Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

PERSPEKTIVA aneb učíme s projekty II. monitorovací zpráva únor 2010 – duben 2010 lektor: Hošková Ivana realizátoři: Šubertová Jana, Ležáková Veronika,

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "PERSPEKTIVA aneb učíme s projekty II. monitorovací zpráva únor 2010 – duben 2010 lektor: Hošková Ivana realizátoři: Šubertová Jana, Ležáková Veronika,"— Transkript prezentace:

1 PERSPEKTIVA aneb učíme s projekty II. monitorovací zpráva únor 2010 – duben 2010 lektor: Hošková Ivana realizátoři: Šubertová Jana, Ležáková Veronika, Svoboda Pavel cílová skupina projektu: žáci ZŠ Budišov, IV. – IX. ročník

2 únor ve všech ročnících s úspěchem začala práce na projektu - všichni žáci se se zájmem účastnili nejen příprav, ale také samotných realizací - postupně byly realizovány: během měsíce února byla naplněna tato průřezová témata: My world My world (MS Word, MS PowerPoint) Tests and quizzes The human body The human body (křížovky, pracovní listy) Vých. osobnostní 1a), c), d), 2d) K myšlení 1a), b), c) Mediální 1c), d) a tyto klíčové kompetence: KK1, KK2, KK3, KK4 The Criss cross The Criss cross (křížovky, pracovní listy) The world The world (pracovní listy)

3 březen žáci s pomocí pedagogů vytvářejí ze svých prací 1. číslo „našeho“ anglického časopisu - díky využití nejmodernějších technologií v MMU vznikají první cvičení pro žáky I. i II. stupně s využitím dotykové tabule - postupně byly realizovány: The human body The human body (dotyková tabule) The monster The monster (pracovní listy) My family My family (MS PowerPoint) během měsíce března byla naplněna tato průřezová témata: Vých. osobnostní 1a), c), d), 2d) K myšlení 1a), b), c) Mediální 1c), d) a tyto klíčové kompetence: KK1, KK2, KK3, KK4 The riddles The riddles (pracovní listy) The recipes The recipes (pracovní listy)

4 duben žáci s pomocí pedagogů vytvářejí ze svých prací 2. číslo „našeho“ anglického časopisu - díky využití nejmodernějších technologií v MMU vznikají další cvičení pro žáky I. i II. stupně s využitím dotykové tabule - postupně byly realizovány: My Family My Family (MS Power Point) The animals The animals (křížovky, kvízy) Africká zvířata během měsíce dubna byla naplněna tato průřezová témata: Vých. osobnostní 1a), c), d), 2d) K myšlení 1a), b), c) Mediální 1c), d) a tyto klíčové kompetence: KK1, KK2, KK3, KK4 The human body, klasifikace, hrací karty (pracovní The human body, klasifikace, hrací karty (pracovní listy)

5 „Já a moje angličtina“ V projektu „Já a moje angličtina“ jsou naplňována tato průřezová témata: Osobnostní a sociální výchova Osobnostní a sociální výchova 1a), c), d), 2d) Výchova k myšlení v evropských a globálních souvislostech Výchova k myšlení v evropských a globálních souvislostech 1a), b), c) Mediální výchova Mediální výchova 1c), d) a tyto klíčové kompetence: Kompetence k učení Kompetence k řešení problémů Kompetence komunikativní Kompetence sociální a personální mezipředmětové vztahy: Anglický jazyk Informatika Zeměpis Přírodopis Občanská výchova


Stáhnout ppt "PERSPEKTIVA aneb učíme s projekty II. monitorovací zpráva únor 2010 – duben 2010 lektor: Hošková Ivana realizátoři: Šubertová Jana, Ležáková Veronika,"

Podobné prezentace


Reklamy Google