Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

2 CHARAKTERISTIKA PROJEKTU  Veletrh se zaměřením na setkání potenciálních zaměstnavatelů, personálních agentur s cílovou skupinou volných pracovních.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "2 CHARAKTERISTIKA PROJEKTU  Veletrh se zaměřením na setkání potenciálních zaměstnavatelů, personálních agentur s cílovou skupinou volných pracovních."— Transkript prezentace:

1

2 2 CHARAKTERISTIKA PROJEKTU  Veletrh se zaměřením na setkání potenciálních zaměstnavatelů, personálních agentur s cílovou skupinou volných pracovních sil TERMÍN KONÁNÍ  7. – 9. října 2008  Společně s projekty INVEX – DIGITEX - INTERKAMERA MÍSTO KONÁNÍ  Veletrhy Brno, a.s. – pavilon A JOB FAIR 2008 MEZINÁRODNÍ VELETRH PRACOVNÍCH PŘÍLEŽITOSTÍ

3 3 CÍLE PROJEKTU Kvalitativní cíl  Veletrh pracovních příležitostí  nejkvalitnější setkání na odborné úrovni v ČR Předpoklady v počtu vystavovatelů a návštěvníků  Počet vystavovatelů/firem 100  Počet návštěvníků tis. návštěvníků veletrhu Invex/Digitex/Interkamera JOB FAIR 2008 MEZINÁRODNÍ VELETRH PRACOVNÍCH PŘÍLEŽITOSTÍ

4 4 Spoluorganizátor  EURES (Evropské služby zaměstnanosti při MPSV) Záštita  Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR  Ministerstvo průmyslu a obchodu ČR  Ministerstvo školství ČR  Asociace krajů ČR - Rady pro rozvoj lidských zdrojů při jednotlivých krajích Garance  Svaz průmyslu a dopravy ČR  Konfederace zaměstnavatelských a podnikatelských svazů ČR  Hlavní mediální partner: JOB FAIR 2008 MEZINÁRODNÍ VELETRH PRACOVNÍCH PŘÍLEŽITOSTÍ

5 5 Historie tématu ve veletržních projektech  Téma Job Fair v různých podobách i rozsahu na několika veletržních projektech (Invex – 6 ročníků, Autosalon, MSV, Stavební veletrhy, atd.)  Zaměřeno na personální politiku konkrétních projektů a oborů  Doplňkové téma Budoucnost JOB FAIR 2008  Multioborové setkání potenciálních zaměstnavatelů s cílovou skupinou  S podporou silného partnera, kvalitním doprovodným programem, se zaměřením na přímou komunikaci s cílovou skupinou návštěvníků JOB FAIR 2008 MEZINÁRODNÍ VELETRH PRACOVNÍCH PŘÍLEŽITOSTÍ

6 6 Nabídka účasti na veletržním projektu  Veletržní účast ve formě stánku  Nabídka pro vystavovatele – START 1-3  Forma finančně zvýhodněné veletržní prezentace  Náklady na pronájem výstavní plochy: 2000 Kč/m 2  Náklady na typové stánky: 6 m 2 – 19 tis. Kč 9 m 2 – 29 tis. Kč 15 m 2 – 50 tis. Kč Pozn. možnost volby jakékoliv výstavní plochy – nabídku zpracujeme individuálně  Konferenční část  Pronájem konferenčních sálů (Business Centrum, Press Centrum)  Možnost uspořádat konkrétní personální aktivity s cílem získat konkrétní skupinu zájemců o zaměstnání  Náborové aktivity JOB FAIR 2008 MEZINÁRODNÍ VELETRH PRACOVNÍCH PŘÍLEŽITOSTÍ

7 7 START 1 ZVÝHODNĚNÁ NABÍDKA TYPOVÉ EXPOZICE – 6 m 2 VYBAVENÍ EXPOZICE:CENA ZAHRNUJE: 6 m 2 koberce zvolené barvypronájem výstavní plochy 6 m 2 6 m 2 stropní rastrregistrační poplatek Atika 3 x 0,33 m + grafikavýstavbu expozice + vybavení Informační pult v = 110 cm, policepřívod elektrické energie do 2 kW Odpadkový košrevize elektroinstalace Kulatý stůl, d = 70 cm denní úklid 4 x židlegenerální úklid 1 x barová židle Stojanový věšák Zásuvka na 230 V, rozvaděč, 2 x bodové osvětlení CENA ,-Kč (bez DPH 19%):

8 8 START 2 ZVÝHODNĚNÁ NABÍDKA TYPOVÉ EXPOZICE – 9 m 2 VYBAVENÍ EXPOZICE:CENA ZAHRNUJE: 9 m 2 koberce zvolené barvypronájem výstavní plochy 9 m 2 9 m 2 stropní rastrregistrační poplatek Uzamykatelné zázemí 1 x 1mvýstavbu expozice + vybavení Atika 3 x 0,33 m + grafikapřívod elektrické energie do 2 kW Informační pult v = 110 cm, policerevize elektroinstalace Regál,denní úklid Odpadkový košgenerální úklid Kulatý stůl, d = 90 cm 4 x židle, 1 x barová židle Stojanový věšák, zásuvka na 230 V Rozvaděč, 3 x bodové osvětlení CENA ,-Kč (bez DPH 19%):

9 9 START 3 ZVÝHODNĚNÁ NABÍDKA TYPOVÉ EXPOZICE 15 m 2 VYBAVENÍ EXPOZICE: CENA ZAHRNUJE: 15 m 2 koberce zvolené barvy pronájem výstavní plochy 15 m 2 15 m 2 stropní rastr registrační poplatek Uzamykatelné zázemí 1,5 x 1,5 m výstavbu expozice + vybavení Atika 5 x 0,33 m + grafika přívod elektrické energie do 2 kW Informační pult v = 110 cm, police revize elektroinstalace Regál denní úklid Odpadkový koš generální úklid Kulatý stůl, d = 70 cm zásuvka pro noční proud 8 x židle, 2 x barová židle Lednice, stojanový věšák 2 x zásuvka na 230 V Rozvaděč, 6 x bodové osvětlení CENA ,-Kč (bez DPH 19%):

10 10 CÍLOVÉ SKUPINY 1. Vystavovatelé  Velké firmy a společnosti – jejich personální oddělení  EURES – Evropské služby zaměstnanosti, Úřady práce  JOB agentury  Zahraniční firmy – jejich personální oddělení  Zahraniční HR agentury  Náborové firmy  Personální agentury (HR Service, Grafton, Advantage Consulting, Work Service …)  Personální servery  Vzdělávací a rekvalifikační agentury  Vzdělávací instituce (střední/vysoké školy, univerzity …) JOB FAIR 2008 MEZINÁRODNÍ VELETRH PRACOVNÍCH PŘÍLEŽITOSTÍ

11 11 CÍLOVÉ SKUPINY 2. Návštěvníci  Pracovníci personálních oddělení  Nezaměstnaní  Nespokojení zaměstnanci  Absolventi vysokých a středních škol  Studenti JOB FAIR 2008 MEZINÁRODNÍ VELETRH PRACOVNÍCH PŘÍLEŽITOSTÍ

12 12 Výhody veletržního projektu  Příležitost oslovit nové cílové skupiny  Odstranění bariéry u nerozhodných potenciálních uchazečů  Značná část nerozhodných uchazečů je pasivní v otázce změny zaměstnání  Nerozhodnost, malá sebedůvěra, strach z kvalit vlastních schopností – do výběrových řízení se nehlásí, přitom se může jednat o velice kvalitní zaměstnance  Na veletrh se přijde podívat ze zvědavosti, veletrh poskytuje příležitost oslovit tuto cílovou skupinu  Lidský rozměr  V době Internetu se vytrácí osobní kontakt s uchazeči – komunikace začíná zasláním CV a následuje předvýběr uchazečů dle zaslaných informací  Veletrh poskytuje možnost získání „prvního dojmu“, tedy předvýběr uchazečů se uskuteční na základě osobního setkání JOB FAIR 2008 MEZINÁRODNÍ VELETRH PRACOVNÍCH PŘÍLEŽITOSTÍ

13 13 MARKETINGOVÁ SPOLUPRÁCE  Areálová reklama – Outdoor/Indoor  Internetová prezentace - projektový portál – PR firemní portál  Info servis - direct mail, e-letter  Prezentace v oficiálních veletržních tiskovinách (bulletin, katalog, průvodce návštěvníka)  Distribuce tiskovin během veletrhu – na návštěvníky, vystavovatele  Umístění tiskovin – v Business Centru, Press Centru, v pavilonech  Prezentace ve veletržním rádiu  Prezentace v denním tisku – MF Dnes, Rovnost, Hospodářské noviny, atd.  Prezentace v elektronických médiích – ČRo, ČT, Rádio Evropa 2, odb. servery JOB FAIR 2008 MEZINÁRODNÍ VELETRH PRACOVNÍCH PŘÍLEŽITOSTÍ

14 14 KONTAKTY Ředitel veletrhu Ing. Karel Torn CSc. tel.: EURES Poradce Mgr. Lenka Benešová tel.: Manažer projektu Petr Dušek tel.: Tisk a public relations Alena Březinová tel.: JOB FAIR 2008 MEZINÁRODNÍ VELETRH PRACOVNÍCH PŘÍLEŽITOSTÍ

15 Děkujeme za pozornost


Stáhnout ppt "2 CHARAKTERISTIKA PROJEKTU  Veletrh se zaměřením na setkání potenciálních zaměstnavatelů, personálních agentur s cílovou skupinou volných pracovních."

Podobné prezentace


Reklamy Google