Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Ambientní média Českých aerolinií 2012. 2 Profil cestujícího • Pohlaví pasažérů ČSA (v %) Ženy54% Muži46% • Věkové složení pasažérů (v %) 15-2413% 25-3433%

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Ambientní média Českých aerolinií 2012. 2 Profil cestujícího • Pohlaví pasažérů ČSA (v %) Ženy54% Muži46% • Věkové složení pasažérů (v %) 15-2413% 25-3433%"— Transkript prezentace:

1 Ambientní média Českých aerolinií 2012

2 2 Profil cestujícího • Pohlaví pasažérů ČSA (v %) Ženy54% Muži46% • Věkové složení pasažérů (v %) % % % % 55+11%

3 Mapa destinací 3

4 Přehled destinací 4

5 5 Typy letadel • 9x Airbus A319 pro krátké a středně dlouhé tratě • 2x Airbus A320 pro krátké a středně dlouhé tratě • 1x Airbus A321 pro krátké a středně dlouhé tratě • 4x Boeing pro krátké a středně dlouhé tratě • 7x ATR pro krátké tratě

6 6 Možnosti reklamy • V rámci odbavení –Reklama na elektronické vstupence –Reklama na palubní vstupence • Na palubě –Marketingové materiály do kapes letadla –Marketingové materiály rozdávané posádkou –Palubní video –Podhlavníky v Economy Class –Podhlavníky v Business Class –Sampling na jídelní tácy –Ubrousky –Osvěžující ubrousky –Papírové kelímky –Apple iPad • Branding exteriéru letadla

7 7 Ambientní média - v rámci odbavení

8 8 Reklama na elektronické vstupence Reklama se zobrazuje cestujícímu při závěrečném kroku odbavení přes internet. Cestující si vybere své místo a vytiskne palubní vstupenku. Reklama je umístěna v pravé spodní části palubní vstupenky * PAX - cestující na jednom segmentu (z bodu A do bodu B) • Průměrná visibilita – PAX/měsíc* • Minimální reklamní období –1 měsíc • Technické specifikace –formát: jpg –rozměry: 160x230 pixelů –rozlišení: 72 dpi (nebo zdroj psd 300 dpi) • Termín pro dodání podkladů –3 týdny před spuštěním kampaně

9 9 Reklama na palubní vstupence Cestující dostane vytištěnou palubní vstupenku na check-in přepážce nebo u samo-odbavovacího kiosku. Reklamní plocha je na zadní straně útržku vstupenky, který zůstane cestujícímu. Reklamu lze umístit pouze na vstupenky linek operovaných z Prahy. * PAX - cestující na jednom segmentu (z bodu A do bodu B) • Průměrná vizibilita – PAX/měsíc* • Minimální počet kusů – ks • Technické specifikace –formát: tiskové pdf –rozměry reklamního prostoru: 82 x 55 mm • Termín pro dodání podkladů –min. 2 týdny před spuštěním kampaně

10 10 Ambientní média - na palubě

11 11 Marketingové materiály do kapes letadla Letáky vkládané do kapes sedaček všech letadel na celé flotile Českých aerolinií. V kapse jsou společně s palubním časopisem Českých aerolinií a bezpečnostními instrukcemi. Lze umístit do business class i economy class. • Průměrná vizibilita – PAX/týden* • Minimální reklamní období –1 týden • Technické specifikace –max. velikost A4 • Termín pro dodání podkladů –1 týden před spuštěním kampaně * PAX - cestující na jednom segmentu (z bodu A do bodu B)

12 12 Marketingové materiály rozdávané posádkou Letáky distribuované přímo posádkou na palubě letadla. Distribuce je možná pouze v economy class všech linek operovaných Českými aeroliniemi. Lze si vybrat konkrétní linky, na kterých se budou letáky rozdávat. • Průměrná vizibilita – PAX/týden* • Minimální reklamní období –1 týden • Technické specifikace –max. velikost A4 • Termín pro dodání podkladů –1 týden před spuštěním kampaně * PAX - cestující na jednom segmentu (z bodu A do bodu B) Ilustrační foto

13 13 Palubní video * Kampaně jsou spuštěny následovně: leden-únor; březen-duben; květen-červen; červenec-srpen; září-říjen; listopad-prosinec ** PAX - cestující na jednom segmentu (z bodu A do bodu B) Obrazovky jsou umístěny v letounech typu Airbus 320/319 (celkem 17 letounů) v business class i economy class. Na videu je možné promítat program bez zvuku, pouze s titulky. Délka spotu podle dohody (standardní délka 30“). Vysílání videa teritoriálně omezeno pouze na destinace operované letadly typu Airbus. Spoty se mění vždy 1x za dva měsíce.* • Průměrná vizibilita – PAX/2 měsíce* • Minimální reklamní období –2 měsíce** • Technické specifikace –formát: analogový nebo digitální Betacam (PAL formát) • Termín pro dodání podkladů –4 týdny před spuštěním kampaně

14 14 Apple iPad iPady jsou posádkou letadla nabízeny cestujícím v Business Class na linkách OK 350/1 PRG-AUH, OK 352/3 PRG-AUH, OK 942/3 PRG-GYD-TBS a OK 944/5 PRG-TBS-GYD. Reklama je umístěna v ikonách „video“ anebo „iBooks“ a obměňuje se v intervalu 1x3měsíce**. * PAX - cestující na jednom segmentu (z bodu A do bodu B) ** Kampaně jsou spuštěny následovně: leden-březen; duben-červen; červenec-září; říjen-prosinec • Průměrná vizibilita –1 200 PAX/3 měsíce* • Minimální reklamní období –3 měsíce** • Technické specifikace –Formát: formát pro videlo MP4, formát pro obrázky a obrázkové prezentace PDF nebo Word –Datová velikost: max 1GB • Termín pro dodání podkladů –1 týden před spuštěním kampaně

15 15 Podhlavníky v Economy class Jsou umístěny na všech sedadlech všech letadel Českých aerolinií. Reklama se nachází na zadní části v úrovni očí cestujícího. Podhlavníky pro economy a business class barevně odlišeny. * PAX - cestující na jednom segmentu (z bodu A do bodu B) • Průměrná visibilita – PAX/měsíc* • Minimální reklamní období –1 měsíc • Technické specifikace –formát: JPG –rozměry: 175 mm x 52 mm • Termín pro dodání podkladů –6 týdnů před spuštěním kampaně Ilustrační foto

16 16 Podhlavníky v Business class Jsou umístěny na všech sedadlech všech letadel Českých aerolinií. Reklama se nachází na zadní části v úrovni očí cestujícího. Podhlavníky pro economy a business class barevně odlišeny. Branding v business class podléhá zvláštnímu schvalování. * PAX - cestující na jednom segmentu (z bodu A do bodu B) • Průměrná visibilita – PAX/měsíc* • Minimální reklamní období –1 měsíc • Technické specifikace –formát: JPG –rozměry: 175 mm x 52 mm • Termín pro dodání podkladů –6 týdnů před spuštěním kampaně Ilustrační foto

17 17 Sampling na jídelní tácy Jídelní tácy jsou používány k podávání občerstvení na všech letech v business class a na delších linkách v economy class. Možnosti reklamy: rozkládací brožura velikosti kreditní karty, vzorek čokolády, drobný dárkový předmět. Klient si může vybrat linky, na které umístí reklamu*. • Průměrná vizibilita – PAX/měsíc** • Minimální reklamní období –1 měsíc • Technické specifikace –řeší se individuálně • Termín pro dodání podkladů –2 týdny před spuštěním kampaně * Umístění samplingů pouze na vybraných linkách je spojeno s dodatečnými náklady ** PAX - cestující na jednom segmentu (z bodu A do bodu B) Ilustrační foto

18 18 Speciální ambientní média

19 19 Ubrousky Papírové ubrousky jsou podávány cestujícím s nápoji a některými druhy jídla. Používají se jak v Economy Class, tak v Business Class na palubách všech letadel Českých aerolinií. * PAX - cestující na jednom segmentu (z bodu A do bodu B) ** rozměry rozloženého ubrousku: 250 mm x 250 mm • Průměrná vizibilita – PAX/týden* • Minimální reklamní období –1 týden • Odhadovaná spotřeba – ks/týden • Technické specifikace –Formát: JPG –Rozměry: 124 mm x 124 mm (složený)** • Termín pro dodání podkladů –8 týdnů před spuštěním kampaně

20 20 Osvěžující ubrousky Jsou určeny pro cestující v Economy Class. Na delších linkách se podávají na platech spolu s občerstvením. Na všech linkách Českých aerolinií jsou osvěžující ubrousky k dispozici na toaletách v Economy Class. Na reklamu je vyhrazena jedna strana obalu osvěžujícího ubrousku. * PAX - cestující na jednom segmentu (z bodu A do bodu B) • Průměrná vizibilita – PAX/měsíc* • Minimální reklamní období –1 měsíc • Odhadovaná spotřeba – ks/měsíc • Technické specifikace –formát: JPG –rozměry: 87 mm x 45 mm • Termín pro dodání podkladů –6 týdnů před spuštěním kampaně

21 21 Papírové kelímky Používají se při podávání teplých nápojů (čaj, káva) cestujícím v Economy Class. Pro reklamu lze využít celou plochu kelímku. * PAX - cestující na jednom segmentu (z bodu A do bodu B) • Průměrná vizibilita – PAX/měsíc* • Minimální reklamní období –1 měsíc • Odhadovaná spotřeba – ks/měsíc • Technické specifikace –Formát: JPG –Rozměry: viz příloha • Termín pro dodání podkladů –8 týdnů před spuštěním kampaně

22 22 Ambientní média - branding letada

23 23 Branding exteriéru letadla Exteriér letadla lze využít jak pro vlastní brandovou komunikaci (tj.využití celé plochy letadla), tak pro co-brandovou komunikaci s ČSA (využití jenom části letadla). Reklamu lze aplikovat dvěma způsoby – lakováním nebo polepem. • Minimální reklamní období –12 měsíců • Technické specifikace –Polep nebo lak –Řeší se individuálně • Termín pro dodání podkladů –Cca 2 měsíce před plánovaným lakováním nebo polepem * PAX - cestující na jednom segmentu (z bodu A do bodu B)


Stáhnout ppt "Ambientní média Českých aerolinií 2012. 2 Profil cestujícího • Pohlaví pasažérů ČSA (v %) Ženy54% Muži46% • Věkové složení pasažérů (v %) 15-2413% 25-3433%"

Podobné prezentace


Reklamy Google