Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace seminární práce na téma: Analýza stavu a vývoje B2C (část 2: nejzajímavější výsledky práce ) Řízení informatiky a systémová integrace - IT583.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Prezentace seminární práce na téma: Analýza stavu a vývoje B2C (část 2: nejzajímavější výsledky práce ) Řízení informatiky a systémová integrace - IT583."— Transkript prezentace:

1 Prezentace seminární práce na téma: Analýza stavu a vývoje B2C (část 2: nejzajímavější výsledky práce ) Řízení informatiky a systémová integrace - IT583

2 Představení týmu Petr Rovný Michal Kec

3 Využití Internetu pro obchod Internet jako distribuční kanál –software –informace –zábava, erotika –hudba Internet jen jako místo nákupu –Možnost zasílat výrobek na jinou adresu –Dárková služba –Včasnost dodávky

4 Vývojové trendy technologií Statické HTML jako jednoduchý „obchod” Obchod jako dynamická webová aplikace Vlastní obchod bez námahy Obchod „v podnájmu”

5 Specifika vývoje v ČR  Vysoká cena za připojení  Nedostatečná rychlost  Internet: doména mužů a mladých lidí  Nízké povědomí, absence propagace  Nedůvěryhodnost, nepřehlednost

6 Dobří a špatní hráči B2C v ČR 1. kolo: letenky  Fractal s.r.o. (www.fractal.cz)  LETENKY.CZ (www.letenky.cz)

7 Dobří a špatní hráči B2C v ČR 2. kolo: elektronika  K.D. Marketing s.r.o. (www.obchodnidum.cz)  Audio video elektro AV Elektroobchod (avelektro.inshop.cz)

8 Dobří a špatní hráči B2C v ČR 3. kolo: hudební nosiče  AlbumCity.com Inc (www.albumcity.cz)  Svět hudby „U Slunce“ (www.uslunce.cz)

9 Anketa provedená mezi studenty  Stav k  Osloveno cca 2000 studentů VŠE  Odpověď od 281 z nich

10 Nejdůležitější kritérium při výběru obchodu

11 Jaký druh platby upřednostníte?

12 Jaký typ obchodu budete preferovat?

13 Zásady úspěchu „Něco navíc“ Jednoduchost a přívětivost nákupu Marketing Důvěryhodnost Široké možnosti platby Kvalita dodání Nižší cena

14 Informační zdroje    WWW aplikací B2C  časopis Systémová integrace  odborné časopisy  vlastní šetření mezi studenty  Petr Stuchlík, Martin Dvořáček – Marketing na Internetu  Jiří Sedláček – Internet II Komerční využití

15 Konec prezentace Tato prezentace je k dispozici na Internetu na adrese Na stejné adrese bude i plné znění seminární práce! Děkujeme za Vaši pozornost!


Stáhnout ppt "Prezentace seminární práce na téma: Analýza stavu a vývoje B2C (část 2: nejzajímavější výsledky práce ) Řízení informatiky a systémová integrace - IT583."

Podobné prezentace


Reklamy Google