Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

PG group a.s. © 2013 + dobré výchozí postavení na trhu v segmentu OKZ a dveří se speciálními vlastnostmi + individuální zákaznické řešení + větší prostor.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "PG group a.s. © 2013 + dobré výchozí postavení na trhu v segmentu OKZ a dveří se speciálními vlastnostmi + individuální zákaznické řešení + větší prostor."— Transkript prezentace:

1

2 PG group a.s. © dobré výchozí postavení na trhu v segmentu OKZ a dveří se speciálními vlastnostmi + individuální zákaznické řešení + větší prostor pro realizaci kampaně (levnější média – internet, outdoor) + příprava na stavební sezonu + vysoká míra znalosti značky + široká síť OP - ekonomická situace některých CS v povánočním období - kampaně konkurence Solodoor, CAG s překryvem do roku nepředvídatelnost dopadu intervence ČNB - nízká míra motivace a argumentační vybavenost OP - předpokládaný 12% pokles realizace novostaveb POPIS SITUACE

3 PG group a.s. © 2013 DEFINOVANÉ CÍLE -zvýšit prodej (oživení poptávky) u vybraných produktů, zejména u OKZ -zvýšit odbyt CPL (ve výprodeji) -využít potenciálu provedení Karton, která doposud nebyla komunikována -orientovat se na solventní CS -naplnění výroby optimálně rozložit do jednotlivých měsíců -oslovit a aktivovat skupinu „vyčkávajících“, především zákazníky uvažující či realizující rekonstrukci

4 DEFINOVANÉ CÍLE ‐vzhledem k obecnému méně pozitivnímu postoji k procesu „rekonstrukce“ jinými výrazy vyjádřit tento termín ‐dostatečně motivovat zákazníky atraktivním mechanismem výhod ‐více zapojit OP do marketingové podpory a s dostatečným předstihem je motivovat ‐v rámci regionální podpory se více zaměřit na panelové domy se systémem OKZ ‐využít potenciálu nových webových stránek PG group a.s. © 2013

5 SAPELI NABÍZÍ UNIKÁTNÍ A VÝHODNÉ ŘEŠENÍ PRO KAŽDÉHO PG group a.s. © 2013 MOTIVACE (Co si má zákazník odnést?)

6 PG group a.s. © 2013 MOTIVACE Balíčková motivace Cíl: Nabídnout zákaznická řešení vybraným CS s důrazem na téma kampaně. Pro všechny skupiny navrhujeme společný základní obsah + odvoz a likvidace starých dveří zdarma + nákup na splátky bez navýšení (u vybraných OP). Ke zvážení je také využití portálů SAPELI bonus. Další návrhy – „pro prvních klik zdarma“,... 1.Balíček „Panelák“ a.pro CS uvažující o rekonstrukci panelového bytu s OKZ b.sleva CPL 2.Balíček „Rodina“ a.zákaznické řešení na míru pro rekonstrukce domu nebo bytu a novostavby s využitím parametrů speciálních vlastností b.kup x dveří + alespoň 1 ks se speciálními vlastnostmi pro nárok na slevu + sleva na CPL c.konkurenční výhoda SAPELI!

7 PG group a.s. © 2013 MOTIVACE 3.Balíček „Designer“ a.prozatím nevyužitý potenciál – odborná veřejnost pozitivně přijímá b.CS jsou studenti/mladí/kreativci c.při nákupu těchto dveří – vždy sleva na tapetu nebo sleva na Primalex d.sleva nemusí být příliš vysoká, případně nemusí být vůbec, cena je velmi nízká, ne-li nejnižší z portfolia 4.Balíček „Rezidence“ a.v CS jsou movitější zákazníci, kteří mají zájem o dražší dveře b.slevy nejsou motivací, spíše kvalita služby a zákaznický servis c.při dosažení x objemu – instalace zdarma d.při potenciálu x objemu – poradenství designéra v místě realizace e.pouze u vybraných OP (SC + VIP)

8 PG group a.s. © 2013 MOTIVACE Slevová matice Pro každý balíček vytvoříme slevovou matici. Cílem je snaha rozložit objednávky do období 3 měsíců (kampaně) a rovnoměrně naplnit výrobu. Počet dveří pro nárok na slevu a více dveří Výše slevy do % na zárubeň a klika zdarma 20 % na zárubeň a klika zdarma Výše slevy do % na zárubeň a klika zdarma 50 % na zárubeň a klika zdarma 30 % na zárubeň a klika zdarma Výše slevy do % na zárubeň a klika zdarma 50 % na zárubeň a klika zdarma

9 PG group a.s. © 2013 MOTIVACE „Zůstaňte s námi v kontaktu“ Abychom v letech následujících po koupi dveří u SAPELI zůstali se zákazníky ve spojení a stále se jim připomínali, zahájíme tento zákaznický program. Zkrátíme tím dobu mezi pořízením a další výměnou, která je dle výzkumu 10 let. Zároveň budeme vytvářet databázi klientů, kterou můžeme oslovovat, např. newsletterem. Databáze může být podkladem pro případný věrnostní program SAPELI. Motivací pro předání kontaktu bude prodloužení záruky z 2 let na 5. Registrace proběhne pouze přes web. Identifikačním číslem pro zákazníka bude číslo objednávky. Dále od něj budeme chtít, kromě kontaktních údajů, hodnocení vlastního nákupu – spokojenost, nespokojenost s nabídkou, přístupem, ….

10 PG group a.s. © 2013 MOTIVACE Nákup na splátky 1.vytvoříme edukační kurz (distribuce elektronicky + podpoříme OM/OO) – důraz na sdělení benefitů vyplývajících z rozšíření platebních možností, také na jednoduchost, apod. 2.součástí tohoto procesu je také zpětná vazba, ideálně písemná dohoda o možnosti tuto platební možnost komunikovat na webu a dalších materiálech s nutností opět písemně odvolat 3.na webu dojde k rozšíření piktogramů a filtrace, pro snazší orientaci KZ

11 PG group a.s. © 2013 STRUČNÉ SHRNUTÍ 1. SPOLEČNOST / ZNAČKASAPELI, a.s. 2. PRODUKTDveře a zárubně vč. příslušenství (kliky, kování, sklo,..) všech modelových řad ve všech površích 3. TÉMAPRIMÁRNÍ KOMUNIKACE -zimní akční nabídka orientovaná na CS uvažující o rekonstrukci = výzva k realizaci SEKUNDÁRNÍ KOMUNIKACE = MOTIVACE -akční balíčky = řešení pro každého -splátky bez navýšení -odvoz a likvidace starých dveří zdarma 4. MÍSTO KONÁNÍČeská republika – celoplošný zásah v rámci definované CS Slovenská republika – podpora v místě prodeje 5. TERMÍNleden – ½ února 2014 – marketingová podpora SAPELI leden – březen 2014 – marketingová podpora OP 6. ROZPOČETCZ = 1,5 mil. Kč bez DPH SK = 0,5 mil. Kč bez DPH

12 NÁVRH KOMUNIKAČNÍHO MIXU PG group a.s. © 2013

13 KOMUNIKAČNÍ MIX

14 PG group a.s. © 2013 PŘEDBĚŽNÝ ROZPOČET

15 KREATIVNÍ ŘEŠENÍ GRAFICKÉ ŘEŠENÍ PG group a.s. © 2013

16 Kreativní řešení jsme stavěli na faktu, že rekonstrukce je vnímána spíše v negativním slova smyslu. Obecně se lidé ztotožňují se skutečností, že rekonstrukce je rozsáhlým a finančně nákladným procesem, často spojeným s většími zásahy a omezeními v interiéru. Úkolem kampaně je přesvědčit CS o jednoduchosti, rychlosti a čistotě výměny dveří od SAPELI. Základní myšlenkou kreativního řešení je sdělení, ze kterého jsou zřejmé výhody nákupu dveří od SAPELI v případě rekonstrukce. Druhý směrem, který se nám v komunikaci kampaně nabízí a který jsme použili, jsou akční balíčky šité na míru vybraným CS. Jejich vytvořením zajistíme rychlejší orientaci v produktové nabídce. V jednotlivých grafikách je snahou, aby bylo možné na první pohled rozpoznat produkt (dveře) a sdělení. Vizuální ztvárnění jsme po zkušenostech s úspěšnou zimní kampaní ladili do výraznějších barev. POZNÁMKA

17 KONCEPT „ZMĚŇTE DVEŘE BEZE STOP“ PG group a.s. © 2013 EXPLIKACE Koncepce postavená na headlinu jednoznačně zaměřeném na výměnu dveří. Společně s grafikou evokuje rychlou, čistou a bezproblémovou výměnu dveří.

18 PG group a.s. © 2013

19

20

21

22 KONCEPT „AKČNÍ BALÍČKY“ PG group a.s. © 2013 EXPLIKACE Koncepce postavená na vytvořených akčních balíčcích a jejich prezentaci směrem k CS.

23 PG group a.s. © 2013

24

25 KONCEPT „LEVOU ZADNÍ“ PG group a.s. © 2013 EXPLIKACE Koncepce postavená na obecně známém rčení, že „jde něco rychle a jednoduše“. Výběr samotných dveří v SAPELI takový je. Zároveň dáváme potenciálnímu zákazníkovi pocit, že si může vybrat dveře dle svého a nemusí se ničím omezovat.

26 PG group a.s. © 2013

27

28

29 KONCEPT „… TEN POCIT“ PG group a.s. © 2013 EXPLIKACE Koncepce postavená na vyvolání emoce nebo představy, jaké by to bylo, kdyby i potenciální zákazník mohl mít nové dveře. Chceme vyvolat potřebu nových dveří nebo aktivovat CS uvažující o výměně.

30 PG group a.s. © 2013

31

32 Děkujeme za vaší pozornost. PG group a.s. © 2010PG group a.s. © 2013


Stáhnout ppt "PG group a.s. © 2013 + dobré výchozí postavení na trhu v segmentu OKZ a dveří se speciálními vlastnostmi + individuální zákaznické řešení + větší prostor."

Podobné prezentace


Reklamy Google