Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Mladí, budoucnost a technologie Vybrané výsledky nejrozsáhlejšího průzkumu generace Y Dana Dvořáková, Telefónica Czech Republic Praha, 16. října 2013.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Mladí, budoucnost a technologie Vybrané výsledky nejrozsáhlejšího průzkumu generace Y Dana Dvořáková, Telefónica Czech Republic Praha, 16. října 2013."— Transkript prezentace:

1 Mladí, budoucnost a technologie Vybrané výsledky nejrozsáhlejšího průzkumu generace Y Dana Dvořáková, Telefónica Czech Republic Praha, 16. října 2013

2 Více na telefonica.com/millennials a detimilenia.cz Region / Země Velikost vzorku Statis t. chyba Severn í Amerik a US1,000+/-3.1% Kanada151+/-8.0% Latins ká Amerik a Brazílie1,028 +/- 3.1% Mexiko503 +/- 4.4% Argentina500 +/- 4.4% Peru150 +/- 8.0% Chile500 +/- 4.4% Kolumbie150 +/- 8.0% Venezuela150 +/- 8.0% Západn í Evropa Španělsko915 +/- 3.2% Velká Británie 900 +/- 3.3% Německo919 +/- 3.2% Itálie251 +/- 6.2% Francie251 +/- 6.2% Středn í a vých. Evropa ČR500 +/- 4.4% Rusko500 +/- 4.4% Polsko264 +/- 6.0% Asie Indie1,000 +/- 3.1% Čína1,003 +/- 3.1% Japonsko150 +/- 8.0% Korea151 +/- 8.0% Austrálie151 +/- 8.0% Blízký východ a Afrika Turecko251 +/- 6.2% Izrael150 +/- 8.0% Saudská Ar.232 +/- 6.4% Egypt250 +/- 6.2% Jižní Afrika201 +/- 6.9% CELKEM12,171 +/-.9% Nejrozsáhlejší průzkum generace Y •Kvantitativní průzkum na zástupcích mladé generace mezi 18 a 30 roky z 27 zemí světa •Pro Financial Times a společnost Telefónica realizovala výzkumná agentura Penn Schoen Berland •Dotazník se 190 otázkami; dotazování v termínu Velikost vzorku v jednotlivých zemích se řídí procentem populace s přístupem k internetu. Celková statistická chyba je +/- 9 %.

3 Mladí a technologie

4 Learn more at telefonica.com/millennials 7 hodin 7 hodin Severní Amerika Latinská Amerika Střední a východní EvropaZápadní Evropa Blízký východ a Afrika Asie 5 hodin 5 hodin 6 hodin 6 hodin Mladí lidé jsou neustále online Na internetu tráví průměrně 6 hodin denně

5 Více na telefonica.com/millennials a detimilenia.cz 83 % Jaké moderní technologie využívají? Celkově 76 % mladých vlastní chytrý telefon Severní Amerika Latinská Amerika Blízký východ & Afrika Asie 68 %72 % Střední & vých. Evropa 60 % Laptop83% Desktop50% Tablet37% Laptop62% Desktop58% Tablet22% Laptop72% Desktop49% Tablet22% Laptop66% Desktop45% Tablet20% Laptop77% Desktop49% Tablet31% Laptop64% Desktop56% Tablet23% Světová penetrace chytrých telefonů v 2011: 30 % 71 % Západní Evropa 79 % 73 % 50 % 13 % 58% !

6 Více na telefonica.com/millennials a detimilenia.cz Postoj k technologiím rozděluje muže a ženy… 6 Souhlasí s tvrzením, že jsou technologicky vyspělí Tvrdí, že technologie ovlivnily jejich život Považují technologie za nejdůležitější studijní obor pro budoucí úspěch

7 Více na telefonica.com/millennials a detimilenia.cz 85 % mladých Čechů věří ve své znalosti moderních technologií 7 95 % 75 % z toho 43 % excelentn í z toho 15 % excelentn í českých mužů uvádí, že jsou v moderních technologiích zdatnější, než jejich vrstevníci 81 % Více na telefonica.com/millennials a detimilenia.cz

8 Zvětšují technologie rozdíl mezi lidmi? 8 62 % mladých lidí si myslí, že moderní technologie zvětšují rozdíl mezi chudými a bohatými Svět Severní Amerika Latinská Amerika Západní Evropa Střední & východní Evropa Asie Střední východ & Afrika Technologie zmenšují rozdíl mezi chudými a bohatými Technologie zvětšují rozdíl mezi chudými a bohatými 68 %

9 Více na telefonica.com/millennials a detimilenia.cz Mladí věří, že úspěšnou budoucnost jim zajistí studium technologií… 9 20% je pro ekonomii 13% je pro cizí jazyky 12% je pro přírodní vědy 4% je pro matematiku 3% je pro literaturu mladých lidí si myslí, že úspěšnou budoucnost si zajistí studiem moderních technologií 36 %

10 Více na telefonica.com/millennials a detimilenia.cz Mladí Češi sází na cizí jazyky 10 Česká republik a Technologi e Ekonomie Cizí jazyky Věda Ostatní Matematika 35 % Technologi e 41 % Cizí jazyky Více na telefonica.com/millennials a detimilenia.cz

11 Co mladí považují za nejlepší zdroj … 11 Zábavy Informací o krizové situaci Důvěryhodnýc h informací TVSociální médiaInternet TiskRádio

12 Více na telefonica.com/millennials a detimilenia.cz Velmi nesouhlasím Souhlasím Velmi souhlasím Nesouhlasím Internet a sociální média pro mladé Čechy nejdůležitějším zdrojem … 12 důvěryhodných informací v krizové situaci zábavy Internet Televize Sociální média Tisk Sociálním médiím připisují mladí Češi důležitou roli v politických událostech Více na telefonica.com/millennials a detimilenia.cz

13 Mladí se obávají o svoji online bezpečnost 13 mladých lidí si myslí, že by měla být zavedena větší bezpečností opatření na ochranu online informací a osobních dat 95 % Svět Severní Amerika Latinská Amerika Západní Evropa Střední & východní Evropa Asie Střední východ & Afrika

14 A jak jste na tom vy? Otestujte se na


Stáhnout ppt "Mladí, budoucnost a technologie Vybrané výsledky nejrozsáhlejšího průzkumu generace Y Dana Dvořáková, Telefónica Czech Republic Praha, 16. října 2013."

Podobné prezentace


Reklamy Google