Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace s teorií i úkoly k procvičení. • Základním prvkem hudebních her je značka, která hráči říká kdy, a zároveň jak má být potvrzena • Značkou v.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Prezentace s teorií i úkoly k procvičení. • Základním prvkem hudebních her je značka, která hráči říká kdy, a zároveň jak má být potvrzena • Značkou v."— Transkript prezentace:

1 Prezentace s teorií i úkoly k procvičení

2 • Základním prvkem hudebních her je značka, která hráči říká kdy, a zároveň jak má být potvrzena • Značkou v tanečních hrách je šipka. • Každá šipka má hodnotu, která je reprezentována tvarem a barvou • Každá šipka je po potvrzení pečlivě hodnocena samotnou hrou • Velká skupina šipek tvoří stepchart • Vzdálenost mezi šipkami při hraní upravuje speed mód Úkoly: 1. Poznejte hru podle značky 2. Naučte se hodnoty značek 3. Najděte si ideální speed mód 4. Pracujte se stepchartem Slovník: 1. BPM 2. Stepchart 3. Speed mód 4. Noteskin

3 • Vzhled značky může ovlivnit Noteskin, pro taneční hry je jich desítky • V tanečních hrách jsou kromě standartních značek i miny, rollsy, freezy • Přiblížením značky k targetu víme kdy ji potvrdit, z tvaru a barvy poznáme jak

4 • Rytmus můžete udržovat podupáváním nohou o podložku nebo tleskáním • Nebojte se malých šipek, ony často sedí do rytmu, stačí se jen zaposlouchat

5 Speed mode 1x Speed mode 3x • Rychlosti od 0.25 až C 550, dostupné v Options každé skladby • Písmeno C před číslem znamená konstantní rychlost • Speed mód je dovolený, změna rychlosti skladby je zakázaná

6 • Generator • Nečitelné pasáže konzultujte s ostatními a prohlížejte pomocí stepchartů • Pro vlastní stepcharty je potřeba BMI calculator a editor. Přípony.sm,.dwi a jiné

7 • Step jumps, skoky s mezikroky • Gallops, doskoky • Crossovers, otočení hráče • Hands, kroky s rukou • Loops, otočky • Streams, dlouhé pasáže kroků bez přestávky rychlejšího BPM • Stops, stepchartové pauzy Úkoly: 1. Vyzkoušejte nanečisto všechny zmíněné kombinace kroků 2. Naučte se poznat je při hře Slovník: 1. Combo, Full a Peak Combo 2. Black Flag 3. Groove Radar 4. Ghost Step, Pad Miss

8 • Během hraní nemusíte celou dobu stát k obrazovce čelem • Kombinace se musí zkoušet, zkoušet a zase zkoušet. Jen né v jedné skladbě. • Nebojte se stínování, nevypadáte hloupě, můžete se naučit něco nového

9 • Složité kombinace se dají zahrát i klasickým způsobem, bývá to však těžší • Naučte se navazovat, pokračovat v hraní i když nestíháte nebo nezvládáte • Otočky a ruce vypadají pro diváky při hraní velmi efektně

10 • Zapomeňte na střed, nevyskakujte příliš vysoko, orientujte se hmatem, dávejte si pozor na ruce při hraní a myslete na těžiště • Pro těžší skladby můžete použít Bar nebo techniku Tip-toe • Pořiďte si vhodnou obuv, pohodlné a funkční převlečení • Naučte se odpočívat a doplňovat energii, pečujte o chodidla • Pomáhejte nováčkům, Vy jste byli taky takoví. Úkoly: 1. Sledujte své výsledky 2. Zkuste hru s Barem nebo jiným pevným předmětem, o který se jde při hraní opřít Slovník: 1. Tip-toe 2. Stínování 3. Double, Freestyle 4. Challenge

11 • Perfect (Marvelous, Excelent), Great a OK body přičítají, Good (Great) a NG nedělají nic, Boo (Decent, Way Off) a Miss body odečítají • Obrazovka s výsledky závisí na typu hry a tématu. Procenta jdou přepočítat • Aplikace a

12 • Aby se podložka při hraný nehýbala, zapřete ji nebo přilepte páskou k zemi a používejte protiskluzové mřížky. Pokud vidíte pohybující se podložku jiného hráče, pomozte mu jí udržet na místě, příště to oplatí zas on Vám. • Bar nebo opěradlo používejte jen pro náročné skladby • Zkuste techniku Tip-Toe. Není to cheat, ale nehodí se pro všechny


Stáhnout ppt "Prezentace s teorií i úkoly k procvičení. • Základním prvkem hudebních her je značka, která hráči říká kdy, a zároveň jak má být potvrzena • Značkou v."

Podobné prezentace


Reklamy Google