Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Jak komunikovat a prodávat výstupy UX designu “Čersté designy. Nejlepší kvalita. Jen 200,- za kilo.” WebExpo 2011 Jan “Dobře, pár si jich.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Jak komunikovat a prodávat výstupy UX designu “Čersté designy. Nejlepší kvalita. Jen 200,- za kilo.” WebExpo 2011 Jan “Dobře, pár si jich."— Transkript prezentace:

1 Jak komunikovat a prodávat výstupy UX designu “Čersté designy. Nejlepší kvalita. Jen 200,- za kilo.” WebExpo 2011 Jan “Dobře, pár si jich vezmu.”

2 O čem to bude? 1. Design je o

3 O čem to bude? 1. Design je o komunikaci 2. Jak prezentovat

4 O čem to bude? 1. Design je o komunikaci 2. Jak prezentovat design 3. Navrhování výstupů designu (Designing design

5 Na tom jak prezentujete design záleží. A

6 Problém: UX Design je koncepční a

7 Prodáváme většinou ‘jen’ nápady Musíme umět své designy

8 UX je Jsme jen tak dobří jako naše

9 Nadchněte a zapojte je Zapojte všechny kdo májí na výsledku zájem

10 @JanSru Dělejte kolaborativní meetingy

11 Je to o

12 Nepřistupujte k tomu Nebuďte jako politik razící jen svůj program: “Toto je jediné správné řešení.”

13 Ale Buďte jako čarodějův učeň “Chybí mi tu něco?” “Jak by se to dalo zlepšit?”

14 Mluvte jejich Optimilizace konverzních ‘trychtýřů’ Zlepšení uživatelského prožitku VS.

15 2. Jak prezentovat design

16 Jak prezentoval design Strukturujte prezentace Třeba pomocí frameworku z knihy Communicating Design

17 Jak to prodat Nebose inspirujete z Consumer Buying Behaviour

18 Jak to prodat Consumer Buying Behaviour Theory: 1.Problem

19 Jak to prodat Consumer Buying Behaviour Theory: 1.Problem recognition 2.Information

20 Jak to prodat Consumer Buying Behaviour Theory: 1.Problem recognition 2.Information search 3.Options

21 Jak to prodat Consumer Buying Behaviour Theory: 1.Problem recognition 2.Information search 3.Options evaluation 4.Purchase

22 Jak to prodat Consumer Buying Behaviour Theory: 1.Problem recognition 2.Information search 3.Options evaluation 4.Purchase decision 5.Post-purchase

23 Jak to prodat Nejdříve vysvětlete problém. Shodnou se všichni co ten problém vlastně je? Design 1. Problem recognition

24 @JanSru Prezentujte informace které vymezují možnosti řešení daného problému. (tzv. Design constraints) Persona Jak to prodat 2. Information search

25 Ukažte několik různých řešení, které jste zvážili... Concept one Concept one Concept two Concept two Concept three Concept three Jak to 3. Options evaluation

26 Ukažte několik různých řešení, které jste zvážili... …a zavrhli Concept one Concept one Concept two Concept two Concept three Concept three Jak to 3. Options evaluation

27 Vysvětlete proč to řešení, které navrhujete je to nejlepší. (Jak jste k tomu dospěli?) Concept two Concept two Jak to 4. Purchase decision

28 Zdokumentujte designová rozhodnutí pro později. Concept two Concept two Jak to 5. Post-purchase evaluation Benefits 1.… 2…. 3….

29 Zdokumentujte designová rozhodnutí pro později. & Otestujte designy se zákazníky. Concept two Concept two How to get buy-in for your 5. Post-purchase evaluation TESTED

30 Vždy mějte v rukávu executive

31 3. Navrhování výstupů designu

32 Anatomie UX Design výstupů UX Design výstupy mají dvě vrstvy: Nápady (co) Prezentace

33 Více přemýšlení o Nápadech, méně přemýšlení o

34 Výstupy musí být použitelné

35 Jakob Nielsen poradí jak to udělat: Consistency Recognition rather than recall Aesthetic and minimalist Výstupy musí být použitelné

36 @JanSru Výstupy musí být prioritizované Zvýrazněte to důležité …a potlačte irelevantní detaily

37 Typické UX Design výstupy

38 Dělejte je: Uvěřitelné Přehledné a srovnávatelné Vizuálně přívětivé

39

40

41 Modify

42 CRAP principles: Contrast Repetition Alignment Wireframy

43 CRAP principles: Contrast Repetition Alignment

44 Wireframy CRAP principles: Contrast Repetition Alignment

45 Wireframy CRAP principles: Contrast Repetition Alignment

46 Wireframy CRAP principles: Contrast Repetition Alignment

47 Wireframy Používejte barvy Annotace jsou tu snadno

48 Vždy vytvořte ‘cover sheet’ Popište - Kontext a účel - Status (Draft, For Sign-off, Final) - a třeba i

49 Vždy vytvořte ‘cover sheet’ Popište - Kontext a účel - Status (Draft, For Sign-off, Final) - a třeba i changelog Vaše výstupy se musí umět ubránit i bez

50

51 Image credits All remaining images: © Flow

52 ? ? A co Vy Jak komunikujete a prodáváte svoje designy? Find me on

53 Odneste si tři věci: 1. Vložte úsilý do komunikace Vašich

54 Odneste si tři věci: 1. Vložte úsilý do komunikace Vašich designů 2. Strukturujte design prezentace

55 Odneste si tři věci: 1. Vložte úsilý do komunikace Vašich designů 2. Strukturujte design prezentace pečlivě 3. Aplikujte poznatky z použitelnosti a informačního designu k vylepšení Vaší projektové

56 Přečtěte si: Find me on


Stáhnout ppt "Jak komunikovat a prodávat výstupy UX designu “Čersté designy. Nejlepší kvalita. Jen 200,- za kilo.” WebExpo 2011 Jan “Dobře, pár si jich."

Podobné prezentace


Reklamy Google