Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

 Podstata  Dodatečné nákupy (snížení ceny)  Dostupnost (snížení ceny)  Zdroj: www.sketa-shop.ic.cz/.../SVSaZSV-30-Cena_jako_vysledek_stretu.d...

Podobné prezentace


Prezentace na téma: " Podstata  Dodatečné nákupy (snížení ceny)  Dostupnost (snížení ceny)  Zdroj: www.sketa-shop.ic.cz/.../SVSaZSV-30-Cena_jako_vysledek_stretu.d..."— Transkript prezentace:

1  Podstata  Dodatečné nákupy (snížení ceny)  Dostupnost (snížení ceny)  Zdroj:

2  Střetávají se zde zájmy kupujících a prodávajících.  Zájmem kupujících je nakoupit co nejvíce a co nejlevněji.  Zájmem prodávajících je prodat co nejvíce a co nejdráž.  To jsou dvě rozhodující protichůdné tendence, které určují cenu.

3  Člověk má sklon při nízkých cenách kupovat větší množství zboží. Nekoupí si jedny kalhoty, ale hned troje.  Když zlevní brambory na 10 Kč,-, nekoupí si kilo, ale hned celý pytel.  Klesne-li cena televizorů, pořídí si televizor i do kuchyně

4  Zboží si může koupit víc lidí  Kalhoty za korun si může dovolit koupit jen horních deset tisíc  Kalhoty za 450 korun si už může dovolit koupit téměř každý  Snížení ceny (www)


Stáhnout ppt " Podstata  Dodatečné nákupy (snížení ceny)  Dostupnost (snížení ceny)  Zdroj: www.sketa-shop.ic.cz/.../SVSaZSV-30-Cena_jako_vysledek_stretu.d..."

Podobné prezentace


Reklamy Google