zpětnou vazbu, zapojit se a být odměněn Zpětná vazba Průzkumy Suggestion boxes Hot Floor Manažer, HR, IC Odměna Motivační programy Zapojit se „Employee Involvement“ Program Virtuální týmy

9 Styl řízení

10 PŘÍPADOVÉ STUDIE A PROJEKTY

11 Firemní kultura v projektech Cíl: -Zdokonalit naše firemní procesy -Přejít z „rodinného“ řízení k profesionálnímu řízení -Zlepšit řízení nákladů -Více času trávit se zákazníky One face (Saratoga) Internal One Face (CPE) Living the brand I (Extrémní růst) 1 st Quality (Extrémní růst) Operational excellence (GM) Culture transformation (GM) Cíl: -Přejít „z“ „k“ -Sladění výkonnosti a zdraví organizace Cíl: -Ulehčit spolupráci a komunikaci mezizaměstnan ci -Rychleji zapracovat nastupující a přestupující zaměstnance -Neustále zlepšovat kvalitu služeb poskytovanou zákazníkům Cíl: Posílení vnímání firemních hodnot Cíl: -Zákazník pozná, že mluví s MS -Příjemný člověk a profesionál -Zvýšení důvěry v MS na základě zkušenosti -Navázat na standardy Zákaznického centra a recepce Cíl: Zakazník: -pozná, že mluví s MS -mluví s profesionálem - mluví s příjemným člověkem -věří v MS

12 One face  Cíl: Sjednotit komunikační dovednosti pracovníků jednotlivých Call Center pracujících pro Microsoft ČR a Microsoft SR.  Zákazník:  Poznám, že mluvím s Microsoftem  Mluvím s profesionálem  Mluvím se skvělým/příjemným člověkem  Získám důvěru/Věřím

13 PRŮBĚH A NAČASOVÁNÍ říjen 2003listopadprosinecleden 2004únorbřezen Analýza potřeb Standardy – příprava manuálu Standardy Školení -jednotná pravidla, telefonování, standardy, 2+1 den Hodnocení 1. fáze projektu Individuální školení podle potřeb jednotlivých částí call centra Kontrola vyhodnocení I. Fáze projektuII. Fáze projektu

14 Internal One Face CÍL:  Zákazník pozná, že mluví s jedním MS  Příjemný člověk a profesionál  Zvýšení důvěru v MS na základě zkušenosti  Navázat na existující standardy Zákaznického centra a recepce MOŽNÉ OBLASTI:  Jednotný podpis v u  Jasná pravidla komunikace a přepojování – recepce a asistentky (kdy komu mohou davat cisla, jak odpovidat, atd...)  Doporučení na představování se do telefonu  Jednotné formuláře (fax, hlavičkový papír, vizitky...)  Image – jednotná prezentace (*.ppt; inzerce)  Web stránky (CSPortál)

15 „Living the Brand“  „ Hlavním cílem programu je posílení vnímání firemních hodnot. K tomuto cíli vedou různé cesty, my jsme si vybrali cestu spojenou se zážitkem. Touto formou si chceme jednotlivé hodnoty uvědomit a správně pochopit jejich hlubší souvislosti. Vše se bude odehrávat na pozadí plnění různě složitých úkolů, z čehož vyplyne náležitá odměna.  Program One Microsoft - Living The Brand je hlavně o lidech. Lidé v naší frimě byli, jsou a budou těmi, kteří stojí v centru naší pozornosti. S kvalitou lidí roste a padá každá firma. Komunikace, spolupráce, správné rozdělení týmových rolí, tvůrčí myšlení, řešení krizových situací, zdánlivý risk či radost z výsledku jsou činnosti, které na akci Living The Brand nebudou rozhodně chybět.  Celý program je připravován kolem našich firemních hodnot, které jste už mnohokrát viděli, slyšeli anebo četli ve firemních materiálech. Living The Brand je první příležitostí k tomu, abychom si naše firemní hodnoty zažili. Přemýšlíte, jak se dají „zažít“ hodnoty? Nechte se překvapit. Nápovědu stále můžete naleznout na CS Portálu.“

16 Jak se chováme uvnitř firmy, tak se projeví i venku.

17 Výstupy  Etický kodex, Business Conduct  Standardy pro Call centrum  Tanec se zákazníkem

18 Visit:


Stáhnout ppt "Etika v podnikání Martina Šmidochová, Personální ředitelka společnosti Microsoft 14.-17.6. 2008."

Podobné prezentace


Reklamy Google