Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Reklamní nabídka 2008/2009.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Reklamní nabídka 2008/2009."— Transkript prezentace:

1 Reklamní nabídka 2008/2009

2 BASKETBAL PARDUBICE více jak 50letá tradice

3 O společnosti BK Pardubice a.s.
S odkazem na 50letou tradici basketbalu v Pardubicích vstoupil Basketbalový klub Synthesia Pardubice do kvalitativně nové etapy svého působení. Díky úzké spolupráci s pardubickou radnicí využívá od sezóny 2006/2007 pro zápasy A-týmu komfortu ČEZ Arény – jedné z nejmodernějších hal v České republice. Určitě i to přispívá k tomu, že se zápasy pardubického týmu mohou chlubit suverénně nejvyšší návštěvností v Mattoni NBL – zatím posledním rekordním číslem je návštěva diváků na zápase s ČEZ Basketball Nymburk (7. ledna 2007). Klub získal na jaře 2007 nového strategického partnera, jímž je skupina Natland a v návaznosti na tento krok se přetransformoval z občanského sdružení na ambiciózní akciovou společnost BK Pardubice a. s Vizí klubu je hrát dlouhodobě kvalitní basketbal na základě jasně daných pilířích rozvoje, profesionálním zázemím a přístupu. O společnosti BK Pardubice a.s.

4 Projekt má své pilíře Naše vize je založena na tradici.
TOP tým mattoni NBL, český pohár, EP Marketing cílíme na návštěvnost, partnery, média… Mládež pevné základy projektu Skauting spolupráce Zázemí fanoušci Charita podpora projektů záštitou, boj proti drogám, nemocnice, postižené děti  4

5 A-TÝM 2007/2008 aneb bronzová sezona
Mattoni NBL bronzové medaile Evropský pohár 3.místo Český pohár 3.místo Návštěvnost: 1.místo v MNBL Reprezentace: zastoupení ve všech kategoriích  5

6 MATTONI NBL 2007/2008 BK Pardubice – bronzový tým
 6

7 BK SYNTHESIA PARDUBICE 2008 / 2009
soupiska H R Á Č I: Rozehrávači: Sanders Levell /USA/, Gaidamavicius Tomas/Litva/, Grepl Tomáš Křídla: Sýkora Martin /Slovensko/, Sirvydis Virginijus /Litva/, Špaček Jan, Payne Lavell /USA/ Pivoti: Gamma Kamaldin /Chorvatsko/, Šteffel David, Jelínek Jiří, Vošlajer Tomáš, Majerik Peter Mladí hráči: Moravec Luboš, Harčár Pavel R E A L I Z A Č N Í T Ý M: Manažer týmu a tis.mluvčí: Stara Pavel Hlavní trenér: Vojtko Ivan /Slovensko/ Tech.asistent: Grepl Tomáš /licence A v Německu/ Lékař týmu: Mudr. Petráň Bedřich Ved.týmu: Horyna Ivan Masér/fyzioterapeut: Šmíd Jiří Z M Ě N Y: Odešli: Sullivan Philips /USA,UK/, Novotný Jiří, Williams Tarvis /USA/, Svitek Štefan /Slovensko/, Přibyl Marián /ukončil kariéru/   Přišli: Gaidamavicius Tomas /Litva/, Grepl Tomáš /ČR/, Sirvydis Virginijus /Litva/, Payne Lavell /USA/, Šteffel David /ČR/  7

8 Návštěvnost (doma + venku) …50 000 + PO Celková návštěvnost Mattoni NBL cca 280 000
Jasně nejvyšší návštěvnost v ČR BK Pardubice ČEZ ARENA Nejvyšší návštěvnost doma ze všech týmů MNBL 2007/2008 Nejvyšší průměrná návštěvnost na 1 utkání (1 500) Nejvyšší návštěvnost v play off: 3 utkání – lidí, zároveň tedy nejvyšší průměr v play-off Nejvyšší návštěvnost na jednom utkání MNBL (3 500 lidí)  8

9 Televizní přenosy 11 + stejný počet repríz (více jak 2 200 min)
27.10 TV přenos 8.kolo BK Pardubice - ČEZ Basket Nymburk 09.11 11.kolo BK Kondoři Liberec - BK Pardubice 01.02 25.kolo USK Praha - BK Pardubice 16.03 35.kolo BK Sadská - BK Pardubice 04.04 40.kolo Geofin Nový Jičín - BK Pardubice 09.04 41.kolo 06.05 play-off BK Pardubice – BK Děčín 09.05 BK Děčín - BK Pardubice 13.05 ČEZ Basket Nymburk - BK Pardubice 16.05 20.05  9

10 Mládež BK Pardubice tradice, líheň skvělých hráčů, špička v ČR
CÍL: Koncepce práce s basketbalovými talenty ve všech kategoriích U18 JUNIOŘI (EXTRALIGA) U18 „B“ JUNIOŘI U16 KADETI (EXTRALIGA) U16 „B“ KADETI U14 ŽÁCI U14 „B“ ŽÁCI U13 STARŠÍ MINIŽÁCI U12 MLADŠÍ MINIŽÁCI U11 NEJMLADŠÍ MINI. Trenéři: šéftrenér mládeže + 6 trenérů  10

11 Základní nabídka reklamních produktů „Naše profesionalita jako nástroj pro Vaši marketingovou strategii.“ propagace na hrací ploše propagace na reklamních panelech u hrací plochy new LED PANELY - REKLAMNÍ ELEKTRONICKÉ PANELY prezentace na kostce v ČEZ Aréně reklama v zázemí haly (VIP místnost, press room, chodby, schody) reklama na dresech a sportovních oděvech hráčů reklama v propagačních a tiskových materiálech klubu automobily hráčů, V.I.P. karty, permanentky na utkání, programy utkání, webové stránky klubu, sponzor utkání sponzor utkání vytvoření sponzorských balíčky (hlavní partner klubu, partner klubu) reklama na internetových stránkách klubu další možnosti- individuální řešení Připravíme Vám cenovou nabídku dle Vašich požadavků nebo předložíme ceník jednotlivých produktů.  11

12 Reklama na dresech …a ostatním oblečení hráčů A- týmu
Dres, trenýrky, WARM UP, tepláková souprava cenové rozlišení dle umístění loga, velikosti a pozici Mediální zásah: tiskoviny, noviny, www- reportáže, tabulky, zajímavosti… TV- přímé přenosy, záznamy, komentáře, reportáže, zpravodajství, statistiky…  12

13 Reklamní panely v ČEZ ARENĚ NEW LED panely
LED panely – nejmodernější technologie pro Vaši prezentaci Mediální zásah: TV přímé přenosy, záznamy, zpravodajství… Fotodokumentace: noviny, www, zpravodaje apod. Akce: Mattoni NBL a další dle smluv (MČR veslování, sportovní rokenrol…)  13

14 Reklama na palubovce Mediální zásah: TV- přímé přenosy, záznamy, zpravodajství… Fotodokumentace: noviny, www, zpravodaje… Akce: Mattoni NBL a další dle smluv (MČR veslování, sportovní rokenrol…)  14

15 PREZENTACE na kostce v ČEZ Aréně
 15

16 Ostatní reklamní nosiče
V.I.P prostory (reklamní panel) Press room (reklamní panel) Auta hráčů FANSHOP a eFANSHOP Propagační věci Cheerleaders www stránky  16

17 Tiskoviny, download, IT Ročenka Mattoni NBL Time-out, Years book
Programy k utkání Plakáty, karty hráčů Wallpapery Pozvánky, vizitky, hlavičkové papíry, kalendáříky  17

18 Internetové stránky www.bkpardubice.cz
 18

19 ČEZ ARENA SHOW FANPOT – celosezoní projekt pro fanoušky
FANPOT- projekt podpory nárůstu návštěvnosti v ČEZ ARENĚ Za každé překonání rekordu v návštěvě domácího utkání Klub věnuje 20% na charitu ze vstupného Aktuální FANPOT bude viditelný při utkáních a prezentovaný v mediích a na www stránkách Chceme lámat společně s fanoušky rekordy návštěvnosti na basketbal v MNBL, jak na 1. utkání, tak za celou sezonu. SHOW při utkáních jako návaznost na podporu akce FANPOT CHEERLEADERS BREAKDANCE a další Maskot Hymna Nástup hráčů PR akce basketbal do škol  19

20 Export basketbalu za hranice Pardubic
Marketing – chceme oslovit sportovního fanouška i mimo Pardubice, proto spádové oblasti zájmu navazující na středně a dlouhodobou vizi Podpora AKTIV – diskuze a autogramiády hráčů ve vybraných místech Podpora PASIV – plakáty, tiskoviny, média Akce s dopravci, firmami, partnery, představiteli měst a obcí a další  20

21 ČEZ Arena Pardubice basketbalový chrám České Republiky
 21

22 Proč BK Pardubice? TOP projekt – vize a ambice do budoucna, jasné pilíře Koncepční práce s mládeží – budoucnost ČEZ ARENA SHOW při utkáních AKCE – reprezentace, exhibice, MČR Tradice – více jak 50 let basketbalu Kvalita a profesionalita  22

23 BASKETBAL PARDUBICE více jak 50letá tradice

24 Slovo závěrem Miroslav Havlíček předseda představenstva
Velice si vážíme vašeho vstřícného přístupu. Věříme, že dojdeme k dohodě o spolupráci, která bude prospěšná pro vás, pardubický basketbal i širokou veřejnost. Jsme připraveni dále upřesňovat možnosti spolupráce, případně společně s Vámi hledat i nové možnosti zviditelnění Vaší společnosti. Rádi Vám předložíme dle Vašich požadavků konkrétní sponzorský balíček. Se srdečným pozdravem za management klubu Miroslav Havlíček předseda představenstva BK Pardubice a. s., V Ráji 311, Pardubice Mobil: , Fax:  979 konec prezentace


Stáhnout ppt "Reklamní nabídka 2008/2009."

Podobné prezentace


Reklamy Google