Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Na zahrádce s chemií. Úloha 1: Panu Břízovi se na jeho zahrádce přemnožili škůdci. Situaci se rozhodl vyřešit koupí vhodného práškového postřiku. PlodinaDávkování.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Na zahrádce s chemií. Úloha 1: Panu Břízovi se na jeho zahrádce přemnožili škůdci. Situaci se rozhodl vyřešit koupí vhodného práškového postřiku. PlodinaDávkování."— Transkript prezentace:

1 Na zahrádce s chemií

2 Úloha 1: Panu Břízovi se na jeho zahrádce přemnožili škůdci. Situaci se rozhodl vyřešit koupí vhodného práškového postřiku. PlodinaDávkování Brambor0,4%, (20 g / 5 l vody) Rajče0,2%, (20 g / 10 l vody) Chce ho použít proti plísni na rajčatech a bramborách, ale neví si rady, jak práškový postřik správně namíchat s vodou. Rajčat má málo a stačí mu jen 10 litrů postřiku zato brambor má celé pole a potřebuje 50 litrů postřikové kapaliny. Koupil dvě stogramová balení postřikového prášku. Budou mu stačit? Výpočet: úloha 2

3 Úloha 2: Při koupi jakékoli chemikálie si vždy musíme důkladně pročíst příbalový leták, který obsahuje tzv. R a S věty. Pan Bříza si leták pročetl jen zběžně a při aplikaci postřiku udělal několik chyb. Dokážeš odhalit které? Pan Bříza použil ochranné rukavice.

4 Úloha 2: Při koupi jakékoli chemikálie si vždy musíme důkladně pročíst příbalový leták, který obsahuje tzv. R a S věty. Pan Bříza si leták pročetl jen zběžně a při aplikaci postřiku udělal několik chyb. Dokážeš odhalit které? postupoval správně

5 Úloha 2: Při koupi jakékoli chemikálie si vždy musíme důkladně pročíst příbalový leták, který obsahuje tzv. R a S věty. Pan Bříza si leták pročetl jen zběžně a při aplikaci postřiku udělal několik chyb. Dokážeš odhalit které? Pan Bříza použil ochranné rukavice. Pan Bříza vylil přebytečný postřik do nedalekého potoku.

6 Úloha 2: Při koupi jakékoli chemikálie si vždy musíme důkladně pročíst příbalový leták, který obsahuje tzv. R a S věty. Pan Bříza si leták pročetl jen zběžně a při aplikaci postřiku udělal několik chyb. Dokážeš odhalit které? Pan Bříza použil ochranné rukavice. postupoval chybně

7 Úloha 2: Při koupi jakékoli chemikálie si vždy musíme důkladně pročíst příbalový leták, který obsahuje tzv. R a S věty. Pan Bříza si leták pročetl jen zběžně a při aplikaci postřiku udělal několik chyb. Dokážeš odhalit které? Pan Bříza použil ochranné rukavice. Pan Bříza vylil přebytečný postřik do nedalekého potoku. Pan Bříza si zapálil cigaretu, když namíchával správnou koncentraci postřiku.

8 Úloha 2: Při koupi jakékoli chemikálie si vždy musíme důkladně pročíst příbalový leták, který obsahuje tzv. R a S věty. Pan Bříza si leták pročetl jen zběžně a při aplikaci postřiku udělal několik chyb. Dokážeš odhalit které? Pan Bříza použil ochranné rukavice. Pan Bříza vylil přebytečný postřik do nedalekého potoku. postupoval chybně

9 Úloha 2: Při koupi jakékoli chemikálie si vždy musíme důkladně pročíst příbalový leták, který obsahuje tzv. R a S věty. Pan Bříza si leták pročetl jen zběžně a při aplikaci postřiku udělal několik chyb. Dokážeš odhalit které? Pan Bříza použil ochranné rukavice. Pan Bříza vylil přebytečný postřik do nedalekého potoku. Pan Bříza uložil přebytečný postřik do vlhkého sklepa. Pan Bříza si zapálil cigaretu, když namíchával správnou koncentraci postřiku.

10 Úloha 2: Při koupi jakékoli chemikálie si vždy musíme důkladně pročíst příbalový leták, který obsahuje tzv. R a S věty. Pan Bříza si leták pročetl jen zběžně a při aplikaci postřiku udělal několik chyb. Dokážeš odhalit které? Pan Bříza použil ochranné rukavice. Pan Bříza vylil přebytečný postřik do nedalekého potoku. postupoval chybně Pan Bříza si zapálil cigaretu, když namíchával správnou koncentraci postřiku.

11 Úloha 2: Při koupi jakékoli chemikálie si vždy musíme důkladně pročíst příbalový leták, který obsahuje tzv. R a S věty. Pan Bříza si leták pročetl jen zběžně a při aplikaci postřiku udělal několik chyb. Dokážeš odhalit které? Pan Bříza použil ochranné rukavice. Pan Bříza vylil přebytečný postřik do nedalekého potoku. Pan Bříza uložil přebytečný postřik do vlhkého sklepa. Pan Bříza prázdnou nádobu od postřiku vyhodil do komunálního odpadu. Pan Bříza si zapálil cigaretu, když namíchával správnou koncentraci postřiku.

12 Úloha 2: Při koupi jakékoli chemikálie si vždy musíme důkladně pročíst příbalový leták, který obsahuje tzv. R a S věty. Pan Bříza si leták pročetl jen zběžně a při aplikaci postřiku udělal několik chyb. Dokážeš odhalit které? Pan Bříza použil ochranné rukavice. Pan Bříza vylil přebytečný postřik do nedalekého potoku. Pan Bříza uložil přebytečný postřik do vlhkého sklepa. postupoval chybně Pan Bříza si zapálil cigaretu, když namíchával správnou koncentraci postřiku.

13 Úloha 2: Při koupi jakékoli chemikálie si vždy musíme důkladně pročíst příbalový leták, který obsahuje tzv. R a S věty. Pan Bříza si leták pročetl jen zběžně a při aplikaci postřiku udělal několik chyb. Dokážeš odhalit které? Pan Bříza použil ochranné rukavice. Pan Bříza vylil přebytečný postřik do nedalekého potoku. Pan Bříza uložil přebytečný postřik do vlhkého sklepa. Pan Bříza prázdnou nádobu od postřiku vyhodil do komunálního odpadu. Pan Bříza nepoužil ochranné brýle, ale použil ochranný štít. Pan Bříza si zapálil cigaretu, když namíchával správnou koncentraci postřiku.

14 Úloha 2: Při koupi jakékoli chemikálie si vždy musíme důkladně pročíst příbalový leták, který obsahuje tzv. R a S věty. Pan Bříza si leták pročetl jen zběžně a při aplikaci postřiku udělal několik chyb. Dokážeš odhalit které? Pan Bříza použil ochranné rukavice. Pan Bříza vylil přebytečný postřik do nedalekého potoku. Pan Bříza uložil přebytečný postřik do vlhkého sklepa. Pan Bříza prázdnou nádobu od postřiku vyhodil do komunálního odpadu. postupoval správně Pan Bříza si zapálil cigaretu, když namíchával správnou koncentraci postřiku.

15 Úloha 2: Při koupi jakékoli chemikálie si vždy musíme důkladně pročíst příbalový leták, který obsahuje tzv. R a S věty. Pan Bříza si leták pročetl jen zběžně a při aplikaci postřiku udělal několik chyb. Dokážeš odhalit které? Pan Bříza použil ochranné rukavice. Pan Bříza vylil přebytečný postřik do nedalekého potoku. Pan Bříza uložil přebytečný postřik do vlhkého sklepa. Pan Bříza prázdnou nádobu od postřiku vyhodil do komunálního odpadu. Pan Bříza nepoužil ochranné brýle, ale použil ochranný štít. Pan Bříza si zapálil cigaretu, když namíchával správnou koncentraci postřiku. úloha 3

16 Úloha 3: Co jsou to R a S-věty a k čemu jsou dobré? Panu Břízovi soused vyprávěl také o H a P-větách. Pokus se zjistit, jakou mají souvislost s R a S-větami.  ________________________________________ __________________________________________ __________________________________________ __________________________________________ __________________________________________ __________________________________________ __________________________________________ __________________________________________ __________________________________________ __________________________________________ úloha 4

17 Úloha 4: Na příbalovém letáku byly různé symboly. Dokážeš spojit symbol s jeho významem? látky nebezpečné pro životní prostředí toxické látky hořlavé látky látky nebezpečné pro zdraví

18 Úloha 4: Na příbalovém letáku byly různé symboly. Dokážeš spojit symbol s jeho významem? látky nebezpečné pro životní prostředí toxické látky hořlavé látky látky nebezpečné pro zdraví

19 Úloha 4: Na příbalovém letáku byly různé symboly. Dokážeš spojit symbol s jeho významem? špatně toxické látky hořlavé látky látky nebezpečné pro zdraví

20 Úloha 4: Na příbalovém letáku byly různé symboly. Dokážeš spojit symbol s jeho významem? látky nebezpečné pro životní prostředí toxické látky hořlavé látky látky nebezpečné pro zdraví

21 Úloha 4: Na příbalovém letáku byly různé symboly. Dokážeš spojit symbol s jeho významem? látky nebezpečné pro životní prostředí špatně hořlavé látky látky nebezpečné pro zdraví

22 Úloha 4: Na příbalovém letáku byly různé symboly. Dokážeš spojit symbol s jeho významem? látky nebezpečné pro životní prostředí toxické látky hořlavé látky látky nebezpečné pro zdraví

23 Úloha 4: Na příbalovém letáku byly různé symboly. Dokážeš spojit symbol s jeho významem? látky nebezpečné pro životní prostředí toxické látky hořlavé látky špatně

24 Úloha 4: Na příbalovém letáku byly různé symboly. Dokážeš spojit symbol s jeho významem? látky nebezpečné pro životní prostředí toxické látky hořlavé látky látky nebezpečné pro zdraví

25 Úloha 4: Na příbalovém letáku byly různé symboly. Dokážeš spojit symbol s jeho významem? látky nebezpečné pro životní prostředí toxické látky hořlavé látky látky nebezpečné pro zdraví

26 Úloha 4: Na příbalovém letáku byly různé symboly. Dokážeš spojit symbol s jeho významem? špatně toxické látky hořlavé látky látky nebezpečné pro zdraví

27 Úloha 4: Na příbalovém letáku byly různé symboly. Dokážeš spojit symbol s jeho významem? látky nebezpečné pro životní prostředí toxické látky hořlavé látky látky nebezpečné pro zdraví

28 Úloha 4: Na příbalovém letáku byly různé symboly. Dokážeš spojit symbol s jeho významem? látky nebezpečné pro životní prostředí toxické látky hořlavé látky špatně

29 Úloha 4: Na příbalovém letáku byly různé symboly. Dokážeš spojit symbol s jeho významem? látky nebezpečné pro životní prostředí toxické látky hořlavé látky látky nebezpečné pro zdraví

30 Úloha 4: Na příbalovém letáku byly různé symboly. Dokážeš spojit symbol s jeho významem? látky nebezpečné pro životní prostředí toxické látky hořlavé látky látky nebezpečné pro zdraví

31 Úloha 4: Na příbalovém letáku byly různé symboly. Dokážeš spojit symbol s jeho významem? látky nebezpečné pro životní prostředí toxické látky hořlavé látky špatně

32 Úloha 4: Na příbalovém letáku byly různé symboly. Dokážeš spojit symbol s jeho významem? látky nebezpečné pro životní prostředí toxické látky hořlavé látky látky nebezpečné pro zdraví

33 Úloha 4: Na příbalovém letáku byly různé symboly. Dokážeš spojit symbol s jeho významem? látky nebezpečné pro životní prostředí toxické látky hořlavé látky látky nebezpečné pro zdraví úloha 5

34 Úloha 5: Rozdělte se do dvojic. Představte si, že jeden z vás je zkušený lékař, zastávající názor omezeného používání pesticidů v zemědělství, zatímco druhý z vás je vlivný podnikatel, jehož hlavním ziskem je právě prodej pesticidů. Role si rozdělte a prodiskutujte následující teze. Poté učitel vybere 2 – 4 žáky, kteří svá stanoviska prezentují před třídou. Úkolem je přesvědčit ostatní o svém názoru. Vliv pesticidů na přirozené fungování ekosystému a zdraví člověka je většinou nepříznivý, žádoucí je omezené užívání. Laboratorní studie naznačují, že mnoho pesticidů používaných v dnešní době v rámci EU mohou působit toxicky na vývoj nervové soustavy, vystavení pesticidům může také zvyšovat riziko vzniku leukémie u dětí. Mezi následky nadměrného a nesprávného použití pesticidů patří úhyn včelstva, kontaminace povrchových vod, narušení ekosystému a kumulace v živých systémech. Používání pesticidů neohrožuje přírodní prostředí, pokud je užíváno v omezené míře. Pesticidy jsou nutným zlem, bez něhož by nebyla možná zemědělská výroba a tudíž i zajištění potravy pro většinu obyvatel světa.

35 Úloha 6: Spoj roztržené věty v jedno smysluplné tvrzení: Důkladným omytím ovoce a zeleniny užít pesticidy přírodního původu, než syntetické látky. lze do značné míry zredukovat rezidua pesticidů. byly využívány armádou USA, aby mohly být snáze bombardovány nepřátelské jednotky. které jsou určeny k tlumení a hubení rostlinných a živočišných škůdců. které jsou určeny k hubení hmyzu ve všech jeho vývojových stádiích.

36 Úloha 6: Spoj roztržené věty v jedno smysluplné tvrzení: Důkladným omytím ovoce a zeleniny užít pesticidy přírodního původu, než syntetické látky. lze do značné míry zredukovat rezidua pesticidů. byly využívány armádou USA, aby mohly být snáze bombardovány nepřátelské jednotky. které jsou určeny k tlumení a hubení rostlinných a živočišných škůdců. které jsou určeny k hubení hmyzu ve všech jeho vývojových stádiích. Pesticidy jsou přípravky,

37 Úloha 6: Spoj roztržené věty v jedno smysluplné tvrzení: Důkladným omytím ovoce a zeleniny špatně lze do značné míry zredukovat rezidua pesticidů. byly využívány armádou USA, aby mohly být snáze bombardovány nepřátelské jednotky. které jsou určeny k tlumení a hubení rostlinných a živočišných škůdců. které jsou určeny k hubení hmyzu ve všech jeho vývojových stádiích.

38 Úloha 6: Spoj roztržené věty v jedno smysluplné tvrzení: Důkladným omytím ovoce a zeleniny užít pesticidy přírodního původu, než syntetické látky. lze do značné míry zredukovat rezidua pesticidů. byly využívány armádou USA, aby mohly být snáze bombardovány nepřátelské jednotky. které jsou určeny k tlumení a hubení rostlinných a živočišných škůdců. které jsou určeny k hubení hmyzu ve všech jeho vývojových stádiích.

39 Úloha 6: Spoj roztržené věty v jedno smysluplné tvrzení: Důkladným omytím ovoce a zeleniny užít pesticidy přírodního původu, než syntetické látky. lze do značné míry zredukovat rezidua pesticidů. které jsou určeny k tlumení a hubení rostlinných a živočišných škůdců. které jsou určeny k hubení hmyzu ve všech jeho vývojových stádiích. špatně

40 Úloha 6: Spoj roztržené věty v jedno smysluplné tvrzení: Důkladným omytím ovoce a zeleniny užít pesticidy přírodního původu, než syntetické látky. lze do značné míry zredukovat rezidua pesticidů. byly využívány armádou USA, aby mohly být snáze bombardovány nepřátelské jednotky. které jsou určeny k tlumení a hubení rostlinných a živočišných škůdců. které jsou určeny k hubení hmyzu ve všech jeho vývojových stádiích.

41 Úloha 6: Spoj roztržené věty v jedno smysluplné tvrzení: Důkladným omytím ovoce a zeleniny užít pesticidy přírodního původu, než syntetické látky. lze do značné míry zredukovat rezidua pesticidů. byly využívány armádou USA, aby mohly být snáze bombardovány nepřátelské jednotky. které jsou určeny k tlumení a hubení rostlinných a živočišných škůdců. které jsou určeny k hubení hmyzu ve všech jeho vývojových stádiích. špatně

42 Úloha 6: Spoj roztržené věty v jedno smysluplné tvrzení: Důkladným omytím ovoce a zeleniny užít pesticidy přírodního původu, než syntetické látky. lze do značné míry zredukovat rezidua pesticidů. byly využívány armádou USA, aby mohly být snáze bombardovány nepřátelské jednotky. které jsou určeny k tlumení a hubení rostlinných a živočišných škůdců. které jsou určeny k hubení hmyzu ve všech jeho vývojových stádiích.

43 Úloha 6: Spoj roztržené věty v jedno smysluplné tvrzení: Důkladným omytím ovoce a zeleniny užít pesticidy přírodního původu, než syntetické látky. lze do značné míry zredukovat rezidua pesticidů. byly využívány armádou USA, aby mohly být snáze bombardovány nepřátelské jednotky. které jsou určeny k tlumení a hubení rostlinných a živočišných škůdců. které jsou určeny k hubení hmyzu ve všech jeho vývojových stádiích. špatně

44 Úloha 6: Spoj roztržené věty v jedno smysluplné tvrzení: Důkladným omytím ovoce a zeleniny užít pesticidy přírodního původu, než syntetické látky. lze do značné míry zredukovat rezidua pesticidů. byly využívány armádou USA, aby mohly být snáze bombardovány nepřátelské jednotky. které jsou určeny k tlumení a hubení rostlinných a živočišných škůdců. které jsou určeny k hubení hmyzu ve všech jeho vývojových stádiích.

45 Úloha 6: Spoj roztržené věty v jedno smysluplné tvrzení: Důkladným omytím ovoce a zeleniny užít pesticidy přírodního původu, než syntetické látky. lze do značné míry zredukovat rezidua pesticidů. byly využívány armádou USA, aby mohly být snáze bombardovány nepřátelské jednotky. které jsou určeny k tlumení a hubení rostlinných a živočišných škůdců. které jsou určeny k hubení hmyzu ve všech jeho vývojových stádiích. Pesticidy jsou přípravky, špatně

46 Úloha 6: Spoj roztržené věty v jedno smysluplné tvrzení: Důkladným omytím ovoce a zeleniny užít pesticidy přírodního původu, než syntetické látky. lze do značné míry zredukovat rezidua pesticidů. byly využívány armádou USA, aby mohly být snáze bombardovány nepřátelské jednotky. které jsou určeny k tlumení a hubení rostlinných a živočišných škůdců. které jsou určeny k hubení hmyzu ve všech jeho vývojových stádiích. Pesticidy jsou přípravky,

47 Úloha 6: Spoj roztržené věty v jedno smysluplné tvrzení: Důkladným omytím ovoce a zeleniny užít pesticidy přírodního původu, než syntetické látky. lze do značné míry zredukovat rezidua pesticidů. byly využívány armádou USA, aby mohly být snáze bombardovány nepřátelské jednotky. které jsou určeny k tlumení a hubení rostlinných a živočišných škůdců. které jsou určeny k hubení hmyzu ve všech jeho vývojových stádiích. Pesticidy jsou přípravky, špatně

48 Úloha 6: Spoj roztržené věty v jedno smysluplné tvrzení: Důkladným omytím ovoce a zeleniny užít pesticidy přírodního původu, než syntetické látky. lze do značné míry zredukovat rezidua pesticidů. byly využívány armádou USA, aby mohly být snáze bombardovány nepřátelské jednotky. které jsou určeny k tlumení a hubení rostlinných a živočišných škůdců. které jsou určeny k hubení hmyzu ve všech jeho vývojových stádiích. Pesticidy jsou přípravky,

49 Úloha 6: Spoj roztržené věty v jedno smysluplné tvrzení: Důkladným omytím ovoce a zeleniny užít pesticidy přírodního původu, než syntetické látky. lze do značné míry zredukovat rezidua pesticidů. byly využívány armádou USA, aby mohly být snáze bombardovány nepřátelské jednotky. které jsou určeny k tlumení a hubení rostlinných a živočišných škůdců. které jsou určeny k hubení hmyzu ve všech jeho vývojových stádiích. Pesticidy jsou přípravky, špatně

50 Úloha 6: Spoj roztržené věty v jedno smysluplné tvrzení: Důkladným omytím ovoce a zeleniny užít pesticidy přírodního původu, než syntetické látky. lze do značné míry zredukovat rezidua pesticidů. byly využívány armádou USA, aby mohly být snáze bombardovány nepřátelské jednotky. které jsou určeny k tlumení a hubení rostlinných a živočišných škůdců. které jsou určeny k hubení hmyzu ve všech jeho vývojových stádiích. Pesticidy jsou přípravky,

51 Úloha 6: Spoj roztržené věty v jedno smysluplné tvrzení: Důkladným omytím ovoce a zeleniny užít pesticidy přírodního původu, než syntetické látky. lze do značné míry zredukovat rezidua pesticidů. byly využívány armádou USA, aby mohly být snáze bombardovány nepřátelské jednotky. které jsou určeny k tlumení a hubení rostlinných a živočišných škůdců. které jsou určeny k hubení hmyzu ve všech jeho vývojových stádiích. Pesticidy jsou přípravky, Pokud je nutné použít pesticid, je lepší

52 Úloha 6: Spoj roztržené věty v jedno smysluplné tvrzení: Důkladným omytím ovoce a zeleniny užít pesticidy přírodního původu, než syntetické látky. lze do značné míry zredukovat rezidua pesticidů. byly využívány armádou USA, aby mohly být snáze bombardovány nepřátelské jednotky. které jsou určeny k tlumení a hubení rostlinných a živočišných škůdců. které jsou určeny k hubení hmyzu ve všech jeho vývojových stádiích. Pesticidy jsou přípravky, Pokud je nutné použít pesticid, je lepší špatně

53 Úloha 6: Spoj roztržené věty v jedno smysluplné tvrzení: Důkladným omytím ovoce a zeleniny užít pesticidy přírodního původu, než syntetické látky. lze do značné míry zredukovat rezidua pesticidů. byly využívány armádou USA, aby mohly být snáze bombardovány nepřátelské jednotky. které jsou určeny k tlumení a hubení rostlinných a živočišných škůdců. které jsou určeny k hubení hmyzu ve všech jeho vývojových stádiích. Pesticidy jsou přípravky, Pokud je nutné použít pesticid, je lepší

54 Úloha 6: Spoj roztržené věty v jedno smysluplné tvrzení: Důkladným omytím ovoce a zeleniny užít pesticidy přírodního původu, než syntetické látky. lze do značné míry zredukovat rezidua pesticidů. byly využívány armádou USA, aby mohly být snáze bombardovány nepřátelské jednotky. které jsou určeny k tlumení a hubení rostlinných a živočišných škůdců. které jsou určeny k hubení hmyzu ve všech jeho vývojových stádiích. Pesticidy jsou přípravky, Pokud je nutné použít pesticid, je lepší špatně

55 Úloha 6: Spoj roztržené věty v jedno smysluplné tvrzení: Důkladným omytím ovoce a zeleniny užít pesticidy přírodního původu, než syntetické látky. lze do značné míry zredukovat rezidua pesticidů. byly využívány armádou USA, aby mohly být snáze bombardovány nepřátelské jednotky. které jsou určeny k tlumení a hubení rostlinných a živočišných škůdců. které jsou určeny k hubení hmyzu ve všech jeho vývojových stádiích. Pesticidy jsou přípravky, Pokud je nutné použít pesticid, je lepší

56 Úloha 6: Spoj roztržené věty v jedno smysluplné tvrzení: Důkladným omytím ovoce a zeleniny užít pesticidy přírodního původu, než syntetické látky. lze do značné míry zredukovat rezidua pesticidů. byly využívány armádou USA, aby mohly být snáze bombardovány nepřátelské jednotky. které jsou určeny k tlumení a hubení rostlinných a živočišných škůdců. které jsou určeny k hubení hmyzu ve všech jeho vývojových stádiích. Pesticidy jsou přípravky, Pokud je nutné použít pesticid, je lepší Insekticidy jsou chemické přípravky, které

57 Úloha 6: Spoj roztržené věty v jedno smysluplné tvrzení: Důkladným omytím ovoce a zeleniny užít pesticidy přírodního původu, než syntetické látky. lze do značné míry zredukovat rezidua pesticidů. byly využívány armádou USA, aby mohly být snáze bombardovány nepřátelské jednotky. které jsou určeny k tlumení a hubení rostlinných a živočišných škůdců. které jsou určeny k hubení hmyzu ve všech jeho vývojových stádiích. Pesticidy jsou přípravky, Pokud je nutné použít pesticid, je lepší Insekticidy jsou chemické přípravky, které špatně

58 Úloha 6: Spoj roztržené věty v jedno smysluplné tvrzení: Důkladným omytím ovoce a zeleniny užít pesticidy přírodního původu, než syntetické látky. lze do značné míry zredukovat rezidua pesticidů. byly využívány armádou USA, aby mohly být snáze bombardovány nepřátelské jednotky. které jsou určeny k tlumení a hubení rostlinných a živočišných škůdců. které jsou určeny k hubení hmyzu ve všech jeho vývojových stádiích. Pesticidy jsou přípravky, Pokud je nutné použít pesticid, je lepší Insekticidy jsou chemické přípravky, které

59 Úloha 6: Spoj roztržené věty v jedno smysluplné tvrzení: Důkladným omytím ovoce a zeleniny užít pesticidy přírodního původu, než syntetické látky. lze do značné míry zredukovat rezidua pesticidů. byly využívány armádou USA, aby mohly být snáze bombardovány nepřátelské jednotky. které jsou určeny k tlumení a hubení rostlinných a živočišných škůdců. které jsou určeny k hubení hmyzu ve všech jeho vývojových stádiích. Pesticidy jsou přípravky, Pokud je nutné použít pesticid, je lepší Insekticidy jsou chemické přípravky, které Herbicidy (přípravky určené k likvidaci nežádoucích rostlin),

60 Úloha 6: Spoj roztržené věty v jedno smysluplné tvrzení: Důkladným omytím ovoce a zeleniny užít pesticidy přírodního původu, než syntetické látky. lze do značné míry zredukovat rezidua pesticidů. byly využívány armádou USA, aby mohly být snáze bombardovány nepřátelské jednotky. které jsou určeny k tlumení a hubení rostlinných a živočišných škůdců. které jsou určeny k hubení hmyzu ve všech jeho vývojových stádiích. Pesticidy jsou přípravky, Pokud je nutné použít pesticid, je lepší Insekticidy jsou chemické přípravky, které Herbicidy (přípravky určené k likvidaci nežádoucích rostlin), závěr

61


Stáhnout ppt "Na zahrádce s chemií. Úloha 1: Panu Břízovi se na jeho zahrádce přemnožili škůdci. Situaci se rozhodl vyřešit koupí vhodného práškového postřiku. PlodinaDávkování."

Podobné prezentace


Reklamy Google