Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Neberte nám naši hru. Pražský fotbalový svaz (PFS) – mládež WWW.FOTBALPRAHA.CZ Rozvoj a podpora mládežnického fotbalu je jedním ze základních cílů PFS.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Neberte nám naši hru. Pražský fotbalový svaz (PFS) – mládež WWW.FOTBALPRAHA.CZ Rozvoj a podpora mládežnického fotbalu je jedním ze základních cílů PFS."— Transkript prezentace:

1 Neberte nám naši hru

2 Pražský fotbalový svaz (PFS) – mládež Rozvoj a podpora mládežnického fotbalu je jedním ze základních cílů PFS PFS si jednoznačně uvědomuje svoji společenskou odpovědnost v této oblasti PFS organizuje soutěže v kategoriích: Mladší přípravka (od 6 do 8 let) – 8 soutěží Starší přípravka (od 8 do 10 let) – 9 soutěží Mladší žáci (od 10 do 12 let) – 6 soutěží Starší žáci (od 12 do 14 let) – 4 soutěže Mladší dorost (od 14 do 16 let) – 2 soutěže Celkem je v rámci PFS v mládežnických kategoriích registrováno více než 15tis hráčů PFS organizuje Dětský fotbalový pohár, největší turnaj pro žáky 1. a 2. tříd ZŠ

3 CÍLE PROJEKTU Upozornit na negativní aspekty působení rodičů na děti (mladé fotbalisty) Dlouhodobě působit na rodiče s cílem změnit jejich nazírání na sportovní aktivity dětí Propagace myšlenek fair-play a úcty k soupeři Zvýšit povědomí o problematice tréninku dětí u rodičů Cílová skupina projektu: Rodiče a děti ve věku 6-10 let (mladší a starší přípravka) Nepřímé působení rovněž na trenéry, funkcionáře, hráče i širší veřejnost

4 ANALÝZA SOUČASNÉ SITUACE Negativní vlivy na mládežnický fotbal: Rodiče (avšak i někteří trenéři a funkcionáři) kladou přílišný důraz na výsledky hráčů (týmu) Úspěchů chtějí dosáhnout okamžitě a vyvíjejí tak neadekvátní tlak na hráče i trenéry Rodiče si prostřednictvím svých dětí chtějí často realizovat vlastní nenaplněné aspirace Není brán zřetel na nepřipravenost dětského organismu na jednostrannou zátěž spojenou s pouhým „drilem“ fotbalových dovedností Děti nejsou vychovávány k pokoře a v duchu myšlenek fair-play ve Švýcarsku Důsledky výše zmíněných vlivů: Na děti tohoto věku je kladen nepřiměřeně vysoký psychický a často i fyzický tlak Postupně se vytrácí úcta ke spoluhráčům i protihráčům, což se následně přenáší i do vyšších věkových kategorií

5 NA CO CHCEME UPOZORNIT Mládežnický fotbal není totéž co fotbal dospělých U dětí nejsou důležité výsledky, ale především radost a prožitek ze hry Důležité je rovnoměrné zapojení všech dětí bez ohledu na výkonnost, týmové pojetí a uvolněná (přátelská) atmosféra Fotbal má integrovat a socializovat, nikoliv rozdělovat Fotbal má děti vychovávat k aktivnímu životnímu stylu a působit jako prevence proti užívání drog Důležitá je pestrost a rozmanitost tréninku, není vhodné se jen jednostranně věnovat trénování fotbalových dovedností  negativní dopad na budoucí zdravotní stav hráčů a pravděpodobnost vzniku zranění Role rodičů spatřována ve zdravé podpoře jejich dětí, „zdravém“ fandění a výpomoci v případě potřeby během tréninků, nikoliv v zasahování do systému tréninku či pokřikování během utkání na rozhodčí, soupeře a ostatní diváky

6 PLÁNOVANÉ AKTIVITY Spuštění projektu Tisková konference Ligové utkání AC Sparta Praha x FK Teplice Video spot Silný, emoční 30sek spot, prezentace na internetu, na stadionech, v rámci TV přenosů Kodex slušného rodiče Patroni projektu a odborný garanti Celkem 5 patronů z řad aktivních nebo bývalých hráčů Garanti projektu jsou renomované osobnosti z oblasti sportovní psychologie a tělovýchovného lékařství PFS Promo týmy Speciální promo týmy aktivně navštěvují jednotlivé utkání v přípravkových kategoriích PR aktivity, TV debata, speciální web stránky Využití odborných garantů a patronů

7 PLÁNOVANÉ AKTIVITY – spuštění projektu Tisková konference Spuštění celého projektu Představení Kodexu slušného rodiče a video spotu Osobní účast patronů projektu a odborných garantů Ligové utkání AC Sparta Praha vs. FK Teplice Nástup doprovodu hráčů v tričkách kampaně Poločasový TV rozhovor a prezentace kampaně Prezentace video spotu na stadionu a v TV Distribuce Kodexu slušného rodiče fanouškům

8 PLÁNOVANÉ AKTIVITY – video spot Silný, emoční video-spot v délce 30 vteřin Autor spotu - Jakub Kohák (absolutní špička mezi režiséry reklamních spotů) Využití spotu: Web PFS, facebookový profil projektu, Youtube, virální šíření po internetu Projekce na velkoplošných obrazovkách při ligových utkáních „pražských ligových týmů“ Možné zařazení do TV vysílání v rámci ligových utkání

9 Patroni projektu a odborní garanti Patroni projektu Aktivní nebo bývalý hráči Celkem 5 patronů, každý by měl být spojen s jedním pražským ligovým týmem Mělo by se zároveň jednat o hráče s dítětem ve věku 6 až 10 let nebo o bývalého hráče, jež vychoval „svého nástupce“ např. Martin Frýdek vs. Martin Frýdek jr. Využití patronů v PR článcích, rozhovorech atd., prezentace jejich názorů na výchovu sportovců atd. Odborní garanti 2 až 3 osobnosti s oblasti sportovní psychologie a tělovýchovného lékařství Akcent především na negativní vliv nadměrné psychické a jednostranné fyzické zátěže na mladý organismus Prezentace jejich názorů v médiích, publikování odborných textů atd.

10 PLÁNOVANÉ AKTIVITY – promo týmy Složení PFS týmu Vedoucí týmu, maskot, fotograf a dvě hostesky PFS tým navštíví minimálně 20 utkání v přípravkových soutěžích Scénář akce Oficiální nástup k utkání v tričkách „Neberte nám naši hru“ za přítomnosti maskota a fotografa Děti obdrží od hostesek kartičku tzv. Kodex rodiče, kterou odevzdají před utkání svým rodičům a příbuzným Po utkání focení dětí společně s jejich rodiči u projektového roll up banneru (za odměnu obdrží voucher od partnera projektu nebo drobný dárek) Průběžné sbírání podpisů rodičů (dospělých) do Kodexu slušného rodiče Soutěž pro týmy Tým, který získá největší množství podpisů do Kodexu slušného rodiče, obdrží věcné ceny od partnerů PFS

11 Kodex slušného rodiče Silný, emočně zaměřený text Distribuce formou „kartiček“, které rozdávají děti svým rodičům Prezentace Kodexu v médiích, na ligových utkáních, na stránkách pražských klubů Kodex je možno podepisovat od rodičů a fanoušků Soutěž mezi kluby, kdo bude mít nejvíce podpisů

12 ČASOVÝ HARMONOGRAM Přípravná fáze, organizační zajištění plánovaných aktivit1. 3. – Spuštění web stránek Tisková konference Prezentace na utkání AC Sparta Praha vs. FK Teplice Realizace aktivit projektu – Shrnutí a evaluace projektu –

13 KONTAKTY Pražský fotbalový svaz Kozí 915/7, Praha 1 Tel: , Dušan Svoboda - Předseda VV PFS Petr Veselý - marketing manager PFS Tel.:

14 DĚKUJEME ZA POZORNOST


Stáhnout ppt "Neberte nám naši hru. Pražský fotbalový svaz (PFS) – mládež WWW.FOTBALPRAHA.CZ Rozvoj a podpora mládežnického fotbalu je jedním ze základních cílů PFS."

Podobné prezentace


Reklamy Google