Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Ambientní média Českých aerolinií

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Ambientní média Českých aerolinií"— Transkript prezentace:

1 Ambientní média Českých aerolinií
2012

2 Profil cestujícího Pohlaví pasažérů ČSA (v %) Ženy 54% Muži 46%
Věkové složení pasažérů (v %) % % % % % 2 2

3 Mapa destinací 3

4 Přehled destinací 4

5 Typy letadel 9x Airbus A319 pro krátké a středně dlouhé tratě
4/3/2017 9x Airbus A319 pro krátké a středně dlouhé tratě 2x Airbus A320 pro krátké a středně dlouhé tratě 1x Airbus A321 pro krátké a středně dlouhé tratě 4x Boeing pro krátké a středně dlouhé tratě 7x ATR pro krátké tratě

6 Možnosti reklamy V rámci odbavení Na palubě Branding exteriéru letadla
Reklama na elektronické vstupence Reklama na palubní vstupence Na palubě Marketingové materiály do kapes letadla Marketingové materiály rozdávané posádkou Palubní video Podhlavníky v Economy Class Podhlavníky v Business Class Sampling na jídelní tácy Ubrousky Osvěžující ubrousky Papírové kelímky Apple iPad Branding exteriéru letadla 6 6

7 Ambientní média - v rámci odbavení

8 Reklama na elektronické vstupence
Reklama se zobrazuje cestujícímu při závěrečném kroku odbavení přes internet. Cestující si vybere své místo a vytiskne palubní vstupenku. Reklama je umístěna v pravé spodní části palubní vstupenky Průměrná visibilita PAX/měsíc* Minimální reklamní období 1 měsíc Technické specifikace formát: jpg rozměry: 160x230 pixelů rozlišení: 72 dpi (nebo zdroj psd 300 dpi) Termín pro dodání podkladů 3 týdny před spuštěním kampaně * PAX - cestující na jednom segmentu (z bodu A do bodu B)

9 Reklama na palubní vstupence
Cestující dostane vytištěnou palubní vstupenku na check-in přepážce nebo u samo-odbavovacího kiosku. Reklamní plocha je na zadní straně útržku vstupenky, který zůstane cestujícímu. Reklamu lze umístit pouze na vstupenky linek operovaných z Prahy. Průměrná vizibilita PAX/měsíc* Minimální počet kusů ks Technické specifikace formát: tiskové pdf rozměry reklamního prostoru: 82 x 55 mm Termín pro dodání podkladů min. 2 týdny před spuštěním kampaně * PAX - cestující na jednom segmentu (z bodu A do bodu B)

10 Ambientní média - na palubě

11 Marketingové materiály do kapes letadla
Letáky vkládané do kapes sedaček všech letadel na celé flotile Českých aerolinií. V kapse jsou společně s palubním časopisem Českých aerolinií a bezpečnostními instrukcemi. Lze umístit do business class i economy class. Průměrná vizibilita PAX/týden* Minimální reklamní období 1 týden Technické specifikace max. velikost A4 Termín pro dodání podkladů 1 týden před spuštěním kampaně * PAX - cestující na jednom segmentu (z bodu A do bodu B)

12 Marketingové materiály rozdávané posádkou
Letáky distribuované přímo posádkou na palubě letadla. Distribuce je možná pouze v economy class všech linek operovaných Českými aeroliniemi. Lze si vybrat konkrétní linky, na kterých se budou letáky rozdávat. Průměrná vizibilita PAX/týden* Minimální reklamní období 1 týden Technické specifikace max. velikost A4 Termín pro dodání podkladů 1 týden před spuštěním kampaně Ilustrační foto * PAX - cestující na jednom segmentu (z bodu A do bodu B)

13 Palubní video Průměrná vizibilita Minimální reklamní období
Obrazovky jsou umístěny v letounech typu Airbus 320/319 (celkem 17 letounů) v business class i economy class. Na videu je možné promítat program bez zvuku, pouze s titulky. Délka spotu podle dohody (standardní délka 30“). Vysílání videa teritoriálně omezeno pouze na destinace operované letadly typu Airbus. Spoty se mění vždy 1x za dva měsíce.* Průměrná vizibilita PAX/2 měsíce* Minimální reklamní období 2 měsíce** Technické specifikace formát: analogový nebo digitální Betacam (PAL formát) Termín pro dodání podkladů 4 týdny před spuštěním kampaně * Kampaně jsou spuštěny následovně: leden-únor; březen-duben; květen-červen; červenec-srpen; září-říjen; listopad-prosinec ** PAX - cestující na jednom segmentu (z bodu A do bodu B)

14 Apple iPad Průměrná vizibilita Minimální reklamní období
iPady jsou posádkou letadla nabízeny cestujícím v Business Class na linkách OK 350/1 PRG-AUH, OK 352/3 PRG-AUH, OK 942/3 PRG-GYD-TBS a OK 944/5 PRG-TBS-GYD. Reklama je umístěna v ikonách „video“ anebo „iBooks“ a obměňuje se v intervalu 1x3měsíce**. Průměrná vizibilita 1 200 PAX/3 měsíce* Minimální reklamní období 3 měsíce** Technické specifikace Formát: formát pro videlo MP4, formát pro obrázky a obrázkové prezentace PDF nebo Word Datová velikost: max 1GB Termín pro dodání podkladů 1 týden před spuštěním kampaně * PAX - cestující na jednom segmentu (z bodu A do bodu B) ** Kampaně jsou spuštěny následovně: leden-březen; duben-červen; červenec-září; říjen-prosinec

15 Podhlavníky v Economy class
Jsou umístěny na všech sedadlech všech letadel Českých aerolinií. Reklama se nachází na zadní části v úrovni očí cestujícího. Podhlavníky pro economy a business class barevně odlišeny. Průměrná visibilita PAX/měsíc* Minimální reklamní období 1 měsíc Technické specifikace formát: JPG rozměry: 175 mm x 52 mm Termín pro dodání podkladů 6 týdnů před spuštěním kampaně * PAX - cestující na jednom segmentu (z bodu A do bodu B) Ilustrační foto

16 Podhlavníky v Business class
Jsou umístěny na všech sedadlech všech letadel Českých aerolinií. Reklama se nachází na zadní části v úrovni očí cestujícího. Podhlavníky pro economy a business class barevně odlišeny. Branding v business class podléhá zvláštnímu schvalování. Průměrná visibilita PAX/měsíc* Minimální reklamní období 1 měsíc Technické specifikace formát: JPG rozměry: 175 mm x 52 mm Termín pro dodání podkladů 6 týdnů před spuštěním kampaně * PAX - cestující na jednom segmentu (z bodu A do bodu B) Ilustrační foto

17 Sampling na jídelní tácy
Jídelní tácy jsou používány k podávání občerstvení na všech letech v business class a na delších linkách v economy class. Možnosti reklamy: rozkládací brožura velikosti kreditní karty, vzorek čokolády, drobný dárkový předmět. Klient si může vybrat linky, na které umístí reklamu*. Průměrná vizibilita PAX/měsíc** Minimální reklamní období 1 měsíc Technické specifikace řeší se individuálně Termín pro dodání podkladů 2 týdny před spuštěním kampaně * Umístění samplingů pouze na vybraných linkách je spojeno s dodatečnými náklady ** PAX - cestující na jednom segmentu (z bodu A do bodu B) Ilustrační foto

18 Speciální ambientní média

19 Ubrousky Průměrná vizibilita Minimální reklamní období
Papírové ubrousky jsou podávány cestujícím s nápoji a některými druhy jídla. Používají se jak v Economy Class, tak v Business Class na palubách všech letadel Českých aerolinií. Průměrná vizibilita PAX/týden* Minimální reklamní období 1 týden Odhadovaná spotřeba ks/týden Technické specifikace Formát: JPG Rozměry: 124 mm x 124 mm (složený)** Termín pro dodání podkladů 8 týdnů před spuštěním kampaně * PAX - cestující na jednom segmentu (z bodu A do bodu B) ** rozměry rozloženého ubrousku: 250 mm x 250 mm

20 Osvěžující ubrousky Průměrná vizibilita Minimální reklamní období
Jsou určeny pro cestující v Economy Class. Na delších linkách se podávají na platech spolu s občerstvením. Na všech linkách Českých aerolinií jsou osvěžující ubrousky k dispozici na toaletách v Economy Class. Na reklamu je vyhrazena jedna strana obalu osvěžujícího ubrousku. Průměrná vizibilita PAX/měsíc* Minimální reklamní období 1 měsíc Odhadovaná spotřeba ks/měsíc Technické specifikace formát: JPG rozměry: 87 mm x 45 mm Termín pro dodání podkladů 6 týdnů před spuštěním kampaně * PAX - cestující na jednom segmentu (z bodu A do bodu B)

21 Papírové kelímky Průměrná vizibilita Minimální reklamní období
Používají se při podávání teplých nápojů (čaj, káva) cestujícím v Economy Class. Pro reklamu lze využít celou plochu kelímku. Průměrná vizibilita PAX/měsíc* Minimální reklamní období 1 měsíc Odhadovaná spotřeba ks/měsíc Technické specifikace Formát: JPG Rozměry: viz příloha Termín pro dodání podkladů 8 týdnů před spuštěním kampaně * PAX - cestující na jednom segmentu (z bodu A do bodu B)

22 Ambientní média - branding letada

23 Branding exteriéru letadla
Exteriér letadla lze využít jak pro vlastní brandovou komunikaci (tj.využití celé plochy letadla), tak pro co-brandovou komunikaci s ČSA (využití jenom části letadla). Reklamu lze aplikovat dvěma způsoby – lakováním nebo polepem. Minimální reklamní období 12 měsíců Technické specifikace Polep nebo lak Řeší se individuálně Termín pro dodání podkladů Cca 2 měsíce před plánovaným lakováním nebo polepem * PAX - cestující na jednom segmentu (z bodu A do bodu B)


Stáhnout ppt "Ambientní média Českých aerolinií"

Podobné prezentace


Reklamy Google