Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

PREZENTACE KAMPANĚ. 2 Producent: Nogup agency s.r.o. Koproducenti: Elephant Orchestra, Ticket Art, Dana Voláková Režie: Tomáš Řehořek Distributor: Falcon.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "PREZENTACE KAMPANĚ. 2 Producent: Nogup agency s.r.o. Koproducenti: Elephant Orchestra, Ticket Art, Dana Voláková Režie: Tomáš Řehořek Distributor: Falcon."— Transkript prezentace:

1 PREZENTACE KAMPANĚ

2 2 Producent: Nogup agency s.r.o. Koproducenti: Elephant Orchestra, Ticket Art, Dana Voláková Režie: Tomáš Řehořek Distributor: Falcon a.s. Premiéra: Cílová skupina: 15+ Reklamní partneři: Kovacs, Chizo Mediální partneři: Impuls, Esquire, Mediapharma, iDNES.cz, Metro, JCDecaux, Pixelhouse, FHM, iBOYS.cz, TV Transport, Hyperinzerce, Dokina.cz Partner distribuční premiéry: Interspar

3 3  Filmové plakáty: (v kinech od ) A1 (3000 ks) A3 (3000 ks) B0 jednostranné (200 ks) Fotosky 4x1000  Stojky v multikinech, 110 ks (v kinech od ) CineStar, Palace Cinemas, CinemaCity, Golden Apple + regionální kina Praha a celá ČR  Kopií 33 (35 mm) + 26 digi kopie  Trailery 101 ks (v kinech od ) POS filmu

4 4  Film + Pásmo 18:00 – 22:59, 30 sec TV spot ( – ) Pásmo ostatní 22:59 – dál, 30 sec TV spot ( – ) (15. 4., , , , , , , , , 2. 5., 4. 5., 5. 5., 9. 5., ) Přímé vstupy z premiéry, Film o filmu Mediální kampaň - Televize

5 5  TV spoty – TV PRIMA a TV PRIMA COOL (9. – ), 15 sec Mediální kampaň - Televize

6 6  Radio Impuls – Mediální partner Spotová kampaň (18. – ), 51 spotů / 20 sec (3x), (3x), (3x), (3x), (3x), (3x), (3x), (4x), (4x), (5x), (7x), (5x), (5x) Spotová kampaň (1. – ), 30 sec Trailer na Návštěva Vlasty Korce – rozhovor s M. Šteindlerem Návštěva Vlasty Korce – rozhovor s P. Čtvrtníčkem Mediální kampaň - Rozhlas

7 7  Regionální rádia (kampaně přes Cinestar) Spotová kampaň ( – ), 35 spotů týdně / 20 sec Rádia: Impuls (celoplošně) Rádio City (Praha) FM Plus (ZČ) Rock rádio Šumava (ZČ) Černá Hora (VČ) Radio Haná (Olomouc) Hitrádio Orion (Ostrava) Hitrádio Faktor (České Budějovice) Rock Rádio Gold (JČ) Hitrádio Vysočina (Jihlava) Rádio Kiss Delta (SČ, Mladá Boleslav) Rádio Jizera (SČ, Mladá Boleslav) Hit rádio FM (SČ), Internet rádio Max Mediální kampaň - Rozhlas

8 8  EXTRA kampaň ( – ), 35 spotů týdně / 20 sec Rádio 1 (celoplošně) Evropa 2 (celoplošně)  BONTON (březen 2011), 36 spotů / 20 sec Mediální kampaň - Rozhlas

9 9  JCDecaux – Mediální partner Rámečky, 100 a 150 ks 49x49 ( – ) Rotundy, 26 ks (6. – )  DD Promotion České dráhy Variapostery na nádražích (celá ČR), 200 ks ( – ) Rámečky ve vlacích ČD (celá ČR), 800 ks ( – ) Mediální kampaň – Outdoor promo

10 10  DD Promotion - Variapostery Mediální kampaň – Outdoor promo

11 11  DD Promotion - Rámečky Mediální kampaň – Outdoor promo

12 12  Samolepka České Budějovice ( )  Bannery v OC Liberec, 4 ks (4. – )  Metro stojany, 282 ks ( ) Mediální kampaň – Outdoor promo Metro stojany

13 13  BIGBOARDY BIGMEDIA Bigboardy – celá ČR, 30 ks (7. 4 – ) Junior bigboardy, 15 ks (7. 4 – ) Double bigboardy, 5 ks (7. 4 – ) Lightboxy, 180 ks (7. 4 – ) Billboardy – Morava, 50 ks ( – ) Mediální kampaň – Outdoor promo

14 14  BIGBOARDY BIGMEDIA Mediální kampaň – Outdoor promo

15 15  BIGBOARDY BIGMEDIA Mediální kampaň – Outdoor promo

16 16  BONUSS-CZ – Spoty na 7 LED diodových obrazovkách a velkoplošných světelných obrazovkách (15. – ), 10 sec, počet spotů Obrazovka / délka vysílání Počet spotů / v hod. Praha – Flóra / 14 hodin 980 / 5 Praha – Jihlavská / non stop 1680 / 5 OD Kotva / non stop 1680 / 5 Anděl / non stop 1680 / 5 Praha – Erpet / non stop 3360 / 10 Liberec / non stop 3360 / 10 Špindlerův Mlýn 3360 / 10 Mediální kampaň – Obrazovky + outdoor promo

17 17  BONUSS-CZ Mediální kampaň – Obrazovky + outdoor promo

18 18  Obrazovky • Trailer na obrazovkách v síti TRANSPORT-TV (LCD monitory v MHD v regionech) (duben, květen 2011) – Mediální partner • Mediapharma – Mediální partner - trailer na plazmách v čekárnách u lékaře, 1300 ks (duben, květen 2011) • Metrovision (JCDecaux), ( – ) • Supervision (od ) Mediální kampaň – Obrazovky

19 19  INTERSPAR – Partner premiéry, 38 supermarketů v ČR ( )  20 stojek v prodejnách u vstupu  Placky s filmem na trikách pokladních (780 ks)  6 mil. letáků s vizuálem filmu  Soutěž o filmové ceny, vstupenky do kina a pračku Philco (20. – )  Plakáty, radiospoty Mediální kampaň – Indoor promo

20 20  INTERSPAR Partner premiéry Leták 6 milionů kusů s vizuálem filmu Mediální kampaň – Indoor promo

21 21  INTERSPAR Mediální kampaň – Indoor promo

22 22  INTERSPAR Mediální kampaň – Indoor promo

23 23  METRO – Mediální partner soutěž soutěž soutěž ¼ strana inzerce ¼ strana inzerce ¼ strana inzerce 23., 24., ¼ strana inzerce ¼ strana inzerce + soutěž 27., 28., ¼ strana inzerce soutěž Mediální kampaň - Tisk

24 24  FAN Poster (18. – ) Mediální kampaň - Tisk

25 25  METROPOLIS Metropolis InfoPoster Brno ¼ modul / 73x 104 mm + 3 mm ( – ) Mediální kampaň - Tisk

26 26  METROPOLIS Metropolis magazín Tip v programu / 330 znaků vč. mezer + foto č. 401 ( ) Mediální kampaň - Tisk

27 27  ESQUIRE - Mediální partner 04/11 – Rozhovor s Janem Budařem - Pozvánka na premiéru (rubrika Kultura) 05/11 - Recenze filmu (rubrika Kultura)  FHM – Mediální partner 04/11 – Zákulisí natáčení filmu 05/11 – Pohled na adrenalinový život hlavního hrdiny + soutěž  Inzerce – ČD pro vás Měsíčník (celostrana), ks (duben 2011) Mediální kampaň - Tisk

28 28  MF DNES + iDNES.cz – Mediální partner, průběžná podpora VŠE O FILMU CZECHMADEMAN  Čeští filmaři míří do Číny. S milionářem Budařem a „bordelmamá“ Brožovou ( )  „Pervitinový“ Řehořek udělal z Brožové tmavovlasou šéfku erotického klubu ( )  Film o českém byznysu zavál Budaře až do Číny. A do limuzíny Toma Cruise ( )  VIDEO: Budař jako filmový byznysmen razí heslo S poctivostí leda pojdeš ( )  Přehlídku evropských filmů zahájí černá komedie o českém podnikání ( )  Reálný Czech Made Man: Drogy i lesby jsem měl, vražda je fikce ( )  Festival Finále láká na premiéru Czech Made Mana a taky na folkaře ( )  Plzeňské Finále zahájila „Czech Made Woman“ Brožová. A Hurvínek ( )  Ve Filmshotu poznáte Czech Made Mana i Čertovu nevěstu ( )  V jeden večer se v kině potkají svalnatec, princezna a český byznysmen ( )  Režisér Czech Made Mana Tomáš Řehořek bude odpovídat on-line ( )  Režisér Řehořek: Czech Made Man? Vsadím se, že nás teď čte a baví se ( )  RECENZE: Czech Made Man je poctivý mix kokainu, nápadů a vysokého IQ ( ) Mediální kampaň - Tisk

29 29  iDNES.cz – Mediální partner, průběžná podpora Mediální kampaň - Internet

30 30  iDNES.cz – Mediální partner Bannery: ( – ) – rubrika Kultura – rubrika Kultura – rubrika Revue – rubrika Revue – rubrika Revue Mediální kampaň - Internet

31 31  Hyperinzerce.cz – Mediální partner, průběžná podpora Propagace v Adresarfirem.cz, v sekci Hudba, film, vstupenky - full banner triple Propagace v Hypersouteze.cz – leaderboard (horní banner) Propagace v Rychlesms.cz - leaderboard Mediální kampaň - Internet

32 32  Dokina.cz – Mediální partner Info o soutěži o zájezd do Číny Průběžná podpora Mediální kampaň - Internet

33 33  iBoys.cz – Mediální partner, průběžná podpora Propagace uvedení filmu do kin formou bannerové reklamy na homepage (21 dní) Garance zobrazení Propagace uvedení filmu do kin formou rozeslání informativní zprávy všem uživatelům serveru iBoys.cz ( uživatelů) Zveřejňování PR zpráv dodaných poskytovatelemna homepage iBoys.cz v sekci „Zajímavosti z gay světa“ v rozsahu dvě zprávy měsíčně. Zpráva zveřejněna min. po dobu 3 dní. Mediální kampaň - Internet

34 34 Jenpromuze.cz – Mediální partner, průběžná podpora Články v týdnu před premiérou (od ) Soutěž – 4 výherci získají dárkový voucher na odběr zboží značky Diesel, Versace, Galliano a Cavalli od Dalších 5 výherců získá vína od vinařství Kovacs. Mediální kampaň - Internet

35 35  Facebook.com Fanouškovská stránka CzechMadeMan: Fanouškovská stránka Falcon Filmové novinky: Fanouškovská stránka CineStar: Mediální kampaň - Internet

36 36  Facebook.com Záložka na Falcon Filmové novinky Mediální kampaň - Internet

37 37  Trailery (od února 2011) • • • • • • • • • • • • • • • • Mediální kampaň - Internet

38 38  Bannery • – prezentace filmu, banner, trailer • – prezentace filmu, banner, trailer • – prezentace filmu, banner, trailer • • – banner • – banner • – banner • – banner • - banner • – banner • – banner • – banner • – banner • – banner • – banner • – banner • – banner • – banner • – banner • – banner • – banner • – banner • – banner • - banner Mediální kampaň - Internet

39 39  WC CineStar A3 ( – )  WC samolepky – v kinech CineStar a Golden Apple Cinema Zlín Celkem 12 multikin (od ) Harmonogram CineStar aktivit

40 40  Cinestar do kapsy ( – ) Harmonogram CineStar aktivit

41 41 Soutěž o zájezd do Číny ( – ) Od do budou mít diváci projekcí Czech Made Man ve všech multikinech CineStar možnost zúčastnit se soutěže o zájezd do Číny pro 1 osobu s doprovodem. Odpověď na soutěžní otázku se dozví přímo při sledování filmu. Po skončení projekce vyplní diváci odpověď na leták a vhodí ho do urny v prostorách multikina proběhne slavnostní vylosování výherce za účasti notáře a tvůrců filmu se jméno výherce objeví na webu a Facebooku multikina CineStar. Počet letáků v kinech CineStar: Ostrava ks Olomouc ks České Budějovice ks Hradec Králové ks Liberec ks Plzeň ks Jihlava ks Mladá Boleslav ks Anděl ks Černý Most ks Harmonogram CineStar aktivit

42 42 Soutěž o zájezd do Číny Harmonogram CineStar aktivit

43 43 Soutěž o zájezd do Číny – Upoutávka na Harmonogram CineStar aktivit

44 44  Trička s logem filmu, 450 ks Harmonogram CineStar aktivit Personál multikin CineStar Soutěže

45 45  Kniha (vychází ), 300 knihkupectví (autogramiáda)  Vinařství Kovacs – reklamní partner etikety na vínech (Cuvée 2007) ks (soutěže)  Volcano (věnuje do soutěží 5 voucherů na denní vstup do health clubu Volcano Complex)  Red Carpet (věnuje do soutěží 4 x voucher na odběr zboží značky Diesel,Versace, Galliano a Cavalli) Promotion

46 46  Placky na trikách pokladních v supermarketech InterSpar, 780 ks  Magnetické otvíráky, 350 ks  Dostihy Czech Made Man v Chuchli ( )  Festival Finále Plzeň ( )  Dny Evropského filmu ( )  Novoměstský Hrnec smíchu (11. – )  Zlínský festival ( – ) Promotion

47 47  TV Star – Rozhovor s Janem Budařem (březen 2011)  Metropolis – Rozhovor s Tomášem Řehořkem ( )  Houser – Info o filmu (duben 2011)  Český rozhlas – Rozhovor s Tomášem Řehořkem ( ) Harmonogram PR aktivit Noviny, časopisy, radio

48 48  Ceskenoviny.cz - Budař si zahraje „švejkovského“ selfmademana ve filmu Czechmademan ( )  Hokej.cz - Reprezentanti sledovali natáčení filmu Czechmademan ( )  Chytrazena.cz - Natáčení černé komedie Tomáše Řehořka Czechmademan má za sebou polovinu ( )  Kultura.cz - Czech Made Man je hotov. Zahrál si i Václav Havel ( )  Novinky.cz – Snímek CMM se objeví na Dnech evropského filmu ( )  Dokina.cz – Vyhrajte zájezd do Číny a získejte zkušenosti, jak se stát milionářem ( )  Velkaepocha.sk - Czech Made Man: Jan Budař v nečekané podobě ( )  Novinky.cz - Film CMM vypadá cool, ale nehledejte v něm smysl ( )  Kurzy.cz - „A chcaly prachy.“ Czech Made Man je webtržnická odyssea ( )  Aktualne.cz - Recenze: Czech Made Man chce strašně moc být cool ( )  Reflex.cz - Czech Made Man: Vekslácký film za vekslácké peníze? ( )  Blisty.cz - Film CMM je směsicí povrchně komerčních scén bez jediné myšlenky ( )  Super.cz - Podívejte se, jak vypadá pravý CMM. Známe i jeho jméno ( )  Lidovky.cz - Czech Made Man je morální švejkovina ( )  ČT24.cz – Recenze: Czech Made Man ( )  Topzine.cz - Recenze filmu CMM. Cestičky k bohatství vedou třeba i přes blázinec Harmonogram PR aktivit Internet

49 49 Harmonogram PR aktivit Internet

50 50 Harmonogram PR aktivit Internet


Stáhnout ppt "PREZENTACE KAMPANĚ. 2 Producent: Nogup agency s.r.o. Koproducenti: Elephant Orchestra, Ticket Art, Dana Voláková Režie: Tomáš Řehořek Distributor: Falcon."

Podobné prezentace


Reklamy Google