Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Ing. Ilona Sadílková Materiál: VY_42_INOVACE_ICT36.20 Téma: PowerPoint Číslo.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Ing. Ilona Sadílková Materiál: VY_42_INOVACE_ICT36.20 Téma: PowerPoint Číslo."— Transkript prezentace:

1 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Ing. Ilona Sadílková Materiál: VY_42_INOVACE_ICT36.20 Téma: PowerPoint Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/

2 P REZENTACE - NA CO NEZAPOMENOUT ! (program PowerPoint) VY_32_INOVACE_ICT36.20

3 O BSAH : Cíl prezentace Pro koho je určena Atmosféra prostředí, kde se bude prezentovat Čas Příprava Technika při prezentaci Vlastní prezentace

4 C ÍL PREZENTACE „Když nevím kam jít, určitě dojdu někde jinde“  Řádně si promyslete téma = DÍLO  Promyslete sled snímků = STRUKTURA  Co chcete prezentací vyjádřit = SNAHA O PŘEDÁNÍ INFORMACÍ  Čeho chcete sdělením docílit = CÍL

5 P RO KOHO JE PREZENTACE URČENA ? Záleží na:  Kulturní úrovní  Věkové rozpětí  Pohlaví  Odbornost (laikové, odborníci, manageři…)  Nálada účastníků (nemocní, nutnost bytí při prezentaci, přišli sami-téma je zajímá,..)  Počet posluchačů (malá, velká skupina, jeden..)  Zpětná vazba (diskuze, dotazy,…)

6 M ÍSTO, KDE SE PREZENTUJE Vliv na prezentaci:  Znalost prostředí (domácí nebo neznámé prostředí)  Druh místa (učebna, hala, divadlo,..)  Kvalita prostředí (hluk, špína, klimatizace, hospoda, pohodlí na židlích, venkovní počasí)

7 ČAS Vliv času na prezentaci: o Vymezený přesně daný čas na prezentaci X neurčený čas o Časový harmonogram-promyslete přestávky, poznámky, dotazy, sledování času) o Doba, kdy prezentace probíhá (ráno, dopoledne, večer-brát ohledy) o Čas na přípravu prezentace (krátká, dlouhá)

8 P ŘÍPRAVA PREZENTACE „poučná, zábavná, objevná, ne nudná, ne dlouhá“ Struktura prezentace (úvod, stať, závěr, přecházení od A k B, od obecného ke specifickému) Zdroje (aktuálnost, relevantnost, copyright, vlastní zkušenosti) Název prezentace (srozumitelný, krátký, výstižný)

9 T ECHNIKA A POMŮCKY „ulehčí nám technika práci?“ Můžete pracovat s: video, PC a powerpoint, mikrofon, tištěná podoba prezentace, diapozitivy,.. Pozor na: Předem techniku vyzkoušet! Umět s technikou pracovat! Raději méně, ale umět ovládat! Dobré zatemění!(plátno,..)

10 V LASTNÍ PREZENTACE Rétorické triky (3x zopakovat, prokládat vtipy, děkovat za pozornost) Hlavní strukturu prezentace znát nazpaměť Hlas (střídat tempo, mlčení, jazyk, tiché nebo výrazné mluvení) Řeč těla (stát, sedět, popocházet, gestikulace,

11 N A ZÁVĚR Čím častěji budete zpracovávat jakékoliv téma prezentace a čím častěji budete prezentovat ostatním posluchačům své dílo, tím se stáváte profíky! Gratuluji, pokud tomu je! Je to umění!

12 P OUŽITÉ ZDROJE : point/zaklady/prezentace-na-co-nezapomenout/ Didaktické poznámky: Tato prezentace slouží jako vodítko nebo průvodce pro žáky 6.,7.,8. a 9. ročníků pro správné zpracování a odprezentování vlastních prezentací v programu MS Powerpoint. Vypracovala: Mgr. Ilona Sadílková, červenec/2012 Informační a komunikační technologie, seminář z INF, MS Powerpoint


Stáhnout ppt "Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Ing. Ilona Sadílková Materiál: VY_42_INOVACE_ICT36.20 Téma: PowerPoint Číslo."

Podobné prezentace


Reklamy Google