Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

4.A.  ÚKOLY  SYSTÉM ZNÁMKOVÁNÍ  POŽADAVKY NA ŽÁKY V TOMTO ROCE  NOVÉ PŘEDMĚTY  NOVINKY VE ŠKOLNÍM ŘÁDU  ZDRAVÁ JÍDELNA  VYBAVENÍ TŘÍDY  SDRUŽENÍ.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "4.A.  ÚKOLY  SYSTÉM ZNÁMKOVÁNÍ  POŽADAVKY NA ŽÁKY V TOMTO ROCE  NOVÉ PŘEDMĚTY  NOVINKY VE ŠKOLNÍM ŘÁDU  ZDRAVÁ JÍDELNA  VYBAVENÍ TŘÍDY  SDRUŽENÍ."— Transkript prezentace:

1 4.A

2  ÚKOLY  SYSTÉM ZNÁMKOVÁNÍ  POŽADAVKY NA ŽÁKY V TOMTO ROCE  NOVÉ PŘEDMĚTY  NOVINKY VE ŠKOLNÍM ŘÁDU  ZDRAVÁ JÍDELNA  VYBAVENÍ TŘÍDY  SDRUŽENÍ RODIČŮ  AKCE DĚTI- RODIČE  ŠKOLA V PŘÍRODĚ

3  ZADÁVÁM V PRŮBĚHU TÝDNE V HODINÁCH.  ÚKOLNÍČEK!!!!  čítanka str.13 dočíst  ÚKOLY SE NA NAŠÍ ŠKOLE NEZNÁMKUJÍ!  Budu občas dávat TEST z toho samého, co bylo v dú.

4 ZNÁMKA NA VYSVĚDČENÍ SE SLOŽENA Z …. ČTVRTLETÍ: 23. LISTOPADU POLOLETÍ: 30. LEDNA  Čj  PSANÍ – ÚPRAVA  GRAMATIKA –DIKTÁTY + DOPLŇOVAČKY  SNAHA V HODINĚ + REFERÁTY  ÚROVEŇ ČTENÍ  Ostatní předměty  ÚPRAVA SEŠITU  SNAHA V HODINĚ  TESTY + SLOVNÍ ZKOUŠENÍ

5  Píle a zájem 1. Aktivní, učí se svědomitě a se zájmem. 2. Učí se svědomitě. 3. K učení a práci nepotřebuje větších podnětů. 4. Malý zájem o učení, potřebuje stálé podněty. 5. Pomoc a pobízení k učení jsou zatím neúčinné.

6  4.třída = 10 let  Z psychologického hlediska: nástup abstraktního myšlení.  Učebnice začínají být hlavně o čtení : vlastivěda, přírodověda, matematika, čeština,  Tento ročník chápu jako přípravu na 2. stupeň Nutná ochota přečíst si ZADÁNÍ či ČLÁNEK, se kterým se poté pracuje. Čtení se odrazí ve známce z jiných předmětů.

7  JE TO DOVEDNOST a jako taková se dá zdokonalovat jen soustavným procvičováním. Jako když se učíte stojku. Stále procvičovat.  V naší třídě není žádný dyslektik.  Budu vyžadovat od všech perfektní úroveň čtení.  Tento rok snížím nároky na ostatní úkoly.  Hlavním cílem bude STÁLE ČÍST- DENNĚ!!!  1 měsíc = 1 kniha (do Vánoc tedy 3 knihy)

8 Každou hodinu 3 otázky z předchozí hodiny.  Sešit postupně bude vznikat.  Volné listy řazené do desek.  Sami si dělají zápisky.  Obkreslují a opisují z tabule.  Sešit, ve které si sami dělají zápisky.  Barevně rozlišovat nadpisy, zápisy, obrázky a popisky. Mít pořádek a jasno v tom co si zapíšou.  Děti opisují a obkreslují vše z tabule.

9 OMLOUVÁNÍNEOMLUVENÁ HODINA  Do 3 pracovních dnů musíme ve škole vědět, co je s dítětem, kde je.  4 den, kdy nevíme, jsme povinni informovat policii či „sociálku“.  Telefon do školy nebo sms třídnímu učiteli.  Do 5 pracovních dnů od chvíle, kdy se vrátí do školy musí být zapsáno v ŽK od rodiče. (není nutné razítko lékaře) jinak je to NEOMLUVENÉ.  ZPĚTNĚ VÍCE JAK 5 DNÍ NELZE.

10  NAPOMENUTÍ TŘ.U.  3 zapomenutí  nevhodné chování, neplnění školních povinností  DŮTKA TŘ.U.  6 zapomenutí  Opakované nevhodné chování  1-3 neomluvené hodiny  DŮTKA ŘEDITELE  9 zapomenutí  Svévolné opuštění školy  4-9 neomluvených hodin  Úmyslné ničení, ubližování  Ztráta ŽK

11  2 z mravů  neomluvených hodin.  Podvod- falšování podpisů.  Opakované ubližování – šikana.  Držení i požití i distribuce omamných látek.  Krádeže v areálu školy.  Pořizování zvukového či obrazového záznamu bez svolení natáčené osoby.  3 z mravů  25 a více neomluvených hodin (1 týden = 25 h)  Opakované držení a požití omamných látek.  Opakované krádeže  Obzvlášť hrubé ublížení spolužákům.

12  Nápoje obsahující taurin a kofein jsou pro 10-ti leté děti omamné látky.  Jsou v době výuky ZAKÁZÁNY.

13  Tato dotyková televize= caa ,-.  Poškození hradí hříšníci.  Doporučení školy: kdo má aktivnější potomky, nechte je pojistit proti „nešikovnosti“.

14  Novinkou jsou saláty zeleninové a ovocné.  Formou bufetu u vedlejšího okénka.  Děti si je MOHOU vzít.

15  ZMĚNA OTEVÍRACÍ DOBY:  Pondělí a středa do 17:00

16  Já  Zuzana Kulichová – vyučující angličtiny  Zuzana Hanyková – školní psycholog  Paul – 2x v týdnu. Nikdy sám.

17 Zábavnější část našeho setkání

18  Podala jsem žádost o grant na ekologicky zaměřený výcvik.  Pokud bude žádost zamítnuta, pojedeme s 4.B. tentokrát bez jiných tříd. Zde je prostor pro Vaše návrhy a náměty.  Kdyby se našel někdo, kdo by nám jel vařit, výrazně by se snížila cena.  Určitě se připravte na mnohem vyšší cenu než na jaké jsme díky spolupráci tříd a „babiček“ byli zvyklí.  - ZADARMO 3 dny pod vedením ekologů z centra Vlašim. ( PLATÍME POUZE JÍDLO )  Kurz naváže na předchozí dění ve třídě, které už bude pod vedením ekologů.  Výběrové řízení proběhne na konci října.

19  Staré skříně lze pomalovat.  Již loni zazněl požadavek od dětí ke zvelebení třídy.  Uspořádáme barvení skříní. Děti vyberou sami peníze na barvy. Sami si je budou barvit a v závěru dne můžeme společně s vámi prohlédnout fotografie či videa z loňského roku.

20  Zástupce z řad rodičů chodí na schůze. Rozhodují o přerozdělení finančních příspěvků.  Kdo za nás chodí?  Každá 1. středa v měsíci.  SRPŠ 200,-  Např. pitný režim. Na chodbách je k dispozici. Není určeno pro 1,5 litrové lahve. Mělo by být pro děti, které platí příspěvek.  Školní bufet nabízí 1,5 l vody cca 12,-

21 Do budoucna by bylo lepší a výhodnější, abyste se lépe mezi sebou poznali.  Možné aktivity:  Večer nad fotografiemi  Večer u ohně  Návštěva ve třídě  Večer v tělocvičně- turnaje s dětmi  Předvánoční tvoření

22 Ráda Vás uvidím během školního roku.


Stáhnout ppt "4.A.  ÚKOLY  SYSTÉM ZNÁMKOVÁNÍ  POŽADAVKY NA ŽÁKY V TOMTO ROCE  NOVÉ PŘEDMĚTY  NOVINKY VE ŠKOLNÍM ŘÁDU  ZDRAVÁ JÍDELNA  VYBAVENÍ TŘÍDY  SDRUŽENÍ."

Podobné prezentace


Reklamy Google