Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Reklamní nabídka 2008/2009. BASKETBAL PARDUBICE více jak 50letá tradice.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Reklamní nabídka 2008/2009. BASKETBAL PARDUBICE více jak 50letá tradice."— Transkript prezentace:

1 Reklamní nabídka 2008/2009

2 BASKETBAL PARDUBICE více jak 50letá tradice

3 O společnosti BK Pardubice a.s. S odkazem na 50letou tradici basketbalu v Pardubicích vstoupil Basketbalový klub Synthesia Pardubice do kvalitativně nové etapy svého působení. Díky úzké spolupráci s pardubickou radnicí využívá od sezóny 2006/2007 pro zápasy A-týmu komfortu ČEZ Arény – jedné z nejmodernějších hal v České republice. Určitě i to přispívá k tomu, že se zápasy pardubického týmu mohou chlubit suverénně nejvyšší návštěvností v Mattoni NBL – zatím posledním rekordním číslem je návštěva diváků na zápase s ČEZ Basketball Nymburk (7. ledna 2007). Klub získal na jaře 2007 nového strategického partnera, jímž je skupina Natland a v návaznosti na tento krok se přetransformoval z občanského sdružení na ambiciózní akciovou společnost BK Pardubice a. s Vizí klubu je hrát dlouhodobě kvalitní basketbal na základě jasně daných pilířích rozvoje, profesionálním zázemím a přístupu.

4 TOP tým mattoni NBL, český pohár, EP Marketing cílíme na návštěvnost, partnery, média… Mládež pevné základy projektu Skauting spolupráce Zázemí fanoušci Charita podpora projektů záštitou, boj proti drogám, nemocnice, postižené děti Projekt má své pilíře Naše vize je založena na tradici.  4

5 Mattoni NBL bronzové medaile Evropský pohár 3.místo Český pohár 3.místo Návštěvnost:1.místo v MNBL Reprezentace:zastoupení ve všech kategoriích A-TÝM 2007/2008 aneb bronzová sezona  5

6 MATTONI NBL 2007/2008 BK Pardubice – bronzový tým  6

7 H R Á Č I: Rozehrávači: Sanders Levell /USA/, Gaidamavicius Tomas/Litva/, Grepl Tomáš Křídla: Sýkora Martin /Slovensko/, Sirvydis Virginijus /Litva/, Špaček Jan, Payne Lavell /USA/ Pivoti: Gamma Kamaldin /Chorvatsko /, Šteffel David, Jelínek Jiří, Vošlajer Tomáš, Majerik Peter Mladí hráči:Moravec Luboš, Harčár Pavel R E A L I Z A Č N Í T Ý M: Manažer týmu a tis.mluvčí:Stara Pavel Hlavní trenér:Vojtko Ivan /Slovensko/ Tech.asistent:Grepl Tomáš /licence A v Německu/ Lékař týmu:Mudr. Petráň Bedřich Ved.týmu:Horyna Ivan Masér/fyzioterapeut: Šmíd Jiří Z M Ě N Y: Odešli: Sullivan Philips /USA,UK/, Novotný Jiří, Williams Tarvis /USA/, Svitek Štefan /Slovensko/, Přibyl Marián /ukončil kariéru/ Přišli: Gaidamavicius Tomas /Litva/, Grepl Tomáš /ČR/, Sirvydis Virginijus /Litva/, Payne Lavell /USA/, Šteffel David /ČR/ BK SYNTHESIA PARDUBICE 2008 / 2009 soupiska  7

8 N Návštěvnost (doma + venku) … PO Celková návštěvnost Mattoni NBL cca Jasně nejvyšší návštěvnost v ČR BK Pardubice ČEZ ARENA  Nejvyšší návštěvnost doma ze všech týmů MNBL 2007/2008  Nejvyšší průměrná návštěvnost na 1 utkání (1 500)  Nejvyšší návštěvnost v play off: 3 utkání – lidí, zároveň tedy nejvyšší průměr v play-off  Nejvyšší návštěvnost na jednom utkání MNBL (3 500 lidí)  8

9 27.10TV přenos8.koloBK Pardubice - ČEZ Basket Nymburk 09.11TV přenos11.koloBK Kondoři Liberec - BK Pardubice 01.02TV přenos25.koloUSK Praha - BK Pardubice 16.03TV přenos35.koloBK Sadská - BK Pardubice 04.04TV přenos40.koloGeofin Nový Jičín - BK Pardubice 09.04TV přenos41.koloBK Pardubice - ČEZ Basket Nymburk 06.05TV přenosplay-offBK Pardubice – BK Děčín 09.05TV přenosplay-offBK Děčín - BK Pardubice 13.05TV přenosplay-offČEZ Basket Nymburk - BK Pardubice 16.05TV přenosplay-offBK Pardubice - ČEZ Basket Nymburk 20.05TV přenosplay-offČEZ Basket Nymburk - BK Pardubice Televizní přenosy  11 + stejný počet repríz (více jak min)  9

10 CÍL: Koncepce práce s basketbalovými talenty ve všech kategoriích  U18 JUNIOŘI (EXTRALIGA)  U18 „B“ JUNIOŘI  U16 KADETI(EXTRALIGA)  U16 „B“ KADETI  U14 ŽÁCI  U14 „B“ ŽÁCI  U13 STARŠÍ MINIŽÁCI  U12 MLADŠÍ MINIŽÁCI  U11 NEJMLADŠÍ MINI.  Trenéři: šéftrenér mládeže + 6 trenérů Mládež BK Pardubice tradice, líheň skvělých hráčů, špička v ČR  10

11  propagace na hrací ploše  propagace na reklamních panelech u hrací plochy  new LED PANELY - REKLAMNÍ ELEKTRONICKÉ PANELY  prezentace na kostce v ČEZ Aréně  reklama v zázemí haly (VIP místnost, press room, chodby, schody)  reklama na dresech a sportovních oděvech hráčů  reklama v propagačních a tiskových materiálech klubu  automobily hráčů, V.I.P. karty, permanentky na utkání, programy utkání, webové stránky klubu, sponzor utkání  sponzor utkání  vytvoření sponzorských balíčky (hlavní partner klubu, partner klubu)  reklama na internetových stránkách klubu  další možnosti- individuální řešení Připravíme Vám cenovou nabídku dle Vašich požadavků nebo předložíme ceník jednotlivých produktů. Základní nabídka reklamních produktů „Naše profesionalita jako nástroj pro Vaši marketingovou strategii.“  11

12 Dres, trenýrky, WARM UP, tepláková souprava cenové rozlišení dle umístění loga, velikosti a pozici Mediální zásah:  tiskoviny, noviny, www- reportáže, tabulky, zajímavosti…  TV- přímé přenosy, záznamy, komentáře, reportáže, zpravodajství, statistiky… Reklama na dresech …a ostatním oblečení hráčů A- týmu  12

13 LED panely – nejmodernější technologie pro Vaši prezentaci Mediální zásah: TV přímé přenosy, záznamy, zpravodajství… Fotodokumentace: noviny, www, zpravodaje apod. Akce: Mattoni NBL a další dle smluv (MČR veslování, sportovní rokenrol…) Reklamní panely v ČEZ ARENĚ NEW LED panely  13

14 Mediální zásah: TV- přímé přenosy, záznamy, zpravodajství… Fotodokumentace: noviny, www, zpravodaje… Akce: Mattoni NBL a další dle smluv (MČR veslování, sportovní rokenrol…) Reklama na palubovce  14

15 PREZENTACE na kostce v ČEZ Aréně  15

16  V.I.P prostory (reklamní panel)  Press room (reklamní panel)  Auta hráčů  FANSHOP a eFANSHOP  Propagační věci  Cheerleaders  www stránky Ostatní reklamní nosiče  16

17  Ročenka Mattoni NBL  Time-out, Years book  Programy k utkání  Plakáty, karty hráčů  Wallpapery  Pozvánky, vizitky, hlavičkové papíry, kalendáříky Tiskoviny, download, IT  17

18 Internetové stránky  18

19  FANPOT- projekt podpory nárůstu návštěvnosti v ČEZ ARENĚ  Za každé překonání rekordu v návštěvě domácího utkání Klub věnuje 20% na charitu ze vstupného  Aktuální FANPOT bude viditelný při utkáních a prezentovaný v mediích a na www stránkách  Chceme lámat společně s fanoušky rekordy návštěvnosti na basketbal v MNBL, jak na 1. utkání, tak za celou sezonu.  SHOW při utkáních jako návaznost na podporu akce FANPOT  CHEERLEADERS  BREAKDANCE a další  Maskot  Hymna  Nástup hráčů  PR akce basketbal do škol ČEZ ARENA SHOW FANPOT – celosezoní projekt pro fanoušky  19

20  Marketing – chceme oslovit sportovního fanouška i mimo Pardubice, proto spádové oblasti zájmu navazující na středně a dlouhodobou vizi  Podpora AKTIV – diskuze a autogramiády hráčů ve vybraných místech  Podpora PASIV – plakáty, tiskoviny, média  Akce s dopravci, firmami, partnery, představiteli měst a obcí a další Export basketbalu za hranice Pardubic  20

21 ČEZ Arena Pardubice basketbalový chrám České Republiky  21

22  TOP projekt – vize a ambice do budoucna, jasné pilíře  Koncepční práce s mládeží – budoucnost  ČEZ ARENA  SHOW při utkáních  AKCE – reprezentace, exhibice, MČR  Tradice – více jak 50 let basketbalu  Kvalita a profesionalita Proč BK Pardubice?  22

23 BASKETBAL PARDUBICE více jak 50letá tradice

24 Velice si vážíme vašeho vstřícného přístupu. Věříme, že dojdeme k dohodě o spolupráci, která bude prospěšná pro vás, pardubický basketbal i širokou veřejnost. Jsme připraveni dále upřesňovat možnosti spolupráce, případně společně s Vámi hledat i nové možnosti zviditelnění Vaší společnosti. Rádi Vám předložíme dle Vašich požadavků konkrétní sponzorský balíček. Se srdečným pozdravem za management klubu Miroslav Havlíček předseda představenstva BK Pardubice a. s., V Ráji 311, Pardubice Mobil: , Fax: Slovo závěrem konec prezentace


Stáhnout ppt "Reklamní nabídka 2008/2009. BASKETBAL PARDUBICE více jak 50letá tradice."

Podobné prezentace


Reklamy Google